יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

תיראו מופתעים: לסטפן לגר אין בן אבל בהחלט יש שיר חדש

אז השבוע התברר שלסטפן לגר אין בן ב7 השנים האחרונות, אבל יח"צ טוב יש לו: הבאז מתומכיו האדוקים של לגר (שלאחרונה הצטרפה אליהם גם תהל, כוכבת-לא-כוכבת "הכוכב הבא לאירוויזיון 2024"), סביב הסערה על הפייק ניוז, על כך שהוא אבא לכריס, כוון כל כולו לכך שהבוקר הוא הוציא שיר חדש שעוסק במסע חייו לפני ואחרי שהתפרסם. צוות ג'ננה ניוז לא פירסם את הפייק ניוז, אבל מוכן לפרסם את השיר החדש.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

19/03/24

סטפן לגר, משחרר שיר חדש עם טקסט בועט שעוסק במסע חייו לפני ואחרי שהתפרסם. השיר מלווה בקליפ מושקע אותו ביים ערך וצילם דין פרליס. נראה שלא רק השיר פרובוקטיבי וחשוף, באקט שעורר מהומה ברשתות פירסם לגר כי יש לו בן, בן 7, בשם כריס. "אני גאה בך על כל מה שעברת ומה שאתה עובר, איך התבגרת איך אתה משתנה ומשתפר כל שנייה, כל דקה, כל שבוע, כל חודש וכל שנה. איך אתה מקשיב ותמיד הקשבת גם בלי להבין בכלל מה אתה עושה בעולם המטורף הזה. כמה שאתה אוהב, אהוב, מוכשר, חכם, מבין לעומק ומקבל את המצב שלנו. אתה יודע שחשוב לי שתהיה לך ילדות שקטה ורגילה כמו שהייתה לי לפני כל זה ושתתעסק במה שאתה אוהב כמו כל ילד רגיל", כתב בפוסט החשיפה.

עם זאת, פחות מיממה לאחר מכן, נחשף השקר ב"ערב טוב" עם גיא פינס ולגר נאלץ לצאת במסכת התנצלויות והסברים: "כריס הוא בן משפחה ועבורי כמו אח/ילד קטן. אני מלווה אותו לאורך כל הדרך ונוצר בינינו קשר עמוק, מיוחד ומרגש. אני חש כלפיו אחריות אישית הוא בוטח בי כדמות אבהית", כתב.

קארין ארד מ"וואלה-SHEEE" כתבה על המהלך "היח"צ חסר הבושה שעשה סטפן לגר כשהמציא שיש לו ילד בן שבע שהחביא מהציבור, כדי להעלות את עצמו למודעות הוא רק ההתחלה של החזרה של מדינת ישראל לשגרה – כנראה שעבר מספיק זמן שהצליח להקהות את הזוועות, ומאפשר לנו לחזור להיות חארות".

הזמר ניסה להסביר: "לא היה כאן שום תעלול יחצני ויותר מזה, המנהלים שלי אפילו לא היו מעודכנים במהלך, אבל הפוסט כבר הוגש לכם וכאן הדברים יצאו מפרופורציה ובתוך דקות כמו אש בשדה קוצים אני והמנהלים שלי הוצפנו בפניות. כל מה שכתבתי שם היה בכנות שלא העזתי לחשוף מתחילת הקריירה שלי. לא היתה לי כאן כוונה לעשות שימוש ציני ברגשות של אנשים".

סטפן ייחס את הפוסט שהעלה, ואת הקשר עם כריס, שמשתתף גם בקליפ החדש, לתרבות האפריקאית ממנה הוא בא, ועליה הוא גם כותב בשיר "לפני, אחרי" שכתב עם בן טרייבר ואיתי גלדי, שגם הפיק את השיר עם יובל ״דודא״ ניאזוב: "מאז אוקטובר אומרים לי להסתיר את הזהות שלי/ פאק על כל ההייטרים/ לא שוכח מי אני ואיפה גדלתי/ So if you don’t respect me get the fuck out of my seat/ מלאכים שדים, מכל הצדדים /Bitch I’m sturdy /כלום לא השתנה כאן אצלי בלב/ מסיכה עליי, ככה אני חי/ Bitch I’m sturdy /מגרד את השריטה /גם אם זה כואב לפני, הייתי סתם כושי /עכשיו אני כושי עם גוצ’י". 

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

יכול לעניין אותך גם

שמן זית מזויף

שמן הזית המזויף יורד מהמדפים בישראל: זה המותג שנאסר לשימוש

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכת המוצר המזויף "שמן זית - שמן איכותי", מכלל תאריכי התפוגה, שעל גבי אריזתו לא מצוין שם היצרן כלל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

קאבר חדש לשיר האלמותי של יהודית רביץ

חן כהן מחדש את "מישהו" של יהודית רביץ לכבוד יום האהבה, לחברי הקהילה הגאה, שגם הם, במהלך המלחמה, נלחמים, מתנדבים ותורמים, בשדה הקרב או בעורף, מחכים לאהוב או לאהובה שלהם.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24
סופרמרקט

מכה ללקוחות בסופרמרקט: בכמה יתייקרו מוצרי שטראוס ומחלבות גד?

מוצרי מחלבות שטראוס יתייקרו ב-1.6%. עדכון המחירים יכנס לתוקף החל מ 19.5. במקביל, מחלבות גד גם מעלים את המחירים בעוד שבועיים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

"עורף סגול": התכנית של חכ"ל שירלי פינטו לאנשים עם מוגבלות

לאחר קיצוץ של 100 מיליון ש״ח ממשרד הרווחה, אנשים עם מוגבלויות שוב מופקרים ונשארים מאחור בזמן הכי קריטי - בזמן חירום! ח״כ לשעבר שירלי פינטו יוצאת בתוכנית ״עורף סגול״ להבראת אנשים עם מוגבלות שנפגעו ממלחמת ״חרבות ברזל״ ולחיזוק האוכלוסייה בזמן חירום. את התוכנית תגיש לשר הרווחה ותדרוש לכנס וועדה דחופה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24

סקר חדש מגלה מגמות בAI

סקר שהקיף 1000 מועסקים בארה"ב ובאירופה מגלה מגמות באינטיליגנציה מלאכותית, פערי יכולת וטרנספורמציה דיגיטלית. AI, חוסר וודאות בנושאי אבטחת מידע ועלויות טרנספורמציה דיגיטלית מובילות את הרשימה, בנוסף לפערי יכולת המשפיעים על time-to-marke, הכנסות ועוד. המימצאים מצביעים על הההזדמויות שעסקים קטנים יותר יכולים לממש על ידי יכולות AI שטרם מוצו, ועל ידי שימוש ביכולות הנכונות ובפלטפורמות דיגיטליות.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,06/03/24

התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן חוזרת בגרסה חדשה ל- כאן 11

השף חיים כהן יארח בכל תוכנית דמויות בולטות בחברה, בתקשורת ובתרבות הישראלית, בהם – ששון גבאי, שי אביבי, רותי ברודו, ליאור אשכנזי, יניב ביטון, נועה קולר, גידי גוב, ירדן ג'רבי, חיים ילין, קרן אגם ורבים נוספים. 

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

אורנה בנאי עושה את טלי גוטליב

מתנאל גוטליב, הבן של, כתב תסריט בהשראת אמו חברת הכנסת. מכל השחקניות הוא בחר באורנה בנאי לשחק את דמותה של גוטליב. ערוץ 13 ליווה את המפגש של השתיים

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

לילה אחד באפריל - מה השיעור של קרן פלס?

נומרולוגיה היא תורת המספרים המבוססת על הרעיון שלכל מספר ולכל אות יש תדר ואנרגיה ייחודיים. על ידי ניתוח נומרולוגי מעמיק של המספרים הנמצאים בתאריך לידה, שם פרטי ושם משפחה, שמות ההורים ניתן לקבל תובנות רבות לגבי האדם כמו: תכונות אישיות, חוזקות ואתגרים, פוטנציאל האדם לצד השיעורים שהאדם אמור לעבור על מנת לממש את עצמו.

צביה פרומקין-בראשי
יום חמישי,18/01/24

בתקציב של 50 מיליון שקלים: הקמת אתרים סלולריים לשיפור הקליטה ביו"ש

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ומנכ״לית משרדו, עו״ד עינבל משש, נפגשו אתמול (ב') עם עשרות ראשי רשויות ביהודה ושומרון ונציגי מועצת יש״ע והציגו תוכנית מקיפה להגברת הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון בתקציב של 50 מיליון שקלים קמ״ט תקשורת דודו כהן במנהל האזרחי מיפה כ-70 נקודות הדרושות לכיסוי השטח כולו, מתוכן כ-20 נקודות קריטיות לפעימה הראשונה להצבת אנטנות סלולר באופן מיידי, בדגש על נתיבי תנועה שבהן התקשורת הסלולרית הינה צורך בטחוני

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

הותר לפרסום – היחידה המרכזית במחוז ש"י בשיתוף משטרה צבאית חוקרת ויחידת יהלום של רשות המיסים הביאו להפללתם ומעצרם של 14 חשודים בסחר בהיתרי כניסה לישראל לפלסטינים תמורת תשלום

במהלך השנה האחרונה מתנהלת ביחידה המרכזית במחוז ש"י פרשייה במסגרתה התנהלה חקירה סמויה בשיתוף מצ"ח ויחידת יהלום ברשות המיסים, כנגד מספר חשודים, ביניהם גם מספר קצינים וחיילים בשירות פעיל ובדימוס, בחשד להנפקת היתרי כניסה לישראל לפלסטינים בהיקף רחב תמורת תשלום של אלפי ש"ח להיתר.

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24

מרגשת: הקונדיטורית אסטלה עם חניכי "עדי ירושלים"

אסטלה, בעלת בית הספר המפורסם ללימודי קונדיטוריה שנושא את שמה, הגיעה למרכז 'עדי ירושלים' להכין עם החניכים במקום מתכון מתוק וחגיגי במיוחד של אוזני המן לקראת חג הפורים הממשמש ובא.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

מחקר חדש קובע: ליצנים רפואיים תורמים לקיצור זמני אשפוזם של ילדים

מחקר חדש מהמרכז הרפואי כרמל: ליצנים רפואיים משפרים את איכות השינה של ילדים המאושפזים בביה"ח ותורמים לקיצור זמני אשפוזם. המחקר התבצע ע"י רופאת הילדים, ד"ר מאיה שמשי-ברש, בעת ששימשה מתמחה, ובהנחיית פרופ' גיורא פילר, מנהל מחלקת הילדים בכרמל, ובעזרת עמותת רופאי חלום - ליצנות רפואית תוצאות המחקר התפרסמו באחד מכלי התקשורת החשובים בעולם בתחומי המדע והרפואה: Scientific Report, שנקרא ע"י מיליונים ברחבי תבל

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24
חדשות 13 צילום מסך

חדשות 13 מתאוששת מהמשבר? זו ההודעה שקיבלו העובדים

בהודעה לעובדים נכתב: "לא יקודמו קיצוצים באופן מעשי, אך עשוי להתנהל בעניין מו"מ עם נציגות העובדים, ככל שתכנית מסודרת תוצג לוועד על ידי ההנהלה"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24

ניקיון בטאצ' אחד

חברת טאצ', המתמחה במוצרי ניקיון איכותיים ומבושמים, השיקה את סדרת הניחוחות בריח מלונות בוטיק, המותיר, בעת השימוש ולאחריו, ניחוח מרענן ומפנק.ניסינו את החומרים והתוצאות- מושלמות! 

מורן שמואלוף
יום ראשון,07/04/24
מקודם

in your face

אתל סררו היא לא עוד מאפרת. בעולם שבו המונח "ביוטי" הפך להיות נחלת הכלל ברשתות החברתיות, היא עוסקת בטיפוח ממקום של בטחון והעצמה. "אני לא קוראת לעצמי מאפרת או קוסמטיקאית. אני 'מעצבת פָּנִים'. למרות שאני מבינה שזה עידן של רשתות חברתיות והבלטת חיי הזוהר של מה שאת עושה, אותי פחות מעניין שהעבודה שלי תבלוט. חשוב לי שהלקוחה תצא יפה ומרוצה, ובעיקר בעלת ביטחון עצמי".

מורן שמואלוף
יום חמישי,02/05/24
מקודם

פורים "חרבות ברזל"

אוראל בן חמו יצאה לתור אחרי הטרנדים החמים של פורים 2024, וחזרה עם תחפושות בראי המלחמה

אוראל בן חמו
שבת,16/03/24

חיסכון של מיליונים: ביום ראשון התאגיד עובר מת"א לאור יהודה

מתוך כוונה לצמצם עלויות ולהביא לחיסכון בכספי ציבור תאגיד השידור הישראלי נפרד מהסניף הוותיק בלב ת"א, ועובר למרכז שידור חדשני ב"פארק נעימי". המתחם החדש כולל אולפן חירום לעת מלחמה, אולפני טלוויזיה, רדיו ופודקאסטים מתקדמים וסטודיו חדשני לדיגיטל ופרומו. גיל עומר, יו"ר התאגיד: "כיום חשיבותו של שידור ציבורי חזק, בחירום ובשגרה, ברורה אף יותר מתמיד"; גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד: "מרכז השידורים החדש של התאגיד באזור המרכז, יקפיץ את כאן לעידן טכנולוגי ושידורי חדש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24

המשרד להגנת הסביבה רכש אוטובוסים ומיניבוסים חשמליים לחברת אגד

מחשמלים ומפחיתים זיהום אוויר: המשרד להגנת הסביבה ממשיך לפעול לצמצום פליטות מזהמי אוויר וגזי חממה מתחבורה ומקדם כניסה של אוטובוסים חשמליים; חברת אגד התחדשה ב-10 אוטובוסים בין עירוניים חשמליים וב-10 מיניבוסים חשמליים בזכות תמיכה מהמשרד בסך של 3.5 מיליון שקלים

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24

הישג לכאן 11: פרס יוקרתי ליוצר הסרט "השיבה מהפלנטה האחרת"

פסטיבל אטלנטה העניק את פרס היוצר המבטיח לשנת 2024 לאסף לפיד, עבור סרטו "השיבה מהפלנטה האחרת" שישודר בערב יום השואה, בכאן 11. זהו הפרס השני שמוענק לסרט עוד בטרם שודר. הסרט זכה גם בפרס התחקיר בפסטיבל ירושלים 2023

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,29/02/24

מחלקת שיקום חדשה נפתחה בפוריה

לאור המחסור במחלקות שיקום בעקבות המלחמה, פתחו במרכז רפואי צפון מחלקת שיקום יום חדשה. זהו חלק ממהלך להקדמת פתיחת מרכז שיקום הלמסלי שצפויה להתרחש במהלך שנת 2024

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

קרן פלס בטענות חמורות: "עשו לי שימוע, זה מסוכן"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

צבועים ובוגדים: יו"ר אגודת הסטודנטים בחיפה במתקפה

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

פיגוע ירי בבקעת הירדן | 3 נפצעו

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,28/03/24

21 לוחמים נפלו אמש ברצועת עזה בקרב הקשה מאז תחילת הלחימה

מורן שמואלוף
יום שלישי,23/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!