יכול לעניין אותך גם

חדשות

תסריט אימה שחוזר על עצמו: שלושה גברים חשודים באונס בת שירות לאומי

4 שנים אחרי פרשת האונס במלון הים האדום: שלושה צעירים מעין נקובא נעצרו בחשד שהובילו צעירה בת 19, תושבת אילת, למלון בעיר, ושם אנסו אותה באלימות. לבקשת חוקרי משטרת מרחב אילת מעצרם הוארך ב8 ימים

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

14/04/24

משטרת ישראל עצרה שלושה תושבי היישוב עין נקובא, הסמוך לירושלים, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד לאונס ותקיפת תושבת אילת, בת שירות לאומי, בחדר בית מלון בעיר. הדיווח במשטרה התקבל על ידי אביה של הצעירה, שהבחין בחבלות על גופה של בתו. לטענתה, פגשה את החשודים במועדון בעיר. הם חשודים בביצוע שורת עבירות של אונס קבוצתי, אלימות ועבירות מין חמורות תוך ניצול מצב הקורבן. בהמשך, הצעירה ביקשה מאביה להזמין לה מונית, וכשחזרה הביתה, כאמור, הבחין במצבה וקרא למשטרה. "מיד עם קבלת הדיווח הראשוני, החלו שוטרי מרחב אילת בחקירת האירוע, ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים ועצרו אותם לחקירה", נמסר מהמשטרה. בית משפט השלום באילת,  האריך את מעצרם ב8 ימים, לבקשת המשטרה.

מ״מ ק׳ אגף החקירות והמודיעין במרחב אילת, רפ״ק עו״ד שרית רביץ, אמרה לאחר הארכת המעצר: "זהו מקרה חמור באכזריותו. לחשודים מיוחסות עבירות מן החמורות שבעבירות המין והאלימות: אונס שבוצע בצוותא תוך תקיפה אלימה של הקורבן וניצול מצבה. מיד עם קבלת הדיווח הראשוני התחלנו בפעולות חקירה מאומצות ואנו משקיעים את מירב המאמצים והמשאבים על מנת להגיע לחקר האמת כל זאת תוך הפגנת רגישות ואמפטיה כלפי מצבה של הנפגעת".

העיר אילת לא מופתעת מהמקרה האכזרי. כזכור, בשנת 2020 נחשפה פרשת אונס קבוצתי שבוצע בבית מלון בעיר בנערה בת 16 שהגיעה יחד עם חברותיה לבריכת מלון הים האדום. באונס הקבוצתי היו מעורבים מספר רב של חשודים וצופים התרחש בשעות אחר הצהריים ב-12 ‏באוגוסט.

מכה לישראל באירוויזיון 2025? מדינה מוסלמית ראשונה בדרך

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

יובל המבולבל

יובל המבולבל מטיל פצצה: "לא אופיע יותר בשבת"

כוכב הילדים האהוב חשף שהוא מתחזק ומפסיק להופיע בשבת קודש, לא משנה מה המחיר הכלכלי: "אני מפסיק להופיע בשבת קודש"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

חיים בשלוה | דירה חדשה לחיילים המשוחררים של ארגון שלוה

משוחררי תכנית החיילים של ארגון שלוה ממשיכים בחיים עצמאיים וחונכים דירה חדשה במערך הדיור בקהילה של שלוה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24

זו המשימה הצבאית של הרבנים גדג', שוקרון וזנו

מאז אירועי הזוועה של ה-7 באוקטובר והשלכותיהם, בוגרי תוכנית שערי עוזיאל למנהיגות חברתית רבנית (של "כל ישראל חברים"), התגייסו למילואים כדי לסייע לעם ישראל בעת צרתו. בנוסף לסיוע הפיסי, הרבנים האלה מפיצים אור בימים אלה של חושך ומלחמה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
אייל גולן, אינסטגרם

גרושתו של אייל גולן בווידוי מדהים: "שלא יגזור לי את המכנסיים"

דניאל גרינברג הדהימה את העוקבים: "כדי שאייל לא יגזור לי את המכנסיים, לקחתי מידה 38. שלא יראו טיפה של פלח, לא למטה ולא למעלה"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

שלום, כאן ראמזי עבד ראמזי!

כאן דיגיטל במהלך קידום מיוחד לספיישל "קופת ברזל", הפרק המיוחד של הסדרה המצליחה "קופה ראשית" של כאן 11, שצולם בימי הלחימה. בערב השידור בכאן 11 הרייטינג עמד על 10.9 וצבר עד כה כ- 600,000 צפיות בדיגיטל, ואף מדורג במקום הראשון בסרטונים החמים ביוטיוב.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24
אסי עזר ואלברט אסקולה, אינסטגרם

אסי עזר מתרגש עד דמעות: "הדבר הכי יפה שחוויתי"

המגיש מתרגש: "מחר נחזור לארץ, אחרי 5 שבועות שלא היינו. עלינו על טיסה ארבעה ונחזור לישראל חמישה. טסנו לכאן נרגשים ונחזור הביתה נרגשים"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

"גיבורים" | גלעד שגב חוזר עם מיזם חדש לזכר נרצחי ה7 באוקטובר

פרויקט ״גיבורים״ של גלעד שגב לזכר חללי מלחמת "חרבות ברזל" - ״לנצח בתוכי״ לזכרו של נטע אפשטיין עם קליפ בהשתתפותה של בת זוגתו אירן שביט שלמען הנצחתו החליטה באומץ רב לקחת חלק בצילומי הוידאו קליפ בביתם, כשהיא לובשת את שמלת הכלה שחיכתה ליום חתונתם.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

עדשה חברתית

- תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים והעושים טוב בישראל · תצא לדרך במסגרת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

שירי המלחמה- פרויקט מיוחד לJANANEWS

הרבה שירים נכתבו לפני ה7 באוקטובר שהפכו, במהרה, לפסקול המלחמה הרשמי, אבל המלחמה הביאה עימה גם שירים חדשים המביעים את התחושות של כולנו. צוות ג'ננה ניוז ריכז לכם את היפים והמרגשים ביותר | כתבה מתעדכנת

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/01/24

מרכז חדש הוקם לטיפול ביוצאי כוחות הביטחון עם פוסט טראומה בהרצוג

צעד חשוב בתחום השיקום ליוצאי כוחות הביטחון. נפתח מרכז חדש, ראשון במרחב ירושלים, לטיפול בפוסט טראומה ובבריאות הנפש במרכז הרפואי הרצוג. הפעילות במרכז החדש מנוהלת ע"י אגף הפסיכיאטריה בהרצוג, ומתבססת על הניסיון של מטי"ב (המרכז הישראלי הותיק לפסיכו-טראומה), שנחשב למוביל בתחום בכל העולם, וממוקם בתוך קומפלקס הרצוג.ד"ר קובי חביב, מנהל הרצוג: "הקמנו מרכז חדש ופורץ דרך מבחינת הגישה הטיפולית בנפש והראייה המערכתית והאינטגרטיבית. המרפאה ממוקמת בבניין המרפאות החדש אצלנו, שבנייתו הושלמה אשתקד, ויש בו תנאים מצוינים".

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24
קרדיט לתמונות: Warner Bros. Discovery

לכבוד 100 ימים לאולימפיאדה, האחים וורנר מציעה הצצה ראשונה לתהליך ההפקה של אולימפיאדת פריז

כדי לחגוג את ציון הדרך של 100 הימים עד למשחקי הקיץ האולימפיים בפריז 2024, האחים וורנר מכריזה היום גם על: • חושפת שורה של תכנים מרתקים תוך שהדרך לאולימפיאדת פריז 2024 מתקרבת יותר ויותר. • מפרטת כיצד גוף השידור ישתמש בפורטפוליו הרחב שברשותו כדי להגיע לקהלים חדשים וצעירים יותר. • מספקת הצצה לחלק מתכניות ההפקה שלה כאשר המשחקים כבר נראים באופק.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

כך תעשו את זה נכון: מדריך לגלישה בטוחה ברשת בזמן המלחמה

נצר שוחט, שירת בעבר בתפקידי הוראה טכנולוגית והיום משמש בתפקיד בכיר בחברה בין-לאומית לפיתוח מוצרי הגנת סייבר. מחבר המדריך: "דרך הדלת: כך לימדתי את ילדיי בטיחות ברשת", הוצאת קינמון הספר תורגם לאחרונה גם לאנגלית

נצר שוחט
יום שלישי,16/01/24

2 פצועים קשה, פצוע בינוני ו-4 פצועים קל מירי לעבר הגליל המערבי

חובש בכיר במד״א, אחמד עבד אל האדי, פראמדיקית מד״א רחל אלבו וחובש רפואת חירום ונהג במד״א אמיר טויל סיפרו: ״הוציאו אלינו גבר כבן 30 עם חבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה״.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/04/24

בירת ישראל לובשת חג

עיריית ירושלים מסיימת בימים אלה את היערכותה לפסח: מבצע ניקיון נרחב, איסוף גרוטאות, טיאוט מוגבר, ביעור חמץ, הגעלת כלים, חידוש סימוני כבישים ותאורה חגיגית עבודות תשתית התחבורה ברחבי העיר ייעצרו כליל לאורך חול המועד

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24
איש עסקים אילוסטרציה

הלם בעולם העסקים: בעלי חברת הענק נפטר בגיל 83

רגע אחרי שרכש את השליטה בחברה משותפו אחרי 54 שנה יחד בחברת 'אמנת', אברהם אסף הלך לעולמו באופן פתאומי כשהוא בן 83 בלבד

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
טלוויזיה PIXBAY

האח הגדול ורוקדים עם כוכבים פותחות עונה במקביל: זה התאריך שנבחר

העונה החדשה של שתי תוכניות הריאליטי תושק ב-2.6, בעוד קצת יותר משבועיים והקרב על הצופים בפריים-טיים יהיה חם במיוחד,

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

עמותת "משפחה אחת" במחווה מרגשת לקציני צה"ל

עמותת "משפחה אחת", שמאז המלחמה שילשה את פעילותה, אירחה יום ריטריט ייחודי ל-25 מהקצינים הבכירים ביותר של "מרכז נפגעי צה"ל" שאמונים על הבשורות הקשות למשפחות נפגעי צה"ל והחללים. האירוע היווה הפוגה קצרה ותמיכה לבעלי התפקידים הקשים ביותר בצבא ההגנה לישראל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל בחרדה: "אני מרוסק מפחדים, אל תשפטו"

טילטיל הצטרף לחששות ההורים שבניהם עתיד להכנס לעזה וכתב: "מה שהמשפחה שלי ועשרות אלפי משפחות בישראל עוברות בימים אלה זה מטורף"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן חוזרת בגרסה חדשה ל- כאן 11

השף חיים כהן יארח בכל תוכנית דמויות בולטות בחברה, בתקשורת ובתרבות הישראלית, בהם – ששון גבאי, שי אביבי, רותי ברודו, ליאור אשכנזי, יניב ביטון, נועה קולר, גידי גוב, ירדן ג'רבי, חיים ילין, קרן אגם ורבים נוספים. 

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

"כשהפסקתי להרגיש לא ראיתי מה אני מפסידה"| סיפורה של סנדי פאר

בבוקר שיגרתי אחד סנדי פאר קמה כהרגלה ושלחה את ילדיה למסגרות בבתי הספר והגנים. היא נכנסה למטבח, הכינה את ארוחת הצהריים, ערכה את השולחן בדמעות כי הפעם ידעה שהיא לא חוזרת. היא החליטה להתאבד.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24

אודיה בטענות נגד הראפר: "אתם אשם בעיקרון"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

רוסלנה רודינה חושפת הכל: "אני אוליגרכית"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24

כלת פרס ישראל נעמי פולני הלכה לעולמה בגיל 96

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!