יכול לעניין אותך גם

לייף סטייל ותרבות

יריד טעימות היין לסיוע בשיקום העוטף

יריד יין כחול לבן: לתמיכה ביצרני היין המקומיים וסיוע בשיקום יישובי העוטף יתקיים בין ה- 22-23 בפברואר, במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף הגליל. יריד טעימות מושקע זה יכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים- קטנים וגדולים. מגוון עשיר של יינות אדומים, לבנים, רוזה ואף קוקטיילים מובחרים כך שכל מבקר יוכל למצוא מענה להעדפותיו.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

14/02/24

מתחם הענק המשתרע על פני שטח של כ-800 מ"ר, ישלב עשרות דוכנים של יקבים מסקרנים במיוחד ובתוך כך, תינתן במה ליקבים בוטיקיים פחות מוכרים להציג את תוצרתם, לצד יקבים מהשורה הראשונה. עלות כניסה ליריד הנה 29 ₪ וכוללת גם גביע יין במתנה. טעימת היינות תתאפשר בחופשיות וללא כל הגבלה.


יריד כחול לבן לתמיכה ביצרנים מקומיים ולשיקום יישובי העוטף

בין היקבים הבולטים שיציגו ביריד כחול לבן: סוסון ים, פלדשטיין, אוריאל, אדיר, לוריא, ג'וליה, הרי גליל. לצידם- שאטו גולן, רמת הגולן, דלתון, ברקן ביטא, קסטל, כרמל מזרחי, אמור קוקטיילים ועוד.

ניב הלוי, מנכ"ל רשת חינאווי Wine & More, מציין "זו חובתנו המוסרית כקהילה עסקית לתרום כל אחד בתחומו לשיקום המדינה והחברה שלנו. בין מכלול היוזמות שאנו מובילים מתחילת המערכה, בחרנו גם לתמוך בעורף ולקיים אירוע תמיכה המתכתב עם עולמות התוכן בהם אנו פועלים. בחרנו להבליט ולהעניק רוח גבית ליצרני יין קטנים לחשוף את תוצרתם האיכותית לקהל הרחב. יריד זה הוא סנונית ראשונה לאירועים עתידיים נוספים שנקיים ברחבי הארץ במטרה לספק אסקפיזם ראוי. הפעם תושבי הצפון ומטיילים באזור יהנו ממנו- ולו למספר שעות".

עוד הוסיף הלוי, "אני ומשפחתי מפונים בעצמנו מיישובי העוטף, כך שבזווית הראיה האישית, למחוות מסוג זה קיימת חשיבות משמעותית, הן מורלית והן כלכלית. אנו צופים להענות גבוהה ונערכים לאירוח אלפי אורחים ביומיים הללו, לרבות בכירים מהתעשייה ומהזירה הציבורית המקומית, שיהנו מאווירה תוססת ויחשפו לקשת רחבה של מותגים חדשים ומפתיעים במיוחד".

יריד יין כחול לבן- 22-23 בפברואר, 2024 | שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

יכול לעניין אותך גם

המשרד להגנת הסביבה רכש אוטובוסים ומיניבוסים חשמליים לחברת אגד

מחשמלים ומפחיתים זיהום אוויר: המשרד להגנת הסביבה ממשיך לפעול לצמצום פליטות מזהמי אוויר וגזי חממה מתחבורה ומקדם כניסה של אוטובוסים חשמליים; חברת אגד התחדשה ב-10 אוטובוסים בין עירוניים חשמליים וב-10 מיניבוסים חשמליים בזכות תמיכה מהמשרד בסך של 3.5 מיליון שקלים

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24

שירי המלחמה- פרויקט מיוחד לJANANEWS

הרבה שירים נכתבו לפני ה7 באוקטובר שהפכו, במהרה, לפסקול המלחמה הרשמי, אבל המלחמה הביאה עימה גם שירים חדשים המביעים את התחושות של כולנו. צוות ג'ננה ניוז ריכז לכם את היפים והמרגשים ביותר | כתבה מתעדכנת

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/01/24

טובים מבפנים - מגורו ההורות שכבשה את העולם - ד"ר בקי קנדי

"טובים מבפנים" מציג עקרונות הורות שישנו את נקודת המבט שלכם לצד הנחיות מעשיות לפתרון בעיות מוגדרות – כגון יריבות בין אחים, חרדת פרידה, והתקפי זעם. זהו משאב מקיף ורב תועלת לדור של הורים שמחפשים דרך חדשה לגדל את ילדיהם ולהכשיר אותם לחיים של ויסות עצמי, של חוסן נפשי ושל ביטחון עצמי.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

הישג לכאן 11: פרס יוקרתי ליוצר הסרט "השיבה מהפלנטה האחרת"

פסטיבל אטלנטה העניק את פרס היוצר המבטיח לשנת 2024 לאסף לפיד, עבור סרטו "השיבה מהפלנטה האחרת" שישודר בערב יום השואה, בכאן 11. זהו הפרס השני שמוענק לסרט עוד בטרם שודר. הסרט זכה גם בפרס התחקיר בפסטיבל ירושלים 2023

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,29/02/24

MIXiii Health-Tech.IL - תעשיית הביומד העולמית מגיעה לירושלים

הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות מדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות בהובלת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה IATI יתקיים השנה ב5-6 במרץ, בבנייני האומה בירושלים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

אלבום ראפ חדש יציג את ההתמודדות של לוחמים השבים הביתה מהמלחמה

אלבום חדש לראפר אוהב מתאר את ההתמודדות של לוחם ששב הביתה משדה הקרב. האלבום מלווה על ידי סרט שיוצג בכאן דיגיטל בהשתתפות: אמיר דדון, גורי אלפי, ענבל ביבי, אורנה בנאי, נוי פדלון, שמואל וילוז׳ני, אושרית סרוסי, לנה פרייפלד, גלעד ויטל (שוטי הנבואה) ועוד. בחודש יוני הקרוב  מתוכננת הופעת השקה לאלבום. אוהב על האלבום: "'שקוף' איפשר לי להגשים חלום – ליצור מוזיקה שיש לה אימפקט במציאות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/04/24
Credit companies An illustration image of credit cards and Israeli banks

למרות העלייה ביוקר המחייה: זינוק של כ-14% בהוצאות בכרטיסי אשראי בפסח השנה

בין השעות 8 ל-14:00 הבוקר הוציאו הישראלים סכום של 735.05 מיליון ש״ח מנתוני חברת שבא, מנהלת ומפתחת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, עולה כי במהלך היום, ערב פסח תשפ״ד, נרשמים עומסים בהוצאות ובפעולות בכרטיסי אשראי על ידי הציבור הישראלי.

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/04/24
שטר של 2 דולר

שטר של דולר ששווה 6,000 דולר? בדקו אצלכם בארנק

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24

תערוכה חדשה: בית חכם בגוף טיפש

התערוכה "בית חכם בגוף טיפש" נהגתה ונבנתה בשנה האחרונה, במהלך הרוחות שעברו על הארץ והביאו עימן תחושה של אסון מתקרב. היא הוקמה ונפתחה לקהל באוקטובר 2023, וכמו כל דבר, נצבעה גם היא בצבעי התקופה האחרונה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24
מקדונלדס

כתבת חדשות 12 מקבלת פיצוי ממקדונלדס: כמה תשלם הרשת?

בית המשפט הכריע כי על מקדונלד'ס לפצות את העיתונאית בסכום של 40,000 שקלים, בשל "שימוש מתחכם" לקמפיין פרסומי לגלידת "פארטי"

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24
אברי גלעד מתוך פייסבוק

אברי גלעד כותב בכאב: "להשתמש בזכרם רק לברכה"

המגיש טען בטורו השבועי: "לברך את כל מי שאיבדו את חייהם ב-7.10 ובמלחמה הנמשכת עד היום. לברך ולהישבע שלא נעז להפוך את מתנתם למתנה מעלי אקספרס"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24

עקב מחסור בתרומות דם: מד"א בקריאה לבעלי דם מסוג O ו- RH שלילי

קב הצורך המשמעותי בדם וכחלק מההערכות, בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לבוא ולתרום דם.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24

חיסכון של מיליונים: ביום ראשון התאגיד עובר מת"א לאור יהודה

מתוך כוונה לצמצם עלויות ולהביא לחיסכון בכספי ציבור תאגיד השידור הישראלי נפרד מהסניף הוותיק בלב ת"א, ועובר למרכז שידור חדשני ב"פארק נעימי". המתחם החדש כולל אולפן חירום לעת מלחמה, אולפני טלוויזיה, רדיו ופודקאסטים מתקדמים וסטודיו חדשני לדיגיטל ופרומו. גיל עומר, יו"ר התאגיד: "כיום חשיבותו של שידור ציבורי חזק, בחירום ובשגרה, ברורה אף יותר מתמיד"; גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד: "מרכז השידורים החדש של התאגיד באזור המרכז, יקפיץ את כאן לעידן טכנולוגי ושידורי חדש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

חוזה החלומות של צבי יחזקאלי נחשף: כמה ירוויח ב-i24News?

יחזקאלי יקבל שכר חודשי נאה של 120 אלף שקלים - עלייה משמעותית של עשרות אלפי שקלים לעומת משכורתו הנוכחית בחדשות 13

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו משתפת אותנו בהפרעה שאובחנה אצלה, ואיך זה לא מונע ממנה להגשים את החלום הכי גדול שלה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24

חורף וחרבות ברזל: סדרת סרטוני הדרכה חדשים לאוכלוסייה המבוגרת

מאז 7 באוקטובר כולנו חווים מתח וחרדה שמשפיעים באופן ישיר על ההרגלים שלנו ותדירות היציאות שלנו לפעילות מחוץ לבית. הדבר בא לידי ביטוי באופן מועצם יותר בקרב האוכלוסייה המבוגרת אשר נמצאת שעות רבות יותר בבית בימי שיגרה- ובימי המלחמה אף יותר מכך. זאת, כשאנו בעיצומם של ימי החורף הארוכים והגשומים שאינם מאפשרים לאוכלוסייה המבוגרת להתנייד באופן בטוח מחוץ לבית.

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24
משה כורסיה באינסטגרם

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

באינסטגרם שלו כתב כוכב הרשת: "ברוך דיין אמת. סבתא שלי נפטרה, הימים האחרונים לא היו בשבילך. לא התאימה לך המיטה הזו בסלון עם המכונת חמצן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

עשור להקמתה: ג'יין בורדו עם אלבום חדש

אלבום חדש ורביעי ללהקה האהובה "ג'יין בורדו", שיוצא בשנת העשור להקמתה. בחודש שעבר יצא השיר "פולארויד", הראשון מתוך "כישוף", האלבום כולל 10 שירים חדשים, מלווים ב 10 קליפים ושיתופי פעולה מסקרנים עם חווה אלברשטיין ועדן דרסו

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/04/24

"פיק ברכיים": השחקן יונתן רוזובסקי בסינגל ראשון לקראת אלבום בכורה

את יונתן רוזובסקי אתם וודאי מכירים מסדרות אייקוניות כמו פול ספיד, אילת , בצפר, ספיידרז, להציל את שייקה או מהמחזמר התחנה. כעת הוא מוציא את השיר הראשון שלו "פיק ברכיים" שכתב והלחין עם מיש בזרנו שגם מתארח, והפיק אורי אבני (לירן דנינו, מוקי, רותם כהן, מופע הארנבות של דוקטור קספר, עדן אלנה, הראל סקעת ועוד...).

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,01/02/24

במקום אירוע בר מצווה - חגיגה לחיילים

עמיחי ג'קסון מהיישוב אלעזר שבגוש עציון, תרם את הכסף שיועד למסיבת בר המצווה שלו, לארוחה מפנקת ל 200 חיילים. "זה היה פי אלף יותר שווה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/01/24

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

06:29 מיצג הזיכרון וההנצחה של קהילת הנובה יגיע לניו יורק בחודש אפריל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24

"בואו לאכול איתי"- חוזרת לשבוע ספיישל חג פסח

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,11/04/24

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!