יכול לעניין אותך גם

לייף סטייל ותרבות

זאב רווח, מתוך אינסטגרם

זאב רווח סובל ממצב רפואי קשה: "לא יוכל להשתתף באירוע"

זאב רווח, כוכב "צ'רלי וחצי", לא יוכל להשתתף באירוע לציון 50 שנה ליצירת המופת בשל בעיות בריאות מהן הוא סובל, אשתו: "איחל בהצלחה למשתתפים"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

05/05/24

השחקן הוותיק והאהוב זאב רווח, שגילם בהצלחה את דמות ששון האייקונית בסרט הקולנוע הישראלי הנצחי "צ'רלי וחצי", ייעדר מאירועי היובל המתקרבים של הסרט המפורסם. כך דיווחה אשתו מלי רווח למגזין mako.

רווח, שמלאו לו 83 בשנה שעברה, סובל עוד משנת 2019 מבעיות בריאותיות לאחר שעבר אירוע מוחי. "זאב מצטער שהוא לא יכול להשתתף באירועי היובל ל'צ'רלי וחצי' מסיבה רפואית והוא מאחל בהצלחה לכל המשתתפים," אמרה מלי רווח למאקו.

בזמנו היה רווח שחקן מוביל ופורץ דרך בקולנוע הישראלי העממי, ותפקידיו הקלאסיים כמו הדמות של ששון ב'צ'רלי וחצי' הפכו אותו לאייקון בז'אנר סרטי הבורקס. זכייתו בשלושה פרסי אופיר מעידה על האהבה הגדולה שקיבל במהלך הקריירה שלו.

לאחרונה צולם רווח בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות כשהוא מבלה עם חבריו הידועים משה אדרי, ציון ברוך ואסי ישראלוף. למרות שהוא נשמע מדבר לאט, הוא גם צוחק ונהנה מחברתם. התיעוד עורר שאלות רבות בקרב המעריצים והציבור לגבי מצבו.

אף על פי כן, רווח לא הפסיק לשחק והמשיך להופיע עד לאחרונה, כשכיכב בשנה שעברה בסרטו החדש של חיים בוזגלו "שער הפרחים". ההיעדרות של רווח מאירועי "צ'רלי וחצי" בשנת היובל ה-50, מצביעה על הדרך הארוכה שעבר מאז יצירת המופת בה כיכב ועל הבעיות הבריאותיות שספג במהלך עשרות שנים של קריירה מפוארת ומכובדת.

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

יכול לעניין אותך גם

חושבים שאתם יודעים איך ליצור חשיפה מקצועית? תחשבו שוב

בעולם תחרותי חשוב למצוא דרכים יצירתיות כדי לבלוט מהקהל ולהגדיל את הסיכויים למצוא עבודה או לגייס לקוחות. חשיבה מחוץ לקופסה יכולה לעזור לכם לעורר עניין בקרב המעסיקים או הלקוחות הפוטנציאליים. הנה 5 דרכים יצירתיות כדי למצוא את משרת החלומות או כדי לגייס את הלקוחות הכי טובים שלכם:

אבי צדקה
יום חמישי,18/01/24

כתב אישום צפוי לשלושה חשודים על השלכת בקבוקי תבערה לעבר מבני מגורים

תיעוד: הושלמה חקירתם של חשודים שנעצרו במהלך פעילות נחושה של השוטרים ולוחמי מג״ב, בסיוע תצפיתני מרכז השליטה בירושלים, לאחר שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר מבני מגורים. בימים הקרובים, צפוי נגדם כתב אישום.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

in your face

אתל סררו היא לא עוד מאפרת. בעולם שבו המונח "ביוטי" הפך להיות נחלת הכלל ברשתות החברתיות, היא עוסקת בטיפוח ממקום של בטחון והעצמה. "אני לא קוראת לעצמי מאפרת או קוסמטיקאית. אני 'מעצבת פָּנִים'. למרות שאני מבינה שזה עידן של רשתות חברתיות והבלטת חיי הזוהר של מה שאת עושה, אותי פחות מעניין שהעבודה שלי תבלוט. חשוב לי שהלקוחה תצא יפה ומרוצה, ובעיקר בעלת ביטחון עצמי".

מורן שמואלוף
יום חמישי,02/05/24
מקודם

אירוח ביתי בירושלים בפסח

תמיד חלמתם להשתתף בסדר ציבורי בסגנון חב"ד? אולי תתרגשו לעמוד כעולי הרגל למרגלות הר הבית תוך כדי אכילת מופלטות? רוצים להגשים חלום ולרקוח חומרי ניקוי טבעיים לצחצוח הבית? ומה לגבי שינה במלון נוסטלגי ומדוגם בתוך נחלאות?

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24
אברי גלעד מתוך פייסבוק

אברי גלעד כותב בכאב: "להשתמש בזכרם רק לברכה"

המגיש טען בטורו השבועי: "לברך את כל מי שאיבדו את חייהם ב-7.10 ובמלחמה הנמשכת עד היום. לברך ולהישבע שלא נעז להפוך את מתנתם למתנה מעלי אקספרס"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24

ישראל ביום שאחרי מתקפת איראן

דובר צה"ל עידכן הלילה כי הרוב המכריע של הטילים ששוגרו מאיראן יורטו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. ילדה בת 8 מהפזורה שבנגב נפצעה במצב קשה ופונתה לביה"ח סורוקה. ישראל מתלבטת אם לפתוח במתקפה מול איראן. השר גלנט: "יש לנו כאן הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור הזה של איראן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/04/24

נשים במלחמה: 53% מבעלות העסקים הקטנים והזעירים מדווחות על ירידה בהכנסות

53% מבעלות העסקים הקטנים והזעירים מדווחות על: ירידה של מעל 50% בהכנסות העסק מאז המלחמה כך עולה ממחקר שערכה עמותת יוזמות עתיד שמלווה נשים בתהליכי פיתוח והקמה של עסקים זעירים וקטנים עבור 56% מהן העסק הוא מקור הפרנסה המרכזי והיחידי יחד עם זאת, מרביתן בוחרות להמשיך את העסק עם התאמות מסוימות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

מדינה בפוסט טראומה

עמותת איכות בשיקום פתחה קבוצות תמיכה לבני משפחה של אנשים המתמודדים עם מצוקות רגשיות ונפשיות בעקבות אירועי השבעה באוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

על קו הסיום: אבישי כהן ראש בראש מול הילה מיוסט לנקרי

הפורום השיתופי במטה יהודה הודיע ביום חמישי האחרון על תמיכתו במועמד אבישי כהן לראשות מועצת מטה יהודה. התמיכה הגיעה במקביל לסקר שפירסם מכון סמית הממקם את כהן עם מיוסט לנקרי ראש בראש. על פי הסקרים, המועמדת המובילה לסגנות מטעם היישובים היא אסנת ורטמן-ברוכים שבמידה ותיבחר, תהיה הסגנית הראשונה במטה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

"יש טענות על עינויים מצד הלוחמים" כלי תקשורת זרים מסבירים על יחידת "נצח יהודה"

בצל הפרסומים על הסנקציות שארה"ב צפויה להטיל על הגדוד החרדי "נצח יהודה", בעקבות טענות לפגיעה בפלסטינים, כלי תקשורת בעולם מנסים להסביר לקוראיהם מדוע וושינגטון מטילה, לראשונה, סנקציות על יחידה בצבא הישראלי.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

ערב הוקרה לזכרו של אופיר צרפתי ז"ל שנרצח בשבי החמאס

מסעדת BBB בעופר קריון מקיימת ערב לזכרו של אופיר צרפתי ז"ל שייערך בחמישי הקרוב, 11 בינואר 2024, החל מהשעה 17:00. אופיר, נמנה על צוות עובדי המסעדה ונרצח בשבי החמאס לאחר שנחטף מהמסיבה ברעים.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

מקדמים חדשנות כחול-לבן בשוק הפסולת- משרד האנרגיה והתשתיות והמשרד להגנת הסביבה יעניקו זו השנה השנייה ברציפות תמיכה בסך של כ-15 מיליון שקל להקמת מתקני חלוץ לטיפול בפסולת והשבת אנרגיה

תמיכות אלה הן בהתאם לאסטרטגיה הממשלתית לטיפול בפסולת, לקידום אנרגיות מתחדשות ולצמצום פליטות שאותן מקדמים המשרד להגנת הסביבה ומשרד האנרגיה והתשתיות השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "המשרד להגנת הסביבה משקיע משאבים משמעותיים בקידום של פתרונות קצה לטיפול בפסולת. המתקנים שהוקמו ואשר מוקמים בימים אלו ברחבי הארץ בתמיכת המשרד, מתבססים על טכנולוגיות מוכחות ומוכרות מהעולם. החדשנות הישראלית יודעת לייצר הזדמנויות מצוינות בכל תחומי החיים, והמשרד להגנת הסביבה רואה ערך רב בתמיכה בטכנולוגיות וביוזמות מקומיות אשר נועדו לבחון בארץ טכנולוגיות ומיזמי חדשנות כחול לבן. המיזמים שיזכו בתמיכה המשותפת עם משרד האנרגיה והתשתיות יצטרכו להוכיח היתכנות טכנית וכלכלית, באופן אשר יקדם את משק הפסולת הישראלי".

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24
בריטני ספירס מתוך אינסטגרם

בריטני ספירס נפרדת מ-4 מיליון דולר: למה תאלץ לשלם לאביה?

בית המשפט הטיל על הזמרת בריטני ספירס לשאת בעלויות המשפטיות של אביה, ג'יימי ספירס, הנאמדות בסכום של כ-2 מיליון דולר, מעבר לתשלומים שלה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24

נמצאים בהליכי גירושין? כך תעברו את הפסח בשלום!

הורים רבים, גרושים או בהליכי גירושין, מוצאים את עצמם בימים אלה בעיצומם של ויכוחים ומריבות על הסדרי השהות של הילדים בחג. בחלק מהמשפחות, אחד ההורים מגוייס, חלקן נמצאות רחוק מהבית ועוברות משבר בתוך משבר. כדי להקל עליהם, הכינה עו"ד ורד לוי, מומחית לדיני משפחה ומגשרת, את המדריך המצ"ב, עם כל הטיפים שיעזור להורים בתהליכי גירושין לעבור את החג בשלום, והכי חשוב- מבלי לפגוע בילדים.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24
ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה יחד עם חגית חדד מנהלת האחיות בסורוקה, נילי מרגלית אחות בבית חולים סבן לילדים ומיכאלה קורצקי מיילדת במרכז סבן למיילדות בסורוקה, שקיבלו את אות הנשיא.

אות הוקרה מטעם נשיא המדינה הוענק ל 3 אחיות מסורוקה

אות ההוקרה הוענק ל 30 אחים ואחיות שמתוכם 10 ממרפאות הקהילה ומבתי החולים של כללית, על הטיפול ההרואי בפצועי ובנפגעי המלחמה, על הטיפול בחוזרים מהשבי, על הליווי הרפואי של המפונים מבתיהם, על שיקום פצועי המלחמה על מתן מענה ותמיכה נפשית לניצולי המסיבה ולציבור .

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

חוזרת עם "תשובה" | הזמרת נרקיס משיקה אלבום חדש

הזמרת נרקיס חוזרת עם אלבום חדש בשם ״תשובה?״, בו היא מכניסה אותנו עמוק לעולם הפנימי שלה מלא הקונפליקטים בין חומר לרוח, בין כמיהה לשלווה ובין שבירת מוסכמות לדרך המצופה מאישה דתיה. נרקיס היא בדיוק המקום החדש המשלב את כל העולמות.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24

אלבום ראפ חדש יציג את ההתמודדות של לוחמים השבים הביתה מהמלחמה

אלבום חדש לראפר אוהב מתאר את ההתמודדות של לוחם ששב הביתה משדה הקרב. האלבום מלווה על ידי סרט שיוצג בכאן דיגיטל בהשתתפות: אמיר דדון, גורי אלפי, ענבל ביבי, אורנה בנאי, נוי פדלון, שמואל וילוז׳ני, אושרית סרוסי, לנה פרייפלד, גלעד ויטל (שוטי הנבואה) ועוד. בחודש יוני הקרוב  מתוכננת הופעת השקה לאלבום. אוהב על האלבום: "'שקוף' איפשר לי להגשים חלום – ליצור מוזיקה שיש לה אימפקט במציאות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/04/24

ספרו החמישי של הסופר עופר ירמינובסקי יוצא לאור

הסופר והמשורר עופר ירמינובסקי מספר כיצד ספרו החמישי "כרוניקה של מחלת נפש" (הוצאת ארגמן מיטב), שהתחיל להיכתב כבר בשנת 2006 ויצא לאור בימים אלו, הוא סיפור אנושי מטלטל ומעורר מחשבה ואי שקט, ואף חושף בפני קוראיו את המתרחש מאחורי מסך הברזל של המחלקה הפסיכיאטרית הסגורה

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24

בלט ירושלים מציג: "הודיני" בבכורה עולמית

להקת "בלט ירושלים" מעלה מופע מקורי חדש "הודיני" על חייו של הקוסם המפורסם בהיסטוריה. תיאטרון גבעתיים – חמישי 28.3 בשעה 20:30 | תיאטרון ירושלים אולם רבקה קראון, שלישי 4.6 בשעה 20:30

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24
אברי גלעד

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

המגיש החליט לקשט את רכבו בדגלי ישראל: "היום שמתי 2. גאה שזהו דגלי, גאה שזהו עמי, מתפלל שעוד נניף אותו בשמחה שאינה מהולה בכל כך הרבה כאב וצער"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

בארי בראי התמונות

מערכת ג׳ננה
יום שני,29/01/24

"נדרשנו לנקות עם מגבים ומטאטאים את בית החולים נאצר במשך שעה וחצי כשכל הזמן הזה צופים בנו מהצד בלעג אנשי אונר"א"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,03/03/24

מיצג הזיכרון וההנצחה של קהילת הנובה הגיע היום לניו יורק

מערכת ג׳ננה
יום שישי,19/04/24

כוכבת האח הגדול חושפת: האם התכנית מבוימת?

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!