יכול לעניין אותך גם

חדשות

ערד ניר צילום מסך

מגיש חדשות 12 תחת מתקפה: "התחנפנו לשונאינו מספיק"

ערד ניר שיתף וידאו של טנק צה"לי וכתב: "הנה דוגמה לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם", אלירז שדה יצא להתקפה

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

07/05/24

עורך חדשות החוץ בחדשות 12 ומגיש הטלוויזיה הוותיק, ערד ניר, עורר סערה גדולה כששיתף היום (שלישי) תיעוד של חיילי צה"ל רומסים עם הטנק שלטים של עזה במעבר רפיח, לאחר פשיטה לילית על המעבר. הדברים שטען, הביאו עליו ביקורת קשה.

ניר שיתף את הוידאו וכתב בביקורת: "הנה דוגמה לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם". הוא טוען כי תיעוד שכזה רק מחזק את המבקרים של ישראל ברחבי העולם, אבל דבריו שלו הביאו עליו ביקורת לא פחותה.

מי שמיהר להגיב לעיתונאי הוותיק היה לא אחר מכוכב הריאליטי אלירז שדה שתקף: "היי ארד מחילה, צילומי הזוועות שעשו בנו גרמו לעולם לצאת מארון האנטישמיות ולדרוש דם יהודי, ואתה מציג הפלת שלט? וטוען כי זה זה מה שיגרום לנו לאבד תמיכה?!".

עוד הוא כתב לניר: "העולם תומך בשטן למרות כל סרטוני הזוועות ואנו נזהר בשלטים?! ארד, זה הזמן שלנו להגן על עצמנו, החנפנו לשונאינו מספיק ורק הוחמר מצבנו".

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

משפצים את השכונה ומרפאים את הטראומה

עמותת "חוסן קהילתי אופקים" ו"התנועה למאבק באנטישמיות" בפרויקט שיקום שכונת מישור הגפן באופקים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

"הגוף שלך כשלו ככה הוא התייחס אלייך, נכון חברה שלי?"

אגם גולדשטיין אלמוג הוחזקה בשבי חמאס 51 יום.  אמש, בכיכר החטופים בעצרת לציון 100 ימים בשבי החמאס, היא נאמה נאום שובר לב ולמעשה, נתנה עדות לדיווחים על תקיפות מיניות שעברו החטופות בשבי החמאס.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
מאיה בצלאל וקותי

מכה ל-91FM: שני השדרים המובילים עוברים לתחנה מתחרה

מאיה בצלאל עסיס וקותי סבג עוברים לכאן גימל ויגישו תוכנית בוקר חדשה, תודה לכל המאזינים והצופים שמלווים אותנו, מאיה וקותי - התחלנו"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

30 רופאים מצרפת הצטרפו ליחידה הבינלאומית של מד"א

30 רופאים מרחבי צרפת הגיעו בימים אלו לישראל כדי להשתתף בקורס של היחידה הבינלאומית של מגן דוד אדום. במסגרת הקורס עוברים הרופאים הכשרה אינטנסיבית שכוללת לימודים על פרוטוקולי העבודה במד"א, הציוד הרפואי המתקדם שקיים באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ, נהלי עבודה וכו', ובסיום ההכשרה, הופכים לרופאים מתנדבים במגן דוד אדום. בנוסף לתכנים הרפואיים, ביקרו הרופאים בדרום הארץ ושמעו מפי צוותי מד״א על פעולתם למען הצלת חיים במהלך מלחמת חרבות ברזל.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

כ- 40 אלף איש רצו במרתון ווינר ירושלים הבינלאומי ה-13

מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי ה-13 התקיים השנה בסימן הוקרה והצדעה לצה"ל ולכוחות הביטחון וההצלה.במרתון השתתפו כ-15 אלף רצים מקרב חיילי צה"ל במילואים ובסדיר, אנשי כוחות הביטחון וההצלה וכ-1,800 רצים מחו"ל. המנצח במרתון ווינר ירושלים ה-13 הוא: מלקמו ג'מבר, בן 33 מישראל, בזמן של 2:35:39

מערכת ג׳ננה
יום שישי,08/03/24

לראשונה משנת 1982: עַדְלֹאיָדַע ירוּשָׁלַיִם

בין מגוון אירועי פורים בעיר, תתקיים השנה לראשונה גם תהלוכת תיאטרון הרחוב הגדולה בישראל למען הילדים 25.3.2024, ט"ו באדר ב' תשפ"ד, שושן פורים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

טורניר הטניס לנשות עסקים שיזם אנדי רם

אשת הנדל"ן שלומית סבירסקי והטניסאי עמית ולס הגיעו למקום הראשון בטורניר הטניס שיזם אנדי רם.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24
דודי בן חמו

מגיש החדשות החליט להתפטר: זו הסיבה להודעה המפתיעה

דודי בן חמו פורש מכיכר השבת, לראשי המערכת, זאת בשל החלטתו המרגשת להתגייס לצה״ל ולבצע שירות סדיר ומשמעותי, על רקע מלחמת חרבות ברזל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

מחירי הדירות בישראל עלו ב-2023 ב-10.2%: העלייה הגבוהה ביותר מאז 1975

המלחמה עם חמאס בעזה וחיזבאללה ובצפון, השפיעה ותשפיע גם על שוק הנדל"ן בישראל.מומחים מעריכים כי עליות המחירים צפויות להימשך גם ב-2024, אך בקצב מתון יותר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

המתווכת

נטע עדני היא אישה של חיבורים. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא אהבה אנשים והבינה כמה כוח יש לשיתופי פעולה ולעבודה משותפת. נטע חובשת לראשה מספר כובעים, שכביכול נראה שאין קשר ביניהם: היא גם אשת נדל"ן, גם מתעסקת בפיתוח עסקי, גם אקטיביסטית בעיר תל אביב (ובכלל) וגם מוציאה טיולי בוטיק להודו. אז מה בכל זאת הקשר ביניהם?

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24
מקודם

אחרי 20 שנה: אמיר דדון במחווה לבארבי תל אביב

"לפני כמעט 20 שנה הופעתי בבארבי לראשונה. עליתי בסוף מופע של אומן אחר, הקהל היה כבר בדרך החוצה ונותרו באולם 9 אנשים, שאת רובם אני הזמנתי, חברים. תודה לשאול מזרחי על כל השנים האלה יחד" אמיר דדון בביצוע מחודש ל"גבעה אחת" של נתן יונתן ושלמה ארצי עם תזמורת הרחוב הירושלמית ומקהלת העפרוני

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

הניצחון המתוק: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה

הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה לחצי גמר ליגת העל בכדורסל נשים וכולם מוזמנים להגיע לעודד עם הסעות חינם מירושלים לראשון לציון.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי נפרד מחדשות 13 אחרי 22 שנה בכעס: "הייתי לבד"

יחזקאלי טוען: "זו סביבה שנהייתה פחות נוחה עם השנים, בטח במלחמה. הייתי רוצה להיות במקום שיותר מחזק את החיילים. הגעתי למצב שאני כבר לא מאיר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24

תיראו מופתעים: לסטפן לגר אין בן אבל בהחלט יש שיר חדש

אז השבוע התברר שלסטפן לגר אין בן ב7 השנים האחרונות, אבל יח"צ טוב יש לו: הבאז מתומכיו האדוקים של לגר (שלאחרונה הצטרפה אליהם גם תהל, כוכבת-לא-כוכבת "הכוכב הבא לאירוויזיון 2024"), סביב הסערה על הפייק ניוז, על כך שהוא אבא לכריס, כוון כל כולו לכך שהבוקר הוא הוציא שיר חדש שעוסק במסע חייו לפני ואחרי שהתפרסם. צוות ג'ננה ניוז לא פירסם את הפייק ניוז, אבל מוכן לפרסם את השיר החדש.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,19/03/24

חנוכת מתחם חדשני לילדים על הרצף האוטיסטי מבית רשת "פרח" בבאר יעקב

בשיאו של שבוע המודעות הבינלאומי לאוטיזם, נחנך השבוע בבאר יעקב מתחם חדשני של ארגון פרח - קומפלקס מתקדם של 8 מעונות יום וגני תקשורת לילדי החינוך המיוחד, בדגש על ילדים עם אוטיזם המתמודדים עם קשיי תקשורת. במתחם, הכולל חדרי טיפול חדישים ומרהיבים, פועל צוות פרא רפואי מלא ומקצועי. בכל גן לומדים עד 8 ילדים המקבלים תמיכה פדגוגית מקצועית, ומעטפת חינוכית-טיפולית רחבה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/04/24
מאיר אוליאל

"שום שואה לא תחליף את יום השואה הנאצי" | טור דעה

העיתונאי מאיר אוליאל בטור מיוחד ליום השואה: החינוך החרדי כשל בלימוד יום השואה והמסר החשוב משורד השואה לטבח ה- 7 לאוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

קנסות זה כבר כל כך 2023: משרד התחבורה עובר ל- AI

כבר שנים שמתמודדים במשרד התחבורה עם תופעה קשה בה נוסעים רבים נמנעים מלשלם בתחבורה הציבורית כחוק. לפי דוח שהוציא משרד התחבורה בממוצע על כל אוטובוס שיוצא למסלול לפחות אחד מהנוסעים לא שילם.

צביקה סוקניק
יום ראשון,14/01/24

כשיעל צין והזמר מתיסיהו נפגשו בעוטף עזה

זמר הרגאיי והמוזיקאי מתיסיהו נחת בישראל להופעה אחת שתתקיים ב-17 בינואר, במועדון רדינג 3 בתל אביב. את הבוקר הוא בפתח בסיור בעוטף עזה עם צוות ההפקה , אשתו ובנו במשלחת מחו״ל.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

רווקות בחרבות ברזל: מיזם חדש בעקבות המלחמה-מענק 3000 ₪ לכל שידוך שיוביל חתונה

המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר העצימה את הקושי והבדידות שחווים הרווקים והרווקות גם בימי שיגרה. עם זאת, נראה כי דווקא כעת הציבור ממעט לנסות ולשדך, כשהקשב של כולנו נמצא במקומות אחרים. בעקבות זאת, החליטו בארגון "באים בטוב" לצאת במיזם חדש "3000 סיבות למה לשדך" ובמסגרתו כל שידוך מוצלח בציבור הדתי-לאומי שיוביל לחתונה יתגמל את המשדכים בסכום של 3000 ₪ (המימון יגיע מתרומות ובהתאם לתקנון).

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24

ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באיחוד האירופי

עוד ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באירופה, באתרי הפסולת מתריעים: אין מקום!. ועידת ישראל לכלכה ירוקה, שתתקיים ביום שני (18.3) במרכז הכנסים אבניו, תדון בנושא ותגבש פתרונות שישפיעו על כל עיר או מועצה מקומית בארץ. גיל ליבנה, המשמש גם כנשיא הוועידה, מבהיר: "אנחנו על סף משבר סביבתי של ממש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

לרגל יום המעשים הטובים: השף שאול בן אדרת בישל ארוחת גורמה למאות נזקקים

מערכת ג׳ננה
יום שני,18/03/24

השרה להגנת הסביבה עונה לשר האוצר: "מי שייפגע מכל הקיצוצים הם משקי הבית והסביבה, בעיקר אלה שידם אינה משגת"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

פורים "חרבות ברזל"

אוראל בן חמו
שבת,16/03/24

הותר לפרסום – היחידה המרכזית במחוז ש"י בשיתוף משטרה צבאית חוקרת ויחידת יהלום של רשות המיסים הביאו להפללתם ומעצרם של 14 חשודים בסחר בהיתרי כניסה לישראל לפלסטינים תמורת תשלום

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!