יכול לעניין אותך גם

חרבות ברזל

17 שנה של חיים ומסיבות טבע: סיפורם של אריק ורות פרץ שנספו ב7 באוקטובר

כאן דיגיטל בפרויקט דוקו AI ייחודי לזכרם של אריק פרץ וביתו רות פרץ שנרצחו בטבח בפסטיבל נובה

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/03/24

הרופאים נתנו לתינוקת רות פרץ, שנולדה עם נייוון שרירים ופגיעה מוחית ,שבועיים לחיות. אביה אריק נתן לה 17 שנה של חיים ומסיבות טבע, עד שנרצחו יחד בנובה. סרטון של כאן דיגיטל מספר, דרך ראיונות עם האחיות של רות ובנותיו של אריק, את סיפורם של אבא ובת שהיו לבן אדם אחד.

בתוך אינספור הסיפורים מאז השבת של ה – 7 באוקטובר הסרטון הזה יוצא דופן באופן שבו הוא נעשה: אנימציית בינה מלאכותית, AI , מרהיבה ומושקעת שמבוססת על ארכיון התמונות המשפחתי של משפחת פרץ ומפיחה חיים בטרגדיה הנוראית של אב ובתו שהיו, עוד בחייהם, השראה ודמויות יוצאות דופן במסיבות הטבע, ושסיפורם החריג חייב להיות מסופר באופן ייחודי בארץ ובעולם.

המוזיקה שמלווה את הסרטון היא של הרכב הטראנס הישראלי הבינלאומי המצליח והוותיק "אינפקטד מאשרום" שהתגייסו כבר מתחילת הדרך לסייע בהנצחתם של אריק ורות. לזכרם.

 

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

יכול לעניין אותך גם

סתיו קצין

כוכבת האח הגדול חושפת: האם התכנית מבוימת?

סתיו קצין נשאלה על ידי עוקבת אם הדברים בתוכנית מבוימים והשיבה באופן חד משמעי: "לא, זה ממש לא מבוים. אף אחד לא אומר לנו מה לעשות"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

קבוצת תמיכה ברוסית לנפגעי ה7 באוקטובר

עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה.

מערכת ג׳ננה
יום שני,18/03/24

"זריחה שחורה- עדויות מהטבח בפסטיבל נובה" בחשיפה בינלאומית חסרת תקדים

סרט התעודה "זריחה שחורה- עדויות מהטבח בפסטיבל נובה" של כאן, תאגיד השידור הישראלי, משודר ביותר מ - 40 מדינות ויוקרן השבוע באוניברסיטאות היוקרתיות Yale ו University of Pennsylvania שבהם נערכו עשרות הפגנות פרו-פלסטיניות ואנטי ישראליות. הסרט יוקרן היום, יום חמישי, באוניברסיטת פנסילבניה (UPenn) ובתום הקרנת הסרט יתקיים דיון בנוכחות היוצרים דוקי דרור ויוסי בלוך.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

למען שורדי הנובה: אומני ישראל יתאחדו על במה אחת

מיטב אומני ישראל יתאחדו על במה אחת, בתאריך 27.6, במפגן מוזיקלי, שמטרתו קריאה להשבת החטופים, הנצחת הנרצחים בנובה, וגיוס כספים למטרות שיקום שורדי הפסטיבל ומשפחות הנרצחים.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
בריטני ספירס מתוך אינסטגרם

בריטני ספירס נפרדת מ-4 מיליון דולר: למה תאלץ לשלם לאביה?

בית המשפט הטיל על הזמרת בריטני ספירס לשאת בעלויות המשפטיות של אביה, ג'יימי ספירס, הנאמדות בסכום של כ-2 מיליון דולר, מעבר לתשלומים שלה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
מני אסייג

יוצר שנות ה-80 מתפוצץ: "את תפסידי בתביעה המטומטמת נגדי"

מני אסייג נגד שקמה ברסלר: "הפסדת בענק! הפסדת את שמך הטוב (אם היה לך כזה פעם), מיליונים בעמנו ואני, רואים בך אחת מהאחראים לאסון שאנחנו חווים"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

שלושה חוקרים ממכון ויצמן למדע נבחרו לזוכי פרסי בלווטניק למדענים צעירים לשנת 2024

הוכרזו הזוכים בפרסי בלווטניק היוקרתיים למדענים צעירים לשנת 2024 שלושה חוקרים ממכון ויצמן למדע יזכו במענק בסך 100 אלף דולר כל אחד על מחקריהם פורצי הדרך

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24

טורניר הטניס לנשות עסקים שיזם אנדי רם

אשת הנדל"ן שלומית סבירסקי והטניסאי עמית ולס הגיעו למקום הראשון בטורניר הטניס שיזם אנדי רם.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24
דור זימל ז"ל

נקבע מותו של קצין המילואים רס״ן דור זימל

רס״ן דור זימל ז״ל נפצע אנושות במתקפת הנ״ט וכטב״מי הנפץ של חזבאללה, בערב אלעראמשה בשבוע שעבר. הערב הוא נפטר מפצעיו. דור היה מאורס ואמור היה להתחתן בעוד חודש וחצי.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

מירי מסיקה נואמת בעצרת למען החטופים בלונדון

מירי מסיקה הוזמנה להופיע בכיכר טרפלגר, בלונדון, בעצרת תמיכה בישראל, 100 ימים למלחמת ׳חרבות ברזל׳ ו 100 ימים שהחטופים והחטופות בשבי בעזה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה

השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים ע"ש נויה דן ז"ל שנרצחה ב7.10 והחייל תומר שלמה מיארה ז"ל שנפל בקרב בעזה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

אברהם טל בשיר חדש: "קשה לחזור מהמפגשים שהתקופה הזו מזמנת לי"

"טוב לי שאת כאן" - שיר ראשון מתוך אלבום חדש של אברהם טל, שייראה אור בקרוב

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

יום השואה 2024 | "השיבה מהפלנטה האחרת"

בערב יום השואה ישודר ב- כאן 11 הסרט התיעודי "השיבה מהפלנטה האחרת": ק.צטניק, הסופר המסתורי ניצול השואה, עושה בגיל 67 ניסיון אחרון לחזור לזיכרונותיו הטראומתיים, הפעם תחת השפעת סם ה- LSD ק.צטניק ניסה כל חייו להבין את שאירע לו במלחמה ותבע את המושג "פלנטה אחרת" לאושוויץ בעדותו במשפט אייכמן הסרט זכה בשני פרסיים יוקרתיים עוד בטרם שודר: יוצר הסרט, אסף לפיד זכה בפסטיבל אטלנטה בפרס היוצר המבטיח לשנת 2024 והסרט זכה גם בפרס התחקיר בפסטיבל ירושלים 2023

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

חג הפיצה הבינלאומי - חיבוק הדדי בין החיילים לבין החברים מ"פרח" המתמודדים עם צרכים מיוחדים

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שמצוין השבוע ברחבי העולם יצאו חברי "פרח" ביקיר המתמודדים עם צרכים מיוחדים לפנק את חיילי כיתת הכוננות של הישוב, ואת יאיר עטרי הרבש"צ של הישוב, בפיצה טעימה בצורת לב שכולה הערכה לעשייה החשובה שלהם שכוללת לילות כימים למען ביטחון התושבים. יום הפיצה הבינלאומי שיצוין השבוע הוא רק עוד סיבה טובה בשביל החברים במרכז "פרח" ביקיר לפנק את החיילים מכיתת הכוננות של הישוב, במהלך כל השנה הקשר החם בין החברים בפרח לבין החיילים מתבטא בדאגה ובעזרה הדדית.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

חושבים שאתם יודעים איך ליצור חשיפה מקצועית? תחשבו שוב

בעולם תחרותי חשוב למצוא דרכים יצירתיות כדי לבלוט מהקהל ולהגדיל את הסיכויים למצוא עבודה או לגייס לקוחות. חשיבה מחוץ לקופסה יכולה לעזור לכם לעורר עניין בקרב המעסיקים או הלקוחות הפוטנציאליים. הנה 5 דרכים יצירתיות כדי למצוא את משרת החלומות או כדי לגייס את הלקוחות הכי טובים שלכם:

אבי צדקה
יום חמישי,18/01/24

דתיים, חילוניים - וכולם על מגרש כדורגל אחד: "תחושה משמעותית של שותפות"

"משחקי הידידות" של ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" נמשך בהשתתפות תלמידי תיכון אורט מינקוף בירושלים וישיבת פסגת זאב. רכזת החלוץ בעיר, חרות ברין: "כולם שמרו על אווירה מכבדת, גם כשהיה ניצחון או הפסד מוחץ"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

8 מיליון ש״ח יועברו לחיזוק החוסן של צעירי חבל התקומה

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בשיתוף מנהלת תקומה ובאמצעות רשות הצעירים מחזקים את הצעירים בחבל התקומה ואישרו תוכנית תמיכה לרשויות המקומיות בחבל התקומה בגובה 8 מיליון ש״ח לחיזוק החוסן של צעירי חבל התקומה- כפי שמכונה "העוטף" מאוקטובר האחרון

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

המרכז לשיקום תעסוקתי שנפגע ב-07.10 שב לפעילות

כ-80 מתמודדי נפש שבו לעבודתם ב״מרכז שיקום תעסוקתי ״מפרשים״, שהושבת בשל פגיעת רקטה ב-07.10. צחי אבו, בעלי קבוצת אבו יחיאל תרם קומה שלמה למענם השבתם לפעילות ובטקס שנערך הבוקר, זכה לתעודת הוקרה מהעמותה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24
לזכר נצר שמחי יוטיוב

״בשבילך״: השיר מעורר ההשראה שנכתב לזכר נצר שמחי

הזמר דייויד כרמל השיק שיר לזכרו של רס״ן נצר שמחי בדיוק ביום הולדתו של נצר ז״ל לבקשת המשפחה אמור היה לחגוג 31: "עלינו לזכור אותם"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

"מדינה קטנה ומוקפת אויבים אינה יכולה להרשות לעצמה להישאר לא מוגנת" | טור דעה

במשך שנים, זעק גל קסטל, המשנה למנכ"ל  בחברת 'אורון נדל"ן', על הצורך בחיזוק מבנים, חידושם ותוספת הכרחית של חדרי ממ"ד לדירות בישראל. יחד עם קבלנים ויזמים רבים אחרים נלחם מול רשויות התכנון כדי להצליח ולקדם פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. עכשיו הוא קורא לממשלת ישראל: "את עוד יכולה לתקן!"

גל קסטל
יום שני,18/03/24

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

התיכון החברתי בתל אביב במחווה למפונים מרעים

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

שחר חסון ו"האחוזון העליון" – חוזרים!

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

סינגל חדש ומרגש: "שייכת לכולם" - לזכרה של מור סויד גבאי ז"ל

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!