יכול לעניין אותך גם

קטגוריה

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת משקיעים בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת משקיעים בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה בפרויקט "הרובע הצפוני הרצליה" במסגרתו מוצעות כ-1,000 יחידות דיור במגרש כולל של כ-1,200 דונמים ובעלות של כ14 מיליארד ₪

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/01/24

קבוצת LDB   להשקעות נדל"ן ופיננסים, מגייסת משקיעים לתוכנית הרובע הצפוני בהרצליה הממוקמת בעתודות קרקע פנויות בצפון העיר הרצליה ובמזרח כפר שמריהו. בשטח בו פועל המתחם, עתידה להיבנות שכונת מגורים חדשה אשר תכלול בשלביה הסופיים כ-10,000 יחידות דיור בשטח כולל של כ-1,200 דונם ובעלות כוללת של למעלה מ-14 מיליארד שקלים. תוכנית זו, כבר יצאה לדרך, כאשר בשלב הראשון הוקצה מגרש של 210 דונם בו עתידות להיבנות כ-1,600 יחידות דיור.

מדובר בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה, דבר ההופך את ההשקעה להזדמנות חד פעמית.

חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה – הדמיות יחצ

התוכנית מקודמת בוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור, אשר הגדירה את המתחם כמועדף לדיור ותאשר אותו במסלול מזורז במסגרת של 36 חודשים.

התוכנית מתחברת לפארק הרצליה ומהווה חלק מרצף ירוק המלווה את העיר מדרום לצפון. במערב התוכנית, בין כביש מס' 20 וכפר שמריהו- מתחם כפר שמריהו מזרח המהווה המשך פתוח של הכפר על עתודות הקרקע המזרחיות. מטרת התוכנית להקים רובע עירוני חדש, הכולל תחבורה ציבורית, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים בצפון העיר הרצליה, וכן הקמת שכונת מגורים בבניה צמודת קרקע. בעת שהוכרז המתחם כמתחם מועדף לדיור ובעל לוחות זמניים קצרים דרמטית, האתגר לאתר מגרשים בתוכנית היה על הגבול הבלתי אפשרי אך במאמצים אדירים בשנתיים האחרונות קבוצת LDB  רכשה יחד עם משקיעי החברה עשרות דונמים במתחם היוקרתי.

עליית המחירים במתחם בשנה האחרונה מצביעה ההחלטה הנכונה להשקיע במתחם עם עליית מחירים של קרוב ל100% בשנה החולפת.

קבוצת LDB, ביצעה  במהלך השנים הסכמים, במסגרתם נרכשו מאות יחידות קרקע  במתחם. בימים אלו, הקבוצה מקדמת רכישת קרקעות נוספות, ישירות מבעליהן הפרטיים במתחם, כאשר ההזדמנות הנדל"נית המוצעת על ידי LDB, מאפשרת לכל אחד לרכוש קרקע בטאבו פרטי בצפון החדש של הרצליה.

בדומה לכל עסקת נדל"ן אחרת של הקבוצה, גם במתחם הרצליה צפון, העסקה מלווה על ידי משרד עורכי דין מהגדולים בישראל, משרד כאשר כל כספי ההשקעה מופקדים בנאמנות עד לרישום המגרש בטאבו פרטי על שם הרוכש או המשקיע. תכנית הרובע הצפוני ממוקמת בעתודות קרקע פנויות בצפון העיר הרצליה ובמזרח כפר שמריהו, בין רחוב הבריגדה היהודית ודרך מנחם בגין מדרום, כפר שמריהו ממערב וכביש 531 מצפון. סך יחידות הדיור בתחום התוכנית הינו 10,000 יחידות דיור ובנוסף 700 יחידות דיור מוגן וכן שטחי תעסקה ומסחר. בתוכנית שלושה מתחמי פיתוח ראשיים. במזרח התוכנית- מתחם "הרובע הצפוני הרצליה", במרכז התוכנית- בין הרובע הצפוני וכביש מס' 20 פארק עירוני גדול, המהווה חלק מרצף ירוק המלווה את העיר מדרום לצפון. במערב התוכנית, בין כביש מס' 20 וכפר שמריהו- מתחם כפר שמריהו מזרח המהווה המשך פתוח של הכפר על עתודות הקרקע המזרחיות. מטרת התוכנית להקים רובע עירוני חדש, הכולל תחבורה ציבורית, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים בצפון העיר הרצליה, וכן הקמת שכונת מגורים בבניה צמודת קרקע.

 

כפיר למבז בעלי קבוצת LDB: "המלחמה השהתה לרבים תוכניות בתחומים רבים. גם אני כבעל עסק וכמי שמשרת בשירות המילואים בתוככי עזה, נתקלתי באתגרים רבים בעקבות המצב ועם זאת, למרות תחזיות שונות הנוגעות לתחום הנדל"ן, תכנית הרובע הצפוני בהרצליה, יצאה לדרך ומזמנת הזדמנויות תשואה יפות לכל משקיע. זה הזמן לראות את העתיד שלכם ושל ילדיכם בצפון הרצליה, מרכז עסקים, מיקום השוכן ליד פרדסים, ריאה ירוקה במרכז המדינה".

כפיר למבז בעלי חברת LDB להשקעות בנדלן ופיננסים – צילום יחסי ציבור

 

LDB השקעות נדל"ן ופיננסים

קבוצת LDB  הוקמה בשנת 2018 והיא בבעלות כפיר למבז. הקבוצה מורכבת משלוש חברות בעלות ניסיון רב באיתור השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, בנייה והתחדשות עירונית, וייעוץ למשכנתא ומימון עסקי ללקוחות הקבוצה וללקוחות פרטיים ועסקיים.

ייחודה של הקבוצה הוא במתן מעטפת שלמה וליווי צמוד למשקיע, בכל התחומים המקיפים את השקעת הנדל"ן בה בחר, החל מאיתור ההשקעות הטובות והמניבות ביותר ועד התאמת אפשרויות המימון המשתלמות והרלוונטיות ביותר למשקיע ולהשקעה בה בחר.

כפיר למבז בעל ותק של 15  שנה בתחום השקעות הנדל"ן בארץ ובחו"ל. ניסיונו רב השנים בתחום, בשילוב עם כשרונו הטבעי לאיתור השקעות נבונות ובעלות פוטנציאל רווחים גבוה, מאפשרים למשקיעים שלו ליהנות מרווחים נאים תוך זמן קצר.

ליטל למבז בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ויוצאת בנק מזרחי טפחות, בו עבדה כיועצת משכנתאות מעל ל 8 שנים.הניסיון העשיר של השניים מוביל את המשקיעים לעתיד בטוח וטוב יותר.

אתר: LDB Invest  

 

 

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

יכול לעניין אותך גם

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת משקיעים בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת משקיעים בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה בפרויקט "הרובע הצפוני הרצליה" במסגרתו מוצעות כ-1,000 יחידות דיור במגרש כולל של כ-1,200 דונמים ובעלות של כ14 מיליארד ₪

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

מילואימניקים, איך תשקמו את העסק שלכם במישור דיגיטלי?

מומחי חברת MOXIE מעניקים טיפים לבעלי עסקים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24

הזמר שמעון בוסקילה הופיע בפני חיילים פצועים בבית חולים בני ציון: "זכות גדולה"

מחלקת השיקום של המרכז הרפואי בני ציון חיפה מזמן לא ידעה רגעים טובים ומרגשים מאלה, עת התכנסו חיילים פצועים עם משפחותיהם בלובי המרכז, להופעתו המרגשת של האומן והזמר שמעון בוסקילה. את המופע אירגנה אשת היח"צ לימור כרסנטי במסגרת מיזם "החמ"ל של לימור כרסנטי"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/01/24
שמן זית

שמן הזית הזה יורד מהמדפים בישראל: זה המותג שנמצא מזויף

שיווק שמן זית פארק התעשיה קדמת גליל מרחיבה את ההודעה מתאריך 7.3.24 וקוראת לאיסוף המוצר "שמן זית כתית" שנמצא לא עונה על הדרישות של המוצר

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

נשים במלחמה: 53% מבעלות העסקים הקטנים והזעירים מדווחות על ירידה בהכנסות

53% מבעלות העסקים הקטנים והזעירים מדווחות על: ירידה של מעל 50% בהכנסות העסק מאז המלחמה כך עולה ממחקר שערכה עמותת יוזמות עתיד שמלווה נשים בתהליכי פיתוח והקמה של עסקים זעירים וקטנים עבור 56% מהן העסק הוא מקור הפרנסה המרכזי והיחידי יחד עם זאת, מרביתן בוחרות להמשיך את העסק עם התאמות מסוימות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
אות הוקרה מיוחד לקולנוען יאיר קדר, יוצר מיזם ״העברים״

אות הוקרה מיוחד יוענק לקולנוען יאיר קדר

אגודת הסופרים והסופרות העבריים תעניק אות הוקרה מיוחד יוענק לקולנוען יאיר קדר. האירוע יתקיים ב18 באפריל יוענק בבית הסופר בתל אביב אות ההוקרה המיוחד מוענק לקדר על מיזם ״העברים״ ששודר בכאן 11, ועל תרומתו לספרות העברית.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים מוינו היום במרכז לשיקום תעסוקתי "מפרשים" של האגודה לבריאות הציבור באשדוד ויימסרו למפונים

בשיתוף פעולה בין עמותת ׳שינוע חברתי׳ ו׳האגודה לבריאות הציבור׳ התקיים היום (ג׳, 06.02) במרכז לשיקום תעסוקתי ”מפרשים" באשדוד, יום מיונים מיוחד לעשרות אלפי פריטי ביגוד חדשים שנתרמו בתקופה האחרונה ע״י חברות טקסטיל ונאספו מכל רחבי הארץ. תכלית המיונים - העברתם בצורה מסודרת לטובת מפונים מהדרום והעוטף, שפנו לסיוע דרך מספר מוקדי חלוקה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

קוראי JANANEWS בחרו: שנטל בלזברג מנכ"לית "משפחה אחת" היא הזוכה בסקר יום הנשים הבינלאומי

ה7 באוקטובר היה אחד הימים הקשים שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה, ועם זאת, אם נוכל להצביע על נקודת אור קטנה- האירוע הנושא חשף את פניה היפות של מדינת ישראל. הרבה גיבורים וגיבורות שהקריבו את נפשם למען המדינה, שנלחמים גם כעת בחזיתות השונות וחברה אזרחית שפועלת ללא לאות לסייע, להסביר, לתווך ולשתף. לרגל יום הנשים הבינלאומי העלינו לבחירתכם 10 נשים שראויות להיקרא גיבורות השנה ואתם קבעתם: שנטל בלזברג, מנכ"לית עמותת "משפחה אחת" המסייעת לנפגעי טרור, היא גיבורת השנה שלכם. יום אישה שמח

מערכת ג׳ננה
יום שישי,08/03/24

המלחמה השפיעה עליכם נפשית? הילדים עלולים לשלם על כך מחיר!

מלחמת 'חרבות ברזל' הביאה עמה אתגרים חדשים ורבים בחיק התא המשפחתי ועלולה לסבך מאוד את המצב כאשר מדובר בהורים גרושים * אם אחד מההורים מתמודד עם מורכבות נפשית בעקבות המצב, דעו כי הדבר עלול להשפיע על זכותו לטפל ולהחזיק בילדים * אז מה קורה כאשר אחד מההורים מתמודד עם מורכבות נפשית? כיצד תתקיים שהות הילדים איתו ובאיזו אסטרטגיה משפטית כדאי לנקוט? עו"ד ירדן שלומי, המתמחה בדיני משפחה, מעניקה את המדריך המלא למצב

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,12/03/24

מדריך מגן דוד אדום לט"ו בשבט: כך תשמרו על בריאותכם

ראש השנה לאילנות - ט"ו בשבט, חל הערב ומחר ובמסגרתו יערכו ברחבי הארץ, בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אירועים הכוללים נטיעות, שתילות ואכילת פירות יבשים. מגן דוד אדום מפרסם הנחיות זהירות ובטיחות, על מנת לשמור על בריאות הציבור ולחגוג את החג בצורה הבטוחה ביותר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

הצד השני של הסיפור: פקחית אוטובוס הותקפה בירושלים

בתחילת השבוע דווח כי נוסע חברת סופרבוס שפך על פניה של אחת הפקחיות באוטובוס מרק רותח. הסיבה: דרישה לתיקוף הרב קו

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/04/24

ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באיחוד האירופי

עוד ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באירופה, באתרי הפסולת מתריעים: אין מקום!. ועידת ישראל לכלכה ירוקה, שתתקיים ביום שני (18.3) במרכז הכנסים אבניו, תדון בנושא ותגבש פתרונות שישפיעו על כל עיר או מועצה מקומית בארץ. גיל ליבנה, המשמש גם כנשיא הוועידה, מבהיר: "אנחנו על סף משבר סביבתי של ממש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

הלילה המפחיד של חייו: שגיב יחזקאל נחת בישראל

חרי שנעצר בטורקיה בעקבות ההזדהות שהביע עם החטופים בעזה, שחקן הכדורגל הישראלי נחת בארץ

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24
עדן גולן באירוויזיון

אירוויזיון 2024 בדרמת ענק: זה המקום אליו הגיעה ישראל

עדן גולן רשמה הישג נאה במשדר הגמר של אירוויזיון 2024 כשהגיעה למקום החמישי המכובד, הרבה בזכות הקהל בבית שנתן לה 323 נקודות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,12/05/24

מדינה בפוסט טראומה

עמותת איכות בשיקום פתחה קבוצות תמיכה לבני משפחה של אנשים המתמודדים עם מצוקות רגשיות ונפשיות בעקבות אירועי השבעה באוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

אחרי 20 שנה: אמיר דדון במחווה לבארבי תל אביב

"לפני כמעט 20 שנה הופעתי בבארבי לראשונה. עליתי בסוף מופע של אומן אחר, הקהל היה כבר בדרך החוצה ונותרו באולם 9 אנשים, שאת רובם אני הזמנתי, חברים. תודה לשאול מזרחי על כל השנים האלה יחד" אמיר דדון בביצוע מחודש ל"גבעה אחת" של נתן יונתן ושלמה ארצי עם תזמורת הרחוב הירושלמית ומקהלת העפרוני

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

מה הייעוד של לינור אברג'יל?

הנומרולוגית והמאמנת צביה פרומקין- בראשי מנתחת אושיות בשיטת הנומרולוגיה

צביה פרומקין-בראשי
יום חמישי,11/01/24
דור זימל ז"ל

נקבע מותו של קצין המילואים רס״ן דור זימל

רס״ן דור זימל ז״ל נפצע אנושות במתקפת הנ״ט וכטב״מי הנפץ של חזבאללה, בערב אלעראמשה בשבוע שעבר. הערב הוא נפטר מפצעיו. דור היה מאורס ואמור היה להתחתן בעוד חודש וחצי.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

לוחם צה״ל ומתנדב מד״א רס"ל אלקנה נוילנדר היד, נפל בקרבות ברצועת עזה: ״איש מלא שמחת חיים שיחסר לנו מאוד״

משפחת מגן דוד אדום מרכינה ראש וכואבת את נפילתו של חובש מתנדב מד״א, לוחם צה״ל רס"ל אלקנה נוילנדר (Elkana Newlander) הי״ד, שנפל ברצועת עזה, בן 24 בנופלו. אלקנה ז"ל, היה חובש מסור ומקצועי, שהתחיל את דרכו במד״א בשנת 2015, ומאז הוא מתנדב בתחנת מד״א ירושלים יחד עם אביו, חובש מד״א אברי נוילנדר. במשך שנותיו במד״א טיפל והציל את חייהם של רבים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24
Credit companies An illustration image of credit cards and Israeli banks

למרות העלייה ביוקר המחייה: זינוק של כ-14% בהוצאות בכרטיסי אשראי בפסח השנה

בין השעות 8 ל-14:00 הבוקר הוציאו הישראלים סכום של 735.05 מיליון ש״ח מנתוני חברת שבא, מנהלת ומפתחת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, עולה כי במהלך היום, ערב פסח תשפ״ד, נרשמים עומסים בהוצאות ובפעולות בכרטיסי אשראי על ידי הציבור הישראלי.

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/04/24

כאן 11 בהודעה משמחת: שידורי יורו 2024 - בחינם

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

אביב גפן ואשתו לעתיד בחשיפה מרגשת: זה האירוע שחגגו

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24

רואים אותם

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!