יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

טלטלה בחדשות 13: צבי יחזקאלי עוזב את הערוץ, לאן יעבור?

צבי יחזקאלי מצטרף ל-i24NEWS כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. בשני העשורים האחרונים עמד בראש דסק הערבים של חדשות 10 וחדשות 13

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

30/04/24

צבי יחזקאלי מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. יחזקאלי, אשר משנת 2002 משמש ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 10 ובהמשך בחדשות 13, הוא מבכירי העיתונאים בישראל, המתמחה בסיקור פלסטינים, העולם הערבי, וניתוח תהליכים בחברה המוסלמית בישראל ובעולם. לאורך השנים פרסם אינספור כתבות, תחקירים, ראיונות, טורי דעה ופרשנות, וכן סדרות דוקומנטריות שזכו לתהודה רבה, גם בעולם, בהן "אללה אסלאם", "השתולה", "איום דאעש", "היג'רה", "בזהות בדויה", ועוד. יחזקאלי ניתח לעומק את האידיאולוגיה מאחורי ארגוני הטרור האסלאמיים והיה מהראשונים שזיהו ועסקו במשמעויות התפשטות האיסלאם הרדיקלי באירופה.

טרם הצטרף לחדשות 10, היה באגף האבטחה בשירות הביטחון הכללי, שימש כתב לענייני שטחים בגלי צה"ל וכתב מגזין במהדורת יום שישי של ערוץ 1, "יומן". בהמשך אף הגיש תוכנית ראיונות שבועית בערוץ 20 (אז ערוץ המורשת).

ערוץ החדשות החדש של i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה ויציע לצופים מהדורות חדשות ותוכניות אקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. עד כה גויסו עשרות עיתונאים, כתבים, אנשי הפקה, תוכן וצוות טכני. בערוץ ממשיכים כל העת בגיוסים ומרחיבים את נבחרת החדשות. בין העיתונאים שכבר הצטרפו ל-i24NEWS: מירי מיכאלי (מגישת המהדורה המרכזית), אורן וייגנפלד (מהדורת מוצ"ש), אורי קואל, ניב גלבוע, נדב אלימלך (כתב פוליטי), דור כהן (כתב צבאי), עדי כהן (כלכלה), לי עייש (כתבת משטרה ופלילים), סיון סיסאי (כתבת תרבות), ספיר לוי (כתבת צרכנות), קובי דהן (כתב דתות), ינון שלום יתח (כתב ירושלים, שטחים והתיישבות), נעמה קדוש (בריאות ורווחה), דסק החוץ: יאנה סוריאדנהאואן אלתרמן, סיריל עמר ובנג'מין פטרובר שישמש כתב i24NEWS בפריז. עוד הצטרפו חגי גולן שישמש פרשן כלכלי וד"ר יונתן ווגמן כפרשן הבריאות.

צבי יחזקאלי מסר: ״אחרי יותר משני עשורים בערוץ 13 ועשר, שגדלתי בהם כמשפחה חמה, החלטתי לצאת בע״ה לשליחות חדשה. הטבח הנורא ב7/10, הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי. אני מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שיעלה בקרוב לאויר. אני מודה לכל המנהלים, החברים והעובדים שעבדתי איתם כתף אל כתף, מעריך ומאחל בהצלחה לכולם, וניצחון לעם ישראל. אוהב, צבי״.

פרנק מלול, מנכ״ל i24NEWS, מסר: ״צבי יחזקאלי הוא קול חשוב ומשמעותי בתקשורת הישראלית. יחזקאלי יתרום רבות למגוון הקולות בערוצי i24NEWS, ויעשיר את התכנים שנציע לצופינו הודות ליכולת המופלאה שלו להפוך ידע, תחקיר ופרשנות לתוצר טלוויזיוני מרתק״.

ישראל טויטו, מנהל הערוץ בעברית של i24NEWS: ״אני שמח על ההחלטה של צבי יחזקאלי להצטרף ל-i24NEWS. צבי הוא מהפרשנים הבודדים בישראל שיודעים להרכיב תמונת מציאות מעודכנת ואמיתית מתוך חומר הגלם שמונח לפתחם. ב-i24NEWS, צבי הוא לא רק הפרשן הבכיר, אלא עמוד תווך בחברה והוא יהיה חלק מהצוות הבכיר שיוביל אותה לגבהים חדשים בשוק התקשורת הישראלי והבינלאומי״.

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

דני קושמרו

דני קושמרו בדרך לכנסת? "מי שהחלפתי בכסא הפך לראש ממשלה"

אז האם דני קושמרו ירוץ לפוליטיקה? המגיש השיב: "פוליטיקה זה מקצוע, אתה רואה עד כמה זה בדם שלהם, אין לי את הדרייב והמרפקים לזה"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

בפעילות משולבת של צה"ל והמשטרה: סוכלה חוליית מחבלים בג'נין

הלילה בפעילות משותפת של שב״כ, ימ״מ וצה"ל, סוכל מחמד ג׳לאמנה, מחבל חמאס צבאי שעסק בתקופה האחרונה בקידום פעילות טרור משמעותית והסתתר בבית החולים "איבן סינא" בעיר ג׳נין שבחטיבת מנשה. על המבוקש אותר אקדח שהוחרם על ידי הכוחות.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/01/24

"פגישה עם רוני קובן" זוכת פרס האקדמיה, חוזרת לעונה חדשה בכאן 11

רובי ריבלין - ראובן רובי ריבלין מי שהיה נשיא המדינה יו"ר הכנסת וחבר תנועת הליכוד פותח את העונה החדשה ריבלין מספר לרוני קובן על האכזבה הקשה מהמפלגה בה צמח על נתניהו שגדל לצידו מינקות ועל פגישותיו עם שועי עולם והפרספקטיבה שקיבל על החיים לאחר שיחותיו עם פוטין אובמה ומרקל. ריבלין כמובן לא מפספס את ההזדמנות לדבר על ביתר ירושלים ועל האהבה לאשתו המנוחה ולבת זוגו החדשה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/01/24
אביב גפן ושרון קאופמן, צילום דרור סיתהכל

אביב גפן ואשתו לעתיד בחשיפה מרגשת: זה האירוע שחגגו

הזמר וארוסתו שרון קאופמן הגיעו צמודים זה לזו והאירוסין הפכו לרשמיים בנוכחות חבריהם הקרובים מעולם הבידור באירוע המימונה הנוצץ

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24

מרכז חדש הוקם לטיפול ביוצאי כוחות הביטחון עם פוסט טראומה בהרצוג

צעד חשוב בתחום השיקום ליוצאי כוחות הביטחון. נפתח מרכז חדש, ראשון במרחב ירושלים, לטיפול בפוסט טראומה ובבריאות הנפש במרכז הרפואי הרצוג. הפעילות במרכז החדש מנוהלת ע"י אגף הפסיכיאטריה בהרצוג, ומתבססת על הניסיון של מטי"ב (המרכז הישראלי הותיק לפסיכו-טראומה), שנחשב למוביל בתחום בכל העולם, וממוקם בתוך קומפלקס הרצוג.ד"ר קובי חביב, מנהל הרצוג: "הקמנו מרכז חדש ופורץ דרך מבחינת הגישה הטיפולית בנפש והראייה המערכתית והאינטגרטיבית. המרפאה ממוקמת בבניין המרפאות החדש אצלנו, שבנייתו הושלמה אשתקד, ויש בו תנאים מצוינים".

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24

יוקר מחייה בלי מחשבה

אוראל בן חמו ואחותה התווכחו אם עליית מחירי הסיגריות היא מתוך דאגה לבריאות שלנו או לא. אוראל מוכיחה שהמדינה לא באמת משקיעה מחשבה "ירוקה" בבריאות שלנו

אוראל בן חמו
יום רביעי,07/02/24
אילנה דיין מתוך קשת 12

אילנה דיין חוגגת רגע מאושר: הפכה לסבתא בפעם הראשונה

בגיל 59, המגישה הוותיקה של עובדה מקבלת טייטל מרגש: "סבתא", כאשר הייתה שם בחדר הלידה עם בתה לקבל את הנכד הראשון שלה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24

מחירי הדירות בישראל עלו ב-2023 ב-10.2%: העלייה הגבוהה ביותר מאז 1975

המלחמה עם חמאס בעזה וחיזבאללה ובצפון, השפיעה ותשפיע גם על שוק הנדל"ן בישראל.מומחים מעריכים כי עליות המחירים צפויות להימשך גם ב-2024, אך בקצב מתון יותר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

בלעדי לג'ננה ניוז: שניר בורגיל חוגג מסיבת רווקים עם חברים | סיקור ממקור ראשון

אור דהן שלנו יצא לחגוג ליוצא האח הגדול, שניר בורגיל, מסיבת רווקים, רגע לפני שהוא שובר את הכוס, ומצא את עצמו במשחק כדורגל של האלופה החיפאית. סיקור בירוק - לבן.

אור דהן
שבת,16/03/24

מה הייעוד של לינור אברג'יל?

הנומרולוגית והמאמנת צביה פרומקין- בראשי מנתחת אושיות בשיטת הנומרולוגיה

צביה פרומקין-בראשי
יום חמישי,11/01/24

שחר חסון ו"האחוזון העליון" – חוזרים!

כאן 11 עם עונה חדשה למשחק הטלוויזיה ופרסים של עד 100 אלף ש"ח התוכנית תשודר החל מה-25 בפברואר, בימי ראשון, בשעה 21:30 בכאן 11

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24
שטר של 2 דולר

שטר של דולר ששווה 6,000 דולר? בדקו אצלכם בארנק

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24

יום גוש קטיף במערכת החינוך: "הכרעה מתוך ידע והבנה ולא מתוך בורות וניתוק"

מרכז מורשת גוש קטיף וצפון השומרון יציין מחר במשדר מיוחד את יום גוש קטיף במערכת החינוך, בהתאמה למציאות הישראלית המורכבת של ימים אלו: "לא האמנו שנמצא עצמנו במציאות בה הדיון סביב גוש קטיף ורצועת עזה נמצא במקום בו הוא נמצא"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר

אכילה רגשית היא שימוש באכילה כווסת למצבים רגשיים, מצבים בהם האכילה לא קשורה לרעב פיזי, אלא לרעב ולצורך רגשי. אוכל יכול להוות נחמה, לאפשר ניתוק מרגשות קשים כמו ריקנות ולהקל על המצב במשך פרק זמן מסוים. אולם השימוש באוכל כווסת רגשי עלול לפגוע בטווח הרחוק ולכן חשוב לזהות אותו ולאחר מכן להחליט האם הוא מועיל או לא ולהכיר דרכי התמודדות נוספות. לקראת ההרצאה ב25.2 הדיאטנית הקלינית עדי יערן מסבירה על התופעה

עדי יערן
יום שני,12/02/24
עומר אדם

עומר אדם בסרטון מביך: "למה הוא נשמע בסטלה?"

סרטון שרץ ברשתות החברתיות, מוציא אותו באור לא כל כך מחמיא, כי הוא נראה בו לא במיטבו כלל וקצת מביך עבורו: "עומר בסטלה חרבות"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

וייב חדש

וייב איש, ההבטחה הגדולה של סצינת ההיפ הופ מפתיע עם אלבום אי פי חדש שכולל 5 שירים חדשים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

משלחת של עמותת "משפחה אחת" נפגשה עם הנשיא מקרון לציון הטבח ב7 באוקטובר

ממשלת צרפת קיימה היום, רביעי, טקס ממלכתי להוקרת 42 אזרחים צרפתים שנפצעו או נרצחו במתקפת חמאס בישראל ב-7 באוקטובר. הטקס, שנערך ב-Les Invalides בפריז, בדיוק 4 חודשים לאחר המתקפה, הועבר בשידור חי והוקרן ב"כיכר החטופים" בתל אביב.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

קצין לוחם צה"ל ומתנדב מד"א רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל: "הוא דאג לעשרות המתנדבים בישוב כאילו היו ילדיו"

מגן דוד אדום מרכין ראשו עם נפילתו של קצין לוחם צה"ל ומתנדב הארגון רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל (Major (res.) Amishar Ben David z"l), תושב עלי, שנפל בקרב ברצועת עזה, בעת מילוי תפקידו כמפקד חפ"ק מח"ט בעוצבת הקומנדו. הלווייתו התקיימה אתמול (א') בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הוא הותיר אחריו אישה, חמישה ילדים, הורים ו-6 אחים ואחיות.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24

נשים במלחמה: 53% מבעלות העסקים הקטנים והזעירים מדווחות על ירידה בהכנסות

53% מבעלות העסקים הקטנים והזעירים מדווחות על: ירידה של מעל 50% בהכנסות העסק מאז המלחמה כך עולה ממחקר שערכה עמותת יוזמות עתיד שמלווה נשים בתהליכי פיתוח והקמה של עסקים זעירים וקטנים עבור 56% מהן העסק הוא מקור הפרנסה המרכזי והיחידי יחד עם זאת, מרביתן בוחרות להמשיך את העסק עם התאמות מסוימות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
אור צלקובניק, צילום עדי לם

בלגן בחדשות 13: מנכ"ל רשת בהודעה מדאיגה לעובדים

אמיליאנו קלמזוק הסביר לעובדי הערוץ: "לפנינו תקופת מעבר שתמשך עד למינוי המנכ"ל החדש, ובאופן טבעי היא כוללת תחושה של אי ודאות"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

הלוחמות בעורף: ארגון 'רק לתת' מוקיר טובה לנשות הלוחמים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/02/24

אורנה בנאי עושה את טלי גוטליב

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

יריד טעימות היין לסיוע בשיקום העוטף

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24

מיצג הזיכרון וההנצחה של קהילת הנובה הגיע היום לניו יורק

מערכת ג׳ננה
יום שישי,19/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!