יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

פאולה רוזנברג

קרדיט: פאולה רוזנברג

פאולה רוזנברג כותבת בכאב: "לא יכולה לשרוד ככה"

המגישה כתבה בכאב: "לא מסוגלת לעצום עיניים, כי מבחינתי המשמעות היא לשתף פעולה עם הקלות שבה השלטון מעז לבקש מאיתנו ללכת כנגד יצר ההישרדות"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

16/05/24

הבשורה על דבר מותם של חמישה חיילי צה"ל בשל טעות מבצעית בתוך עזה, במהלך פעילות ברפיח, תפסה את הסלבס לא מוכנים. גם מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג העלתה פוסט לרשתות החברתיות בו סיפרה עד כמה כאבה לה הבשורה על החיילים שמצאו את מותם.

רוזנברג העלתה פוסט כואב בו כתבה: "אתמול בתשע וחצי באמצע בשיחת טלפון עם חבר, שלחו בווטסאפ עדכון על האירוע הנורא, מספר לא נתפס של הרוגים ופצועים. התיישבתי על הספה וקפאתי, לא הצלחתי לקום או לזוז. הגוף התחיל לרעוד. החבר האהוב אמר שאני חייבת להתאפס, להפסיק להישבר ככה בכל פעם. להיות פחות מעודכנת כדי להצליח להישאר רגועה. להתעניין פחות באקטואליה".

רוזנברג המשיכה: "חברה נוספת הצטרפה לשיחה ושניהם הסכימו שאני יותר מדי לוקחת ללב, שאי-אפשר לשרוד כך. שצריך ללמוד להתנתק. גם אחרי שסיימנו את שיחת הטלפון לא הצלחתי לזוז או לקום או לשנות תנוחה. ארבלי ניגשה ושאלה משהו ולא הצלחתי להתרכז ולהקשיב להבין מה הייתה השאלה, הנהנתי ואמרתי שאני עייפה, שלא תקלוט שאני אאוט ותשאל מה קרה. רציתי שתישן בלי לדעת מה קרה. זכותה לא לדעת, היא ילדה בסך הכל. אבל אני מרגישה שלי אין זכות להתעלם מהנתונים שיקבעו על החיים של הילדות שלי, גם אם זה יוביל להחלטות לא נוחות עבורי".

עוד כתבה: "ומה המחיר שעלינו לשלם כדי לאטום אוזניים ולעצום עיניים, כדי לא לדעת? מתי ההקרבה כבר מוגזמת? ההקרבה הכלכלית האישית, הנפשית, הקרבת החיים של האנשים הכי יקרים לנו? אין לי תשובות לשאלות האלו, אבל אני כן יודעת בכל תא בגוף שלי, שאני לא מסוגלת לעצום עיניים, כי מבחינתי המשמעות היא לשתף פעולה עם הקלות שבה השלטון מעז לבקש מאיתנו ללכת כנגד יצר ההישרדות הבסיסי והטבעי ולהקריב את עצמנו. לא לדעת מה הם עושים זו סכנה עצומה שגורמת לכל פעמוני האזהרה לצלצל בתוכי".

רוזנברג המשיכה: "הזחיחות שבה שרים וחכי״ם מטיפים לאזרחים מסוימים בלבד להילחם בציפורניים ולכבוש את עזה ולהקריב את העסקים לטובת מלחמה מתמשכת ולבלוע עוד ועוד מיסים ועוד העלאות מחירים ולשלוח את הילדים למרחבים לא מוגנים כדי להמשיך בשיגרה – היא משהו שאני לא יכולה להרשות לעצמי לא לדעת, אלא אם אני מסכימה להקריב את עצמי ואת יקיריי. לא שופטת את מי שיכול לא לדעת – אני פשוט מודה שאין לי את המסוגלות הזו".

לסיום טענה: "אם הדרך היחידה לשרוד בישראל היא להקריב את הבריאות הנפשית ולחיות בתוך מנגנוני ניתוק והכחשה כדי להמשיך את היומיום, אם הדרך היחידה לשרוד היא להשלים עם זה שהכסף שאנחנו עובדים עבורו כל-כך קשה עשרות שנים ייגזל מאיתנו, ואם הדיל הוא לסכן את החיים מבלי לדעת בדיוק אם זה הכרחי או פשוט אינטרס פוליטי שרק יביא לעוד ועוד מוות – אז אני מצטערת, אני לא כזו גיבורה, לא יכולה לשרוד ככה, לא יכולה יותר לשתף ברשתות עוד ועוד תמונות של חיילים צעירים ויפים וטובים שמתו אתמול ושלשום ולפני שבוע וחודש, ולהתנתק מהעובדה שעוד תמונות חדשות כאלו יתפרסמו מחר ומחרתיים בשבוע הבא. סליחה ילדים יפים וטובים שלא שמרנו עליכם".

ינון מגל מתכנן פרידה מערוץ 14: זה מה שיקרה בחודש אוגוסט

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/07/24

יכול לעניין אותך גם

חדשות 13 צילום מסך

כתב חדשות 13 דורש פיטורים: "איך אמרה הגברת? 'שתישרף המדינה"

גליקמן ציין כי נתניהו מעדיף את הישרדותו הפוליטית על פני שיקולים לאומיים הנוגעים להשבת הישראלים החטופים הנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24
הוט אנרגיה

הוט נכנסת לעולם החשמל בהצעה שוברת שוק: חשמל חינם לשנה?

במסגרת השקת השירות, HOT תצא במבצע "חשמל חינם לשנה", במהלך המבצע תגריל החברה חבילת חשמל חינם לשנה בין לקוחות שירותי התקשורת והחשמל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24
משטרה

איציק זוהר בהסתבכות קשה: כתב אישום הוגש נגדו

בכתב האישום נטען כי זוהר אחז בזוגתו בחוזקה בבניין מגוריהם, הוא לכאורה קמץ את ידו לאגרוף וכיוון אותה לעברה, דחף אותה לעבר חלון הזכוכית

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,05/06/24
פאולה רוזנברג

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
חדשות 13 צילום מסך

סערת ענק בחדשות 13: המגיש הבכיר עולה להתקפה

סערת מינוי המנכ"לית בחדשות 13 נמשכת:  מתן חודורוב נכנס בערוץ ובדוברת החדשה במילים קשות, וחטף בחזרה ביקורת מאשת המקצוע החדשה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24
רשת 13, צילום פרטי

חדשות 13 בבלגן מטורף: המנכ"לית נגד העיתונאים, חרם הוכרז נגדה

ועד עובדי חדשות 13 איים: ״היום מבשיל סכסוך העבודה שעליו הכרזנו לפני שבועיים - כל האמצעים על השולחן", שמאלוב ברקוביץ' עקצה: "אמירות כזב"

מערכת ג׳ננה
יום שני,01/07/24
ערוץ 14

ערוץ 14 מקבל חיזוק מקשת 12: בשורה אדירה לשרון גל

מעבר נוסף לערוץ 14: העורך נדב פייניק שבנה קריירה מרשימה בקשת 12 מצטרף לערוץ כעורך הראשי של התכנית שבע עם שרון גל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,02/06/24
דני קושמרו

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

"זו הייתה חוויה מסעירה, מתישה ומרטיטה - ללכת הכי רחוק שאפשר", סיפר קושמרו בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה על סרטו החדש

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
דודי בן חמו

מגיש החדשות החליט להתפטר: זו הסיבה להודעה המפתיעה

דודי בן חמו פורש מכיכר השבת, לראשי המערכת, זאת בשל החלטתו המרגשת להתגייס לצה״ל ולבצע שירות סדיר ומשמעותי, על רקע מלחמת חרבות ברזל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24
מקדונלדס

כתבת חדשות 12 מקבלת פיצוי ממקדונלדס: כמה תשלם הרשת?

בית המשפט הכריע כי על מקדונלד'ס לפצות את העיתונאית בסכום של 40,000 שקלים, בשל "שימוש מתחכם" לקמפיין פרסומי לגלידת "פארטי"

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24
סופרמרקט

שטראוס בהודעה מדאיגה ללקוחות: זה המוצר שאסור להשתמש בו

במספר מצומצם של כוסות המצורפות במתנה למארז, שנמכר לחג פסח, ונרכשו מספק חיצוני, קיים חשש לשבר בכוס תוך כדי שימוש: "מתנצלים בפני הלקוחות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

טירוף באירוויזיון: המועמדת לזכייה עפה מהתחרות רגע לפני הגמר

דרמה באירוויזיון: הולנד הודחה מהתחרות והשידור ההולנדי תוקף את רשות השידור האירופית והודיע כי הוא לא יחלק נקודות במסגרת התחרות עקב ההדחה

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו משתפת אותנו בהפרעה שאובחנה אצלה, ואיך זה לא מונע ממנה להגשים את החלום הכי גדול שלה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24
טלוויזיה PIXBAY

אחרי 30 שנה: אחד הערוצים האהובים בישראל יורד מהמסך

סוף עידן: ערוץ הקניות עובר לעולם הדיגיטלי. מאחורי ההחלטה עומדת מגמה עולמית של מעבר לקניות מקוונות, שהשפיעה באופן משמעותי על הרגלי הצריכה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי נפרד מחדשות 13 אחרי 22 שנה בכעס: "הייתי לבד"

יחזקאלי טוען: "זו סביבה שנהייתה פחות נוחה עם השנים, בטח במלחמה. הייתי רוצה להיות במקום שיותר מחזק את החיילים. הגעתי למצב שאני כבר לא מאיר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24
חדשות 13 צילום מסך

הפתעה ברשת 13: זה השינוי שמגיע לעונה החדשה של הישרדות

בשבוע שעבר הסתיימו צילומי התוכנית ולראשונה בתוכנית מתמודדים זוגות עם קרבה משפחתית בדרגה ראשונה, די בדומה לאח הגדול

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר נפרדת בדמעות: "לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה"

המגישה סיפרה כי אביה מנחם נפטר: "אבא שלי. הגיבור. כבר לא פה. אני עוד לא מוצאת את המילים וכבר מתגעגעת אליך נורא. אבא שלי המתוק"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
עדי הימלבלוי ובעלה

עדי הימלבלוי מתגרשת אחרי 10 שנים: "החלטנו להפרד"

בהודעה שחשפה הימלבלוי בחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה: "קשה כבר לשמור בבטן, מרגישה שהגיע הזמן לשתף.. נדב ואני החלטנו להיפרד"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

המתווכת

נטע עדני היא אישה של חיבורים. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא אהבה אנשים והבינה כמה כוח יש לשיתופי פעולה ולעבודה משותפת. נטע חובשת לראשה מספר כובעים, שכביכול נראה שאין קשר ביניהם: היא גם אשת נדל"ן, גם מתעסקת בפיתוח עסקי, גם אקטיביסטית בעיר תל אביב (ובכלל) וגם מוציאה טיולי בוטיק להודו. אז מה בכל זאת הקשר ביניהם?

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24
מקודם
שי גולדן

מגיש ערוץ 14 כועס: "נמאס לי, שיזיז את התחת"

שי גולדן טוען: "אין לי שום סבלנות, לא לשמוע על ״ניצחון מוחלט״ או על הקפלינסטים ואהוד ברק. תביא כבר תוצאות, ביבי. ואם אתה לא מסוגל - לך הביתה"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

פאולה רוזנברג עוקצת בצורה כואבת: "אם כבר אז כבר"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24

אירוויזיון 2024 בדרמת ענק: זה המקום אליו הגיעה ישראל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,12/05/24

אייל ברקוביץ' נפרד מישראל: זה היעד המפתיע שבחר

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!