יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

"ועמדי שלנו כפרה": "התקווה 6" בשיר הצדעה למערך חיילי המילואים

סינגל חדש לתקווה 6 שכל כולו הצדעה למערך חיילי המילואים. שיר שנכתב בהשראת הפוסט המרגש של אסף פרי בפייסבוק ומספר את הסיפור של העם שלנו שמגוייס מיידית ברגע שנקרא אל הדגל. חיי היום יום מוקפאים בשנייה לטובת ההגנה על הבית כשכל אחד עובר לתפקיד לו הוכשר והתאמן בצבא. מציאות ייחודית וחריגה שמאפיינת כל כך את הישראליות. עם של גיבורי על.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

22/02/24

סינגל חדש לתקווה 6 שכל כולו הצדעה למערך חיילי המילואים. שיר שנכתב בהשראת הפוסט המרגש של אסף פרי בפייסבוק ומספר את הסיפור של העם שלנו שמגוייס מיידית ברגע שנקרא אל הדגל. חיי היום יום מוקפאים בשנייה לטובת ההגנה על הבית כשכל אחד עובר לתפקיד לו הוכשר והתאמן בצבא. מציאות ייחודית וחריגה שמאפיינת כל כך את הישראליות. עם של גיבורי על.

עמרי גליקמן סולן "התקווה 6" מספר על כתיבת השיר: כמו רבים גם אני התרגשתי עמוקות מהפוסט המהמם והויראלי שכתב אסף פרי בפייסבוק על היותנו מדינה של גיבורי על. הוא תיאר בכזו פשטות ויצירתיות את המציאות המקומית שלנו בה כל אזרח פשוט בעלקריירה, מקצוע, משפחה, מחזיק בסתר גם דמות נוספת – צבאית.

רובנו הוכשרנו לתפקיד מסוים במהלך השירות בצה״ל, תפקיד ומעמד שנשאר איתנו להמשך החיים ופורץ החוצה בעת הקריאה לדגל. מהקריאה הראשונה הפוסט הזה שאף להיות שיר. מעבר לקונספט המבריק הרגשתי שהיו בו אלמטים פזמוניים ומסר שחשוב להפיץ הלאה.

אחרי תוספות, עריכות, פירוק ובנייה מחדש נכתב והולחן השיר ״גיבורי על״. אסף פרי שנתן את ההשראה לכתיבת השיר מסר את ברכתו המפרגנת ויצאנו לדרך להקלטות.

השיר מוקדש לחיילי המילואים המדהימים, שמקריבים כל כך הרבה מעצמם ומחייהם האישיים עבור המדינה.
מלחמת ״חרבות ברזל״ הוכיחה לכולנו שמערך המילואים תמיד בכוננות ותמיד מוכן לפעולה. אנשים שעוזבים את החיים ברגע, בשביל להיכנס לדמותם הצבאית ולהילחם על הבית. ממש כמו גיבורי על!".

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

יכול לעניין אותך גם

יוסף חדאד באינסטגרם

יוסף חדאד זוכה לכבוד ענק: ידליק משואה ביום העצמאות

יוסף חדאד ואלה קינן נבחרו להשיא משואה משותפת כנציגי חזית ההסברה הישראלית בטקס יום העצמאות תשפ"ד. ומה כתב חדאד ברשתות החברתיות?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

ס"ר דניס שבצוב נהרג כשפינה מפגעים בכביש לאחר הפגנה

דניס ז"ל בן 47 בנופלו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. נהג משאית סטה מהמסלול ופגע ישירות בניידת משטרה שעמדה בשול. יחד עם דניס ז"ל נהרג עובד קבלן של נתיבי היובל.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

The Art of Dreaming: תערוכת פופ-אפ מתנפחים חדשה

תערוכת פופ-אפ חדשה מבית היוצר של האוצרת והיזמית יערה זקס בשיתוף AIR PRODUCTION (אוצרת תערוכות הPOP-UP MUSEUM TLV וה- IMPERIAL HOTEL WONDERLAND) פתיחה לקהל הרחב: יום חמישי, 7.3.2024 עזריאלי שרונה דרך מנחם בגין 121, ת"א. הכניסה חינם

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

אוצרים לרגע | ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה

54 ציורים של ילדים יהודים וערבים, דתיים וחילונים בגילאי יסודי, מכל רחבי הארץ יוצגו בתערוכה חדשה בבנייני האומה בירושלים במהלך חודש אפריל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24

יום האישה הבינלאומי בכנסת ישראל: "דמיינו שזו הבת שלכם יושבת שם"

מיה רגב עלתה לנאום בפתיחת כנס יום האישה הבינלאומי בכנסת ישראל, הקהל עמד לכבודה כשעלתה לבמה. תערוכה לכבודה של שני לוק ז"ל. חברתה, אליה, שרה שיר ששני כתבה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,05/03/24

יום השואה 2024 | "לך תזכור"

"לך תזכור", מבית כאן הסכתים, 3 פרקים החל מ-2.5.24 באתר כאן ובכל יישומוני ההסכתים, עורך ומגיש: עקיבא נוביק, עורך ההסכת: ניר גורלי ("שיר אחד")

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

מרכז חדש הוקם לטיפול ביוצאי כוחות הביטחון עם פוסט טראומה בהרצוג

צעד חשוב בתחום השיקום ליוצאי כוחות הביטחון. נפתח מרכז חדש, ראשון במרחב ירושלים, לטיפול בפוסט טראומה ובבריאות הנפש במרכז הרפואי הרצוג. הפעילות במרכז החדש מנוהלת ע"י אגף הפסיכיאטריה בהרצוג, ומתבססת על הניסיון של מטי"ב (המרכז הישראלי הותיק לפסיכו-טראומה), שנחשב למוביל בתחום בכל העולם, וממוקם בתוך קומפלקס הרצוג.ד"ר קובי חביב, מנהל הרצוג: "הקמנו מרכז חדש ופורץ דרך מבחינת הגישה הטיפולית בנפש והראייה המערכתית והאינטגרטיבית. המרפאה ממוקמת בבניין המרפאות החדש אצלנו, שבנייתו הושלמה אשתקד, ויש בו תנאים מצוינים".

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24
שי גולדן

מגיש ערוץ 14 כועס: "נמאס לי, שיזיז את התחת"

שי גולדן טוען: "אין לי שום סבלנות, לא לשמוע על ״ניצחון מוחלט״ או על הקפלינסטים ואהוד ברק. תביא כבר תוצאות, ביבי. ואם אתה לא מסוגל - לך הביתה"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24
אור צלקובניק, צילום עדי לם

דרמת ענק בחדשות 13: המנכ"ל מתפטר אחרי שנה בלבד

אור צלקובניק ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חדשות 13: "תודה לצופות ולצופי חדשות 13, על הזכות למלא את תפקידנו העיתונאי והדמוקרטי בעת ייחודית זאת"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

חג הפיצה הבינלאומי - חיבוק הדדי בין החיילים לבין החברים מ"פרח" המתמודדים עם צרכים מיוחדים

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שמצוין השבוע ברחבי העולם יצאו חברי "פרח" ביקיר המתמודדים עם צרכים מיוחדים לפנק את חיילי כיתת הכוננות של הישוב, ואת יאיר עטרי הרבש"צ של הישוב, בפיצה טעימה בצורת לב שכולה הערכה לעשייה החשובה שלהם שכוללת לילות כימים למען ביטחון התושבים. יום הפיצה הבינלאומי שיצוין השבוע הוא רק עוד סיבה טובה בשביל החברים במרכז "פרח" ביקיר לפנק את החיילים מכיתת הכוננות של הישוב, במהלך כל השנה הקשר החם בין החברים בפרח לבין החיילים מתבטא בדאגה ובעזרה הדדית.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

עשור להקמתה: ג'יין בורדו עם אלבום חדש

אלבום חדש ורביעי ללהקה האהובה "ג'יין בורדו", שיוצא בשנת העשור להקמתה. בחודש שעבר יצא השיר "פולארויד", הראשון מתוך "כישוף", האלבום כולל 10 שירים חדשים, מלווים ב 10 קליפים ושיתופי פעולה מסקרנים עם חווה אלברשטיין ועדן דרסו

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/04/24

קצת אהבה לא תזיק: טורניר הידידות מגיע לירושלים

טורניר הכדורגל המסורתי של "החלוץ - חינוך דרך ספורט" יגיע בשבוע הקרוב לבתי הספר של"ב ואריאל בירושלים. רכזת החלוץ בעיר, חרות ברין: "גם הילדים יבינו - ההגינות יותר חשובה מהניצחון"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24
כאן 11 אירוויזיון

בלגן באירוויזיון: מגיש כאן 11 חוטף ביקורת חריפה מאחת המתמודדות

האמנית שמייצגת את אירלנד בתחרות, שכבר זכורות לה אמירות נגד ישראל, היא טענה כי ליברמן: ״הפר את כללי התחרות״

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24

השרה להגנת הסביבה עונה לשר האוצר: "מי שייפגע מכל הקיצוצים הם משקי הבית והסביבה, בעיקר אלה שידם אינה משגת"

הבוקר (ד') הופצה על ידי משרד האוצר למשרדי הממשלה חוברת הצעות מחליטים נלוות לתקציב 2024 תחת הכותרת "תוכנית מאזנת", לקראת הצבעה מחר (ה') בממשלה. לוחות זמנים תקדימיים אלה בלתי הגיוניים לעבודה ממשלתית סדורה, גם בעת מלחמה, במיוחד בסעיפים שמשפיעים באופן ישיר על הציבור וקיצוצים משמעותיים שלא תואמו עם המשרד להגנת הסביבה. לטענת השרה עידית סילמן, והמשרד שבראשותה, ההצעה הנוכחית מייצרת עיוותים חמורים אשר יפגעו כלכלית בעסקים ובאוכלוסיות מוחלשות, וזאת בניגוד לנעשה בשאר מדינות ה-OECD.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

איך מתמודדים עם פוסט טראומה?

מאז ה –7 באוקטובר ובמהלך החודשים האחרונים, הצטרפו אלפי חיילים וחיילות, אזרחים ואזרחיות למעגל הסובלים מפוסט טראומה. כאן דיגיטל עם סדרת דוקו אקסטרים שנוגעת בקצה

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/02/24

"עדיין יש טוב כאן בעולם": שיתוף פעולה מרגש בין שיר יפרח לאריאל לזרוס

סינגל ראשון מתוך שיתוף פעולה בין הפייטנית שיר יפרח למלחין, היוצר והגיטריסט אריאל לזרוס. בחודשיים האחרונים הופיעו השניים בפני קהילות של מפוני העוטף במלונות ים המלח ותל אביב, במקלטים ואף בפסטיבל נגד אנטישמיות בגרמניה כחלק מהפעילות של תזמורת הלאדינו הישראלית, בניצוחו של לזרוס.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

משלחת של עמותת "משפחה אחת" נפגשה עם הנשיא מקרון לציון הטבח ב7 באוקטובר

ממשלת צרפת קיימה היום, רביעי, טקס ממלכתי להוקרת 42 אזרחים צרפתים שנפצעו או נרצחו במתקפת חמאס בישראל ב-7 באוקטובר. הטקס, שנערך ב-Les Invalides בפריז, בדיוק 4 חודשים לאחר המתקפה, הועבר בשידור חי והוקרן ב"כיכר החטופים" בתל אביב.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24
ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה יחד עם חגית חדד מנהלת האחיות בסורוקה, נילי מרגלית אחות בבית חולים סבן לילדים ומיכאלה קורצקי מיילדת במרכז סבן למיילדות בסורוקה, שקיבלו את אות הנשיא.

אות הוקרה מטעם נשיא המדינה הוענק ל 3 אחיות מסורוקה

אות ההוקרה הוענק ל 30 אחים ואחיות שמתוכם 10 ממרפאות הקהילה ומבתי החולים של כללית, על הטיפול ההרואי בפצועי ובנפגעי המלחמה, על הטיפול בחוזרים מהשבי, על הליווי הרפואי של המפונים מבתיהם, על שיקום פצועי המלחמה על מתן מענה ותמיכה נפשית לניצולי המסיבה ולציבור .

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

מהמילואים בעזה למפגש עם הפעוטה שהציל את חייה: "תחושה מדהימה. בתוך המוות והרע- זה האור שלי"

כשנדב ונעם אזולאי, תאומים זהים, קיבלו טלפון מהמאגר הלאומי של עמותת עזר מציון שהם היחידים שמתאימים בהתאמה מלאה להצלת חייה של פעוטה בת חודשיים שחלתה בלוקמיה, הם לא חשבו פעמיים. באופן אקראי, נדב, תושב ירושלים, נבחר ותרם מח עצם שהציל את חייה. במשך חודשים הוא חיכה לדעת מי הפעוטה שתרם לה, כשהוריה של הודיה רוזנפלד מקצרין ייחלו להכיר סוף סוף את האיש שהציל את ביתם הקטנה. אך ב-7 באוקטובר נדב גויס למילואים ברצועת עזה – והמפגש לא יצא אל הפועל. כעת, לאחר שנדב השתחרר התקיים המפגש המרגש בבית אורנית של עזר מציון- ועין אחת לא נשארה יבשה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,06/03/24

עונת הרחצה נפתח- כל מה שצריך לדעת

עונת הרחצה נפתחה אתמול (ב') רשמית. תוכנית חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול גם השנה במטרה למזער את מפגע הפסולת החופית והימית בישראל ולפעול לניקיונם של החופים הפתוחים (שאינם מוכרזים). גם במגן דוד אדום ערוכים לפתיחתה עם כוננות הצוותים, הרכבים המיוחדים והציוד הרפואי

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

בלגן באירוויזיון: מגיש כאן 11 חוטף ביקורת חריפה מאחת המתמודדות

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24

חזית הטכנולוגיה שתוכל לסייע לצה"ל ביום שאחרי המלחמה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

עדן בן זקן ויסמין מועלם בשיתוף פעולה יוצא דופן

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/01/24

מכה לנהגים בישראל: מחיר הדלק בישראל מזנק הלילה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!