יכול לעניין אותך גם

חדשות

דני קושמרו

דני קושמרו מתרגש: "בכל מדינה אחרת אנשים בורחים"

המגיש במסר ליום העצמאות: "אנחנו הולכים לקראת יום עצמאות אחר, אבל יש תקווה שיהיה פה יותר טוב, שנהיה יותר מאוחדים, כמו בימי תחילת המלחמה"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/05/24

רגע לפני יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, מגיש חדשות 12 הוותיק, דני קושמרו, שזוכר היטב את חגיגות העצמאות בעיר באר שבע, בילדותו, מספר בפרויקט מיוחד של מאקו על הרצון שלו לקראת השנה המתקרבת והוא מאחל למדינה.

קושמרו אמר במסגרת הריאיון הקצר איתו למאקו על הילדות שלו בצל יום העצמאות: "הגיע הזמר, יש במות, מתרגשים, מחכים לזיקוקים ומותר להיות עד מאוחר בחוץ, שזה מאוד נחמד. זו שמחה נקייה וטהורה על זה שיש לך מדינה וזה לא ברור מאליו. אנחנו הולכים לקראת יום עצמאות אחר, אבל יש תקווה שיהיה פה יותר טוב, שנהיה יותר מאוחדים, כמו בימי תחילת המלחמה".

עוד הוא הוסיף ואמר: "בשטח, אתה מבין באמת איזה אנשים אחרים חיים במדינה הזאת. הגיעו מכל חתכי האוכלוסייה: קיבוצניקים, חרדים, תל אביבים. אחד עושה המבורגרים לחיילים, השני בינתיים מביא תחתונים. בכל מדינה אחרת כשיש מלחמה, אנשים בורחים. לכאן הגיעו במיוחד כדי להילחם, לתרום ולעזור".

לסיום סיפר: "להיות ישראלי היום, זה להרגיש עד כמה המקום הזה הוא חלק ממך, עד כמה הוא משפיע על מי שאתה. אני עיתונאי, אבל הילדים שלי בצבא. אני לא מה-CNN, אני עיתונאי ישראלי. שנדע ימים טובים יותר ונזכור שאנחנו פה ביחד ואין ברירה אחרת, אנחנו ננצח".

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

"גיא היה חלק מהמשפחה שלנו": היהודים נפרדים מגיא אילוז ז"ל

מופע עמוס אומנים שעבדו עם גיא ז"ל לאורך השנים התקיים הערב בזאפה תל אביב, כשכולם זוכרים את הבחור הביישן אך המקצוען שהלך למסיבה בנובה לחגוג ולא שב

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
עדן גולן באירוויזיון

אחרי סערת ישראל באירוויזיון: העיר הזו לא מוכנה לארח יותר

עיריית מאלמו מסרה לתקשורת: "אין לנו את הכוח או היכולת לעבור שוב את האינטנסיביות והמאמצים שנדרשו כדי לאפשר את הביטחון של המשתתפים והמבקרים"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24

"נדרשנו לנקות עם מגבים ומטאטאים את בית החולים נאצר במשך שעה וחצי כשכל הזמן הזה צופים בנו מהצד בלעג אנשי אונר"א"

לוחמים מחטיבת הקומנדו הוסטו ממשימת התקפה לטובת ניקוי שטח בית החולים נאצר בחאן יונס, ונדרשו תוך סיכון הכוחות לפנות בידיהם לכלוך רב שהותירו העזתים העקורים ששהו במקום. במקרה אחר נדרשו הלוחמים לפרוק משאית סיוע שהכניס צה"ל לעזה לאחר שהמשאיות האחרות נחסמו בכרם שלום על ידי מפגינים. ארגון 'צעדת האימהות': "הלוחמים חשים השפלה וכעס, עובדי אונר"א הביטו בחיוך מהצד"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,03/03/24
עדן גולן כאן 11

ישראל סובלת מחרם ופרובוקציות באירוויזיון, עדן גולן תנקום?

לאחר שהתקבלה מאחורי הקלעים בשאגות של שמחה מצד הצוות שלה, עדן גולן אמרה: "אני מרגישה מצוין ומוכנה לערב ולחצי הגמר למחר". ומי מחה נגדה?

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

טורניר הטניס לנשות עסקים שיזם אנדי רם

אשת הנדל"ן שלומית סבירסקי והטניסאי עמית ולס הגיעו למקום הראשון בטורניר הטניס שיזם אנדי רם.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24

RE:WORK מניעים את המשק הישראלי בתחומי העבודה והלמידה בתקופת משבר

קהילת Anashim.IL מודיעה על האקתון חשיפה למיזמים לפיתוח ההון האנושי ולצמצום פערים בשוק הלימודים והעבודה המתהווים בחברה הישראלית בעקבות המלחמה‏

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

זו המשימה הצבאית של הרבנים גדג', שוקרון וזנו

מאז אירועי הזוועה של ה-7 באוקטובר והשלכותיהם, בוגרי תוכנית שערי עוזיאל למנהיגות חברתית רבנית (של "כל ישראל חברים"), התגייסו למילואים כדי לסייע לעם ישראל בעת צרתו. בנוסף לסיוע הפיסי, הרבנים האלה מפיצים אור בימים אלה של חושך ומלחמה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
ערוץ 14

מגישת ערוץ 14 מסיימת פרק בקריירה: "בנסיבות המורכבות - קשה לסכם"

מגי טביבי כתבה באינסטגרם שלה: "בנסיבות המורכבות - קשה לסכם. רק רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על הזכות ולכם על הפרגון שמילא השבוע את הלב"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

רווקות בחרבות ברזל: מיזם חדש בעקבות המלחמה-מענק 3000 ₪ לכל שידוך שיוביל חתונה

המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר העצימה את הקושי והבדידות שחווים הרווקים והרווקות גם בימי שיגרה. עם זאת, נראה כי דווקא כעת הציבור ממעט לנסות ולשדך, כשהקשב של כולנו נמצא במקומות אחרים. בעקבות זאת, החליטו בארגון "באים בטוב" לצאת במיזם חדש "3000 סיבות למה לשדך" ובמסגרתו כל שידוך מוצלח בציבור הדתי-לאומי שיוביל לחתונה יתגמל את המשדכים בסכום של 3000 ₪ (המימון יגיע מתרומות ובהתאם לתקנון).

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24
עדן חסון צילום טל עבודי

עדן חסון רוכש וילה מטורפת ב-6 מיליון שקל: לאן יעבור לגור?

הווילה החדשה של הזמר, ששטחה הכולל מגיע לכ-250 מ"ר, כוללת 7 חדרים, מרפסות גדולות ושטחי אירוח מפנקים, וזה ממש לא הכל

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

דתיים, חילוניים - וכולם על מגרש כדורגל אחד: "תחושה משמעותית של שותפות"

"משחקי הידידות" של ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" נמשך בהשתתפות תלמידי תיכון אורט מינקוף בירושלים וישיבת פסגת זאב. רכזת החלוץ בעיר, חרות ברין: "כולם שמרו על אווירה מכבדת, גם כשהיה ניצחון או הפסד מוחץ"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו משתפת אותנו בהפרעה שאובחנה אצלה, ואיך זה לא מונע ממנה להגשים את החלום הכי גדול שלה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24

רוני סומק ובנצי גולדשטיין הם הזוכים בפרס ארז ביטון לשירה עברית

פרס ארז ביטון לשירה עברית מטעם עריית רמת-השרון הוא יוזמה של מחזיק תיק התרבות והאמנות היוצא, דני לביא, יחד עם המשורר ליאור מעין – תושב העיר. הפרס על שמו של חתן פרס ישראל ארז ביטון, גם הוא תושב העיר, יוענק השנה לראשונה – בתקופה שבה תקציבים מדולדלים ומשאבים מקוצצים בזירה לעידוד היצירה. משוררים מכל הארץ פנו והגישו את היצירות שלהם, וההיענות הייתה עצומה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

"הספר שלי מיועד לכל מי שחוו משבר גדול מאוד ולא בטוחים שיצליחו להתגבר עליו"

המשוררת והאומנית הרב-תחומית רותי בראון, מוציאה, בימים אלו,  ספר שירים ראשון שנכתבו לאחר מות בעלה ואהובה דני בראון, כשחייה מתחלקים ל"לפני" ו"אחרי" והספר מסכם את התקופה המאתגרת שעברה בשבע השנים האחרונות.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
סתיו קצין

כוכבת האח הגדול חושפת: האם התכנית מבוימת?

סתיו קצין נשאלה על ידי עוקבת אם הדברים בתוכנית מבוימים והשיבה באופן חד משמעי: "לא, זה ממש לא מבוים. אף אחד לא אומר לנו מה לעשות"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24
עינב בובליל צילום מסך

עינב בובליל חושפת בכאב את מצבה הרפואי: "כאבי תופת, קשה לי"

כוכבת הרשת חשפה: "כשאחזור מחו"ל, אלך לכירופרקט. מקווה שזה יעזור לי, והשם יעזור. קשה לי מאוד מאוד שכואב לי משהו. זה מוריד לי את האנרגיות"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

בשם ההסברה: נטלי דדון בשמלה מעוררת מחלוקת

"יש לי חור בנשמה בצורה שלך" - המסבירה הלאומית נטלי דדון מציגה שמלה בקוד לבוש לבן שעוצבה ע״י סתיו ג׳אן בקונספט ציונות ואהבת המדינה. את השמלה עיצבה מעצבת האופנה הישראלית סתיו ג'אן, המתמחה בעיצוב שמלות כלה. דדון כתבה ליד אלבום התמונות של השמלה שהעלתה לאינסטגרם שלה: "יש לי חור בנשמה בצורה שלך". את אצבעה עיטרה טבעת זהב ענקית בצורת מגן דוד.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24

הספר שביקש להזהיר את ישראל ממלחמה גדולה ואיחר את המועד

הסרטון הויראלי של יאיר אנסבכר ממש בתחילת המלחמה על מהלכי התקיפה של חמאס והסכנה מהצפון, זכה לצפיות רבות ולתהודה נרחבת. התגלתה בו מציאות מטרידה של כשל מתמשך ותפישת ביטחון שגוייה, שרק בעזרת גיבורים שנזעקו לעזרה הצליחו למנוע תרחיש חמור הרבה יותר.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

מיזם החתונות ללוחמים של ליאור נרקיס

ליאור נרקיס באלבום חדש – "מחתנים את הלוחמים – הדואטים הגדולים" בהשתתפות האמנים: אודיה, אושר כהן, איתי לוי, עדן חסון, עומר אדם, שלומי שבת

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

בעקבות חברתה- גם קרן פלס תופיע עם הפילהרמונית

פלס, יוצרת, זמרת ופרפורמרית מהאהובות, המוכרות והמוערכות במדינת ישראל בעלת רפרטואר עשיר ונוכחות רבת שנים במרכז העשייה בעולם התרבות והמוזיקה בארץ, עולה עם מופע חגיגי וחד פעמי בליווי הרכב של למעלה מ- 70 נגני הפילהרמונית הישראלית בעיבודים חדשים ועשירים בעיבודו של יבגני לויטאס ובניצוחה של קרן קגרליצקי.

מערכת ג׳ננה
יום שני,08/04/24

הרוג, שני פצועים קשה וחמישה בינוני וקל מפגיעת טיל נ״ט במטע באצבע הגליל

מערכת ג׳ננה
יום שני,04/03/24

"נדרשנו לנקות עם מגבים ומטאטאים את בית החולים נאצר במשך שעה וחצי כשכל הזמן הזה צופים בנו מהצד בלעג אנשי אונר"א"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,03/03/24

63% מבני הנוער נחשפו ברשת לתכנים קשים הקשורים למלחמה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,07/04/24

לראשונה: סיור במיצג נובה 06:29 לאנשים חירשים וכבדי שמיעה

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,11/01/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!