יכול לעניין אותך גם

חדשות

אור צלקובניק, צילום עדי לם

קרדיט: אור צלקובניק, צילום עדי לם

בלגן בחדשות 13: מנכ"ל רשת בהודעה מדאיגה לעובדים

אמיליאנו קלמזוק הסביר לעובדי הערוץ: "לפנינו תקופת מעבר שתמשך עד למינוי המנכ"ל החדש, ובאופן טבעי היא כוללת תחושה של אי ודאות"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

06/05/24

אחרי הבלגן הגדול שנוצר במערכת חדשות 13 עם התפטרותו של המנכ"ל אור צלקובניק אחרי פחות משנה בתפקיד, מנכ"ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק  שיגר מכתב לעובדי חברת החדשות, זאת כשגם נושא הקיצוצים עדיין על הפרק.

במכתב של קלמזוק צוין: "עובדי ועובדות חברת החדשות היקרים, אני מבקש לעדכן כי חברי הדירקטוריון של חדשות 13 קיבלו אתמול את התפטרותו של מנכ"ל חברת החדשות אור צלקובניק. אני יודע שההתפטרות של אור הגיעה אחרי תקופה עמוסה בשינויים, ובעיקר אחרי חודשים ארוכים של סיקור אינטנסיבי ומקצועי שלכם, בהם הצגתם סטנדרטים בלתי מתפשרים ברמה הגבוהה ביותר. חברת החדשות ידעה זמנים קשים בעבר, וכמו תמיד אנחנו עומדים מאחוריכם, מחזקים אתכם ונעשה כל שנדרש לשגשוג והצלחת החברה".

עוד הוא המשיך: "בהתאם לחוק הרשות השנייה, בתקופת הביניים ועד למינוי מנכל קבוע יכהן יו"ר דירקטוריון החברה, אייל דה פאו, בתפקיד ממלא מקום המנכ"ל. ליאור לנדנברג, סמנכ"ל התוכן המוערך של החברה, ימשיך וינהל את התוכן. הדירקטוריון החליט על הקמת ועדת איתור במטרה למצוא מנכ"ל לחברת החדשות, מתוך אמונה שיש לנו הזדמנות ייחודית לחזק את שיתוף הפעולה בין רשת 13 לחדשות 13. מבחינתי שיתוף פעולה כזה הוא בעל חשיבות עליונה ביצירת זהות ארגונית ומסכית אחידה בין שתי החברות".

לסיום כתב: "לפנינו תקופת מעבר שתמשך עד למינוי המנכ"ל החדש, ובאופן טבעי היא כוללת תחושה של אי ודאות. אני מודה לאנשי המקצוע בחברת החדשות הנוהגים באחריות ובדיסקרטיות ובכך מכבדים את החברה ועובדיה. בתקופה הקרובה נתראה יותר בנווה אילן, ואני אשמח לפגוש אתכם פנים אל פנים ולסייע לכולנו לעבור את התקופה הזו בהצלחה".

אבל בעולם המוזיקה: הזמר אדם נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן

מערכת ג׳ננה
יום שישי,28/06/24

יכול לעניין אותך גם

אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן נשבר: "איני רוצה שמשפחות נוספות יחוו שבר כזה"

גולן החל את המופע בהתייחסות לידיעות הקשות על נפילתם של הלוחמים, שרכבם המשוריין עלה על מטען חבלה בסמוך למחנה הפליטים תל א-סולטאן שברצועה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,16/06/24
חיים לוינסון קשת 12

חיים לוינסון חוטף עוד תביעה: כך הצל בחר לעקוץ

הצל כתב נגד לוינסון בביקורת קשה: "רק שהטרולון הטפשון נפל על הבן אדם הלא נכון והופ קיבל ומכתב התראה לפני תביעה שכבר נשלח אליו תוך 10 דקות"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,16/06/24

"כשהפסקתי להרגיש לא ראיתי מה אני מפסידה"| סיפורה של סנדי פאר

בבוקר שיגרתי אחד סנדי פאר קמה כהרגלה ושלחה את ילדיה למסגרות בבתי הספר והגנים. היא נכנסה למטבח, הכינה את ארוחת הצהריים, ערכה את השולחן בדמעות כי הפעם ידעה שהיא לא חוזרת. היא החליטה להתאבד.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24
פאולה רוזנברג

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24

הישג לכאן 11: פרס יוקרתי ליוצר הסרט "השיבה מהפלנטה האחרת"

פסטיבל אטלנטה העניק את פרס היוצר המבטיח לשנת 2024 לאסף לפיד, עבור סרטו "השיבה מהפלנטה האחרת" שישודר בערב יום השואה, בכאן 11. זהו הפרס השני שמוענק לסרט עוד בטרם שודר. הסרט זכה גם בפרס התחקיר בפסטיבל ירושלים 2023

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,29/02/24
חדשות 13 צילום מסך

כתב חדשות 13 זועם: "לא ראוי ולא כשיר"

כתב חדשות 13 תקף בחריפות: "ראש ממשלה שמפלה בין דם ודם ומעדיף להיפגש רק עם משפחות שעמדותיהן זהות לעמדותיו, לא ראוי להיות ראש ממשלה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

המחליף של צבי יחזקאלי נחשף: חדשות 13 במינוי מסקרן

כ-24 שעות לאחר הפרסום על פרידתו של יחזקאלי, מינה מנכ"ל חדשות 13, אור צלקובניק, את חזי סימנטוב כראש הדסק והפרשן החדש לענייני ערבים בערוץ

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג עוקצת את חיים לוינסון: "לא רוצה בושם ב-100 שקל"

אסייג הגיעה באיחור קל לצילומים, לוינסון העיר לה על כך בטון תקיף "גרוע מאוד, אני רוצה לצלם בנחת ובנימוס ואת מאחרת". המגישה לא נשארה חייבת

מערכת ג׳ננה
יום שישי,03/05/24

אזהרה חמורה למשתמשי וואטסאפ בישראל: ההודעה הזו מסכנת אתכם

באזהרה בעברית וברוסית לאזרחי ישראל תחת המסר "לעולם אל תעבירו את הקוד בן 6 הספרות שאתם מקבלים בהודעה SMS", מערך הסייבר יצא בהסבר חריג

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
חדשות 13 צילום מסך

כתב חדשות 13 דורש פיטורים: "איך אמרה הגברת? 'שתישרף המדינה"

גליקמן ציין כי נתניהו מעדיף את הישרדותו הפוליטית על פני שיקולים לאומיים הנוגעים להשבת הישראלים החטופים הנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24
רני רהב צילום מסך

רני רהב סוגר חשבון: "כל עוד אתה לא מוותר, שתוק"

רהב כתב: "בוקר טוב לך יאיר נתניהו. אני מציע לך באופן אישי כי לא תפתח את פיך נגד ראשי מערכת הביטחון במלחמה כל עוד מדינת ישראל מממנת את אבטחתך"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,16/06/24
מעיין אדם

מעיין אדם כותבת בדמעות: "הכל כואב נורא"

אדם כתבה: "בחודש האחרון אני בקושי מצליחה לשחק או להרים אותה, ואני כבר לא עולה ראשונה במדרגות בבוקר כשהיא קמה כי לוקח לי המון זמן לצאת מהמיטה"

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24
הופעה PIXBAY

הזמר האהוב סובל מסרטן: "המצב הבריאותי שלי לא טוב"

אדם כתב לעוקבים המסורים: "היי אהוביי, בשבוע הבא בעזרת השם מתכוון להתארח במופע של יהונתן פרלמן, המצב הבריאותי שלי לא טוב"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
אברי גלעד

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

המגיש החליט לקשט את רכבו בדגלי ישראל: "היום שמתי 2. גאה שזהו דגלי, גאה שזהו עמי, מתפלל שעוד נניף אותו בשמחה שאינה מהולה בכל כך הרבה כאב וצער"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24
נועה ארגמני

ביזיון לעולם התקשורת: זה העיתונאי שהסתיר בביתו את נועה ארגמני

נחשף כי נועה ארגמני כביכול הוחזקה בביתו של עובד ערוץ אל-ג'זירה, גורמים בינלאומיים ממהרים לגנות את הפעולה הצבאית הישראלית

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24
מעיין אדם

מעיין אדם מתפוצצת: "מקווה שהבבון האלים הזה יענש בחומרה"

המגישה של קשת 12 וכוכבת הרשת מעיין אדם הייתה בין הקולות הבולטים שגינו את איציק זוהר וכתבה: "נשים מפחדות להתלונן על בני זוג אלימים"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,06/06/24
סופרמרקט

שטראוס בהודעה מדאיגה ללקוחות: זה המוצר שאסור להשתמש בו

במספר מצומצם של כוסות המצורפות במתנה למארז, שנמכר לחג פסח, ונרכשו מספק חיצוני, קיים חשש לשבר בכוס תוך כדי שימוש: "מתנצלים בפני הלקוחות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
חדשות 13 צילום מסך

חדשות 13 סופגת עזיבה נוספת: מי בחרה בישראל היום?

כתבת חדשה למוספי סופ"ש של ישראל היום - העיתונאית הבכירה נעם ברקן מצטרפת, בשנה האחרונה ברקן הייתה כתבת חיפה וצפון של חדשות 13 עד לימים האחרונים

מערכת ג׳ננה
יום שני,03/06/24

חוששים מבגידות? אלו הטיפים שיכולים להציל את המצב

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, עליה בפניות למטפלים ויועצים זוגיים: עלייה של 40% גם בבגידות. הקואצרית ויועצת הזוגית מזית רפמן נותנת טיפים בנושא

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24
אביב גפן ושרון קאופמן, צילום דרור סיתהכל

אביב גפן ואשתו לעתיד בחשיפה מרגשת: זה האירוע שחגגו

הזמר וארוסתו שרון קאופמן הגיעו צמודים זה לזו והאירוסין הפכו לרשמיים בנוכחות חבריהם הקרובים מעולם הבידור באירוע המימונה הנוצץ

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24

נתניהו מבריז לערוץ 14: ינון מגל והפטריוטים מובכים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,20/06/24

טלטלה בחדשות 12: זה המגיש שעוזב את תפקידו

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24

סטטיק ורונה לי שמעון מזעזעים את התעשייה: החליטו לפרד מיידית

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

אבל בעולם המוזיקה: הזמר אדם נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן

מערכת ג׳ננה
יום שישי,28/06/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!