יכול לעניין אותך גם

חרבות ברזל

"הגוף שלך כשלו ככה הוא התייחס אלייך, נכון חברה שלי?"

אגם גולדשטיין אלמוג הוחזקה בשבי חמאס 51 יום.  אמש, בכיכר החטופים בעצרת לציון 100 ימים בשבי החמאס, היא נאמה נאום שובר לב ולמעשה, נתנה עדות לדיווחים על תקיפות מיניות שעברו החטופות בשבי החמאס.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

14/01/24

״היינו שם ביחד, ועכשיו אני פה, רוצה לצעוק את כאבכן, את הסבל, את הייאוש," פתחה את הנאום אגם גולדשטיין- אלמוג, מכפר עזה. הילדה בת ה17 שאביה ואחותה נורו לנגד עיניה ב7 באוקטובר, והיא הוחזקה 51 יום בעצמה בשבי, לצד אחיה ואמה.
הטקסט הקשה שניסחה אגם נותן עדות ליחס מחבלי חמאס ששבו את הנשים ועדיין מחזיקים בהן: "חברות שלי מה שלומכן ?
אכלתן מספיק היום ? איך המצב רוח שלכן ? עוד נשאר לכן על מה לדבר ? אתן ביחד ? או שהפרידו ביניכן ? הוא פגע בך שוב ? הוא שוב פעם שאל אם את נשואה, אם את רוצה שיסדרו לך מישהו בעזה ? הוא שוב פעם נכנס לך למקלחת, הפשיט אותך מהפיג׳מה שנתן לך?
תוך כדי גם נגע בפציעת הכדור שירה בך, זה כאב לך ממש, אבל השליטה שלו בך כאבה יותר,הגוף שלך כשלו ככה הוא התייחס אלייך, נכון חברה שלי ?"
"ואת שם,אתן שם. לבד כל כך לבד. וכבר עבר כל כך הרבה זמן. ב26.11 שוחררתי אחרי 51 יום ועכשיו אני בארץ כבר 50 יום, ואתן עדיין שם. השתחררנו רגע לפני איבוד התקווה, רגע לפני איבוד ההגיון, רגע לפני שיגעון, רגע לפני המוות. אז מה איתכן עכשיו ?
אני מקווה שאתן לא ברגע אחריי. לא ברגע אחרי שאיבדתן כבר תקוה. לא ברגע של אחרי איבוד ההגיון. לא ברגע של שיגעון
לא ברגע של המוות. יצאנו שנייה לפני, ועברו כל כך הרבה שניות של אחריי."
"ואתן עוד שם אני מקווה שאתן עדיין ברגע לפניי. בבקשה חברות שלי, תחזיקו מעמד עוד קצת, בטח אתן לא מאמינות – 100 ימים.
אחרי שבוע היינו בשוק, ב20 יום לא קלטנו ב50 יום כמעט ואיבדנו תקווה, מספר עגול, חצי ממאה זה כבר יותר מידיי רחוק מההתחלה.
100 ימים !!! מה אפשר להגיד על המספר העגול, הקשה, האין סופי הזה ? האם כבר יש מה להגיד ? אמרנו ועשינו כל כך הרבה ואתם עדיין לא פה. 100 ימים בחושך, במלחמה, בלבד, בחוסר שליטה, 100 ימים במוות, בחיים בתוך המוות."
"חברות שלי, אני מתגעגעת אליכן. האבות, הסבים, האחים שלנו- אותכם לא פגשתי, אבל אפגוש, פה בארץ בקרוב !
אין ברירה אחרת. יום אחד שם יותר מידיי 100 יום זה כבר החיים בתוך המוות. להחזיר את מי שנשאר לנו, אנחנו חייבים להם, יותר מידי קורבנות, יותר מידי ימיים. כל מחיר יהיה נסבל יותר מזה שנשאיר אותם שם. אין מחיר ! הוא לא חשוב. תחזירו את חברות שלי

הסבים, הסבתות, האבות, הילדים והילדות שלכם. הם עדיין שם לבד״

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

לרגל יום הבריאות הבינלאומי | אתגר השיקום של אנשים עם מספר מוגבלויות

לאור אירועי התקופה והחשיבות להעלאה למודעות ולשיח את נושא המורכבות והאתגרים בטיפול ושיקום של אנשים עם ריבוי מוגבלויות שיוצרות חוסר אונים אצל בני המשפחה, מרכז יה"ל אשדוד בשיתוף עם שירותי תיאום טיפול בחברת דיאלוג יזמו הרצאה מקוונת בנושא זה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24
רוקדים עם כוכבים

רוקדים עם כוכבים חוזרת למסך: זה התאריך שנבחר לפרק הפתיחה

"רוקדים עם כוכבים", חוזר עם 21 כוכבים שינסו לזכות בתואר, ב-29.5 ולא ב-2 ביוני כפי שתוכנן בתחילה. ומי הכוכבים שישתתפו העונה?

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
דור זימל ז"ל

נקבע מותו של קצין המילואים רס״ן דור זימל

רס״ן דור זימל ז״ל נפצע אנושות במתקפת הנ״ט וכטב״מי הנפץ של חזבאללה, בערב אלעראמשה בשבוע שעבר. הערב הוא נפטר מפצעיו. דור היה מאורס ואמור היה להתחתן בעוד חודש וחצי.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

MIXiii Health-Tech.IL - תעשיית הביומד העולמית מגיעה לירושלים

הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות מדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות בהובלת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה IATI יתקיים השנה ב5-6 במרץ, בבנייני האומה בירושלים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

המחווה של אולם האירועים "סופיה" ללוחמים וללוחמות

אולם האירועים "סופיה" בבאר שבע נרתם על מנת לספק לחיילי וחיילות גדוד תבור, המשרתים בעזה, את הריענון שהם כל כך זקוקים לו אחרי חודשי לחימה ארוכים. האירוע הינו שיתוף פעולה בין הורי הלוחמים לבין מוטי רווח, הבעלים של אולם האירועים.

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24
הוט אנרגיה

הוט נכנסת לעולם החשמל בהצעה שוברת שוק: חשמל חינם לשנה?

במסגרת השקת השירות, HOT תצא במבצע "חשמל חינם לשנה", במהלך המבצע תגריל החברה חבילת חשמל חינם לשנה בין לקוחות שירותי התקשורת והחשמל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24
משה כורסיה באינסטגרם

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

באינסטגרם שלו כתב כוכב הרשת: "ברוך דיין אמת. סבתא שלי נפטרה, הימים האחרונים לא היו בשבילך. לא התאימה לך המיטה הזו בסלון עם המכונת חמצן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24
כאן 11 אירוויזיון

מכה לישראל באירוויזיון 2025? מדינה מוסלמית ראשונה בדרך

קוסובו שואפת להשתתף באירוויזיון 2025 למרות האתגרים

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

כרם שלום: מפגינים חוסמים את היציאות מנמל אשדוד

בתגובה לצו שטח צבאי סגור על מעבר כרם שלום, החל מיום חמישי החלו מפגינים לחסום את היציאות מנמל אשדוד. כל חסימה כללה כשלושה מפגינים, רובם קטינים, שבקשו תעודות משלוח מנהגים היוצאים מהנמל, על מנת לוודא שאף משאית אינה מיועדת להעביר סיוע לחמאס.

נעמי רחליס
יום שני,05/02/24

חזית הטכנולוגיה שתוכל לסייע לצה"ל ביום שאחרי המלחמה

בהאקתון מיוחד שנערך בקריית החינוך בן גוריון שבנס ציונה, הציגו התלמידים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לסוגיות 'היום שאחרי המלחמה' * מערכת חיפוש וזיהוי חטופים במנהרות, צמיד בטיחות ואמצעי לחימה המנטרל טכנולוגיות עוינות, הן רק חלק מההמצאות הטכנולוגיות שהציגו התלמידים בהאקתון

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

חרדיות במרכז הבמה

החודש יוצגו בתיאטרון הדופנ בפתח תקוה הצגות מוזיקליות ייחודיות שבהן משתתפות שחקניות חרדיות ואותן מביימת ומנהלת מוזיקלית נועה גלאור: "קו ההתחלה" ו"השתקפויות" ובמרכז תרבות ע"ש עפרה חזה תוצג הפרמיירה של "בראש ובראשונה". גלאור הוציאה בימים אלו את הסינגל "מי יחלצנו", שהלחינה והקליטה למילים מרגשות של המשורר יהורם גלילי למען שחרור החטופים והחטופות בעזה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

בתקציב של 50 מיליון שקלים: הקמת אתרים סלולריים לשיפור הקליטה ביו"ש

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ומנכ״לית משרדו, עו״ד עינבל משש, נפגשו אתמול (ב') עם עשרות ראשי רשויות ביהודה ושומרון ונציגי מועצת יש״ע והציגו תוכנית מקיפה להגברת הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון בתקציב של 50 מיליון שקלים קמ״ט תקשורת דודו כהן במנהל האזרחי מיפה כ-70 נקודות הדרושות לכיסוי השטח כולו, מתוכן כ-20 נקודות קריטיות לפעימה הראשונה להצבת אנטנות סלולר באופן מיידי, בדגש על נתיבי תנועה שבהן התקשורת הסלולרית הינה צורך בטחוני

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

לוחם צה״ל ומתנדב מד״א רס"ל אלקנה נוילנדר היד, נפל בקרבות ברצועת עזה: ״איש מלא שמחת חיים שיחסר לנו מאוד״

משפחת מגן דוד אדום מרכינה ראש וכואבת את נפילתו של חובש מתנדב מד״א, לוחם צה״ל רס"ל אלקנה נוילנדר (Elkana Newlander) הי״ד, שנפל ברצועת עזה, בן 24 בנופלו. אלקנה ז"ל, היה חובש מסור ומקצועי, שהתחיל את דרכו במד״א בשנת 2015, ומאז הוא מתנדב בתחנת מד״א ירושלים יחד עם אביו, חובש מד״א אברי נוילנדר. במשך שנותיו במד״א טיפל והציל את חייהם של רבים.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

"יש טענות על עינויים מצד הלוחמים" כלי תקשורת זרים מסבירים על יחידת "נצח יהודה"

בצל הפרסומים על הסנקציות שארה"ב צפויה להטיל על הגדוד החרדי "נצח יהודה", בעקבות טענות לפגיעה בפלסטינים, כלי תקשורת בעולם מנסים להסביר לקוראיהם מדוע וושינגטון מטילה, לראשונה, סנקציות על יחידה בצבא הישראלי.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

כך תעשו את זה נכון: מדריך לגלישה בטוחה ברשת בזמן המלחמה

נצר שוחט, שירת בעבר בתפקידי הוראה טכנולוגית והיום משמש בתפקיד בכיר בחברה בין-לאומית לפיתוח מוצרי הגנת סייבר. מחבר המדריך: "דרך הדלת: כך לימדתי את ילדיי בטיחות ברשת", הוצאת קינמון הספר תורגם לאחרונה גם לאנגלית

נצר שוחט
יום שלישי,16/01/24

ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באיחוד האירופי

עוד ישראל מייצרת יותר אשפה ליום מכל מדינה אחרת באירופה, באתרי הפסולת מתריעים: אין מקום!. ועידת ישראל לכלכה ירוקה, שתתקיים ביום שני (18.3) במרכז הכנסים אבניו, תדון בנושא ותגבש פתרונות שישפיעו על כל עיר או מועצה מקומית בארץ. גיל ליבנה, המשמש גם כנשיא הוועידה, מבהיר: "אנחנו על סף משבר סביבתי של ממש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

חנוכת מתחם חדשני לילדים על הרצף האוטיסטי מבית רשת "פרח" בבאר יעקב

בשיאו של שבוע המודעות הבינלאומי לאוטיזם, נחנך השבוע בבאר יעקב מתחם חדשני של ארגון פרח - קומפלקס מתקדם של 8 מעונות יום וגני תקשורת לילדי החינוך המיוחד, בדגש על ילדים עם אוטיזם המתמודדים עם קשיי תקשורת. במתחם, הכולל חדרי טיפול חדישים ומרהיבים, פועל צוות פרא רפואי מלא ומקצועי. בכל גן לומדים עד 8 ילדים המקבלים תמיכה פדגוגית מקצועית, ומעטפת חינוכית-טיפולית רחבה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/04/24

צה"ל חיסל את מפקד גזרת החוף בארגון הטרור חיזבאללה

איסמאעיל וסף באז שימש כגורם בכיר וותיק בזרוע הצבאית של חיזבאללה במספר תפקידים. דרגתו הנוכחית מקבילה לדרגת מח"ט.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

משלחת של עמותת "משפחה אחת" נפגשה עם הנשיא מקרון לציון הטבח ב7 באוקטובר

ממשלת צרפת קיימה היום, רביעי, טקס ממלכתי להוקרת 42 אזרחים צרפתים שנפצעו או נרצחו במתקפת חמאס בישראל ב-7 באוקטובר. הטקס, שנערך ב-Les Invalides בפריז, בדיוק 4 חודשים לאחר המתקפה, הועבר בשידור חי והוקרן ב"כיכר החטופים" בתל אביב.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

ניקיון בטאצ' אחד

חברת טאצ', המתמחה במוצרי ניקיון איכותיים ומבושמים, השיקה את סדרת הניחוחות בריח מלונות בוטיק, המותיר, בעת השימוש ולאחריו, ניחוח מרענן ומפנק.ניסינו את החומרים והתוצאות- מושלמות! 

מורן שמואלוף
יום ראשון,07/04/24
מקודם

התיכון החברתי בתל אביב במחווה למפונים מרעים

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

"יאללה, בית"ר" | גיא עמיר וחנן סביון כבשו את נטפליקס

מורן שמואלוף
יום שלישי,23/04/24

מחוז ירושלים במשטרה החל לאחרונה בפעילות מוגברת לאכיפת עבירות סחר, שימוש והחזקת "צעצועים מסוכנים"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24

המרכז לשיקום תעסוקתי שנפגע ב-07.10 שב לפעילות

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!