יכול לעניין אותך גם

חדשות

המאבק באלימות החמורה בחברה הערבית: משטרת ישראל עצרה חשודים בירי בעקבות סכסוך בכביש

ירו מנשק חם ופצעו את הקורבן בעקבות סכסוך בכביש ונעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים. בתום החקירה, המשטרה פיענחה את המקרה, ובימים הקרובים צפוי כתב אישום נגד המעורבים.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

31/01/24

לפני כשבועיים, התקבל במוקד המשטרה דיווח על פצוע ירי שהגיע למעבר מ.פ שועפאט ומשם פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, כשהוא פצוע באורח קל.

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, פתחו בחקירה ממנה עלה כי בעקבות סיכסוך בכביש במ.פ שועפאט, שהתגלע בין הקורבן לאחד החשודים, זמן קצר לאחר המקרה, הגיע למקום אופנוע עליו רכבו שני החשודים וביצעו ירי מנשק חם לעבר הקורבן.
כאמור, הקורבן נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

חוקרי תחנת שפט, החלו באיסוף ממצאים וראיות והצליחו להתחקות אחר האופנוע שנמלט מהזירה ועצרו במהרה 2 חשודים (בשנות ה- 20 לחייהם תושבי מ.פ שועפאט). החשודים נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה בתחנת שפט.

לאחר שהמשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד החשודים, אתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום שצפוי בימים הקרובים ע"י הפרקליטות.

ממשטרת ישראל נמסר כי "במסגרת המאבק המתמשך באלימות החמורה בחברה הערבית, משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובכל הכלים שברשותה למעצר העבריינים ומיצוי הדין עמם"

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

הלילה המפחיד של חייו: שגיב יחזקאל נחת בישראל

חרי שנעצר בטורקיה בעקבות ההזדהות שהביע עם החטופים בעזה, שחקן הכדורגל הישראלי נחת בארץ

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

המחווה של אולם האירועים "סופיה" ללוחמים וללוחמות

אולם האירועים "סופיה" בבאר שבע נרתם על מנת לספק לחיילי וחיילות גדוד תבור, המשרתים בעזה, את הריענון שהם כל כך זקוקים לו אחרי חודשי לחימה ארוכים. האירוע הינו שיתוף פעולה בין הורי הלוחמים לבין מוטי רווח, הבעלים של אולם האירועים.

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24

ינון מגל מזלזל באירוויזיון: "לא מרגיש שמייצג אותי"

מגל צייץ את דעתו על האירוויזיון והשיר "הוריקן" של גולן: "מעניין לי את אתם יודעים מה כל האירוויזיון הזה. לא הבמה, לא הקהל, לא הזירה האנטישמית"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר

אכילה רגשית היא שימוש באכילה כווסת למצבים רגשיים, מצבים בהם האכילה לא קשורה לרעב פיזי, אלא לרעב ולצורך רגשי. אוכל יכול להוות נחמה, לאפשר ניתוק מרגשות קשים כמו ריקנות ולהקל על המצב במשך פרק זמן מסוים. אולם השימוש באוכל כווסת רגשי עלול לפגוע בטווח הרחוק ולכן חשוב לזהות אותו ולאחר מכן להחליט האם הוא מועיל או לא ולהכיר דרכי התמודדות נוספות. לקראת ההרצאה ב25.2 הדיאטנית הקלינית עדי יערן מסבירה על התופעה

עדי יערן
יום שני,12/02/24

in your face

אתל סררו היא לא עוד מאפרת. בעולם שבו המונח "ביוטי" הפך להיות נחלת הכלל ברשתות החברתיות, היא עוסקת בטיפוח ממקום של בטחון והעצמה. "אני לא קוראת לעצמי מאפרת או קוסמטיקאית. אני 'מעצבת פָּנִים'. למרות שאני מבינה שזה עידן של רשתות חברתיות והבלטת חיי הזוהר של מה שאת עושה, אותי פחות מעניין שהעבודה שלי תבלוט. חשוב לי שהלקוחה תצא יפה ומרוצה, ובעיקר בעלת ביטחון עצמי".

מורן שמואלוף
יום חמישי,02/05/24
מקודם

אוצרים לרגע | ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה

54 ציורים של ילדים יהודים וערבים, דתיים וחילונים בגילאי יסודי, מכל רחבי הארץ יוצגו בתערוכה חדשה בבנייני האומה בירושלים במהלך חודש אפריל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24

יריד טעימות היין לסיוע בשיקום העוטף

יריד יין כחול לבן: לתמיכה ביצרני היין המקומיים וסיוע בשיקום יישובי העוטף יתקיים בין ה- 22-23 בפברואר, במתחם הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף הגליל. יריד טעימות מושקע זה יכלול עשרות מציגים מיקבים ישראלים מובחרים- קטנים וגדולים. מגוון עשיר של יינות אדומים, לבנים, רוזה ואף קוקטיילים מובחרים כך שכל מבקר יוכל למצוא מענה להעדפותיו.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24

"שגרת חירום": תכנית חדשה בגלי צה"ל, שתלווה את ציבור משרתי המילואים

"שגרת חירום", רצועת השעה 11:00 החדשה של גלי צה"ל, תלווה את המשרתים והמשרתות במילואים, ועם חזרתם לשגרה. את התכנית יגיש עומר ירדני, שחוזר לבית של החיילים אחרי למעלה מעשור, כשלצידו מגישים אורחים, בהם מילואימניקים שגויסו במלחמה.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,28/03/24
דני קושמרו

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

"זו הייתה חוויה מסעירה, מתישה ומרטיטה - ללכת הכי רחוק שאפשר", סיפר קושמרו בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה על סרטו החדש

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

לראשונה משנת 1982: עַדְלֹאיָדַע ירוּשָׁלַיִם

בין מגוון אירועי פורים בעיר, תתקיים השנה לראשונה גם תהלוכת תיאטרון הרחוב הגדולה בישראל למען הילדים 25.3.2024, ט"ו באדר ב' תשפ"ד, שושן פורים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

התחרות על ליבו של הצרכן: הeSIM בדרך לעשות מהפכה

אבי סלמוביץ, אחראי מכר בחברת Sky Call, מספר איך הeSIM הולך לשנות את פני עולם התקשורת בישראל

אבי סלמוביץ
יום רביעי,14/02/24

יוקר מחייה בלי מחשבה

אוראל בן חמו ואחותה התווכחו אם עליית מחירי הסיגריות היא מתוך דאגה לבריאות שלנו או לא. אוראל מוכיחה שהמדינה לא באמת משקיעה מחשבה "ירוקה" בבריאות שלנו

אוראל בן חמו
יום רביעי,07/02/24

קנסות זה כבר כל כך 2023: משרד התחבורה עובר ל- AI

כבר שנים שמתמודדים במשרד התחבורה עם תופעה קשה בה נוסעים רבים נמנעים מלשלם בתחבורה הציבורית כחוק. לפי דוח שהוציא משרד התחבורה בממוצע על כל אוטובוס שיוצא למסלול לפחות אחד מהנוסעים לא שילם.

צביקה סוקניק
יום ראשון,14/01/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

טלטלה בחדשות 13: צבי יחזקאלי עוזב את הערוץ, לאן יעבור?

צבי יחזקאלי מצטרף ל-i24NEWS כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. בשני העשורים האחרונים עמד בראש דסק הערבים של חדשות 10 וחדשות 13

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

חוזה החלומות של צבי יחזקאלי נחשף: כמה ירוויח ב-i24News?

יחזקאלי יקבל שכר חודשי נאה של 120 אלף שקלים - עלייה משמעותית של עשרות אלפי שקלים לעומת משכורתו הנוכחית בחדשות 13

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

אחרי 20 שנה: אמיר דדון במחווה לבארבי תל אביב

"לפני כמעט 20 שנה הופעתי בבארבי לראשונה. עליתי בסוף מופע של אומן אחר, הקהל היה כבר בדרך החוצה ונותרו באולם 9 אנשים, שאת רובם אני הזמנתי, חברים. תודה לשאול מזרחי על כל השנים האלה יחד" אמיר דדון בביצוע מחודש ל"גבעה אחת" של נתן יונתן ושלמה ארצי עם תזמורת הרחוב הירושלמית ומקהלת העפרוני

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24
סתיו קצין

סתיו קצין מקבלת איומים על חייה: "חולת נפש, נמחק אותך"

קצין חשפה איומים על חייה: "יא חולת נפש, זה יום הזיכרון, חתיכת טמבלית מטומטמת, אי אפשר לכבד אותך. תמחקי את הסרטון המפגר לפני שנמחק אותך"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן מספרת בכאב: "אני אכלתי את הכוויות האלה"

בסדרת "סטוריז" ארוכה, דניאל גרינברג חשפה כי גם היא עצמה נפגעה בעבר ממוצר שפרסמה - חטפה לא פחות משלוש כוויות חמורות באזור הפנים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

חודש המשפחה בסינמטק תל אביב

סרטים בטרום בכורה, קלאסיקות לכל המשפחה, שעת סיפור וסרט, סדנת מיניאטורות, ספיישל יום המשפחה עם תכני ערוץ הופ!, הארי פוטר – גיבור הולך לעיבוד - מועדון מבקרים צעירים עם גלית רויכמן, מפגשים קולנועיים, סדנת מיניאטורות, "כאן חינוכית" - השקת עונה 3 של כראמל, מקיף מילאנו סוגרת את עונה עונה 4 " – פרקי סיום ומפגש עם הכוכבים ועוד ועוד במהלך חודש פברואר

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

65 שנים לברבי | הלן מירן, שאנייה טווין, קיילי מינוג במחווה לבובה האהובה

מותג ברבי פותח את חגיגות ה65 להולדת ברבי, כשהוא מציין ציון דרך לקראת יום האישה הבינלאומי על ידי מתן כבוד לשורה עולמית של נשים המהוות מודלים לחיקוי, בעלות סיפורים מעוררי השראה וכאלה אשר תורמות לעיצוב העתיד.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

ישראל תכריע את האירוויזיון? זו ההחלטה המפתיעה בכאן 11

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

מיצג הזיכרון וההנצחה של קהילת הנובה הגיע היום לניו יורק

מערכת ג׳ננה
יום שישי,19/04/24

קנסות זה כבר כל כך 2023: משרד התחבורה עובר ל- AI

צביקה סוקניק
יום ראשון,14/01/24

לקראת יום השואה הבינלאומי: "התופרות מאושוויץ"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,26/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!