השתמשו במדיה החברתית באופן יצירתי
הרשתות החברתיות הן כלי רב עוצמה שניתן לנצל כדי להגיע לקהלים גדולים במיוחד. עבור העסקים היום זה הפך לברור מאליו אם כי עדיין חסרה קצת יצירתיות אבל בקרב מחפשי העבודה זה מרגיש שאנחנו עוד לא שם – היום גם כאשר מחפשים עבודה מומלץ לצלם סרטונים שיעבירו את המסר של מי אנחנו ומה אנחנו מחפשים וזה הוכח כעובד פעם אחר פעם, מפחדים מהמצלמה? תרשמו מאמרים מקצועיים בלינקדאין ושתפו אותם או לכל הפחות תייצרו קו תוכן מותאם בלינקדאין שיהפוך אתכם לזכירים ויביא אליכם הזדמנויות.
השתתפו באירועים רלוונטיים
היום בכל תחום יש כנסים ומיטאפים, החל מעולמות ההייטק והטכנולוגיה ודרך כל התעשייה כולה וגם כאן מדובר בהזדמנות מצוינת להכיר אנשים חדשים ולבנות קשרים מקצועיים. גם כאן בהקשר של כנסים נראה כי לרוב מחפשי העבודה יעדיפו להישאר בבית כי זה נח יותר וזה נכון גם עבור בעלי העסקים שעובדים מהבית – ברגע שתבינו שבכנס תוכלו לפגוש את המגייסות או את הלקוחות שלכם פנים מול פנים כל זה ישתנה.
התנדבו
התנדבות היא דרך מצוינת להראות את הכישורים שלנו ועל הדרך גם לתרום לקהילה. גם כאן הטיפ הזה נכון למחפשי עבודה ולעסקים. מחפשי עבודה היום יכולים לציין בפרופיל הלינקדאין שלהם את ההתנדבות ועל ידי כך לקבל תיעדוף על פני מתמודדים אחרים ועסקים יכולים ליצור קשרים ולקבל חשיפה בשטח בנוסף לפרסום ההתנדבות.
הקימו קהילה
הקמת קהילה היא דרך מצוינת ליצור סביבה תומכת ומעודדת. הקימו קבוצה או דף פייסבוק ושתפו תוכן מקצועי ומעניין. איך זה יעזור לכם? היום בתור מחפשי עבודה כדאי שתדעו שרוצים ללמוד עליכם כמה שיותר וקהילה או דף יכולים לעזור לכם ליצור את הרושם המקצועי הנכון – עבור עסקים, קהילה יכולה לחזק את הקשרים הקיימים ולסייע לכם ליצור שגרירים אמיתיים עבור העסק.
עשו משהו יוצא דופן
הטיפ הזה הוא לאמיצים בלבד, כשמדובר בלעשות משהו יוצא דופן הכוונה היא ללעשות משהו שונה ממה שאנחנו רגילים ומכירים. כשמדובר בעסקים אז פרסום על שלטי חוצות זה דבר ידוע אבל בעולמות של חיפוש עבודה זה כבר סיפור אחר. זה יכול להיות לתלות שלט על האוטו, על הבית או בכל מקום שיש בו מספיק אנשים – נשמע לכם מוגזם? תתפלאו כמה זה עבד עבור מחפשי עבודה בארץ ובעולם.
הכותב הינו מומחה לינקדאין לחברות, עסקים וחיפוש עבודה.