יכול לעניין אותך גם

לייף סטייל ותרבות

אורי ירדני בהוליווד, יחצ

קרדיט: אורי ירדני בהוליווד, יחצ

כבוד ליוצר ישראלי בהוליווד: זה הסרט שהדהים את הקהל

הסרט "האיש שהציל את האינטרנט בעזרת חמנית", בהפקתו וביומו של אורי ירדני, זכה בתואר "בחירת הקהל" בתחרות הסרטים העלילתיים Dances With Films

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

04/07/24

הסרט "האיש שהציל את האינטרנט בעזרת חמנית", בהפקתו וביומו של אורי ירדני, זכה בתואר "בחירת הקהל" בתחרות הסרטים העלילתיים היוקרתית של פסטיבל הסרטים Dances With Films. הסרט זכה לכבוד גדול כשהבכורה העולמית, הוקרנה בתיאטרון הסיני האייקוני בהוליווד, בנוכחות קהל רב ובכירים מעמק הסיליקון. חברת רד קייפ תפיץ את הסרט בישראל בהמשך השנה.

 

הסרט, בבימויים של אמיל בן שמעון ואורי ירדני, מגולל את סיפורו האמיתי של היזם האמריקאי רוב ראיין. בעידן של סטיב ג'ובס וביל גייטס, היה יזם שלישי ששינה את פני התעשיה. ראיין זיהה את הפוטנציאל של ה WWW המדשדש שעמד לפני קריסה והצליח להצילו ולייצר פלטפורמה שמקשרת אוכלוסיות שלמות ומחוללת מהפכה בחיי כולנו.

 

מהמטבח הביתי שלו ומהגרז', הוא הקים חברה טכנולוגית שהצליחה לפתוח את הדלת למיליארדי משתמשים ולחברם לקהילה אחת גדולה. כעבור זמן קצר החברה שהקים עשתה את האקזיט הגדול מעולם בתחום ההייטק – 24 מיליארד דולר, (שיא שהחזיק עשרות שנים ועד היום נחשב מהגדולים בהיסטוריה). את הפיצוח של המשימה השיג רוב ראיין באמצעות תהליך מיוחד, שמכונה בפיו "קוד החמנית". תפיסה שהפכה למקובלת בחברות רבות בעולם.

סיפורו הוא גם סיפורה הדרמטי של אשתו, שהקריבה רבות למענו ונאלצה להתמודד יחד עימו בדילמות מורכבות . לסרט זוהי זכייתו השנייה במסעו בארצות הברית. מוקדם יותר זכה בפרס הזהב בפסטיבל הסרטים הבין לאומי של יוסטון והוזמן לפסטיבלים בניו יורק.

 

מאורי ירדני נמסר: "העובדה שהקהל בחר בסרט שלנו, כסרט העלילתי האהוב עליו בפסטיבל, מוכיחה שכאשר מספרים סיפור טוב, אמיתי, גם ללא אפקטים קולנועיים וטריקים, על נושא שמעסיק כל אחד מהצופים, הקהל יתחבר אליו. זהו סרט על היחסים המורכבים בין בני אדם לבין עצמם, ובין בני אדם לטכנולוגיה. הסרט אינו בא רק לבדר, אלא גם לתת לכל אחד מהצופים מתנה לחיים – כלי אמיתי וישים לאנשים אמיתיים ולא מושלמים. זה סיפור שנוגע לעבר , להווה ולעתיד של כולנו".

 

בן כליפי, רד קייפ, הוסיף: אנו גאים ביצירה של אורי. סיפור פשוט של תשוקתו של אדם, מרדף אחר חלום, וההחלטות של מה אדם מוכן להקריב כדי להגשימו ומה המחיר שיהיה עליו לשלם. אנו מאד אוהבים קולנוע הפותח בפנינו רגעים היסטוריים, שהשפיעו על חיינו ולא ידענו עליהם. ברכות לאורי על זכייתו.

יוסף חדאד נפרד בכאב: "לא קשה לי אז למה להתחלף?"

מערכת ג׳ננה
יום שני,12/08/24

יכול לעניין אותך גם

in your face

אתל סררו היא לא עוד מאפרת. בעולם שבו המונח "ביוטי" הפך להיות נחלת הכלל ברשתות החברתיות, היא עוסקת בטיפוח ממקום של בטחון והעצמה. "אני לא קוראת לעצמי מאפרת או קוסמטיקאית. אני 'מעצבת פָּנִים'. למרות שאני מבינה שזה עידן של רשתות חברתיות והבלטת חיי הזוהר של מה שאת עושה, אותי פחות מעניין שהעבודה שלי תבלוט. חשוב לי שהלקוחה תצא יפה ומרוצה, ובעיקר בעלת ביטחון עצמי".

מורן שמואלוף
יום חמישי,02/05/24
מקודם
בן אל תבורי מתוך האינסטגרם האישי

שימי תבורי באיום חריף אחרי הראיון של בן אל: "אמצא את האנס"

הזמר מבטיח: "אני מחזק את בני ונותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

עדן גולן תזכה באירוויזיון? עלתה לגמר ומזנקת בטבלאות ההימורים

טבלאות ההימורים הולכות עם עדן גולן חזק ובמהלך הערב זינקה בלא פחות מ-6 מקומות אל המקום השני בטבלאות ההימורים בדרך למקום השני אחרי קרואטיה

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

גיא זוארץ נפרד מאחד האנשים האהובים בחייו: "כמה היית מאושר"

זוארץ כתב בסטורי הראשון מבין שמונה מילות פרידה מחמו שהלך לעולמו: "קשה להיפרד, נחליט לא להיפרד ושתמשיך לחיות בלב שלנו ותמיד תשאר חלק מהמשפחה"

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24
מקדונלדס

כתבת חדשות 12 מקבלת פיצוי ממקדונלדס: כמה תשלם הרשת?

בית המשפט הכריע כי על מקדונלד'ס לפצות את העיתונאית בסכום של 40,000 שקלים, בשל "שימוש מתחכם" לקמפיין פרסומי לגלידת "פארטי"

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24
דני קושמרו

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

"זו הייתה חוויה מסעירה, מתישה ומרטיטה - ללכת הכי רחוק שאפשר", סיפר קושמרו בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה על סרטו החדש

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
קשת 12 צילום מסך

מגישת חדשות 12 מעוניינת בניתוח פלסטי? "נמנעת מלהצטלם בפרופיל"

לי נעים סיפרה על נושא הניתוחים הפלסטיים: "במשך שנים רציתי אף אחר, קטן, סולד. היה לי קשה להודות שאני נכנעת לתכתיבים או שאני לא אוהבת בעצמי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/08/24
טלוויזיה PIXBAY

תאגיד השידור עומד לחטוף מכה? מחאת ענק חדשה בדרך

קואליצייה רחבה של ארגוני יוצרים, שחקנים, עיתונאים ועובדי הטלוויזיה: "התערבות פוליטיקאים בתקציב תאגיד השידור תחסל את עצמאות השידור הציבורי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/07/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את רביב דרוקר: "מבין איך היו קאפואים"

מגיש ערוץ 14 תקף: "ב2015 כשהצעתי להטיל עוצר על שכונות במזרח ירושלים שמהן יצאו מחבלים שדקרו יהודים במערב העיר, הוא אמר שזה "רעיון נאצי"(!)"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר נפרדת בדמעות: "לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה"

המגישה סיפרה כי אביה מנחם נפטר: "אבא שלי. הגיבור. כבר לא פה. אני עוד לא מוצאת את המילים וכבר מתגעגעת אליך נורא. אבא שלי המתוק"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
אולפני i24NEWS יורי סקוירסקי

אחים לנשק תובע את i24news: דורשים 100,000 שקל פיצוי

באחים לנשק עולים להתקפה: "אין בהתנהלות של הערוץ החדש גרם של אתיקה עיתונאית, וצר לנו גם ברמה האנושית שבערוץ I24 בחרו לגדף ולהשמיץ"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/07/24
אינטרנט

האתר הנצפה והספקית החלשה ביותר: נתוני האינטרנט בישראל נחשפים

"מדד האינטרנט הישראלי": האתרים YNET, מאקו, וואלה הם המובילים בישראל, קבוצת בזק מובילה את נתח השוק של ספקיות האינטרנט עם 30%

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24
חדשות 13 צילום מסך

מגיש חדשות 13 מטיל פצצה: עוזב מיידית לקשת 12

ספי עובדיה עדכן בטוויטר שלו: "נרגש להצטרף לנבחרת העיתונאים המשובחת של ״עובדה״, כדי להתמקד בתחקירים פוליטיים, שריתקו אותי יותר מכל דבר אחר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/07/24
טלוויזיה PIXBAY

הערוץ החדש בישראל במינוי מסקרן: זו המגישה החדשה שמצטרפת

מעיין פרילוק מצטרפת לערוץ הכלכלה. תגיש תוכנית בערוץ שיעלה לאוויר בחודשים הקרובים. שימשה בעבר ככתבת צרכנות וכתבת טכנולוגיה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/07/24
שי גולדן

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ: "איזה מקום רקוב"

שי גולדן זועם בפייסבוק: "איזה מקום עגום הוא זה שבו גם אלה שמסכימים איתך כעת, עדיין רוצים לראות את ראשך על כידון בגלל שלא הסכימו איתך בעבר"

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24

קרן פלס בטענות חמורות: "עשו לי שימוע, זה מסוכן"

לדברי פלס, ההסכם להופעתה במוזיאון יד ושם נחתם לפני מחאת קפלן, אך מלשכת רה"מ דרשו לכאורה לטענותיה בלבד "להבטיח" שלא תהיינה "פרובוקציות" מצידה

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24
אלירז שדה מתוך אינטימי

אלירז שדה מקבל ג'וב חלומי: זה הערוץ שבחר לצרף אותו

מנחה הטלוויזיה ובן זוגה של אילנית לוי, אשר יהיה חלק מפאנל תוכנית האקטואליה הפוליטית החדשה ויופיע ברצועות נוספות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
אברי גלעד

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

המגיש החליט לקשט את רכבו בדגלי ישראל: "היום שמתי 2. גאה שזהו דגלי, גאה שזהו עמי, מתפלל שעוד נניף אותו בשמחה שאינה מהולה בכל כך הרבה כאב וצער"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

אזהרה חמורה למשתמשי וואטסאפ בישראל: ההודעה הזו מסכנת אתכם

באזהרה בעברית וברוסית לאזרחי ישראל תחת המסר "לעולם אל תעבירו את הקוד בן 6 הספרות שאתם מקבלים בהודעה SMS", מערך הסייבר יצא בהסבר חריג

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
רשת 13, צילום פרטי

חדשות 13 בהודעה מטלטלת: המנכ"לית פוטרה באופן מיידי

עידן חדש ברשת 13: הנהלת חברת החדשות והעובדים הגיעו להסכם על שיתוף פעולה לחיזוק הערוץ, יוליה שמאלוב ברקוביץ' הודחה ומי יהיה המחליף?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/08/24

דני קושמרו מתרגש: "בכל מדינה אחרת אנשים בורחים"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

ערוץ החדשות החדש בישראל יוצא לדרך: תאריך ההשקה נחשף

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,05/06/24

אחים לנשק תובע את i24news: דורשים 100,000 שקל פיצוי

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/07/24

כתבת חדשות 12 מקבלת פיצוי ממקדונלדס: כמה תשלם הרשת?

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!