יכול לעניין אותך גם

חדשות

ישראל ביום שאחרי מתקפת איראן

דובר צה"ל עידכן הלילה כי הרוב המכריע של הטילים ששוגרו מאיראן יורטו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. ילדה בת 8 מהפזורה שבנגב נפצעה במצב קשה ופונתה לביה"ח סורוקה. ישראל מתלבטת אם לפתוח במתקפה מול איראן. השר גלנט: "יש לנו כאן הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור הזה של איראן"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

14/04/24

דובר צה"ל עידכן הלילה כי הרוב המכריע של הטילים ששוגרו מאיראן יורטו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. לפני זמן קצר זוהו עשרות שיגורים של טילי קרקע-קרקע שעשו את דרכם מאיראן לשטח הארץ.
לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת "חץ" ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ. זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית.

במהלך השעות האחרונות זוהו ויורטו עשרות רבות של כלי טיס עוינים לצד עשרות טילי שיוט שעשו את דרכם לשטח ישראל מאיראן, עשרות ממטוסי חיל האוויר ממשיכים בשעה זו ביירוט כלל האיומים האוויריים העושים דרכם לשטח מדינת ישראל. כוחות צה״ל פרוסים בכלל הזירות, ערוכים וממשיכים בהגנה על שטח הארץ.

בתוך כך, שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן פנה הלילה במכתב דחוף לנשיאת מועצת הביטחון של האו״ם ודרש את כינוסה הדחוף של המועצה. השגריר ארדן דרש כי המועצה תגנה באופן חד משמעי את התקיפה של איראן על ישראל ותכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור. לדברי השגריר ארדן: ״התקיפה של איראן מהווה איום משמעותי לשלום ולביטחון העולמי. איראן אף התפארה בהתקפה, המהווה הסלמה חמורה ומסוכנת. ישראל דורשת כינוס מידי של מועצת הביטחון וגינוי חד משמעי של איראן על ההפרות החמורות שביצעה. ישראל דורשת כי המועצה תכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור״.

דוברות מד״א: בהמשך לאזעקות שנשמעו הלילה ברחבי הארץ: החובשים והפאראמדיקים של מד״א הוזנקו לטפל בכ-31 בני אדם שלקו בחרדה או נחבלו קלות בדרכם למרחב המוגן.

מזכיר העיתונות של הפנטגון האלוף פט ריידר עידכן כי שר ההגנה לויד ג'יי אוסטין השלישי שוחח היום עם שר ההגנה הישראלי יואב גלנט כדי לדון באיומים אזוריים דחופים וחזר על התמיכה הבלתי מעורערת של ארה"ב בהגנת ישראל. השר אוסטין הבהיר כי ישראל יכולה לסמוך על תמיכה מלאה של ארה"ב כדי להגן על ישראל מפני כל התקפות של איראן ושלוחותיה האזוריות.

בעקבות מתקפת הטילים על אזור הדרום פונו לסורוקה 12 נפגעים: ילדה בת 7 מהפזורה הבדואית ליד ערד שנפצעה קשה מאד, הועברה לחדר ניתוח ומאושפזת כעת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. בנוסף פונו 8 נפגעים במצב קל, חלקם נפגעו מרסיסים וחלקם תוך כדי ריצה למרחבים מוגנים, ו – 3 נפגעי חרדה.

בשורה משמחת מהמרכז הרפואי לגליל: בביה"ח שבנהריה חל שיפור במצבו של גבר בן 32, שנפגע אתמול באורח קשה מהתפוצצות כטב"ם במרחב חניתה. הבוקר הוא נגמל מהנשמה במחלקה לטיפול נמרץ כללי, ובשעות הקרובות יועבר לאישפוז במחלקה כירורגית.

מוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה

המשרד להגנת הסביבה קיים הערכות מצב במסגרת היערכות המדינה לתקיפה איראנית והחשש מפגיעה במפעלים המכילים חומרים מסוכנים ובמפעלים אשר הוכרזו על ידי המשרד כחיוניים. המשרד קיים אתמול בלילה (שבת) הערכת מצב בראשות השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ומנכ"ל המשרד, גיא סמט, בהשתתפות מנהלי המחוזות, הסמנכ"לים וראש המערך הלאומי לחומרים מסוכנים וחירום במשרד. המשרד פתח את חדר המצב הארצי, ושותף בהערכות המצב של גורמי החירום השונים.

גורמי המקצוע של המשרד להגנת הסביבה מסייעים לבחינת עמידת המפעלים המכילים חומרים מסוכנים, בהנחיות פיקוד העורף למיגון בטיחותי. בשעת חירום ביטחונית, פיקוד העורף הוא הגוף האחראי לתפעול אירועים ביטחוניים ותחת אחריותו מיגון אתרים ומפעלים המכילים חומרים מסוכנים שפגיעה בהם יכולה להוות סכנה לציבור ולסביבה. המשרד להגנת הסביבה, שהוא הגוף המנחה הלאומי לטיפול בחומרים מסוכנים, מלווה את גורמי המקצוע בפיקוד העורף בכל הקשור להיערכות ומיגון המפעלים.

המשרד ערוך לתת מענה לכל אירוע סביבתי וכן ערוך להעניק תמיכה לפיקוד העורף בכל הקשור למיגון המפעלים, תפקוד צוותי החירום, מלאי החומרים המסוכנים, תפקוד המפעלים ועוד. בכל אירוע של חומרים מסוכנים, יש להתקשר למוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה, *6911.

משרד התקשורת ערוך למצב החירום שהוכרז ע"י פיקוד העורף. שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הנחה להיערך למצב המיוחד והחליט אמש על פתיחת חדר המצב ומוקד החירום.

המשרד קיים הערכת מצב בראשות מנכ"לית המשרד, עינבל משש, הבוקר ובמהלך היום. בשלב זה אין סבירות לפגיעה באתרי הליבה של מערכות התקשורת ולא דווחו אירועים חריגים. המשרד עומד בקשר רציף עם רח"ל ועם חברות התקשורת וגורמי החירום השונים.

אנו רואים ביציבות וברציפות התפקודית של המשרד ותשתיות התקשורת עניין בעל חשיבות עליונה, וככל שנדרש לצעדים נוספים נבחן זאת באופן שוטף ובתיאום עם רשות החירום הממשלתית. לפרטים נוספים: המשרד פתח קו חירום לפניות הציבור: 4928*

דוברות עיריית ירושלים עידכנה לפנות בוקר כי 'בשל המצב הביטחוני, התקיימה הבוקר הערכת מצב בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנכ"ל העירייה, איציק לארי והנהלת העירייה. כלל המקלטים הציבוריים, כולל המקלטים של בתי הספר ב.עיר פתוחים לשימוש התושבים ככל שיידרש. כלל הפעילויות החינוכיות המתוכננות ליומיים הקרובים, מבוטלות.
עיריית ירושלים עובדת כבשגרה ותמשיך להעניק את כל מגוון השירותים לתושבים. לכל מידע נוסף ניתן לפנות למוקד 106 ולאתר עיריית ירושלים בקישור https://www.jerusalem.muni.il/'

תנועת הביטחוניסטים הגיבה אמש כי "היכולת ההגנתית שהופגנה הלילה מרשימה, כמו גם השת"פ האזורי. אולם ללא פעילות התקפית מצידה של ישראל אנחנו עלולים למצוא את עצמנו 'מנרמלים' את אירועי הלילה"

יו"ר התנועה תא"ל במיל אמיר אביבי ששימש ראש לשכת הרמטכ"ל בעבר הוסיף :"נכון להביט בסיפוק על יכולות ההגנה שהופגנו הלילה, לגיוס קואליציה של מדינות נוספות ולמניעת הישגים מאיראן. יחד עם זאת צריך לזכור כי יכולת הגנתית היא רק פלטפורמה להבאת היכולת ההתקפית" לדברי אביבי "אחרי לילה שכלל ירי של מעל 300 טילים וכטבמים מצד איראן ירי נוסף מתימן ועשרות רקטות מלבנון על ישראל להבהיר לקהילה הבינלאומית כי היא חייבת לתקוף כדי להעביר מסר ברור לאויבנו וכדי לא לנרמל חלילה ירי מאיראן. למען עתיד ישראל על הקבינט להציג קו אחיד ולתת גיבוי לרה"מ לתקוף. רק אחדות שכזו תאפשר גם לגייס קואליציה בינלאומית לגישה ההתקפית שתפגע באתרים אסטרטגים באיראן והלכה למעשה תרחיק את האיום הגרעיני ואיום הטילים"

סניפי יד שרה פתוחים גם היום

כל 127 הסניפים ברחבי הארץ פועלים כרגיל בזכות אלפי המתנדבים, תוך כדי שמירה על כללי הבטיחות וההנחיות של פיקוד העורף. בין הסניפים גם הסניף החדש במג'דל שמס שברמת הגולן, שנפתח לפני כשבועיים וכבר משתלב במערך הסיוע.

מוקד החירום הרפואי של יד שרה והמוקדים להפגת בדידות פועלים במתכונת מלאה ומספקים תמיכה לכל מי שזקוק לכך.

בנוסף, בעקבות המצב, יד שרה מתגברת את מוקד החמצן ובכללו שינוע תחנות אנרגיה ניידות להספקת חשמל, שיאפשרו להמשיך את השימוש בציוד הרפואי והנשימתי, גם בעת חירום.

 

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בסוללת חץ שהשתתפה הלילה בבלימת ההתקפה האירנית, ושמע מהמפקדים בשטח על אירועי הלילה והערכות הכוחות להמשך. ״ידענו את אחד הלילות הדרמטיים ביותר, בזכות פעולת הכנה מתמשכת הבאנו תוצאות מרשימות. יש לנו הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור מטהרן״

כמו כן סייר שר הביטחון יחד עם שגריר ארה״ב בישראל בחמ״ל ההגנה האווירית המשותף לצבאות.

בביקור השתתפו מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר, ראש מפא״ת תת אלוף (מיל׳) ד״ר דני גולד, מפקד מערך ההגנה האווירית תת אלוף גלעד בירן וראש מנהלת ״חומה״ במשרד הביטחון משה פתאל.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון גלנט אמר בתום הביקור:

"ישראל ידעה אמש את אחד הלילות הדרמטיים ביותר שפגשנו מאז ומעולם – מאות טילים מסוגים שונים נורו על מדינת ישראל ובהם למעלה מ-100 טילים בליסטים שנורו מאיראן, כל אחד מהם עם מאות קילוגרמים של חומר נפץ״.

״פעולת ההכנה המתמשכת שעשינו יחד עם שותפנו האמריקנים הביאה לתוצאות המרשימות ביותר. צה"ל נערך, התכונן, באמצעות המערכים הקרקעיים, האוויריים, המודיעין והגופים האחרים״.

״יחד עם ארה״ב ומדינות נוספות, הצבנו ברית חזקה ועוצמתית, בתיאום ובסנכרון בין מערכי הביטחון של מדינת ישראל, ארצות הברית והשותפים שלנו. התוצאה היא בלימה מוחלטת של האיומים למעט שוליים מאוד מאוד קטנים, ואני רוצה לומר בהיבט הזה כל הכבוד למערכת הביטחון, כל הכבוד לצה"ל וכל הכבוד לשותפים שלנו״.

״יש לנו כאן הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור הזה של איראן, שמאיימת לשים על הראשים של הטילים האלה חומרי נפץ גרעיניים, הדבר הזה יכול להיות איום חמור ביותר. ארה"ב, ישראל ובעלות הברית שלה עומדים כתף כתף להגן כנגד האיום הזה".

התעשייה האווירית מברכת את מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: הביצוע המושלם התבצע באמצעות מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות.

מערכת חץ 2 וחץ 3 יירטו באופן מדויק את הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח והגנו על תושבי ישראל. מערכות המכ״מ והמודיעין של התעשייה האווירית המשמשים את כל מערכות ההגנה של צה״ל איפשרו מענה רחב היקף ומערכתי מושלם.

עמיר פרץ, יו״ר התעשייה האווירית: ״אני גאה ומודה לעובדות ולעובדים שלנו שהיו שותפים היום להצלחה בהגנה על מדינת ישראל״.

בועז לוי, מנכ״ל התעשייה האווירית: ״מהנדסי התעשייה האווירית פועלים לאורך שנים אל מול האיומים כנגד מדינת ישראל ומפתחים מצוינות שבאה לידי ביטוי בתוצאות שראינו הלילה, זאת בתמיכה ושיתוף פעולה מלא עם משרד הביטחון וצה״ל. אני גאים לשמור על בטחון ישראל כנגד כל איום, מורכב ככל שיהיה.״

החץ דוברות התעשייה האווירית

 

 

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

עמותת "משפחה אחת" במחווה מרגשת לקציני צה"ל

עמותת "משפחה אחת", שמאז המלחמה שילשה את פעילותה, אירחה יום ריטריט ייחודי ל-25 מהקצינים הבכירים ביותר של "מרכז נפגעי צה"ל" שאמונים על הבשורות הקשות למשפחות נפגעי צה"ל והחללים. האירוע היווה הפוגה קצרה ותמיכה לבעלי התפקידים הקשים ביותר בצבא ההגנה לישראל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24
תחנת דלק פז, שי בירן

מכה לנהגים בישראל: מחיר הדלק בישראל מזנק הלילה

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.90 שקל לליטר, עליה של 18 אג' מעדכון קודם

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24

תערוכה חדשה תשלב יצירות של כ-80 אומנים למען העוטף

שירה כוכבי, אומנית בת 22 מירושלים, חברה לעמותת "תומר בן חורין" ו"המרחב החברתי" ויחד הם יצרו תערוכה בשם "חרבות של תקווה" בנושא המלחמה ברוח התנדבותית לטובת איסוף תרומות לעוטף והקדשה לחללי, נפגעי , נרצחי וחטופי המלחמה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,03/03/24

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו משתפת אותנו בהפרעה שאובחנה אצלה, ואיך זה לא מונע ממנה להגשים את החלום הכי גדול שלה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24
עומר אדם

עומר אדם בסרטון מביך: "למה הוא נשמע בסטלה?"

סרטון שרץ ברשתות החברתיות, מוציא אותו באור לא כל כך מחמיא, כי הוא נראה בו לא במיטבו כלל וקצת מביך עבורו: "עומר בסטלה חרבות"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

במשימתו האחרונה כמפקד גלי צה"ל: דני זקן הכניס אלפי מכשירי רדיו לעזה

גלי צה"ל מדברים מהשטח: אלפי מכשירי רדיו יוכנסו לחיילי צה"ל ברצועת עזה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף מגיעים לפרגן

טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל השיק בשישי ושבת את החנות השלישית והחדשה בנתניה. החברים הטובים שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף הגיעו לפרגן

מערכת ג׳ננה
שבת,20/01/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי נפרד מחדשות 13 אחרי 22 שנה בכעס: "הייתי לבד"

יחזקאלי טוען: "זו סביבה שנהייתה פחות נוחה עם השנים, בטח במלחמה. הייתי רוצה להיות במקום שיותר מחזק את החיילים. הגעתי למצב שאני כבר לא מאיר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את הקולגות: "כל שנה, אותה תעמולה ואותו פייק"

המגיש שיתף ציוץ של עיתונאי הארץ, מיכאל האוזר טוב, שציין כי המשפחות השכולות נטשו את טקס יום הזיכרון בעת נאומו של ראש הממשלה והכניס עקיצה

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

בדרכו יאיר לנו | זוכרים את רס״ן במיל׳ יאיר כהן ז״ל

"יאירי שלי היה גיבור. יחיד לדור. הוא היה אהוב על ידי כל מי שפגש אותו אפילו לדקה. הטוב לב שהוא הפיץ מהדהד כבר שנים", מעיין ימיני, אשתו של יאיר ז"ל, הקימה עמוד לזכרו שבו חברים ובני משפחה סופדים לאיש היקר והגיבור שנפל במלחמה בחודש שעבר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24

יום הניקיון הארצי | מערכת החינוך והמשרד להגנת הסביבה בשיתוף פעולה

לוקחים אחריות על הלכלוך: המשרד להגנת הסביבה מקדם פעילויות במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית, להגברת המודעות לאחריות האישית לשמירה על ניקיון המרחב הציבורי

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

עדן גולן תזכה באירוויזיון? עלתה לגמר ומזנקת בטבלאות ההימורים

טבלאות ההימורים הולכות עם עדן גולן חזק ובמהלך הערב זינקה בלא פחות מ-6 מקומות אל המקום השני בטבלאות ההימורים בדרך למקום השני אחרי קרואטיה

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

המלחמה השפיעה עליכם נפשית? הילדים עלולים לשלם על כך מחיר!

מלחמת 'חרבות ברזל' הביאה עמה אתגרים חדשים ורבים בחיק התא המשפחתי ועלולה לסבך מאוד את המצב כאשר מדובר בהורים גרושים * אם אחד מההורים מתמודד עם מורכבות נפשית בעקבות המצב, דעו כי הדבר עלול להשפיע על זכותו לטפל ולהחזיק בילדים * אז מה קורה כאשר אחד מההורים מתמודד עם מורכבות נפשית? כיצד תתקיים שהות הילדים איתו ובאיזו אסטרטגיה משפטית כדאי לנקוט? עו"ד ירדן שלומי, המתמחה בדיני משפחה, מעניקה את המדריך המלא למצב

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,12/03/24

בפעילות משולבת של צה"ל והמשטרה: סוכלה חוליית מחבלים בג'נין

הלילה בפעילות משותפת של שב״כ, ימ״מ וצה"ל, סוכל מחמד ג׳לאמנה, מחבל חמאס צבאי שעסק בתקופה האחרונה בקידום פעילות טרור משמעותית והסתתר בבית החולים "איבן סינא" בעיר ג׳נין שבחטיבת מנשה. על המבוקש אותר אקדח שהוחרם על ידי הכוחות.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/01/24

8 מיליון ש״ח יועברו לחיזוק החוסן של צעירי חבל התקומה

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בשיתוף מנהלת תקומה ובאמצעות רשות הצעירים מחזקים את הצעירים בחבל התקומה ואישרו תוכנית תמיכה לרשויות המקומיות בחבל התקומה בגובה 8 מיליון ש״ח לחיזוק החוסן של צעירי חבל התקומה- כפי שמכונה "העוטף" מאוקטובר האחרון

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24
סטטיק ורונה לי אור גפן

סטטיק ורונה לי שמעון מזעזעים את התעשייה: החליטו לפרד מיידית

אחרי שניהלו בשנה האחרונה מערכת יחסים יציבה שאף כללה שיח מתוקשר על הקמת משפחה, החליטו לפצל כוחות ולהיפרד באופן מפתיע במיוחד

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

חג הפיצה הבינלאומי - חיבוק הדדי בין החיילים לבין החברים מ"פרח" המתמודדים עם צרכים מיוחדים

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שמצוין השבוע ברחבי העולם יצאו חברי "פרח" ביקיר המתמודדים עם צרכים מיוחדים לפנק את חיילי כיתת הכוננות של הישוב, ואת יאיר עטרי הרבש"צ של הישוב, בפיצה טעימה בצורת לב שכולה הערכה לעשייה החשובה שלהם שכוללת לילות כימים למען ביטחון התושבים. יום הפיצה הבינלאומי שיצוין השבוע הוא רק עוד סיבה טובה בשביל החברים במרכז "פרח" ביקיר לפנק את החיילים מכיתת הכוננות של הישוב, במהלך כל השנה הקשר החם בין החברים בפרח לבין החיילים מתבטא בדאגה ובעזרה הדדית.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת משקיעים בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת משקיעים בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה בפרויקט "הרובע הצפוני הרצליה" במסגרתו מוצעות כ-1,000 יחידות דיור במגרש כולל של כ-1,200 דונמים ובעלות של כ14 מיליארד ₪

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

רצים למרות הכל: משפחות שכולות, משפחות החטופים וחיילים שנפצעו רצו במרתון ארץ ים המלח

כ-6000 משתתפים, ביניהם משפחות החטופים וחבריהם, חיילים שנפצעו ונמצאים בהליך השיקום, משפחות שכולות ועם ישראל במיטבו, רצו הבוקר, 2/2, במרתון ארץ ים המלח בעין בוקק שבמועצה האזורית תמר. שאול לוי, 78, שנכדתו נעמה לוי חטופה בעזה: " בריצה זו העברנו אנרגיה מטורפת לחטופות ולחטופים. אל תאבדו תקווה. עוד קצת!"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,02/02/24
טלוויזיה PIXBAY

הערוץ הזה מפסיק לשדר בישראל: במי לא תוכלו לצפות יותר?

משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראל, בנוסף הופסקו שידורי הרשת בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

מכה ללקוחות בסופרמרקט: בכמה יתייקרו מוצרי שטראוס ומחלבות גד?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

סינגל חדש ומרגש: "שייכת לכולם" - לזכרה של מור סויד גבאי ז"ל

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24

טאבו עם חנוך דאום חוזרת לעונה שנייה

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

דני קושמרו נגד האמן האגדי: "יש דמעות בגן העדן לילדי הטבח גם?"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!