יכול לעניין אותך גם

חרבות ברזל

חג הפיצה הבינלאומי - חיבוק הדדי בין החיילים לבין החברים מ"פרח" המתמודדים עם צרכים מיוחדים

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שמצוין השבוע ברחבי העולם יצאו חברי "פרח" ביקיר המתמודדים עם צרכים מיוחדים לפנק את חיילי כיתת הכוננות של הישוב, ואת יאיר עטרי הרבש"צ של הישוב, בפיצה טעימה בצורת לב שכולה הערכה לעשייה החשובה שלהם שכוללת לילות כימים למען ביטחון התושבים. יום הפיצה הבינלאומי שיצוין השבוע הוא רק עוד סיבה טובה בשביל החברים במרכז "פרח" ביקיר לפנק את החיילים מכיתת הכוננות של הישוב, במהלך כל השנה הקשר החם בין החברים בפרח לבין החיילים מתבטא בדאגה ובעזרה הדדית.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

07/02/24

מרכז "פרח" ביקיר נותן מענה לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ואוטיזם, בוגרים שלמעשה גרים בביתם אך זקוקים למסגרת במהלך שעות היום. במרכז פרח מקבלים הצעירים ליווי מקצועי, טיפולים פרא-רפואיים, חוגים, ארוחות ובעיקר יחס חם ואוהב במהלך כל שעות היום. מרכז פרח ביקיר הינו חלק מעשייה רחבה של הארגון בשיתוף המועצה האזורית שומרון.

רשת פרח פועלת מעל 20 שנה ומפעילה עשרות מסגרות לחינוך מיוחד בפריסה ארצית. אלפי ילדים, בכל הגילים ובמגוון רחב של לקויות וצרכים מיוחדים, מקבלים מעטפת חינוכית-טיפולית מותאמת אישית.

מכה לישראל באירוויזיון 2025? מדינה מוסלמית ראשונה בדרך

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

"מרתון ירושלים" מזמין את חיילי וחיילות המילואים לרוץ ללא עלות

מרתון WINNER ירושלים ה-13 במספר, יתקיים השנה ב-8.3 בסימן הצדעה לצה"ל, כוחות הביטחון וארגוני ההצלה. עיריית ירושלים, קצין מילואים ראשי ומערך הכושר הקרבי, מזמינים את נשות ואנשי המילואים שגויסו החל מה-7.10, להשתתף ללא עלות במקצי המרתון השונים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

התחרות על ליבו של הצרכן: הeSIM בדרך לעשות מהפכה

אבי סלמוביץ, אחראי מכר בחברת Sky Call, מספר איך הeSIM הולך לשנות את פני עולם התקשורת בישראל

אבי סלמוביץ
יום רביעי,14/02/24
אייל גולן, אינסטגרם

גרושתו של אייל גולן בווידוי מדהים: "שלא יגזור לי את המכנסיים"

דניאל גרינברג הדהימה את העוקבים: "כדי שאייל לא יגזור לי את המכנסיים, לקחתי מידה 38. שלא יראו טיפה של פלח, לא למטה ולא למעלה"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24
יעל צין מתוך קשת 12

מגישת הטלוויזיה בווידוי כואב: "עברתי הפלה, ממש בתחילת ההיריון"

יעל צין סיפרה בראיון מטלטל כי בזמן שדיווחה מהשטח, הייתה בתחילתו של היריון - שלא החזיק נוכח המראות והזעזוע שחוותה: "המזרונים היו ספוגים דם"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,03/05/24

זינוק של 37% בהזמנות לטיולי שייט נהרות ולקרוזים מאורגנים משולבי אבטחה

אם העדפות הנוסע הישראלי משתנות ואנו בדרך למגמה חדשה בענף התיירות?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

כשהכלב נהיה המורה: סטארט אפ ישראלי ייחודי לכלבנות לימודית

"ימית הכלבנית" מפעילה את המרכז לכלבנות לימודית בשכונת שלומית שנמצאת בעיירה שלומי. הם מקיימים פרויקטים חינוכיים לילדים באמצעות שיטות מיוחדות שפיתחו במרכז. הם מלמדים אנגלית מדוברת, עידוד קריאה ושיעורי חשבון יחד עם הכלבים, שמשתלבים כחלק אינטגרלי מתהליך הלמידה והופכים את רכישת הידע לכיפית, מהנה וחווייתית, מה שמאפשר קליטה טובה יותר של החומר הנלמד והעלאת המוטיבציה להמשך הלמידה. בנוסף הם מלווים משפחות בתהליכי אילוף הכלב ומקיימים התערבויות טיפוליות עם הכלבים- התמודדות עם חרדות וטיפולים רגשיים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

סינגל חדש ומרגש: "שייכת לכולם" - לזכרה של מור סויד גבאי ז"ל

מור גבאי סויד ז"ל הייתה בת יחידה לאם חד הורית מלכה סוויד. היא נרצחה בדרכה לביתה מזיקים לנתיבות. "מור הייתה חברה יקרה וקרובה מהשירות הצבאי שלי, מהרגע הראשון שפגשתי אותה, התאהבתי באדם ובאנושיות שלה. מורי הייתה שייכת לכולם," סיפרה היוצרת נוה גדג'

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24
עדן גולן באירוויזיון

אחרי סערת ישראל באירוויזיון: העיר הזו לא מוכנה לארח יותר

עיריית מאלמו מסרה לתקשורת: "אין לנו את הכוח או היכולת לעבור שוב את האינטנסיביות והמאמצים שנדרשו כדי לאפשר את הביטחון של המשתתפים והמבקרים"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24

"נקודת מפגש" לזכר שירה בנקי חוזרת לכיכר ציון

אחת לחודש בימי חמישי בערב סביב מחצלת בכיכר יתחדש השיח על נושאים במחלוקת עם עוברי אורח ממגוון דעות, עדות, דתות, מגזרים ומגדרים, במטרה להגביר את המתינות והשיח המכבד במרחב הציבורי. מנכ"לית דרך שירה בנקי: "מאמינים שנצליח להחזיר את הימים בהם התקבצו לשיחה סביב המחצלת פעילי ימין קיצוני, לה"טבים, חרדים, ערבים, ועוד. אין ספק שיהיו למפגשים תפקיד ממתן בהורדות הלהבות בשיח ההולך ומחריף ככל שהלחימה מתארכת".

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

קצין לוחם צה"ל ומתנדב מד"א רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל: "הוא דאג לעשרות המתנדבים בישוב כאילו היו ילדיו"

מגן דוד אדום מרכין ראשו עם נפילתו של קצין לוחם צה"ל ומתנדב הארגון רס"ן במיל' עמישר בן דוד ז"ל (Major (res.) Amishar Ben David z"l), תושב עלי, שנפל בקרב ברצועת עזה, בעת מילוי תפקידו כמפקד חפ"ק מח"ט בעוצבת הקומנדו. הלווייתו התקיימה אתמול (א') בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הוא הותיר אחריו אישה, חמישה ילדים, הורים ו-6 אחים ואחיות.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24

"תוכנית מצווה לעתיד" - תוכנית המיועדת לבני ובנות מצווה מקיבוצי העוטף

חברת טריא ישראל, מתווכת האשראי בין עמיתים הגדולה בישראל, החליטה לרתום את הטכנולוגיה שלה ולהקים תכנית ייעודית למלגות – תכנית "מצווה לעתיד" – המיועדת עבור בני ובנות מצווה בקיבוצים בארי, כרם שלום, ניר עוז ונחל עוז. במסגרת התכנית יוענקו מלגות לכ-46 ילדים שהצטרפו לפרויקט.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24
מעיין אדם

מעיין אדם מנסה לחגוג יום מאושר: "שיפסק הכאב שלנו"

המגישה חוגגת יום הולדת: "ביקשתי שמפל תהיה תמיד גאה בי כמו בתמונה האחרונה מיום ההולדת הקודם, ושאהיה ראויה לה, ושיהיה לה טוב איפה שהיא נמצאת"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

מסתמן: העיתונאי איתמר פליישמן מחליף את ינון מגל בהגשת "הפטריוטים"

העיתונאי הוותיק, וחבר פאנל תוכנית הדגל של ערוץ14, "הפטריוטים" איתמר פליישמן יחליף הערב את טאלנט הערוץ, ינון מגל בהגשת התוכנית. והיכן מגל בכל הסיפור? כל הפרטים

מערכת ג'ננה
יום רביעי,24/04/24

בפעילות משולבת של צה"ל והמשטרה: סוכלה חוליית מחבלים בג'נין

הלילה בפעילות משותפת של שב״כ, ימ״מ וצה"ל, סוכל מחמד ג׳לאמנה, מחבל חמאס צבאי שעסק בתקופה האחרונה בקידום פעילות טרור משמעותית והסתתר בבית החולים "איבן סינא" בעיר ג׳נין שבחטיבת מנשה. על המבוקש אותר אקדח שהוחרם על ידי הכוחות.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/01/24
לוסי איוב יחצ

לוסי איוב נשברת בדמעות: "לא הכל בסדר, לא רק אני חטפתי"

מגישת כאן 11 נזכרת במתקפה עליה: "היה עלי עליהום באינסטגרם וגיליתי את זה באיחור של יממה כי כל כך לא הייתי שם"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

דמעות של מלאכים | המיזם שקם לזכרו של קשת קסרוטי כלפה ז"ל

קשת קסרוטי כלפה היה בחור מיוחד מלא שמחת חיים. בערב השבעה באוקטובר הוא חגג את שמחת תורה בבית הכנסת בתל אביב ומשם המשיך למסיבה בנובה.. לאחר שהגיעה הידיעה שהוא נרצח, קדם לינקהאטי, שחיה לצידו, החליטה להנציח את זכרו בפרויקט שימלא את העולם במעשים טובים - לזכרם של כל הנרצחים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24

חניכי 'עלי שיח' נספו בשריפה בפסגת זאב

דוברות מד"א דיווחה אתמול בבוקר על שריפה בבית בפסגת זאב בירושלים. הדירה שייכת לעמותת "עלי שיח" המטפלת באנשים עם מוגבלות. הבוקר פורסם כי שניים מהחניכים, דוד רבינוביץ' ז"ל(בן 19) מביתר עילית ודניאל הררי ז"ל (בן 20) מירושלים, נספו בשריפה.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24

משלחת של עמותת "משפחה אחת" נפגשה עם הנשיא מקרון לציון הטבח ב7 באוקטובר

ממשלת צרפת קיימה היום, רביעי, טקס ממלכתי להוקרת 42 אזרחים צרפתים שנפצעו או נרצחו במתקפת חמאס בישראל ב-7 באוקטובר. הטקס, שנערך ב-Les Invalides בפריז, בדיוק 4 חודשים לאחר המתקפה, הועבר בשידור חי והוקרן ב"כיכר החטופים" בתל אביב.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

ניקיון בטאצ' אחד

חברת טאצ', המתמחה במוצרי ניקיון איכותיים ומבושמים, השיקה את סדרת הניחוחות בריח מלונות בוטיק, המותיר, בעת השימוש ולאחריו, ניחוח מרענן ומפנק.ניסינו את החומרים והתוצאות- מושלמות! 

מורן שמואלוף
יום ראשון,07/04/24
מקודם
ניר דבורי זה לא אולפן שישי

ניר דבורי נחשף בשידור חי: "הוא יהיה האדם האחרון ששמע אותי"

קטורזה השמיע הקלטה של שיחה שלו עם דבורי בעת המתקפה האיראנית ואמר: "ניר, הסברה שלי נכונה? אם איראן תפציץ, זה נותן אור ירוק חדש", וכך הכתב הגיב

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24

עדן גולן היא נציגת ישראל באירוויזיון 2024

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

מעיין אדם נזכרת בדמעות: "הכאב קשה מנשוא"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

לילה אחד באפריל - מה השיעור של קרן פלס?

צביה פרומקין-בראשי
יום חמישי,18/01/24

חודש המשפחה בסינמטק תל אביב

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!