יכול לעניין אותך גם

חדשות

קרדיט: נטע עדני. קרדיט צילום: ענת לוי

המתווכת

נטע עדני היא אישה של חיבורים. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא אהבה אנשים והבינה כמה כוח יש לשיתופי פעולה ולעבודה משותפת. נטע חובשת לראשה מספר כובעים, שכביכול נראה שאין קשר ביניהם: היא גם אשת נדל"ן, גם מתעסקת בפיתוח עסקי, גם אקטיביסטית בעיר תל אביב (ובכלל) וגם מוציאה טיולי בוטיק להודו. אז מה בכל זאת הקשר ביניהם?

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/03/24

מקודם
נטע עדני. קרדיט צילום: נדיה פונכץ

"אני יזמת רב תחומית," מגדירה את עצמה נטע עדני בתחילת השיחה, "אני אוהבת להיות גם וגם וגם. משעמם להיות משהו אחד. אבל, בסוף, הכל מתחבר לאנשים. אפילו ב'בר קיימא' המוטו שלנו 'אנחנו עובדים עם אנשים והם בכל מקום".

נטע נולדה וגדלה ברמת גן וכיום מתגוררת בצפון הישן של תל אביב. היא הבעלים של "בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה", שהקימה לפני כעשור. היא למדה תעשיה וניהול, אבל התחילה את דרכה דווקא בעולם התיירות. לפני שני עשורים בביקור בהודו הרחוקה, נוצר אצלה החיבור העמוק והתודעתי למקום.
"נטע זה מנהיגה בהינדית- LEADER. ברגע שלמדתי את זה, הבנתי שלשם אני הולכת- למקום של להנהיג, להוביל, לנהל. אבל הדרך שלי היא ייחודית והיא מגיעה מהקרקע, מהחיבור לאנשים. ביליתי כשנה בהודו, חקרתי, למדתי והבנתי, שבעסקים אני צריכה לראות את האדם שמולי ולא את המספר. שנינו יכולים להרוויח אחד מהשנייה.
אני בוחרת את סביבת העבודה שלי ואת האנשים שאני עובדת מולם. הם צריכים להיות אנשים חיוביים, ערכיים. כאלה שמשאירים אחריהם משהו. העסק שלי מתבסס מאוד על אמון ואמינות. מאז ומתמיד היו לי אינטואיציות גבוהות לקריאת אנשים. יש אנשים שלא מתמזגים יחד ואני יודעת היום לסנן את הלקוחות שלי", היא מספרת.

״בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה, עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל"ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים. הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל"ני לפרויקט, שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. רק אז עוברים לבניית אסטרטגיית המכירה. כל זאת, על מנת ליצור חווית מכירה/קניה ייחודית. החברה עסקה בתחילה עם לקוחות פרטיים בקניה ומכירה של נכסים בלבד, אך ברבות השנים הרחיבה לתחום שיווק ויזמות", מסבירה נטע.
החברה שהקימה מתמקדת בשיווק פרויקטים של קבלנים ועד לליווי דיירים להליך של תמ"א 38/2: "אני מתעקשת על הסעיף הזה, שמשמעו הריסה ובנייה מחדש, כי אני לא מקבלת את התמ"אות, שעוסקות רק בשיפוץ החזות של הבניין או הבית. בעיניי זה מסוכן. אם רוצים לשפר ולשדרג, זה צריך להיות מהיסודות. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם", היא מסבירה.

 

הודו הוא חיבור לאנשים. קרדיט צילום: ליאת ולנשטיין

בימים אלו, החברה עוסקת בשלבי יזום מתקדמים בפרויקט התחדשות בגבעתיים, ראש העין ותל אביב במקביל.
כאמור, נטע היא יזמת רב-תחומית ועוסקת במספר תחומים במקביל. אחד מהם הוא טיולי החוויה להודו, שהיא מלווה "עבדתי כסוכנת נסיעות במשך תקופה. בגיל 30, החלטתי לעזוב הכל ולנסוע לכמעט שנה להודו, נפאל ועוד אזורים במזרח. מה שאנשים עושים אחרי צבא, אני עשיתי כבר בגיל בוגר יותר, אחרי הלימודים. הודו הוא חיבור לאנשים. זה גם המקום, שמחבר את כל הדברים שאני עושה כיום מבחינה עסקית ורוחנית. כשאני מוציאה טיולים אני מוכרת חוויה, לא רק את הידע, שצברתי ורכשתי שם.

גם לטיולים האלה, כמו ביתר עסקיי, אני בוררת עם מי לנסוע. הייתה לי לקוחה שביקשה להצטרף לטיול וכבר על השנייה הראשונה ידעתי שהיא ואני זה התנגחות. היא ממש הפצירה בי שאסע איתה, ואני צדקתי- כל הטיול לא הסתדרנו. מאז אני לא חוזרת על הטעות הזו. בעיניי, כל אדם חייב להעניק ערך. להשאיר משהו איתו, ידע, יצירתיות, ייחודיות. אם אני לא מזהה את זה באנשים שנוסעים איתי- אני כנראה אבחר לא להוציא אותם לטיול איתי".

הודו פיתחה אצל נטע עוד תחום והוא הפיתוח העסקי. היא מזהה את החיבור הייחודי בין ישראל להודו ומבינה את הצרכים של עסקים בישראל להתחבר לשירותים שחברות הודיות מציעות: "השוק בהודו רוצה להיכנס לשוק הישראלי בכל הנושא של תמיכה טכנית, אבטחת מידע, שירות לקוחות ועוד. המחסור בעובדים התגבר עם הלחימה שהחלה ב 8 באוקטובר, בעיקר בתחומי הבנייה והסיעוד. התפקיד שלי זה לתווך גם בין החברות הללו והצלחתי להגיע להישגים טובים עבור הלקוחות שלי," היא משתפת.

מתוקף העשייה המרובה שלה, צמחה גם ההיכרות עם הקהילות סביבה. "כשפונים אליי לעזרה אני תמיד אמצא דרך לסייע ולחבר אותו עם האדם המתאים לסייע לו. אני אוהבת ליצור את החיבורים בין האנשים בדרך לייצר משהו. זה מרגש אותי שהצלחתי לעזור ככה ולגעת באנשים. גם הטיולים וגם הנדל"ן יצרו לי מעגלי קשרים וקהילות עצומות בעיר שלי וברחבי הארץ ואני גם יודעת לייצר לעצמי הזדמנויות חדשות", מספרת נטע.

בקרוב היא מסיימת תואר, הפעם במדעי הרוח בהתמחות בשלטון המקומי. קצת לפני הבחירות המקומיות שאלתי אותה למה היא לא רצה בעצמה למועצת העיר "הרגשתי שזה עוד לא הזמן שלי. אני מקבלת הצעות כל יום לרוץ, וכנראה שזה יבשיל לשם יום אחד, אבל בינתיים אני עושה את כל זה כאדם עצמאי ונהנית", היא עונה בחיוך.
כאמור, נטע היא גם פעילה חברתית. מזה שנים היא מתנדבת ב"צהלה- למען הנוער בישראל" מבית ארגון "אלומה". על הפרויקט הזה, נטע וחבריה זכו באות הנשיא למתנדב בשנת 2020, "התנדבות עם בני הנוער זה אומר להוביל אותם להיות משמעותיים עבור עצמם ועבור החברה שבה הם גרים", היא אומרת.

 

ואם זה לא מספיק, אז נטע היא גם חלק מארגון LADIES CIRCLE – "מעגל נשים" – ארגון בינלאומי שקיים ב35 מדינות. בארגון מתנדבות נשים מגילאי 18-45 שמקיימות מפגשים אחת לחודש, בהם הן בוחרות איפה להתנדב במטרה להחזיר לקהילה. TANGENT CLUB הוא המועדון לבנות 45 ומעלה  של LADIES CIRCLE . "במפגש האחרון פגשנו את ליבת מלכה, שאיבדה את בנה, מתן ז"ל, בלחימה בעזה. היא ממעגל נשים נהריה והיא העבירה הרצאה לנשים שמחלימות מסרטן. היה מפגש מרגש כל כך".

למרות הישגיה הרבים בעסקים ובעולם החברתי, נטע לא מפסיקה לחלום, והמוח שלה רץ קדימה למחשבות "החלום שלי להגיע לכדי ביצוע של רעיונאית- לתת רעיונות לפיתוח וצמיחה ושמישהו אחר יבצע. אני מרגישה שיש לי עוד כל כך הרבה לתת ואני בטוחה שרק התחלתי".

חדשות 13 הגיעה לבג"ץ: הסיבה להדחת דרוקר מהשידורים נחשפת

מערכת ג׳ננה
יום שישי,26/07/24

יכול לעניין אותך גם

איש עסקים אילוסטרציה

הלם בעולם העסקים: בעלי חברת הענק נפטר בגיל 83

רגע אחרי שרכש את השליטה בחברה משותפו אחרי 54 שנה יחד בחברת 'אמנת', אברהם אסף הלך לעולמו באופן פתאומי כשהוא בן 83 בלבד

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
דני קושמרו

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

"זו הייתה חוויה מסעירה, מתישה ומרטיטה - ללכת הכי רחוק שאפשר", סיפר קושמרו בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה על סרטו החדש

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
טלוויזיה PIXBAY

כתב חדשות 12 נעלם מהמסך: "דבר שעדיין לא קרה"

אחרי לא מעט שינויים במערכת, כשתמיר סטיינמן עזב ואלמוג בוקר הגיע במקום ככתב הדרום, כעת הכתב הצפוני אדר גיציס שטס לפריז ימעט להופיע

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,25/07/24
איל ברקוביץ', רשת 13

אייל ברקוביץ' כועס בשידור: "לא יכול לשמוע אותו"

המגיש תקף: "תגיד אדון בנימין, לא נמאס לך לחרטט אותנו? הוא עובד על פחד בדיוק, הוא תמיד מפחיד אותנו מהאיראנים, מהכלכלה, מערבים שנעים לקלפי"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24
ערוץ 14

ערוץ 14 נפרד מהתכנית האהובה: מי עומד לרדת מהמסך?

בתכנית האקטואליה המיתולוגית של ערוץ 14, שמעון ריקלין ישוב לשבת לצד אראל סג"ל מול המצלמות בפריים טיים. מה יכללו השינויים החדשים?

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

ליאון רוזנברג נפתח לאחר שעזב את ישראל: "צביטה בלב"

המגיש שיתף: "אני חש זרות מוחלטת, שהולכת ומתחדדת כשמנהלת הסטודיו פותחת בנאום מתרגש ביוונית קולחת, לא מבין אף מילה, ומופתע כשפתאום כולם צוחקים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,01/07/24

יוקר מחייה בלי מחשבה

אוראל בן חמו ואחותה התווכחו אם עליית מחירי הסיגריות היא מתוך דאגה לבריאות שלנו או לא. אוראל מוכיחה שהמדינה לא באמת משקיעה מחשבה "ירוקה" בבריאות שלנו

אוראל בן חמו
יום רביעי,07/02/24

לילה של אימה: ליאור דיין עבר שוד בזמן שישן

החתולה החדשה לא הייתה אשמה: פריצה נועזת לדירתו של כוכב גולסטאר ושדרן הרדיו הוותיק בעודו ישן, מה לא הספיקו הפורצים לגנוב?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24
צופית גרנט כאן 11

צופית גרנט עוברת ניתוח חירום בהול: המגישה עוברת דרמה רפואית

צופית גרנט חוזרת לשטח המלחמה באוקראינה לאחר אתגרים רפואיים קשים, כאשר עברה צנתור בעקבות בדיקת CT שגילתה חסימות ברגלה

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24
משה כורסיה באינסטגרם

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

באינסטגרם שלו כתב כוכב הרשת: "ברוך דיין אמת. סבתא שלי נפטרה, הימים האחרונים לא היו בשבילך. לא התאימה לך המיטה הזו בסלון עם המכונת חמצן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

in your face

אתל סררו היא לא עוד מאפרת. בעולם שבו המונח "ביוטי" הפך להיות נחלת הכלל ברשתות החברתיות, היא עוסקת בטיפוח ממקום של בטחון והעצמה. "אני לא קוראת לעצמי מאפרת או קוסמטיקאית. אני 'מעצבת פָּנִים'. למרות שאני מבינה שזה עידן של רשתות חברתיות והבלטת חיי הזוהר של מה שאת עושה, אותי פחות מעניין שהעבודה שלי תבלוט. חשוב לי שהלקוחה תצא יפה ומרוצה, ובעיקר בעלת ביטחון עצמי".

מורן שמואלוף
יום חמישי,02/05/24
מקודם
יערה זרד

מגישת ערוץ 14 חושפת בכאב: "אשפוז לא קצר בבית חולים"

יערה זרד שיתפה את העוקבים שלה בטוויטר שלה וצירפה גם תמונה שלה בכסא גלגלים מתוך בית החולים: "תאונה קטנה ביום העצמאות הובילה לכוויה דרגה 2"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,17/05/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן משתפת בכאב: "המון טירוף ולחץ"

דניאל גרינברג סיפרה לעוקביה: "אני חווה תקופה עמוסה ומבלבלת, יש המון דברים בעסק, שינויים בעובדים ובסחורות, המון טירוף ולחץ"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן מובך: הזמרת שאירח בהופעה תומכת בפלסטינים?

הזמרת הערביה שאירח בהופעה שלו, מקדמת את המופע שלה בטורקיה דווקא עם דגלי פלסטין ונראה שהזמר לא ממש ידע על ההשקפות של הזמרת

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

אביך לכם? זה מה שיש למשרד להגנת הסביבה לומר

המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מתריעים כי היום (ה') שורר זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל אזורי הארץ - בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים; שיפור הדרגתי באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24
אסתר קסטרו

אסתר קסטרו בהופעה מצמררת: "כל עוד בלבב פנימה"

״כל עוד בלבב״: הזמרת אסתר קסטרו על במות ניו יורק. קסטרו תופיע בוועידה המיוחדת של הג'רוזלם פוסט, שתיערך השנה בצל המלחמה

מערכת ג׳ננה
יום שני,03/06/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר נפרדת מגיא זוארץ: "אף פעם לא קל"

בר זוהר כתבה: "בחזרה הביתה.. זהו. חזרנו מהמסע מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם מרחק של 3 טיסות אי שם…פרידות זה אף פעם לא קל"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
נטלי דדון צילום אלה בר

ערוץ 14 עושה מהפכה במסך: נטלי דדון בדרך לתכנית חדשה

הדוגמנית מקבלת תכנית חדשה בערוץ וכבר החלה לצלם את הפיילוט, אמורה להשתלב בהקדם בלוח השידורים של הערוץ, המשבצת טרם נחשפה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/07/24
הופעה PIXBAY

הזמר האהוב סובל מסרטן: "המצב הבריאותי שלי לא טוב"

אדם כתב לעוקבים המסורים: "היי אהוביי, בשבוע הבא בעזרת השם מתכוון להתארח במופע של יהונתן פרלמן, המצב הבריאותי שלי לא טוב"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
נועה קירל ערן לוי

נועה קירל עצבנית: "מבאס אותי ברמות"

הכוכבת בביקורת על קולגות מחו"ל: "החבר'ה החמודים מהאירוויזיון, שהחליטו פתאום שזה לא מגניב להצטלם עם ישראלים. בגלל זה גם הגבתי על זה"

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24

מאסטר שף בהפתעת ענק: מיכל אנסקי חוזרת למסך

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

אסי עזר באמירה כואבת: "רואים בלהט"ב אזרחים סוג ב'"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24

"שום שואה לא תחליף את יום השואה הנאצי" | טור דעה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!