יכול לעניין אותך גם

חרבות ברזל

הלוחמות בעורף: ארגון 'רק לתת' מוקיר טובה לנשות הלוחמים

במלונית בית מתן מלכה לחיילים בודדים בירושלים מזמינים את נשות הלוחמים לאגור כוחות, לנקות את הראש לרגע מהלחצים והדאגות שבשגרה, לנפוש באווירה ירושלמית ובעיקר לצאת מחוזקות.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

08/02/24

את הרעיון יזמו בארגון 'רק לתת' שהקים ומנהל את בית מתן לחיילים בודדים מתוך הבנה שנשות הלוחמים צריכות רגע לעצור מהמירוץ שנכפה עליהן כשכל מטלות הבית נופלות עליהן, וההנשים לוחמות בעורף לבדן כשהבן זוג במילואים.
בארגון 'רק לתת' אמרו שישמחו לארח את נשות הלוחמים וחשוב שידעו שכולם מעריכים את המסירות של הנשים וזה המעט שהארגון יכול להוקיר לאותן נשים בדירה מפוארת ומאובזרת עם אירוח מושלם.
באדיבות בית מתן
בית מתן מלכה לחיילים בודדים הוקם לזכרו של מתן מלכה שנפל ב – 7 לאוקטובר כשיצא להגן על קיבוץ כיסופים ובקרב הירואי הגן בגופו על חיי אזרחים. הוריו בשיתוף עמותת 'רק לתת' הקימו לזכרו את 'בית מתן מלכה' כדי להמשיך בעולם את האור והנתינה של מתן.
נשות לוחמים מוזמנות לפנות לארגון 'רק לתת' במייל: office@rak-latet.org
*האירוח על בסיס מקום בלבד

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

יכול לעניין אותך גם

חיסכון של מיליונים: ביום ראשון התאגיד עובר מת"א לאור יהודה

מתוך כוונה לצמצם עלויות ולהביא לחיסכון בכספי ציבור תאגיד השידור הישראלי נפרד מהסניף הוותיק בלב ת"א, ועובר למרכז שידור חדשני ב"פארק נעימי". המתחם החדש כולל אולפן חירום לעת מלחמה, אולפני טלוויזיה, רדיו ופודקאסטים מתקדמים וסטודיו חדשני לדיגיטל ופרומו. גיל עומר, יו"ר התאגיד: "כיום חשיבותו של שידור ציבורי חזק, בחירום ובשגרה, ברורה אף יותר מתמיד"; גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד: "מרכז השידורים החדש של התאגיד באזור המרכז, יקפיץ את כאן לעידן טכנולוגי ושידורי חדש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24

"ברברה קפה" משוק מחנה יהודה תתרום מהכנסותיה לעסק מהעוטף

עם השקת התפריט החדש, בבית הקפה הוחלט לתרום 5% מההכנסות לעסק בעוטף במטרה לסייע לו לחזור ולעמוד על הרגליים. טרם החליטו בקפה למי לתרום

מערכת ג׳ננה
שבת,27/01/24

כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה

השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים ע"ש נויה דן ז"ל שנרצחה ב7.10 והחייל תומר שלמה מיארה ז"ל שנפל בקרב בעזה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

האירוע | הצגה חדשה חושפת את הפגיעות המיניות במגזר הדתי

אנסמבל התיאו-טרון, הכולל יוצרים מהקשת הישראלית - חילוניים ודתיים, מעלה דרמה חדשה העוסקת בפגיעה מידי איש סמכות.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24
שטרות

רשות המסים בבשורה משמחת: למי יחולקו 17 מיליון שקל?

רשות המסים הודיעה כי מעל 17 מיליון שקל הושבו במסגרת מהלך למימוש זכויות מס של ניצולי שואה, בשנה החולפת הושבו כ-5 מיליון שקלים לכ-350 ניצולים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
עדן גולן באירוויזיון

אירוויזיון 2024 בדרמת ענק: זה המקום אליו הגיעה ישראל

עדן גולן רשמה הישג נאה במשדר הגמר של אירוויזיון 2024 כשהגיעה למקום החמישי המכובד, הרבה בזכות הקהל בבית שנתן לה 323 נקודות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,12/05/24

עמותת "משפחה אחת" תרוץ עם משפחות שכולות במרתון ירושלים

כחלק מהפעילות הענפה של עמותת "משפחה אחת" מאז ה-7 באוקטובר, הצוותים, המתנדבים ונפגעי הטרור שמלווים ע"י העמותה, ירוצו במרתון ירושלים שיתקיים ב8 במרץ. טובה יהלומי, שבנה, נתנאל ז"ל, נפל בקרב בגבול מצרים בשנת 2012, תצטרף לרצים. גם אחיו של יהודה גואטה הי"ד, שנרצח בצומת תפוח ב2021 ירוצו לזכרו לצד "משפחה אחת". השנה יצטרף אליהם בניה ונינו, שאחיו, עמיחי יעקב ונינו ז"ל, נפל בקרב ב7 באוקטובר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

תערוכה חדשה: בית חכם בגוף טיפש

התערוכה "בית חכם בגוף טיפש" נהגתה ונבנתה בשנה האחרונה, במהלך הרוחות שעברו על הארץ והביאו עימן תחושה של אסון מתקרב. היא הוקמה ונפתחה לקהל באוקטובר 2023, וכמו כל דבר, נצבעה גם היא בצבעי התקופה האחרונה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24
כלי תקשורת בעיראק פרסמו תיעוד של שרידי טיל אוויר קרקע כביכול שנמצא במחוז אל-ואסט בדרום מזרח עיראק בקרבת הגבול עם איראן

בעיראק הציגו שרידי "חימוש ישראלי" על רקע התקיפה באיראן

ראש תחום העולם הערבי של כאן 11, רועי קייס, פירסם בחשבון הטוויטר שלו תיעוד, שפורסם בכלי התקשורת העיראקיים, של שרידי טיל אוויר קרקע, כביכול, שנמצא במחוז אל-ואסט בדרום מזרח עיראק בקרבת הגבול עם איראן.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

התיכון החברתי בתל אביב במחווה למפונים מרעים

תלמידי מגמת אקו חקלאות עירונית בתיכון החברתי הפכו את ראש השנה לאילנות לאירוע בלתי נשכח עבור חברי קהילת קיבוץ רעים שפונו לת"א. חניכי המגמה אירגנו אירוע גדול שכלל בנייה של פינת ישיבה 'זולות' לנוער, ממש כמו בקיבוץ, פינות יצירה לילדים ועמדת בנייה של אדניות בעיצוב מיוחד שעיצבו התלמידים, במטרה להוסיף מעט ירוק למרפסות הבתים החדשים.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

"ועמדי שלנו כפרה": "התקווה 6" בשיר הצדעה למערך חיילי המילואים

סינגל חדש לתקווה 6 שכל כולו הצדעה למערך חיילי המילואים. שיר שנכתב בהשראת הפוסט המרגש של אסף פרי בפייסבוק ומספר את הסיפור של העם שלנו שמגוייס מיידית ברגע שנקרא אל הדגל. חיי היום יום מוקפאים בשנייה לטובת ההגנה על הבית כשכל אחד עובר לתפקיד לו הוכשר והתאמן בצבא. מציאות ייחודית וחריגה שמאפיינת כל כך את הישראליות. עם של גיבורי על.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

המדריך השלם לבטיחות בניקיונות לפסח

כמדי שנה, מטפלים החובשים והפרמדיקים של מגן דוד אדום בפציעות המתרחשות במהלך הניקיונות הקפדניים וההכנות לקראת חג הפסח. על מנת לשמור על בריאות האזרחים ולהימנע מסכנות נפוצות הבאנו לכם את המלצות מד"א לניקיון פסח בטוח וזהיר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,07/04/24

אביך לכם? זה מה שיש למשרד להגנת הסביבה לומר

המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מתריעים כי היום (ה') שורר זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל אזורי הארץ - בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים; שיפור הדרגתי באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

יו"ר ועדת החינוך קורא למשרדי החינוך והאוצר להכיר בשירות מילואים ממושך של מורה – כהשתלמות

ח"כ יוסף טייב: "אם לא תהיה פריצת דרך תוך שבועיים – נפעל לחקיקה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24
אור צלקובניק, צילום עדי לם

בלגן בחדשות 13: מנכ"ל רשת בהודעה מדאיגה לעובדים

אמיליאנו קלמזוק הסביר לעובדי הערוץ: "לפנינו תקופת מעבר שתמשך עד למינוי המנכ"ל החדש, ובאופן טבעי היא כוללת תחושה של אי ודאות"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

"הספר שלי מיועד לכל מי שחוו משבר גדול מאוד ולא בטוחים שיצליחו להתגבר עליו"

המשוררת והאומנית הרב-תחומית רותי בראון, מוציאה, בימים אלו,  ספר שירים ראשון שנכתבו לאחר מות בעלה ואהובה דני בראון, כשחייה מתחלקים ל"לפני" ו"אחרי" והספר מסכם את התקופה המאתגרת שעברה בשבע השנים האחרונות.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

נעים בעיר - עוברים לתחבורה נקייה

המשרד להגנת הסביבה הציג לנציגי ערים ורשויות מקומיות, את תוכניתו ''נעים בעיר'' לעידוד הרשויות למעבר לתחבורה נקייה ולהפחתת זיהום האוויר וגזי חממה; השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "נוביל עם הרשויות לערים נקיות ושקטות, עם פחות זיהום אוויר ורעש" במסגרת התוכנית המשרד יתמוך ברשויות עם הסכמי גג לתחבורה בסכום של עד כ-4 מיליון שקל לרשות

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24

שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף מגיעים לפרגן

טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל השיק בשישי ושבת את החנות השלישית והחדשה בנתניה. החברים הטובים שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף הגיעו לפרגן

מערכת ג׳ננה
שבת,20/01/24

2 פצועים קשה, פצוע בינוני ו-4 פצועים קל מירי לעבר הגליל המערבי

חובש בכיר במד״א, אחמד עבד אל האדי, פראמדיקית מד״א רחל אלבו וחובש רפואת חירום ונהג במד״א אמיר טויל סיפרו: ״הוציאו אלינו גבר כבן 30 עם חבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה״.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/04/24

ישראל במלחמה: אזעקות ויירוטים נשמעו ברחבי הארץ; החל מהלילה היערכות ביטחונית גבוהה

דובר צה"ל פירסם הערב שורת הנחיות להיערכות ביטחונית מוגברת, במסגרתה הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות והגבלת התקהלות עד 1000 איש למעט עוטף עזה וקווי עימות.

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24

גם אנחנו בשוק: יום מיוחד לחובבי השוקולד-קרמל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

פורים "חרבות ברזל"

אוראל בן חמו
שבת,16/03/24

"יש טענות על עינויים מצד הלוחמים" כלי תקשורת זרים מסבירים על יחידת "נצח יהודה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

הליך בחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2024 בשוודיה יוצא לדרך!

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!