יכול לעניין אותך גם

חדשות

הוט אנרגיה

קרדיט: הוט אנרגיה

הוט נכנסת לעולם החשמל בהצעה שוברת שוק: חשמל חינם לשנה?

במסגרת השקת השירות, HOT תצא במבצע "חשמל חינם לשנה", במהלך המבצע תגריל החברה חבילת חשמל חינם לשנה בין לקוחות שירותי התקשורת והחשמל

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

15/05/24

חברת התקשורת הוט נכנסת לעולם החשמל וכבר מזמן היא לא רק ענקית התקשורת והכבלים. היום [רביעי] היא הודיעה כי תציע חבילות משולבות שירותי תקשורת וחשמל, מסלול "חוסכים קבוע" יעניק ללקוחות eTriple שהם לקוחות חבילת טריפל ו-הוט מובייל, הנחה קבועה בגובה 10% מתעריף הצריכה ועוד הנחה של 10% על חבילות רומינג, זו ההנחה הקבועה הגבוהה ביותר על חשמל שמשווקת כיום בישראל.

בעלי חבילת הטריפל ייהנו מהנחה קבועה של 7% מתעריף הצריכה ולקוחות NEXT (TV ואינטרנט) יהיו זכאים להנחה קבועה של 6% על תעריף הצריכה. מסלול "חוסכים 24/7" יעניק הנחה של 5% במהלך השנה הראשונה, לאחר מכן 6% הנחה בשנה השנייה ו-7% הנחה בשנה השלישית על תעריף הצריכה. מסלולי השעות הקבועות יעניקו הנחות משתנות לפי זמני השימוש, מסלול "חוסכים בלילה" יעניק 20% הנחה בשעות הלילה (בין השעות 23:00 עד 07:00) ומסלול "חוסכים ביום" יעניק 15% הנחה במהלך היום מ-07:00 עד 17:00.

במסגרת השקת השירות, HOT תצא במבצע "חשמל חינם לשנה", במהלך המבצע תגריל החברה חבילת חשמל חינם לשנה בין לקוחות שירותי התקשורת והחשמל. במסגרת המבצע, 5,000 לקוחות קיימים או חדשים של HOT ו-NEXT שיצטרפו ראשונים לשירות דרך HOT energy יצורפו באופן אוטומטי להגרלה, שתזכה 10 מצטרפים חדשים בחשמל חינם לשנה (עד 1,000 שקל בחודש כאשר שווי ההטבה הכולל הוא עד כ-12,000 שקל בהתאם לצריכה). ההרשמה להגרלה הינה אוטומטית בהצטרפות לשירות ולא כרוכה ברישום נפרד.

ניתן להצטרף לשירות החשמל של HOT energy החל מהיום בתהליך דיגיטלי מלא שאורך כ-2 דקות בלבד ללא צורך בפניה לנציג ובאופן וירטואלי וללא צורך בטכנאי. ההצטרפות לשירות זמינה לכלל הציבור והתנאי היחיד הוא מונה חשמל חכם, לקוחות ללא מונה חכם יוכלו לרכשו ישירות מחברת החשמל. לאור תחזיות הביקושים והצורך להבטיח אספקת חשמל בהיקפים הנדרשים, חתמה קבוצת HOT לפני מספר חודשים עם יצרני האנרגיה דליה אנרגיות ודוראד על הסכמים לאספקת חשמל ללקוחות החברה.

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT: "הכניסה של HOT לשוק החשמל היא בשורה צרכנית, מהיום, אזרחי ישראל ולקוחות HOT יוכלו לקבל את כל שירותי התקשורת והחשמל תחת קורת גג אחת. אנו מציעים הוזלה מידית וישירה של חשבון החשמל, ולצד שירותי התקשורת המתקדמים שלנו, לקוחות HOT יוכלו להנות מהמסלולים הכי אטרקטיביים עם ההנחות המשתלמות ביותר".

אבל בעולם המוזיקה: הזמר אדם נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן

מערכת ג׳ננה
יום שישי,28/06/24

יכול לעניין אותך גם

עדן גולן באירוויזיון

אירוויזיון 2024 בדרמת ענק: זה המקום אליו הגיעה ישראל

עדן גולן רשמה הישג נאה במשדר הגמר של אירוויזיון 2024 כשהגיעה למקום החמישי המכובד, הרבה בזכות הקהל בבית שנתן לה 323 נקודות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,12/05/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את רביב דרוקר: "מבין איך היו קאפואים"

מגיש ערוץ 14 תקף: "ב2015 כשהצעתי להטיל עוצר על שכונות במזרח ירושלים שמהן יצאו מחבלים שדקרו יהודים במערב העיר, הוא אמר שזה "רעיון נאצי"(!)"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
מאיה בצלאל וקותי

מכה ל-91FM: שני השדרים המובילים עוברים לתחנה מתחרה

מאיה בצלאל עסיס וקותי סבג עוברים לכאן גימל ויגישו תוכנית בוקר חדשה, תודה לכל המאזינים והצופים שמלווים אותנו, מאיה וקותי - התחלנו"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

פאולה רוזנברג עוקצת בצורה כואבת: "אם כבר אז כבר"

רוזנברג טענה: "כשהתגייסתי לא שאלו אותי אם אני מעדיפה להעניק בהתנדבות 4 חודשי קורס קדם צבאי ואח"כ לשרת שלוש שנים. זה היה ברור שאין זכות בחירה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי יוצא לחופשה מחדשות 13: "מקום לא יפה ולא נעים"

העיתונאי נסע לאומן באוקראינה וסיפר: "לקחתי לי חופש לקראת המעבר בין הערוצים והחופשה הראשונה שאני לוקח היא לנשמה"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

אביך לכם? זה מה שיש למשרד להגנת הסביבה לומר

המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מתריעים כי היום (ה') שורר זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל אזורי הארץ - בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים; שיפור הדרגתי באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

"כשהפסקתי להרגיש לא ראיתי מה אני מפסידה"| סיפורה של סנדי פאר

בבוקר שיגרתי אחד סנדי פאר קמה כהרגלה ושלחה את ילדיה למסגרות בבתי הספר והגנים. היא נכנסה למטבח, הכינה את ארוחת הצהריים, ערכה את השולחן בדמעות כי הפעם ידעה שהיא לא חוזרת. היא החליטה להתאבד.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר נשברת בכאב: "נשאר לטפל רק במצבה"

בפוסט כן ורגיש באינסטגרם, כתבה בכאב מהול בגעגוע, "אני רגילה בשנים האחרונות לטפל באבא. ועכשיו, מה שנשאר לטפל בו - זה המצבה"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24
טל ברמן בכאן 11

כאן 11 בהודעה משמחת: שידורי יורו 2024 - בחינם

תאגיד השידור הישראלי, הודיע כי ישדר בחינם לכל בית בישראל את מיטב המשחקים של אליפות אירופה בכדורגל. רשימת המשחקים בפנים

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
נועה ארגמני

ביזיון לעולם התקשורת: זה העיתונאי שהסתיר בביתו את נועה ארגמני

נחשף כי נועה ארגמני כביכול הוחזקה בביתו של עובד ערוץ אל-ג'זירה, גורמים בינלאומיים ממהרים לגנות את הפעולה הצבאית הישראלית

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר נפרדת מגיא זוארץ: "אף פעם לא קל"

בר זוהר כתבה: "בחזרה הביתה.. זהו. חזרנו מהמסע מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם מרחק של 3 טיסות אי שם…פרידות זה אף פעם לא קל"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן נפרד בכאב: "משתתף בצערכם, התבשרו בבשורות קשות"

הזמר נכח בלוויה של החייל המנוח ומסר: "משפחת יבלונקה יקרה לליבי, חברות של שנים וגם את חנן זכיתי להכיר. משתתף בצערכם ובצער כל המשפחות"

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24

עמותת "משפחה אחת" תרוץ עם משפחות שכולות במרתון ירושלים

כחלק מהפעילות הענפה של עמותת "משפחה אחת" מאז ה-7 באוקטובר, הצוותים, המתנדבים ונפגעי הטרור שמלווים ע"י העמותה, ירוצו במרתון ירושלים שיתקיים ב8 במרץ. טובה יהלומי, שבנה, נתנאל ז"ל, נפל בקרב בגבול מצרים בשנת 2012, תצטרף לרצים. גם אחיו של יהודה גואטה הי"ד, שנרצח בצומת תפוח ב2021 ירוצו לזכרו לצד "משפחה אחת". השנה יצטרף אליהם בניה ונינו, שאחיו, עמיחי יעקב ונינו ז"ל, נפל בקרב ב7 באוקטובר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24
בן אל תבורי מתוך האינסטגרם האישי

שימי תבורי באיום חריף אחרי הראיון של בן אל: "אמצא את האנס"

הזמר מבטיח: "אני מחזק את בני ונותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24

דרמה בתעשייה: לא תאמינו עם מי העביר ינון מגל את לילותיו האחרונים

ינון מגל, לוהט! כוכב ערוץ14 סיים אמש את חופשת חג הפסח. כידוע, העיתונאי המפורסם נפש בים המלח. כעת, נודע כי את החופשה העביר עם האישה המסקרנת הבאה. הפרטים החמים נחשפים

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24
עדי הימלבלוי ובעלה

עדי הימלבלוי מוכרת את הבית: זה הסכום המטורף שהיא דורשת

לאחר שהשחקנית הודיעה על גירושיה מבעלה בתום 10 שנות נישואין, ביתם בהרצליה פיתוח עומד על הפרק. כמה תצטרכו לשלם? 14,300,000 מיליון שקל בלבד

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי נפרד מחדשות 13 אחרי 22 שנה בכעס: "הייתי לבד"

יחזקאלי טוען: "זו סביבה שנהייתה פחות נוחה עם השנים, בטח במלחמה. הייתי רוצה להיות במקום שיותר מחזק את החיילים. הגעתי למצב שאני כבר לא מאיר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24
אלירז ואילנית אור גפן

אילנית לוי חוגגת יום מאושר: "כיף שאנחנו 20 שנה ביחד"

לוי העלתה סטורי לאינסטגרם שלה ובירכה את הדס מוזס ליכטנשטיין: "מזל טוב חיים שלי, זה שאתה הסוכנת הכי מדהימה בעולם, זה הבונוס"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24

רוסלנה רודינה חושפת הכל: "אני אוליגרכית"

האקסית של אייל גולן סיפרה לעוקבות באינסטגרם האם הייתה מוכנה לוותר על הדוגמנות תמורת גב כלכלי חזק: "תמיד קראו לי פראירית"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
אייל גולן, אינסטגרם

גרושתו של אייל גולן בווידוי מדהים: "שלא יגזור לי את המכנסיים"

דניאל גרינברג הדהימה את העוקבים: "כדי שאייל לא יגזור לי את המכנסיים, לקחתי מידה 38. שלא יראו טיפה של פלח, לא למטה ולא למעלה"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

יעל בר זוהר כותבת בכאב: "כמה סבל אפשר כבר להכיל"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

אזהרה חמורה למשתמשי וואטסאפ בישראל: ההודעה הזו מסכנת אתכם

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24

יוצר שנות ה-80 מתפוצץ: "את תפסידי בתביעה המטומטמת נגדי"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

מגיש רשת 13 בבשורה מרגשת: יהפוך לראשונה לאבא בגיל 33

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!