יכול לעניין אותך גם

חדשות

המתווכת

נטע עדני היא אישה של חיבורים. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא אהבה אנשים והבינה כמה כוח יש לשיתופי פעולה ולעבודה משותפת. נטע חובשת לראשה מספר כובעים, שכביכול נראה שאין קשר ביניהם: היא גם אשת נדל"ן, גם מתעסקת בפיתוח עסקי, גם אקטיביסטית בעיר תל אביב (ובכלל) וגם מוציאה טיולי בוטיק להודו. אז מה בכל זאת הקשר ביניהם?

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/03/24

מקודם
נטע עדני. קרדיט צילום: נדיה פונכץ

"אני יזמת רב תחומית," מגדירה את עצמה נטע עדני בתחילת השיחה, "אני אוהבת להיות גם וגם וגם. משעמם להיות משהו אחד. אבל, בסוף, הכל מתחבר לאנשים. אפילו ב'בר קיימא' המוטו שלנו 'אנחנו עובדים עם אנשים והם בכל מקום".

נטע נולדה וגדלה ברמת גן וכיום מתגוררת בצפון הישן של תל אביב. היא הבעלים של "בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה", שהקימה לפני כעשור. היא למדה תעשיה וניהול, אבל התחילה את דרכה דווקא בעולם התיירות. לפני שני עשורים בביקור בהודו הרחוקה, נוצר אצלה החיבור העמוק והתודעתי למקום.
"נטע זה מנהיגה בהינדית- LEADER. ברגע שלמדתי את זה, הבנתי שלשם אני הולכת- למקום של להנהיג, להוביל, לנהל. אבל הדרך שלי היא ייחודית והיא מגיעה מהקרקע, מהחיבור לאנשים. ביליתי כשנה בהודו, חקרתי, למדתי והבנתי, שבעסקים אני צריכה לראות את האדם שמולי ולא את המספר. שנינו יכולים להרוויח אחד מהשנייה.
אני בוחרת את סביבת העבודה שלי ואת האנשים שאני עובדת מולם. הם צריכים להיות אנשים חיוביים, ערכיים. כאלה שמשאירים אחריהם משהו. העסק שלי מתבסס מאוד על אמון ואמינות. מאז ומתמיד היו לי אינטואיציות גבוהות לקריאת אנשים. יש אנשים שלא מתמזגים יחד ואני יודעת היום לסנן את הלקוחות שלי", היא מספרת.

״בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה, עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל"ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים. הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל"ני לפרויקט, שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. רק אז עוברים לבניית אסטרטגיית המכירה. כל זאת, על מנת ליצור חווית מכירה/קניה ייחודית. החברה עסקה בתחילה עם לקוחות פרטיים בקניה ומכירה של נכסים בלבד, אך ברבות השנים הרחיבה לתחום שיווק ויזמות", מסבירה נטע.
החברה שהקימה מתמקדת בשיווק פרויקטים של קבלנים ועד לליווי דיירים להליך של תמ"א 38/2: "אני מתעקשת על הסעיף הזה, שמשמעו הריסה ובנייה מחדש, כי אני לא מקבלת את התמ"אות, שעוסקות רק בשיפוץ החזות של הבניין או הבית. בעיניי זה מסוכן. אם רוצים לשפר ולשדרג, זה צריך להיות מהיסודות. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם", היא מסבירה.

 

הודו הוא חיבור לאנשים. קרדיט צילום: ליאת ולנשטיין

בימים אלו, החברה עוסקת בשלבי יזום מתקדמים בפרויקט התחדשות בגבעתיים, ראש העין ותל אביב במקביל.
כאמור, נטע היא יזמת רב-תחומית ועוסקת במספר תחומים במקביל. אחד מהם הוא טיולי החוויה להודו, שהיא מלווה "עבדתי כסוכנת נסיעות במשך תקופה. בגיל 30, החלטתי לעזוב הכל ולנסוע לכמעט שנה להודו, נפאל ועוד אזורים במזרח. מה שאנשים עושים אחרי צבא, אני עשיתי כבר בגיל בוגר יותר, אחרי הלימודים. הודו הוא חיבור לאנשים. זה גם המקום, שמחבר את כל הדברים שאני עושה כיום מבחינה עסקית ורוחנית. כשאני מוציאה טיולים אני מוכרת חוויה, לא רק את הידע, שצברתי ורכשתי שם.

גם לטיולים האלה, כמו ביתר עסקיי, אני בוררת עם מי לנסוע. הייתה לי לקוחה שביקשה להצטרף לטיול וכבר על השנייה הראשונה ידעתי שהיא ואני זה התנגחות. היא ממש הפצירה בי שאסע איתה, ואני צדקתי- כל הטיול לא הסתדרנו. מאז אני לא חוזרת על הטעות הזו. בעיניי, כל אדם חייב להעניק ערך. להשאיר משהו איתו, ידע, יצירתיות, ייחודיות. אם אני לא מזהה את זה באנשים שנוסעים איתי- אני כנראה אבחר לא להוציא אותם לטיול איתי".

הודו פיתחה אצל נטע עוד תחום והוא הפיתוח העסקי. היא מזהה את החיבור הייחודי בין ישראל להודו ומבינה את הצרכים של עסקים בישראל להתחבר לשירותים שחברות הודיות מציעות: "השוק בהודו רוצה להיכנס לשוק הישראלי בכל הנושא של תמיכה טכנית, אבטחת מידע, שירות לקוחות ועוד. המחסור בעובדים התגבר עם הלחימה שהחלה ב 8 באוקטובר, בעיקר בתחומי הבנייה והסיעוד. התפקיד שלי זה לתווך גם בין החברות הללו והצלחתי להגיע להישגים טובים עבור הלקוחות שלי," היא משתפת.

מתוקף העשייה המרובה שלה, צמחה גם ההיכרות עם הקהילות סביבה. "כשפונים אליי לעזרה אני תמיד אמצא דרך לסייע ולחבר אותו עם האדם המתאים לסייע לו. אני אוהבת ליצור את החיבורים בין האנשים בדרך לייצר משהו. זה מרגש אותי שהצלחתי לעזור ככה ולגעת באנשים. גם הטיולים וגם הנדל"ן יצרו לי מעגלי קשרים וקהילות עצומות בעיר שלי וברחבי הארץ ואני גם יודעת לייצר לעצמי הזדמנויות חדשות", מספרת נטע.

יזמת רב תחומית. קרדיט צילום: ענת לוי

בקרוב היא מסיימת תואר, הפעם במדעי הרוח בהתמחות בשלטון המקומי. קצת לפני הבחירות המקומיות שאלתי אותה למה היא לא רצה בעצמה למועצת העיר "הרגשתי שזה עוד לא הזמן שלי. אני מקבלת הצעות כל יום לרוץ, וכנראה שזה יבשיל לשם יום אחד, אבל בינתיים אני עושה את כל זה כאדם עצמאי ונהנית", היא עונה בחיוך.
כאמור, נטע היא גם פעילה חברתית. מזה שנים היא מתנדבת ב"צהלה- למען הנוער בישראל" מבית ארגון "אלומה". על הפרויקט הזה, נטע וחבריה זכו באות הנשיא למתנדב בשנת 2020, "התנדבות עם בני הנוער זה אומר להוביל אותם להיות משמעותיים עבור עצמם ועבור החברה שבה הם גרים", היא אומרת.

 

קרדיט צילום: ורד כהן

ואם זה לא מספיק, אז נטע היא גם חלק מארגון LADIES CIRCLE – "מעגל נשים" – ארגון בינלאומי שקיים ב35 מדינות. בארגון מתנדבות נשים מגילאי 18-45 שמקיימות מפגשים אחת לחודש, בהם הן בוחרות איפה להתנדב במטרה להחזיר לקהילה. TANGENT CLUB הוא המועדון לבנות 45 ומעלה  של LADIES CIRCLE . "במפגש האחרון פגשנו את ליבת מלכה, שאיבדה את בנה, מתן ז"ל, בלחימה בעזה. היא ממעגל נשים נהריה והיא העבירה הרצאה לנשים שמחלימות מסרטן. היה מפגש מרגש כל כך".

למרות הישגיה הרבים בעסקים ובעולם החברתי, נטע לא מפסיקה לחלום, והמוח שלה רץ קדימה למחשבות "החלום שלי להגיע לכדי ביצוע של רעיונאית- לתת רעיונות לפיתוח וצמיחה ושמישהו אחר יבצע. אני מרגישה שיש לי עוד כל כך הרבה לתת ואני בטוחה שרק התחלתי".

ינון מגל מדליק את חדשות 12: "הוא אויב? הוא תרעלה?"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

יכול לעניין אותך גם

עומר אדם

עומר אדם והראל סקעת כותבים בכאב: "מחשבות קשות"

הזמר כתב: "כמה גיבורים, כמה סיפורים, כמה אחים ואחיות, כמה מלאכים שכבר לא נמצאים איתנו. יום עצוב וכואב, השם יקום דמכם". סקעת התייחס לחטופים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

עונת הרחצה נפתח- כל מה שצריך לדעת

עונת הרחצה נפתחה אתמול (ב') רשמית. תוכנית חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול גם השנה במטרה למזער את מפגע הפסולת החופית והימית בישראל ולפעול לניקיונם של החופים הפתוחים (שאינם מוכרזים). גם במגן דוד אדום ערוכים לפתיחתה עם כוננות הצוותים, הרכבים המיוחדים והציוד הרפואי

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

הליך בחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2024 בשוודיה יוצא לדרך!

השנה יידרשו היוצרים לשלב את השפה העברית במילות השיר כאן וקשת החלו בפנייה לעשרות יוצרים מכל הקשת המוזיקלית הישראלית, שנבחרו על ידי ועדה מקצועית, על מנת שיציעו את השיר שעשוי לייצג את ישראל בשוודיה.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/01/24
טל ברמן בכאן 11

כאן 11 בהודעה משמחת: שידורי יורו 2024 - בחינם

תאגיד השידור הישראלי, הודיע כי ישדר בחינם לכל בית בישראל את מיטב המשחקים של אליפות אירופה בכדורגל. רשימת המשחקים בפנים

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
שי גולדן

מגיש ערוץ 14 כועס: "נמאס לי, שיזיז את התחת"

שי גולדן טוען: "אין לי שום סבלנות, לא לשמוע על ״ניצחון מוחלט״ או על הקפלינסטים ואהוד ברק. תביא כבר תוצאות, ביבי. ואם אתה לא מסוגל - לך הביתה"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

הטינדר של עולם בריאות הנפש

זיגמונד – פלטפורמה חדשה חינמית הכוללת אתר ואפליקציה שמחברת ומתאימה בין מטופלים לפסיכולוגים

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

תכנית חדשה תכשיר 5000 ישראלים לעבוד בענף הבניה

מיזם חדש: 5000 ישראלים יוכשרו כפועלי בניין דרך בניית בתי ספר ומקומות הכשרה. הפיילוט של משרד הכלכלה יחד עם מועצת גוש עציון ומרכז הבנייה הישראלי. ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "נפחית את התלות בפועלי בניין פלסטינים" 

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,18/02/24

שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים

שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים חושפת סביבת עבודה רעילה בסדרות הטלוויזיה הפופולריות של דן שניידר משנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 סדרה דוקומנטרית בת ארבעה חלקים יוצאת לראשונה ב-7 באפריל בDiscovery+ ללקוחות yes ו- STING+

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24

על קו הסיום: אבישי כהן ראש בראש מול הילה מיוסט לנקרי

הפורום השיתופי במטה יהודה הודיע ביום חמישי האחרון על תמיכתו במועמד אבישי כהן לראשות מועצת מטה יהודה. התמיכה הגיעה במקביל לסקר שפירסם מכון סמית הממקם את כהן עם מיוסט לנקרי ראש בראש. על פי הסקרים, המועמדת המובילה לסגנות מטעם היישובים היא אסנת ורטמן-ברוכים שבמידה ותיבחר, תהיה הסגנית הראשונה במטה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באיחוד האירופי

עוד ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באירופה, באתרי הפסולת מתריעים: אין מקום!. ועידת ישראל לכלכה ירוקה, שתתקיים ביום שני (18.3) במרכז הכנסים אבניו, תדון בנושא ותגבש פתרונות שישפיעו על כל עיר או מועצה מקומית בארץ. גיל ליבנה, המשמש גם כנשיא הוועידה, מבהיר: "אנחנו על סף משבר סביבתי של ממש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

"טיפול זוגי" - הסדרה הדוקומנטרית של כאן 11 חוזרת בעונה חדשה עם מטפלת חדשה

הסדרה מאפשרת לצופים הזדמנות נדירה להיחשף לארבעה זוגות במסע אינטימי ומשנה חיים להצלת זוגיותם הסדרה תשודר בימי שני ושלישי, החל מיום שני, 04 במרץ, בשעה 22:20 ב-כאן 11

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

אחרי שכבשו את הטיקטוק: "פרחי ירושלים" מוציאים סינגל

אחרי שכבשו את הטיקטוק והגיעו תוך פחות משבוע למעל חצי מיליון צפיות, אלפי שיתופים ועוד מעל 300 שימושים בסאונד - 'פרחי ירושלים' משחררים כעת גרסה רשמית לשיר

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24
אור צלקובניק, צילום עדי לם

בלגן בחדשות 13: מנכ"ל רשת בהודעה מדאיגה לעובדים

אמיליאנו קלמזוק הסביר לעובדי הערוץ: "לפנינו תקופת מעבר שתמשך עד למינוי המנכ"ל החדש, ובאופן טבעי היא כוללת תחושה של אי ודאות"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

עשרות חברי פרלמנט אוהבי ישראל מרחבי העולם במפגש ייחודי

כנס שדולת הפרלמנטרים למען ישראל התקיים אתמול, יום שני, 4.3 במוזיאון ידידי ישראל בירושלים בהשתתפות עשרות חברי פרלמנט, נציגים מארגונים לא ממשלתיים ומנהיגים נוצרים ויהודים מוערכים מרחבי העולם.

מערכת ג׳ננה
יום שני,04/03/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן מובך: הזמרת שאירח בהופעה תומכת בפלסטינים?

הזמרת הערביה שאירח בהופעה שלו, מקדמת את המופע שלה בטורקיה דווקא עם דגלי פלסטין ונראה שהזמר לא ממש ידע על ההשקפות של הזמרת

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל חושף לראשונה: כך כמעט עקצו ממני 250,000 שקל

כוכב הריאליטי חשף לראשונה: "נכנסתי ללחץ והם רוצים בתמורה לקלטת 250 או 300 אלף שקל שלא לפרסם את זה, כי אם לא, אז הם מפרסמים את זה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

חיסכון של מיליונים: ביום ראשון התאגיד עובר מת"א לאור יהודה

מתוך כוונה לצמצם עלויות ולהביא לחיסכון בכספי ציבור תאגיד השידור הישראלי נפרד מהסניף הוותיק בלב ת"א, ועובר למרכז שידור חדשני ב"פארק נעימי". המתחם החדש כולל אולפן חירום לעת מלחמה, אולפני טלוויזיה, רדיו ופודקאסטים מתקדמים וסטודיו חדשני לדיגיטל ופרומו. גיל עומר, יו"ר התאגיד: "כיום חשיבותו של שידור ציבורי חזק, בחירום ובשגרה, ברורה אף יותר מתמיד"; גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד: "מרכז השידורים החדש של התאגיד באזור המרכז, יקפיץ את כאן לעידן טכנולוגי ושידורי חדש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24

הלילה המפחיד של חייו: שגיב יחזקאל נחת בישראל

חרי שנעצר בטורקיה בעקבות ההזדהות שהביע עם החטופים בעזה, שחקן הכדורגל הישראלי נחת בארץ

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שמו סוף לסכסוך? פרטי הקאמבק נחשפים

אסייג ואייל ברקוביץ׳ נפגשו במפתיע בבית קפה בתל אביב. עדי ראיה דיווחו שאייל ניגש אל אופירה וחיבק אותה והיא לא התרחקה או חיפשה לסרב לסיטואציה

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24

בתקציב של 50 מיליון שקלים: הקמת אתרים סלולריים לשיפור הקליטה ביו"ש

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ומנכ״לית משרדו, עו״ד עינבל משש, נפגשו אתמול (ב') עם עשרות ראשי רשויות ביהודה ושומרון ונציגי מועצת יש״ע והציגו תוכנית מקיפה להגברת הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון בתקציב של 50 מיליון שקלים קמ״ט תקשורת דודו כהן במנהל האזרחי מיפה כ-70 נקודות הדרושות לכיסוי השטח כולו, מתוכן כ-20 נקודות קריטיות לפעימה הראשונה להצבת אנטנות סלולר באופן מיידי, בדגש על נתיבי תנועה שבהן התקשורת הסלולרית הינה צורך בטחוני

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

יום השואה 2024 | "לך תזכור"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

אות הוקרה מטעם נשיא המדינה הוענק ל 3 אחיות מסורוקה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

לקראת החג: חמישה טיפים שישדרגו לכם את שולחן הפסח

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24

ישראל תכריע את האירוויזיון? זו ההחלטה המפתיעה בכאן 11

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!