יכול לעניין אותך גם

לייף סטייל ותרבות

פסח 2024 | פעילויות, אטרקציות, מתנות לחג ועוד

ריכזנו עבורכם (ועבורכן) את כל המידע הדרוש לכם לחג הפסח- איפה תבלו, מה תביאו למארחים וגם- כל המבצעים השווים לחג.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/04/24

פסח הוא חג מושלם להתחדשות- אנחנו אוהבים להחליף את הביגוד שלנו, את מוצרי הטיפוח שלנו וגם את כלי הבית. בנוסף לכך, הוא גם חג שבו כולנו שוברים את הראש מה לקנות למארחים שלנו או, לחילופין, היכן לצאת לבלות עם המשפחה והחברים. צוות JANANEWS ריכז עבורכם את כל המידע הדרוש לכם לחג במקום אחד. שיהיה לכם חג שמח

מאכלים לחג

אתר הבשלנים יאמי פותח את ההזמנות לפסח

פסח הוא אחד המועדים העמוסים ביותר באתר, ולכן החליטו ביאמי- אתר הבשלנים לאפשר למזמינים להיערך כבר מעכשיו. המשמעות היא שהזמנת האוכל נעשית כעת, אך הבשלנים מכינים את המנות ממש סמוך לליל הסדר והמשלוחים מגיעים לבית הלקוח יום לפני ליל הסדר או במהלך יום הסדר עצמו. באתר יאמי פעילים כ- 100 בשלנים המציעים מגוון של סגנונות בישול, מטבחים מסורתיים המזכירים אוכל של סבתא, מטבח טבעוני וגם מטבחים ייחודיים כגון תזונת פליאו. ההזמנות ליל הסדר יכולות להיעשות לפי מספר הסועדים או במארזים (כגון מארזי עיקריות, תוספות, סלטים ומנות ראשונות).

חג הפסח קרב, כולנו מתאספים יחד לא רק כדי להנציח את יציאת בני ישראל ממצרים, אלא, גם כדי לכבד את המורשת עם ארוחה מסורתית ומאכלים סמליים שמגדירים את החג. 

חלי ממן, רשת תמיכה לאורח חיים בריא מסבירה לנו איך להנות ממנות פסח קלאסיות, תוך התמקדות במרכיבים בריאים וטכניקות בישול בריאות. הבאנו לכם את המתכון שלה לסלט ארטישוק חגיגי:

סלט ארטישוק חגיגי של חלי ממן

מרכיבים:

  • מיץ מלימון אחד
  • חבילת ארטישוק קפוא מבושל לפי ההוראות ופרוס לרצועות בגודל בינוני
  • 2-3 גבעולי סלרי טרי פרוסים לטבעות דקות
  • 1 גזר חתוך לרצועות
  • כפית שמן זית
  • שן שום קצוצה
  • בצל ירוק / או סגול
  • מלח ופלפל שחור גרוס

אופן הכנה:

מערבבים יחד את כל החומרים, מתקנים תיבול לפי הצורך. ניתן להגיש חם או קר.

ניתן להוסיף כוס קינואה מבושלת להעשרת הסלט

מאפה נאמן קולקציה כשרה לפסח 2024 קרדיט צילום מאפה נאמן סטודיו

רשת "מאפה נאמן", המובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, דואגת שחג הפסח השנה יהיה חג כשר, מתוק וטעים במיוחד, עם קולקציית עוגות ועוגיות כשרות לפסח, מאפים אישיים, לחמים, מעדני שוקולד, פשטידות, מגשי פיצה, כריכים, סלטים ועוד מגוון רחב של מנות כשרות. המוצרים נאפים בעבודת יד ופותחו על מנת לתת מענה לקהל לקוחותינו בכל ימי החג. במהלך ימי החג יפעלו סניפים כשרים של הרשת בפריסה ארצית.

קולקציית מאפה נאמן לחג הפסח 2024  :

  • עוגות בחושות עשירות במבחר טעמים ביתיים כגון שייש, שוקולד, תפוזים ,קראנץ שוקולד ועוד.
  • עוגות יום הולדת עשירות כגון מוצארט, ריבת חלב, גבינה פירורים ועוד.
  • עוגות בפלטות שנחתכות לפי משקל בטעמים מפתיעים ריבת חלב, גבינה בראוניז, גבינה אפויה ועוד.
  • מבחר עוגיות בתפזורת ומארזים בטעמים של שוקולד, תמרים, שוקולד צ׳יפס וקוקוס ועוד.
  • מאפים אישיים לקפה של הבוקר בטעמי קינמון,שוקולד ואף בגירסה מלוחה מאפה עלים עם גבינה או תפוח אדמה.
  • בקטגוריית מוצרי הלחם ניתן למצא מבחר מרהיב של לחמניות,פיתות,לאפות,בגאטים ובייגלה.
  • מבחר רב של כריכים מוכנים במקום,סלטים עשירים,מגשי פיצות חמים עם תוספות וטוסטים

מתנות לחג

מארז מוצרים של מעבדות היקארי

מארז מתנה חגיגי לפסח מבית מעבדות היקארי– מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי מציע מתנת פסח במהדורה מוגבלת בצורת מארז חגיגי ומהודר הכולל שלושה תכשירי לחות חדשניים מבית המותג: מסכת פנים עם כוחות- על עשירה ברכיבים פעילים חדשניים המאטים את תהליך ההזדקנות, קרם לחות לא סטנדרטי להזנה עמוקה ואמיתית של העור וקרם ידיים קטיפתי. המוצרים מגיעים ארוזים בתיק איפור כסוף ויוקרתי במתנה!

המארז מוצע במהדורה מוגבלת ובמחיר מיוחד ויתאים כמתנה מרגשת ומתחשבת לחג הפסח לו וגם לה. במארז ניתן למצוא שלושה ממוצרי הלחות המובילים מבית המותג. הראשון, מסכת פנים SuperPower המעניקה לחות ומזינה את עור. המסכה מכילה רכיבים פעילים חדשניים שמאטים את תהליך ההזדקנות הטבעי של העור ומעניקה מראה בריא, מבריק ורענן. ייחוד המסכה הוא פעולתה לטווח ארוך. גם לאחר שמוסרת בשטיפה פעולת האנטי אייג'ינג העוצמתית שלה נמשכת. עוד במארז קרם לחות מתקדם להזנה עמוקה של עור הפנים מבחוץ ומבפנים. הקרם מועשר בחומצה היאלורונית ורכיבים פעילים נוספים המעודדים ייצור קולגן ומאפשרים לעור לבנות מחדש מבפנים את המערך שהתדלדל עם השנים. תכשיר שלישי הוא קרם ידיים קטיפתי המועשר בלחות ונספג בקלות שיגן על עור הידיים במזג האוויר המשתנה בעונת המעבר. המארז מוצע במחיר מבצע של 590 שקלים במקום 818 שקלים ומגיע עם תיק איפור כסוף מהודר במתנה. זמין ברכישה טלפונית בלבד.

מארז כלי בישול 7 חלקים מסדרת RICHSTONE של סולתם מיציקת אלומיניום. www.Soltam.co.il

מותג כלי הבישול והאפייה סולתם מציע עד 60% הנחה על מגוון הפריטים המשתתפים במבצע בחנות האון ליין של המותג.

בין היתר ניתן למצוא סירים, מחבתות, תבניות ואביזרי אפייה, פריטי הגשה, אקססוריז למטבח ועוד. המבצע כולל פריטים בודדים ומארזים. תוקף המבצע: מעתה ועד ה- 30.4. ללא כפל מבצעים.

להשיג ב- אתר סולתם www.Soltam.co.il

 

המותג הוסטס, המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והיגיינה, מציע לכבוד חג הפסח עד 60% הנחה על מגוון פריטים בלעדית באתר היבואן. תוקף המבצע: 21.4 – 30.4.

להשיג ב- אתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il

30% הנחה על כלל מוצרי מותג הטיפוח אלונה שכטר, להשיג באתר המותג www.alonashechter.com. צילם אורי גרון.

מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי מציע לכבוד חג הפסח 30% הנחה על כלל פריטי המותג. בנוסף, המותג מציע מארז מתנה לפסח במהדורה מוגבלת הכולל מסכת לחות מזינה לעור הפנים עם רכיבים פעילים, קרם לחות עוצמתי וקרם ידיים הארוזים בתיק איפור מהודר במחיר 590 שקלים במקום 818 שקלים. תוקף המבצע: מעתה ועד ה- 30.4.

ההנחה תינתן טלפונית (בלבד) במספר- 077-3445274. לפרטים באתר www.Hikari.co.il

מותג הטיפוח אלונה שכטר המתמחה בתכשירים מבוססים צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים, מציע 30% הנחה על כלל פריטי המותג ללא יוצא מהכלל באתר. תוקף המבצע: מעתה ועד ה- 30.4.

להשיג ב- אתר אלונה שכטר- www.alonashechter.com

רשת אלפיין סטייל המונה 3 סניפים בפריסה ארצית ובעלת אתר מקוון מכירתי, מציעה מוצרים ייחודיים לטיולי פסח: 

אוהל בן-רגע ל 6 אנשים של חברת  OUTDOOR  גדול מרווח ונוח. לאוהל דלת כניסה גדולה ו 3 חלונות גדולים ומאוררים עם רשת בחלונות והפטנט הגדול, הוא נפתח תוך עד 30 שניות, או עד 14 אם אתם מהירים. האוהל מגיע גם בגרסה ל 8 אנשים .מחיר לאוהל ל6 אנשים 775 ₪ במקום 1,099 ₪.

קערה צהובה מתקפלת עם מכסה הברגההקערה מתקפלת ליחידה שטוחה וקומפקטית. נוח מאוד לנשיאת אוכל חם עם מיכל אטום. מעולה לשמירת חום האוכל ואטימותו.  מתאימה לאוכל חם מאוד. התחתית של הקערה קשיחה ומתפקדת כקרש חיתוך בעת הצורך. חומר גמיש בלתי ניתן לשבירה. מחירה 110 ₪.

קערה עם מכסה – מבוסס על פטנט רשום אשר מפחית חום בתחתית ומפזר חום לאורך הכלי, מה שמאפשר להחזיק את הכלי גם כאשר האוכל חם מאוד. חומר הכלי דוחה ריחות וכתמים ולא יסדק גם בקור העז ביותר. עוצב בקפידה בצורה עגלגלה על מנת לאפשר אכילה נוחה ביותר 95 ש"ח 

סט פיקניק של חברת OUTDOOR לשימוש בכל מקום שרק תבחרו, בים, ביער או במדבר, מתאים לכל סוגי הטיולים. מכיל 6 צלחות, 6 כוסות, 6 מזלגות, 6 סכינים, 6 כפות  BPA  FREE  מחירו 115 ₪. 

סכין עם אבן אש אינטגרלית תוצרת Light My Fire שוודיה. אידיאלית להכנת ארוחות בשטח: לחיתוך הארוחה ולהדלקת האש לבישול. קלאסית להישרדות ולכל מטייל. מחירה 253 ₪

כיור מתקפל נייד מסדרת הכלים של  SEA TO SUMMIT. לאחר בישול בשטח, הפתרון האידיאלי לניקיון הוא כיור מתקפל. הכיור מתקפל לגודל קטן מאוד ומאפשר נשיאה קלה ונוחה בתוך התרמיל. בסיס הכיור רחב מאוד כאשר הכיור מלא ולא מאפשר לו להתהפך. יש לכיור ידיות רחבות לאחיזה נוחה. הוא מגיע עם נרתיק ייעודי עם חור ניקוז לנוזלים.

שלוש כוסות נירוסטה מבודדת של חברת GONATURE הישראלית, כוס בעלת דופן כפולה, שומרת על טמפרטורת המשקה ויחד עם זאת אינה מעבירה חום ליד, בלתי שבירה וקלת משקל. מחיר ל3 כוסות 45 ₪.

זוג כסאות ים איכותיים של חברת  GURO עם אופציה לשאת על הגב או בידית נשיאה, כמו כן הכסאות מצויידים בכרית לצוואר ומקום איחסון למגבת ובקבוק מים . הכסא חזק במיוחד. ניתן להשכיבו ל 3-4 מצבים שונים. מחיר זוג כסאות במבצע 475 ₪ במקום 760 ₪.

ציליית קמפיינג וים  לכל טיול בישראל או פיקניק שמתאימה לעד 4 אנשים, מרווחת מאד וניתן לעמוד בה, נפתחת מהר בן רגע וגם מתקפלת מהר ונוח . מצויידת בזוג קירות החוסמים את קרני השמש החזקות . עכשיו במחיר מבצע של 299 ₪ במקום 799 ₪.

 

ביגוד ואקססוריז

רשת ההנעלה הלב הכחול המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות מציעה שני מבצעים במקביל. עד כ- 60% הנחה על קולקציית החורף באתר הרשת ועד כ-30% הנחה על קולקציית האביב החדשה ברכישה מ-500 שקלים ומעלה בסניפים ובאתר. המבצעים כוללים את קולקציות מותג הבית בלו הארט ומגוון מותגי הנעלה בינלאומיים בלעדיים מובילים. תוקף המבצע: מה- 11.4 ועד ה-29.4

להשיג ב-סניפים ובאתר הרשת www.BlueHeart.co.il

נעל-מוקסין-על-סוליית-טרקטור-מבית-CAPRICE-

נעל מוקסין על סוליית טרקטור מבית CAPRICE

מותגי שעוני CASIO טי אנד איי, היבואן הרשמי של מותגי השעונים CASIOSHOCKG ו- GBABY

מציע עד כ- 50% הנחה על שעונים נבחרים בעמוד המבצעים באתר היבואן. תוקף המבצע: מעתה ועד גמר המלאי.

להשיג ב- קטגוריית הסייל באתר היבואן טי אנד איי WWW.CASIO.T-AND-I.CO.IL

פעילויות ואטרקציות

אליעד נחום. קרדיט ערן לוי פסטיבל תור הזהב

פסטיבל תור הזהב ה12 באשדוד

מה בתכנית: אשדוד שומרת על הרוח והתרבות הישראלית עם פסטיבל תור הזהב ה-12 בהפקת המרכז לפיוט באשדוד ,שמביא את הקולות , התרבויות והנוסטלגיה שיוצרים פסיפס המחבר בין כל קצוות הקשת בחברה הישראלית גם בימים קשים.   הפסטיבל, שמדי שנה מספק לאורחיו מסע מוזיקלי חובק עולם, מציג השנה מגוון רחב של הפקות מקור המשלבות אמנים מחו"ל לצד אמנים ישראלים מוכרים ואהובים:  אריק משעלי, גידי גוב ,דני סנדרסון, אלון אולארצ'יק, אליעד נחום, בנימין בוזגלו , הפרויקט של רביבו, מזי כהן, אוולין הגואל, יסמין לוי , דודו פישר, אריק משעלי, יואב יצחק, המופע "לילות ספרד" ספרד", דוד ד'אור, אנסמבל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד,  פייסל (מרוקו), יוחאי כהן (ישראל), הודיה (מרוקו), הבלקנייה, ז'קו חזן, טיראן ניקוגוסיאן , תמר יהלומי ועוד…

איפה ומתי?  24-30.4, חוה"מ פסח, רחבי העיר באשדוד

קרקס CIRCO CIRCO

מה בתכנית: קרקס CIRCO CIRCO"", קרקס בינלאומי  שמשתתפיו נמנים עם גדולי האקרובטים בעולם הניחנים באומץ וביכולות בלתי נתפסות, מגיעים הישר מאמריקה לתת חיבוק גדול לקהל הישראלי ולקחת אתכם למסע מסעיר, קצבי, סוחף, מרתק ומלא בהפתעות!

הפקת ענק בינלאומית המציגה פעלולים אקרובטיים מרשימים בגובה רב, תרגילים מדהימים בשיווי משקל, להטוטנות וירטואוזית וקומדיה!

המופע מיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא דיבור וללא חיות.

איפה ומתי?  12.4-30.5 ,ספורטק צפון ,  ת"א

מוזיאון האשליות

מה בתכנית: המוזיאון מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון:

אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד.

כל מוצג והאשליה שהוא מייצר והתוצאה מרשימה ומאמנת את המוח, לא סתם מכנים מומחים את הביקור בו כ-  "שיעור  כושר למוח".

המוזיאון מציע חוויה יוצאת דופן ומרגשת המשלבת את כל החושים. עד שלא תראו לא תאמינו!

התחושה המתמדת המלווה את המבקרים בין המוצגים השונים היא שילוב מנצח בין תמיהה, תדהמה, בלבול והנאה  – חוויה אינטראקטיבית סוחפת, מרתקת ומשעשעת עם טריקים מדהימים ומתעתעים המלמדים אותנו על ראייה, תפיסה, מוח האדם והמדע, כך שיהיה קל יותר להבין מדוע העיניים שלנו רואות דברים שהמוח שלנו לא יכול/ מצליח להבין במבט ראשון.

בואו להנות מהקסם המיוחד הגלום באשליות האופטיות אשר גורמות למבקרים להטיל ספק בחושיהם.

איפה ומתי: נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26.

המועצה לשימור אתרים מזמינה את הציבור הרחב ליהנות בפסח ממגוון גדול של פעילויות חווייתיות לכל המשפחה בעשרות אתרי מורשת בכל הארץ, שהם בסיס התרבות וההיסטוריה שלנו כעם, ומרכיבים יחד את הסיפור הארצישראלי – הסיפור של כולנו. בין הפעילויות: סיורים מודרכים, מופעים, סדנאות יצירה, אפיית מצות, משחקי ניווט, מרחבי בריחה, מיצגים אורקוליים ועוד. חלק מהפעילויות הינן ללא תשלום.

משחקי הידידות במתנס הבונים בבת ים

ארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל פועל בעשרות ישובים לאורכה ולרוחבה של ישראל, וכעת מציע את פעילותו לאירועים ספציפיות בפסח לכל רשות או גוף שיחפוץ בכך. מייסד "החלוץ", עומר ליבנת: "מזמין כל מוקד שפועל במהלך החופשה לפנות אלינו ונתאים עבורו את החליפה המתאימה"

מגוון פעילויות ספורטיביות, חינוך, הוגנות והנאה – והכל באירוע אחד שיכול להכיל עד מאות ילדים. ארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל פועל בעשרות ישובים לאורכה ולרוחבה של ישראל, וכעת מציע את פעילותו לאירועים ספציפיות בפסח – לכל רשות או גוף אשר יחפוץ בכך וירצה למלא את זמנם של הילדים במהלך החופש.

במהלך חופשת הפסח, רשות מקומית, מוקד או גוף פרטי יוכל להעניק לילדים הזדמנות ייחודית לפתח מיומנויות חדשות, לפגוש חברים ולהשתתף במגוון פעילויות ספורט וחינוך שתוכננו בקפידה לגילאי היסודי.

פעילויות מהנות ומאתגרות: כדורגל, כדורסל, ג'ימבורי ספורטיבי ועוד | חינוך לחיים: דגש על ערכים כמו עבודת צוות, הוגנות והערכה הדדית| מדריכים מקצועיים: הדרכה בקבוצות על ידי מדריכים מקצועיים ואוהבים| בטיחות תחילה: סביבה בטוחה ומאובטחת לכל ילד וילדה.

האירוע נועד לקדם חוויה חינוכית מעשירה תוך כדי כיף וספורט. "אנו מאמינים בחשיבות של הספורט החברתי בחיי הילדים, ומזמינים אתכם להיות חלק מהחגיגה הזו", ציינו ב"חלוץ". מייסד "החלוץ", עומר ליבנת, הסביר: "כמו בכל השנה, גם כעת אנחנו שומעים את הצרכים שעולים מהשטח ונותנים את המענה האיכותי ביותר, בחופשת הפסח נפעיל ימי ספורט חינוכיים בעשרות רשויות ברחבי הארץ, אין כמו פעילות ספורטיבית מהנה עבור הילדים והילדות בתקופה זו. אני מזמין כל מוקד שפועל במהלך החופשה לפנות אלינו ונתאים עבורו את החליפה המתאימה".

יד יצחק בן צבי מציע בפסח סיורים מרתקים בירושלים- החל מהדרכים הקדומות המובילות אל העיר, דרך השכונות החרדיות, בין הר ציון לרובע היהודי ולרובע הנוצרי בעיר העתיקה וחגיגות הפסח והפסחא, ועד לאמנות העכשווית של הגרפיטי בעיר.

סיור פסח ופסחא. צילום נטע אביטל, יד בן-צבי

אפריל ופסח בתיאטרון הקרון | 24.4 | 25.4 | 27.4

https://www.traintheater.co.il/he

תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. התיאטרון ייחודי בנוף תיאטרוני הילדים בארץ ומוביל בתחומו.

תיאטרון הקרון ממשיך לארח תושבים מפונים מהצפון ומהדרום אשר שוהים בירושלים ולמשפחות המילואימניקים.יות –  להגיע אלינו להצגות, סדנאות, סיורים – וליהנות מרגעים יפים של תרבות לכל המשפחה בחינם  לפרטים והרשמה 

פסח בגן הבוטני גבעת רם בירושלים –  הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים וכל בני המשפחה לשלל פעילויות במהלך חוה"מ פסח במסגרת 'פסטיגן אביב'.

את המבקרים בגן תקבל מוסיקה חיה באווירת קרנבל, המבקרים יוכלו להצטרף בחוה"מ פסח לרכבת הפרחים ולסייר בחלקות השונות של הגן הבוטני ובחממה הטרופית ,לפגוש לוליינים ולהנות ממוסיקה חיה. כמו כן מוזמנים ההורים והילדים לסדנאות יצירה מהטבע שימוקמו ברחבי הגן בכל שעה עגולה. בגן תתקיים מדי יום הצגה (פעמיים ביום),  לרשות הילדים יעמדו מאפרות פנים ועוד.

במהלך האירוע יתקיימו סיורי פריחות מודרכים ברחבי הגן: שעות הסיורים: 10:30 12:30 14:00 (ניתן לתאם סיורי פריחות וסיורים בפגודה לאורך כל החג)

המבקרים בגן מוזמנים לערוך פיקניק משפחתי עצמאי בשטחי הגן הירוק באווירה פסטורלית.

פסטיגן אביב בגן הבוטני צילום נירה רזמוביץ

 

שומרי החומות חוזרים לאייטרוול צילום איתן אלחדז ברק

אפריל ופסח 2024 – באתרי החברה לפיתוח מזרח ירושלים (פמ"י)- בעיר העתיקה בירושלים נציין את פסח השנה בפעילויות חינם על טיילת החומות בחסות בנק הפועלים, ובסיור מודרך מיוחד אל כיכר השער העתיק, הידוע גם ככיכר הרומית, אתר היסטורי מהמאה השנייה לספירה, הנפתח במיוחד לרגל החג כחלק מהרצה לאחר תהליך שדרוג. הסיור יכלול חידות על שערים וחומות, מכיכר צה״ל ועד כיכר השער העתיק, ומאפשר בסופו חזרה עצמאית על טיילת החומות עד לשער החדש או שער יפו; החזיון האור-קולי במערת צדקיהו יפעל כרגיל; לרשות האושפיזין עומדים כל אתרי ושירותי פמ"י החינמיים: ביקור במתחם הגלריות בחוצות היוצר, הנגשת העיר העתיקה  ותעלת הקשר בהר ציון. בנוסף, רגע לפני פסח (18.4) יתקיים גם מופע של נרקיס במערת צדקיהו המחודשת.

לפרטים מלאים: https://www.pami.co.il/he/ 

ירדן_נבו_כיתה_ה_מנס_ציונה1

סיורים מודרכים ותערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה' – לציון 70 שנה למרכז הקונגרסים בנייני האומה יתקיימו לראשונה סיורים מודרכים בתוך המרכז המספרים את סיפורו של אחד ממוסדות התרבות הוותיקים בירושלים.  במרכז מוצגות כ-20 תערוכות ביניהן תערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדי ישראל מציירים מלחמה' -54 ציורים של ילדים ערבים ויהודים חילונים ודתיים מבתי ספר יסודי מכל רחבי הארץ  המבטאים את רגשותיהם בציור.  בנוסף, באתר ארכיאולוגי ששרידיו נחשפו בעת חפירת היסודות למרכז נתגלה כי לפני כ-1900 שנים הוקם במקום בית יוצר לכלים ואביזרי בניה מחרס שהופעל על ידי הלגיון העשירי של הצבא הרומי. השרידים כוללים בריכות ומשטחים לעיבוד הטין, מתחם שבו עיצבו בעלי המלאכה את הכלים ומוצרים לסוגיהם ומערכות כבשנים. כל המוצרים המוצגים לצד הכבשנים הינם העתקים מדויקים של הממצאים המקוריים שנתגלו במהלך החפירות. את הממצאים המקוריים ניתן לראות בחלונות התצוגה בטרקלין המבואה לאולם טדי.

איפה? שד' שזר 1 ירושלים

מתיחוה"מ פסח – 24-25.4.24

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

יכול לעניין אותך גם

"הצבי" כובשת| 2 מיליון צפיות לדרמה הסוחפת

סדרת הדרמה התקופתית "הצבי" (6 פרקים) הגיעה אתמול לסיום העונה הראשונה בכאן 11 והצליחה להחזיר מיליוני צופים לירושלים של 1885

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24

כאן 11 בעונה חדשה לסדרה "הבלתי חשובים" - שחוזרת לאירועים הקטנים שהקרינו על ההיסטוריה של כולנו

שלושת הפרקים הראשונים יעסקו בסיפור מופלא מעברה של חנה מרון, באיש שכמעט השתתף באולימפיאדת מינכן, אך הגורל תכנן עבורו תוכניות אחרות, ובלהקה שמאירה באור חדש את יחסי תורכיה-ישראל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

פורים "חרבות ברזל"

אוראל בן חמו יצאה לתור אחרי הטרנדים החמים של פורים 2024, וחזרה עם תחפושות בראי המלחמה

אוראל בן חמו
שבת,16/03/24

מילואימניקים, איך תשקמו את העסק שלכם במישור דיגיטלי?

מומחי חברת MOXIE מעניקים טיפים לבעלי עסקים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24
סתיו קצין

סתיו קצין מקבלת איומים על חייה: "חולת נפש, נמחק אותך"

קצין חשפה איומים על חייה: "יא חולת נפש, זה יום הזיכרון, חתיכת טמבלית מטומטמת, אי אפשר לכבד אותך. תמחקי את הסרטון המפגר לפני שנמחק אותך"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

"ברברה קפה" משוק מחנה יהודה תתרום מהכנסותיה לעסק מהעוטף

עם השקת התפריט החדש, בבית הקפה הוחלט לתרום 5% מההכנסות לעסק בעוטף במטרה לסייע לו לחזור ולעמוד על הרגליים. טרם החליטו בקפה למי לתרום

מערכת ג׳ננה
שבת,27/01/24

זינוק של 37% בהזמנות לטיולי שייט נהרות ולקרוזים מאורגנים משולבי אבטחה

אם העדפות הנוסע הישראלי משתנות ואנו בדרך למגמה חדשה בענף התיירות?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

"בואו לאכול איתי"- חוזרת לשבוע ספיישל חג פסח

תוכנית הקאלט של כאן 11, זוכת פרסי האקדמיה, תארח בפסח 5 בשלנים מוכרים, אך לא בהכרח מכירים, לחמש ארוחות חג כשרות ופרועות במיוחד שבוע ספיישל פסח ישודר החל מ- 21 באפריל, מידי ערב, אחריי החדשות ב-כאן 11

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,11/04/24

הלוחמות בעורף: ארגון 'רק לתת' מוקיר טובה לנשות הלוחמים

במלונית בית מתן מלכה לחיילים בודדים בירושלים מזמינים את נשות הלוחמים לאגור כוחות, לנקות את הראש לרגע מהלחצים והדאגות שבשגרה, לנפוש באווירה ירושלמית ובעיקר לצאת מחוזקות.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/02/24

התחדשתם במוצרים חשמליים? המשרד להגנת הסביבה ייקח מכם את הישנים!

לרגל חג הפסח המשרד להגנת הסביבה מחדד את זכויות הצרכנים, וקורא לציבור להקפיד על פינוי הפסולת האלקטרונית למיחזור כדי לשמור על הסביבה השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "מדינת ישראל היא בין המדינות הראשונות באירופה שיישמו נוהל החזרת מכשיר חשמלי ישן מבית הלקוח. חשוב שהציבור יידע את זכויותיו ושמגיע לו פינוי בחינם בעת רכישת מכשיר חשמלי ישן, וכך המכשיר הישן יגיע לטיפול סביבתי נאות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

לרגל יום המעשים הטובים: השף שאול בן אדרת בישל ארוחת גורמה למאות נזקקים

לקראת יום המעשים הטובים של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון שיצוין מחר (19.3), השף המפורסם שאול בן אדרת הגיע הבוקר לבשל בהתנדבות בבית התמחוי "לשובע" בדרום תל אביב, המספק מידי יום אלפי ארוחות לנזקקים ללא כל תמורה. במקום לבשל ארוחה פשוטה, הוא הכין ארוחת גורמה מפנקת ממוצרי יסוד בסיסיים למאות נזקקים שהגיעו למקום.

מערכת ג׳ננה
יום שני,18/03/24
אור צלקובניק, צילום עדי לם

דרמת ענק בחדשות 13: המנכ"ל מתפטר אחרי שנה בלבד

אור צלקובניק ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חדשות 13: "תודה לצופות ולצופי חדשות 13, על הזכות למלא את תפקידנו העיתונאי והדמוקרטי בעת ייחודית זאת"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

גם אנחנו בשוק: יום מיוחד לחובבי השוקולד-קרמל

יום השוקולד הבינלאומי חל ביולי, אבל חובבי שוקולד הקרמל החליטו שזה לא מספיק להם ויצרו יום בינלאומי משלהם. ב19 במרץ כולנו נאכל שוקולד קרמל. לקראת היום המיוחד הזה הבאנו לכם מתכון מיוחד לרוטב פונדו שישנה לכם את היום

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את הקולגות: "כל שנה, אותה תעמולה ואותו פייק"

המגיש שיתף ציוץ של עיתונאי הארץ, מיכאל האוזר טוב, שציין כי המשפחות השכולות נטשו את טקס יום הזיכרון בעת נאומו של ראש הממשלה והכניס עקיצה

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

מופע הבכורה "באלה הידיים" של להקת המחול "הורה ירושלים"

הלהקה הבוגרת של "הורה ירושלים" יצאה במופע מחול חדש בשם "באלה הידיים". ביום חמישי האחרון התקיים מופע הבכורה בבית העם, בהשתתפות שי דורון, נשיא הקרן לירושלים ורות דיסקין, סמנכ"לית פרויקטים ותחום תרבות של הקרן לירושלים שתמכה בקיום האירוע. במופע גם נכחו יאיר גרין, נשיא הכבוד של הורה ירושלים וכפיר כהן, מנכ"ל משרד התרבות. המופע, שעבר עיבוד והתאמות לרוח התקופה, מורכב מ-16 רקדני הלהקה, רבים מהם חיילים בסדיר ובמילואים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

טירוף באירוויזיון: המועמדת לזכייה עפה מהתחרות רגע לפני הגמר

דרמה באירוויזיון: הולנד הודחה מהתחרות והשידור ההולנדי תוקף את רשות השידור האירופית והודיע כי הוא לא יחלק נקודות במסגרת התחרות עקב ההדחה

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל בחרדה: "אני מרוסק מפחדים, אל תשפטו"

טילטיל הצטרף לחששות ההורים שבניהם עתיד להכנס לעזה וכתב: "מה שהמשפחה שלי ועשרות אלפי משפחות בישראל עוברות בימים אלה זה מטורף"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

חודש המשפחה בסינמטק תל אביב

סרטים בטרום בכורה, קלאסיקות לכל המשפחה, שעת סיפור וסרט, סדנת מיניאטורות, ספיישל יום המשפחה עם תכני ערוץ הופ!, הארי פוטר – גיבור הולך לעיבוד - מועדון מבקרים צעירים עם גלית רויכמן, מפגשים קולנועיים, סדנת מיניאטורות, "כאן חינוכית" - השקת עונה 3 של כראמל, מקיף מילאנו סוגרת את עונה עונה 4 " – פרקי סיום ומפגש עם הכוכבים ועוד ועוד במהלך חודש פברואר

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

עדן גולן תזכה באירוויזיון? עלתה לגמר ומזנקת בטבלאות ההימורים

טבלאות ההימורים הולכות עם עדן גולן חזק ובמהלך הערב זינקה בלא פחות מ-6 מקומות אל המקום השני בטבלאות ההימורים בדרך למקום השני אחרי קרואטיה

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

לראשונה משנת 1982: עַדְלֹאיָדַע ירוּשָׁלַיִם

בין מגוון אירועי פורים בעיר, תתקיים השנה לראשונה גם תהלוכת תיאטרון הרחוב הגדולה בישראל למען הילדים 25.3.2024, ט"ו באדר ב' תשפ"ד, שושן פורים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

״קיבלתי התקף חרדה, עזרי לי״

נעמי רחליס
יום ראשון,10/03/24

כשיעל צין והזמר מתיסיהו נפגשו בעוטף עזה

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

ל-65% מתושבי חיפה וקרית חיים אין ממ"דים ומיגון הולם

מערכת ג׳ננה
שבת,20/01/24

"יש טענות על עינויים מצד הלוחמים" כלי תקשורת זרים מסבירים על יחידת "נצח יהודה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!