יכול לעניין אותך גם

חרבות ברזל

חצי שנה למלחמה | כאן ביום שידורים מיוחד

כאן, תאגיד השידור הישראלי, יקיים יום שידורים מיוחד בכל הפלטפורמות, לציון חצי שנה למלחמת "חרבות ברזל". יום ראשון | 7 באפריל משעות הבוקר

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

02/04/24

כאן 11:

 

"שש וחצי" – סרט תיעודי ייחודי המציג בעזרת מודלים מיניאטוריים ואנימציות עדויות של ניצולים מ-7 זירות שונות שהותקפו ב-7 באוקטובר בעוטף עזה. העדויות מייצרות מארג של השתלשלות האירועים באותה שבת, לפני חצי שנה. הסרט "שש וחצי" ישודר מיד אחרי מהדורת חדשות הערב.

 

כאן חדשות:

 

כאן 11 – החל בשעה 14:00 בכאן 11 המשדר המרכזי בהגשת שרון וכסלר ומגישי כאן חדשות: אורי לוי מניר עוז, וליאל קייזר מקריית שמונה. המשדר יעמוד בסימן "חוזרים אל גיבורי המלחמה" – הלוחמים והלוחמות, אנשי כוחות הביטחון והאזרחים שיצאו להילחם בבוקר 7 באוקטובר בניסיון לחלץ נפגעים ולהציל חיי אדם.

 

בשעה 20:00 מהדורה מיוחדת ומפוצלת של "חדשות הערב" בהגשת מיכל רבינוביץ' מהאולפן בירושלים עם טלי מורנו בבארי ומואב ורדי בצפון.

 

כאן רשת ב – משדר מרכזי בהגשת בנימיני וגואטה החל בשעה 17:00 מכיכר החטופים בתל אביב ומעמדות שידור בצפון ובדרום הארץ, ותוכנית מיוחדת לסיכום חצי שנה למלחמה "הכול עד לכאן" – שעתיים עם אליאור לוי וד"ר מיכאל מילשטיין הכוללות שיחות עם פרשנים, מומחים, דמויות מפתח בולטות, כתבים ועוד.

 

כאן חדשות בדיגיטל – תכני סושיאל מיוחדים שיעלו לאורך היום לסיכום חצי שנה למלחמה ועדכונים שוטפים באתר, באפליקציה ובפלטפורמות הדיגיטל החדשותי מהמשדרים החיים.

 

מכאן 33

 

חדשות מכאן –

17-18 משדר מפוצל מהצפון בהובלת פיראס חמאד, מהדרום עם יוסף שדאד ומירושלים עם סמאח חסנין.

18-19 התוכנית "בין השורות" תוקדש לציון חצי שנה למלחמה ותארח את עלי זיאדנה אחיו של יוסף החטוף בעזה, ואת אימו של עוואד דרואשי שנרצח ב-7.10.

19-20 מהדורת חדשות מיוחדת עם כתבות לציון חצי שנה למלחמה: שישה חודשים ללא הכרעה מול ארגון טרור, "איפה החטופים" – האתגר של המודיעין עם יכולות הטכנולוגיה שלו לאתר את מקום החטופים, "אלימות בצל המלחמה" – מפלס האלימות הגואה בחברה הערבית בהימשך המלחמה.

 

"מבשלים זיכרון" עם ד״ר אבראהים עבד אלחאלק – יליד הנגב, רופא מיון בביה"ח חולים סורוקה בבאר שבע, שברגע ששמע על הטבח היה בין הרופאים הראשונים שהתגייסו. הוא נעדר מביתו שעות רבות ונלחם על חייהם של עשרות פצועים.

 

זריחה שחורה" סרט הדוקו של כאן 11 שישודר בשעות הלילה, יביא את אירועי הטבח במסיבת ה"נובה" ליד רעים, מנקודת מבטם של הניצולים ובאמצעות סרטונים-אישיים, שצילמו בעת האסון.

 

רדיו מכאן – משדר מיוחד בין השעות 12:00-14:00 בפרספקטיבה של חצי שנה אחרי.

 

כאן רדיו

 

כאן תרבות – כאן תרבות תחזור בתוכניותיה אל המרואיינים המרכזיים שהופיעו בשידוריה במהלך השבועות הראשונים למלחמה, ותעקוב אחר המקום בו הם נמצאים היום – חצי שנה אחרי. ישודרו תוכניות מיוחדות של ההסכת "כאן ממשיכים", בעיקר מתחום עיבוד הטראומה והתהליך האישי.

 

כאן מורשת – בריאיון מיוחד עם זוכה פרס ישראל מנחם קלמנזון ורצועות שירים אמוניים, שנכתבו במרוצת חצי השנה האחרונה שחלפה מפרוץ המלחמה.

 

כאן 88, כאן גימל – ישלבו בכל שעה פינות חדשות של "שיר פרידה"- המוקדשים לנרצחים, לחללים ולחטופים.

 

כאן דיגיטל

 

"אותות מערכה" – על האופן שבו מעצבים אותות מלחמה. ענת קורול משוחחת עם המעצב שעיצב את אותות המערכה האחרונים בניסיון להבין כיצד ייראה האות של המלחמה הנוכחית, שסופה עוד לא נראה באופק.

 

"דוקותיים" על אמיתי ארגמן – לוחם צה"ל, שנפצע קשה בלחימה ואיבד את שתי רגליו.

 

 

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

יכול לעניין אותך גם

קבוצת תמיכה ברוסית לנפגעי ה7 באוקטובר

עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה.

מערכת ג׳ננה
יום שני,18/03/24

"ועמדי שלנו כפרה": "התקווה 6" בשיר הצדעה למערך חיילי המילואים

סינגל חדש לתקווה 6 שכל כולו הצדעה למערך חיילי המילואים. שיר שנכתב בהשראת הפוסט המרגש של אסף פרי בפייסבוק ומספר את הסיפור של העם שלנו שמגוייס מיידית ברגע שנקרא אל הדגל. חיי היום יום מוקפאים בשנייה לטובת ההגנה על הבית כשכל אחד עובר לתפקיד לו הוכשר והתאמן בצבא. מציאות ייחודית וחריגה שמאפיינת כל כך את הישראליות. עם של גיבורי על.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

אלבום ראפ חדש יציג את ההתמודדות של לוחמים השבים הביתה מהמלחמה

אלבום חדש לראפר אוהב מתאר את ההתמודדות של לוחם ששב הביתה משדה הקרב. האלבום מלווה על ידי סרט שיוצג בכאן דיגיטל בהשתתפות: אמיר דדון, גורי אלפי, ענבל ביבי, אורנה בנאי, נוי פדלון, שמואל וילוז׳ני, אושרית סרוסי, לנה פרייפלד, גלעד ויטל (שוטי הנבואה) ועוד. בחודש יוני הקרוב  מתוכננת הופעת השקה לאלבום. אוהב על האלבום: "'שקוף' איפשר לי להגשים חלום – ליצור מוזיקה שיש לה אימפקט במציאות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/04/24

חושבים שאתם יודעים איך ליצור חשיפה מקצועית? תחשבו שוב

בעולם תחרותי חשוב למצוא דרכים יצירתיות כדי לבלוט מהקהל ולהגדיל את הסיכויים למצוא עבודה או לגייס לקוחות. חשיבה מחוץ לקופסה יכולה לעזור לכם לעורר עניין בקרב המעסיקים או הלקוחות הפוטנציאליים. הנה 5 דרכים יצירתיות כדי למצוא את משרת החלומות או כדי לגייס את הלקוחות הכי טובים שלכם:

אבי צדקה
יום חמישי,18/01/24

קצין לוחם צה"ל ומתנדב מד"א רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל: "הוא דאג לעשרות המתנדבים בישוב כאילו היו ילדיו"

מגן דוד אדום מרכין ראשו עם נפילתו של קצין לוחם צה"ל ומתנדב הארגון רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל (Major (res.) Amishar Ben David z"l), תושב עלי, שנפל בקרב ברצועת עזה, בעת מילוי תפקידו כמפקד חפ"ק מח"ט בעוצבת הקומנדו. הלווייתו התקיימה אתמול (א') בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הוא הותיר אחריו אישה, חמישה ילדים, הורים ו-6 אחים ואחיות.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24

חצי שנה למלחמה | כאן ביום שידורים מיוחד

כאן, תאגיד השידור הישראלי, יקיים יום שידורים מיוחד בכל הפלטפורמות, לציון חצי שנה למלחמת "חרבות ברזל". יום ראשון | 7 באפריל משעות הבוקר

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

בחרתם כבר מה הילדים ילבשו לחג?

אוראל בן חמו יצאה לתור אחרי הטרנדים הכי חמים לאביב הקרוב, כדי שילדיכם ירגישו חגיגיים וייהנו מהחג, שנייה לפני שהם מתלכלכים מהמצה והשוקולד.

אוראל בן חמו
יום ראשון,14/04/24
אברי גלעד

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

המגיש החליט לקשט את רכבו בדגלי ישראל: "היום שמתי 2. גאה שזהו דגלי, גאה שזהו עמי, מתפלל שעוד נניף אותו בשמחה שאינה מהולה בכל כך הרבה כאב וצער"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

30 רופאים מצרפת הצטרפו ליחידה הבינלאומית של מד"א

30 רופאים מרחבי צרפת הגיעו בימים אלו לישראל כדי להשתתף בקורס של היחידה הבינלאומית של מגן דוד אדום. במסגרת הקורס עוברים הרופאים הכשרה אינטנסיבית שכוללת לימודים על פרוטוקולי העבודה במד"א, הציוד הרפואי המתקדם שקיים באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ, נהלי עבודה וכו', ובסיום ההכשרה, הופכים לרופאים מתנדבים במגן דוד אדום. בנוסף לתכנים הרפואיים, ביקרו הרופאים בדרום הארץ ושמעו מפי צוותי מד״א על פעולתם למען הצלת חיים במהלך מלחמת חרבות ברזל.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

"מדינה קטנה ומוקפת אויבים אינה יכולה להרשות לעצמה להישאר לא מוגנת" | טור דעה

במשך שנים, זעק גל קסטל, המשנה למנכ"ל  בחברת 'אורון נדל"ן', על הצורך בחיזוק מבנים, חידושם ותוספת הכרחית של חדרי ממ"ד לדירות בישראל. יחד עם קבלנים ויזמים רבים אחרים נלחם מול רשויות התכנון כדי להצליח ולקדם פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. עכשיו הוא קורא לממשלת ישראל: "את עוד יכולה לתקן!"

גל קסטל
יום שני,18/03/24
ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה יחד עם חגית חדד מנהלת האחיות בסורוקה, נילי מרגלית אחות בבית חולים סבן לילדים ומיכאלה קורצקי מיילדת במרכז סבן למיילדות בסורוקה, שקיבלו את אות הנשיא.

אות הוקרה מטעם נשיא המדינה הוענק ל 3 אחיות מסורוקה

אות ההוקרה הוענק ל 30 אחים ואחיות שמתוכם 10 ממרפאות הקהילה ומבתי החולים של כללית, על הטיפול ההרואי בפצועי ובנפגעי המלחמה, על הטיפול בחוזרים מהשבי, על הליווי הרפואי של המפונים מבתיהם, על שיקום פצועי המלחמה על מתן מענה ותמיכה נפשית לניצולי המסיבה ולציבור .

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24
שטרות

רשות המסים בבשורה משמחת: למי יחולקו 17 מיליון שקל?

רשות המסים הודיעה כי מעל 17 מיליון שקל הושבו במסגרת מהלך למימוש זכויות מס של ניצולי שואה, בשנה החולפת הושבו כ-5 מיליון שקלים לכ-350 ניצולים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

"פיק ברכיים": השחקן יונתן רוזובסקי בסינגל ראשון לקראת אלבום בכורה

את יונתן רוזובסקי אתם וודאי מכירים מסדרות אייקוניות כמו פול ספיד, אילת , בצפר, ספיידרז, להציל את שייקה או מהמחזמר התחנה. כעת הוא מוציא את השיר הראשון שלו "פיק ברכיים" שכתב והלחין עם מיש בזרנו שגם מתארח, והפיק אורי אבני (לירן דנינו, מוקי, רותם כהן, מופע הארנבות של דוקטור קספר, עדן אלנה, הראל סקעת ועוד...).

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,01/02/24

"יש טענות על עינויים מצד הלוחמים" כלי תקשורת זרים מסבירים על יחידת "נצח יהודה"

בצל הפרסומים על הסנקציות שארה"ב צפויה להטיל על הגדוד החרדי "נצח יהודה", בעקבות טענות לפגיעה בפלסטינים, כלי תקשורת בעולם מנסים להסביר לקוראיהם מדוע וושינגטון מטילה, לראשונה, סנקציות על יחידה בצבא הישראלי.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24
לזכר נצר שמחי יוטיוב

״בשבילך״: השיר מעורר ההשראה שנכתב לזכר נצר שמחי

הזמר דייויד כרמל השיק שיר לזכרו של רס״ן נצר שמחי בדיוק ביום הולדתו של נצר ז״ל לבקשת המשפחה אמור היה לחגוג 31: "עלינו לזכור אותם"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

משלחת של עמותת "משפחה אחת" נפגשה עם הנשיא מקרון לציון הטבח ב7 באוקטובר

ממשלת צרפת קיימה היום, רביעי, טקס ממלכתי להוקרת 42 אזרחים צרפתים שנפצעו או נרצחו במתקפת חמאס בישראל ב-7 באוקטובר. הטקס, שנערך ב-Les Invalides בפריז, בדיוק 4 חודשים לאחר המתקפה, הועבר בשידור חי והוקרן ב"כיכר החטופים" בתל אביב.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

חצי נחמה

סולן להקת "אתניקס", זאב נחמה, חובר ל"צד גימל" - פרויקט חדש ומסקרן שיראה אור בקרוב. סינגל הבכורה "רות עבור" כבר באוויר

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

"המתיישבים בתפקיד האויב" - חיילים וקצינים נטשו את התרגיל בזעם

אוגדת איו"ש בהובלתו של האלוף פוקס שנכח בשטח קיימה היום תרגיל נרחב שכלל תרחיש קיצון של חטיפות ומסעות הרג ביהודה ושומרון, אך במקביל תורגל גם אירוע "חטיפת ערבי" בו מתיישבים הוגדרו כאויב. חיילים וקצינים שהתבקשו להשתתף בתרגיל נטשו את המקום בזעם

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24
חן זנדר, חדשות 13

כתבת חדשות 13 נשברת: "אחד הימים שהכי חששתי שיגיע"

חן זנדר חוגגת מימונה בצל רצח אחותה: "לא נארח חברים ובני משפחה, לא נכין מופלטות ולא נודה על הזכות לחגוג יחד. קשה לדמיין את החגיגה בלי נועה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן מספרת בכאב: "אני אכלתי את הכוויות האלה"

בסדרת "סטוריז" ארוכה, דניאל גרינברג חשפה כי גם היא עצמה נפגעה בעבר ממוצר שפרסמה - חטפה לא פחות משלוש כוויות חמורות באזור הפנים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

נציב הרשות השנייה ליוצרי "ארץ נהדרת": פרסמו הבהרה למערכון על קציני הנפגעים

מערכת ג׳ננה
יום שני,04/03/24

שלומית בונה קהילה

מערכת ג׳ננה
יום שני,25/03/24

כלת פרס ישראל נעמי פולני הלכה לעולמה בגיל 96

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24

יעל בר זוהר כותבת בכאב: "כמה סבל אפשר כבר להכיל"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!