יכול לעניין אותך גם

חדשות

פאולה רוזנברג

קרדיט: פאולה רוזנברג

פאולה וליאון רוזנברג נעלמו מקשת וירדו מישראל: "הבית הזמני שלנו"

המגיש חשף: "בין אם הם מחפשים בית נופש, בית לרילוקיישן או נכס להשקעה שיניב תשואה גבוהה. אני מבטיח לשתף אתכם כאן איך שנראים החיים החדשים שלי"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

06/06/24

פאולה וליאון רוזנברג נעלמו כלא היו מרצועת הבוקר של קשת 12, כאשר התוכנית שלהם לא שבה למסך מאז ה-7.10 כשפרצה המלחמה והשניים נעלמו לגמרי. בינתיים ליאון רוזנברג הסביר בפוסט אמש (רביעי) בפייסבוק שלו, לאן בדיוק נעלמו ואיך נראים החיים החדשים שלו שעוסקים יותר בענף הנדל"ן.

תחילה, רוזנברג כתב בפוסט, לצד תמונה משפחתית עם פאולה והבנות. "החיים נתנו לי כאפה מצלצלת וחזקה. אני כמובן לא היחיד, החיים של כולנו מטולטלים בעוצמה מאז 7 באוקטובר, ויש כאלה שהחיים שלהם רוסקו לרסיסים. אנחנו איבדנו חבר טוב, דור חנן שפיר ז"ל, העורך של הפודקאסט שלנו 'יחסינו לאן', שנרצח יחד עם ארוסתו המהממת סביון קיפר ז"ל. דור היה נשמה טהורה, חבר נפש, אח קטן ומוכשר שפגשתי באמצע החיים, ואין יום שעובר מאז מבלי שאני חושב עליו ודומע".

הוא המשיך: "הבנות שלנו, שניסינו בכל כוחנו לשמור בבועה במשך שנים, הכירו  דרך 'הנוער העובד' חבר'ה בני גילן מבארי ומכפר עזה, ובשבת השחורה קיבלו עדכונים בזמן אמת בוואטסאפ על הזוועות שחוו החברים שלהן", כתב, והוסיף להתוודות: "גם מטה לחמי נשבר – התוכנית האהובה שלנו ('פאולה וליאון') יצאה לפגרה עד להודעה חדשה (ההודעה החדשה עדיין לא הגיעה), כל ההרצאות, ההופעות, הכנסים שהייתי אמור להנחות, הכל בוטל בבת אחת. בבום שהשאיר אותי חסר נשימה ומודאג".

ליאון טען גם: "אני לא כותב את הפוסט הזה כדי להתבכיין. אני דווקא רוצה להעביר מסר חשוב: שכל כאפה מצלצלת היא גם הזדמנות, וכן, אני מודע לזה שכרגע שחררתי את הקלישאה הכי מרגיזה בעולם בערך. אז הקטע הוא שקודם לכן קנינו דירה להשקעה בלרנקה שבקפריסין, בעזרת קצת חסכונות שהצלחנו לצבור (והיו מספיקים בקושי למקדמה עבור דירה בישראל). דירה חדשה ושווה, שבתזמון קוסמי באותה שבת שחורה עמדה מרוהטת קומפלט ומוכנה להשכרה. והיא הפכה להיות הבית הזמני שלנו, מקום שבו נוכל לעכל את האובדן ולהתאושש מהמכה שנפלה עלינו, עד שהכל יירגע".

עוד הסביר: "בערך שבועיים אחר כך, כשהצלחנו לייצב שגרה מסוימת, תוך כדי שאנחנו מחוברים לחדשות ולכל הדיווחים על הזוועות והמלחמה שפרצה בעקבותיהן, כשהלחי והצוואר עוד כואבים מעוצמת הכאפה, פקחתי עיניים וראיתי שהכאפה הזו בעצם גם סובבה לי את המבט למקום חדש. התחלתי להתבונן מסביבי, ראיתי את הקסם שיש בקפריסין, והבנתי שיש לי הזדמנות להתחבר לתשוקה שמלווה אותי שנים ושעד אותו יום עסקתי בה רק למטרות אישיות: השקעות נדל"ן".

רוזנברג המשיך: "היתה לי היכרות מוקדמת טובה עם שוק הנדל"ן הקפריסאי בעקבות החקירה שהובילה לרכישת הדירה, אך ברגע שהייתי פיזית במקום – ראיתי פתאום איך הדברים עובדים באמת: הכרתי אישית כמה מהשחקנים המרכזיים בענף באי, נאלצתי ללמוד לעומק את הביורוקרטיה המקומית, בדרך פגשתי אנשי מקצוע מקסימים לצד כמה שניסו לעשות עליי סיבוב (ועם חלקם נפלתי). למדתי הרבה מאוד על ההזדמנויות שיש בנדל"ן בקפריסין, וגם ראיתי היטב את המוקשים שטמונים עבור המשקיעים הזרים".

לסיום כתב: "היו כמה חברים ומכרים ששמעו על המהלך שלנו וביקשו שאסייע להם לקנות נכס לעצמם, בזכות הידע והניסיון שצברתי חסכתי להם הרבה זמן וכסף. ותוך כדי התהליך, הבנתי שמה שעשיתי עבורם הוא שירות שלא קיים כאן והוא בעל ערך רב. החלטתי להפוך את זה לעסק: ללוות באופן אישי ישראלים שרוצים להשקיע בקפריסין, לסייע להם למקסם את ההשקעה, ולחסוך להם כאבי ראש והוצאת כספים מיותרת. היום אני נמצא חלק גדול מהזמן בקפריסין, מנהל את ההשקעות הקיימות ומלווה אחרים שרוצים להשקיע בנכסים. בין אם הם מחפשים בית נופש, בית לרילוקיישן או נכס להשקעה שיניב להם תשואה גבוהה. אני מבטיח לשתף אתכם כאן איך שנראים החיים החדשים שלי, וגם איך אני עוזר לאחרים להפוך את הכאפה להזדמנות. בינתיים, תאחלו לי בהצלחה".

אבל בעולם המוזיקה: הזמר אדם נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן

מערכת ג׳ננה
יום שישי,28/06/24

יכול לעניין אותך גם

עמותת "משפחה אחת" תרוץ עם משפחות שכולות במרתון ירושלים

כחלק מהפעילות הענפה של עמותת "משפחה אחת" מאז ה-7 באוקטובר, הצוותים, המתנדבים ונפגעי הטרור שמלווים ע"י העמותה, ירוצו במרתון ירושלים שיתקיים ב8 במרץ. טובה יהלומי, שבנה, נתנאל ז"ל, נפל בקרב בגבול מצרים בשנת 2012, תצטרף לרצים. גם אחיו של יהודה גואטה הי"ד, שנרצח בצומת תפוח ב2021 ירוצו לזכרו לצד "משפחה אחת". השנה יצטרף אליהם בניה ונינו, שאחיו, עמיחי יעקב ונינו ז"ל, נפל בקרב ב7 באוקטובר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24
חדשות 13 צילום מסך

כתבת חדשות 13 בצעד כואב: נפרדת בגיל 26 בלבד

כתבת חדשות 13 מוריה אסרף וולברג ובעלה מתגרשים לאחר 4 שנות נישואין, על פי המקורבים המהלך נעשה בהחלטה הדדית ומשותפת

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג שומרת על שתיקה: "פתאום היא בדממה? לא מסתדר לי"

כוכבת הרשת חן עשור נגד המגישה: "מבחינתי זה סופר חמור גבר שמרים יד על אישה, ופתאום אופירה בדממה. את מאמינה להן לא? מה קרה שזה קשור לחבר שלך?"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,06/06/24
i24 יורי סקוירסקי

רשת 13 בפרידה נוספת: מי העדיפה לעזוב לערוץ החדש שקם בישראל?

מעין וילצ'יק-שגב מצטרפת לנבחרת החדשות של i24NEWS בעברית, הערוץ הרביעי של רשת ערוצי החדשות הבינלאומיים המשדרים מישראל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24
פאולה רוזנברג

פאולה רוזנברג חוטפת השפלה: "אתם בכלל לא גרים בארץ"

לאחר שחיזקה את בית המשפט על ביטול פטור הגיוס לחרדים, קותי סבג יצא נגדה: "יש נדל"ן בקפריסין", ואיך הגיבה לו על כך?

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,25/06/24
עדי הימלבלוי ובעלה

עדי הימלבלוי מתגרשת אחרי 10 שנים: "החלטנו להפרד"

בהודעה שחשפה הימלבלוי בחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה: "קשה כבר לשמור בבטן, מרגישה שהגיע הזמן לשתף.. נדב ואני החלטנו להיפרד"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

בלגן בחדשות 13: זה הצעד הקשה של העובדים נגד המנכ"לית החדשה

ועד חדשות 13 וארגון העיתונאים והעיתונאיות במכתב התראה לדירקטוריון חדשות 13: דורשים לנהל הליך חדש לבחירת מנהל/ת לחברת החדשות

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,20/06/24

איך קרה שהתחלתי לשלם בדייטים ולמה זה פוגע בגבריות שלי?

מורן שמואלוף הורידה אפליקציית היכרויות ושרדה כדי לספר | טור דעה

מורן שמואלוף
יום רביעי,13/03/24
חיים לוינסון קשת 12

חיים לוינסון חוטף עוד תביעה: כך הצל בחר לעקוץ

הצל כתב נגד לוינסון בביקורת קשה: "רק שהטרולון הטפשון נפל על הבן אדם הלא נכון והופ קיבל ומכתב התראה לפני תביעה שכבר נשלח אליו תוך 10 דקות"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,16/06/24

חוששים מבגידות? אלו הטיפים שיכולים להציל את המצב

בעקבות מלחמת חרבות ברזל, עליה בפניות למטפלים ויועצים זוגיים: עלייה של 40% גם בבגידות. הקואצרית ויועצת הזוגית מזית רפמן נותנת טיפים בנושא

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24
שמן זית

משרד הבריאות באזהרה חמורה: מותג שמן הזית נמצא כמזויף

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכת המוצר המזויף "שמן זית גלבוע – הראשון במסיק, כתית מעולה בכבישה קרה", 500 מ"ל, קוד יצרן 75131

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג מאחלת מוות: "בקרוב גם יבכו עלייך"

אסייג כתבה: "וזה סופו של כל רשע, ראיסי נשרף כליל היישר לגיהנום, איברהים ראיסי ביי". וגם לנסראללה שלחה "איחולים" חמים

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
שי גולדן

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ: "איזה מקום רקוב"

שי גולדן זועם בפייסבוק: "איזה מקום עגום הוא זה שבו גם אלה שמסכימים איתך כעת, עדיין רוצים לראות את ראשך על כידון בגלל שלא הסכימו איתך בעבר"

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24

קרן פלס בטענות חמורות: "עשו לי שימוע, זה מסוכן"

לדברי פלס, ההסכם להופעתה במוזיאון יד ושם נחתם לפני מחאת קפלן, אך מלשכת רה"מ דרשו לכאורה לטענותיה בלבד "להבטיח" שלא תהיינה "פרובוקציות" מצידה

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24
ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 חוטף מדובר צה"ל: "שקר חמור, משולל יסוד"

לאחר הטענות שהעלה יעקב ברדוגו, מדובר צה"ל נמסר: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ״ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,18/06/24
עינב בובליל צילום מסך

עינב בובליל חושפת בכאב את מצבה הרפואי: "כאבי תופת, קשה לי"

כוכבת הרשת חשפה: "כשאחזור מחו"ל, אלך לכירופרקט. מקווה שזה יעזור לי, והשם יעזור. קשה לי מאוד מאוד שכואב לי משהו. זה מוריד לי את האנרגיות"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
איתי לוי צילום מסך

איתי לוי נופל קורבן לשוד: דרמה לפני ההופעה בקיסריה

על פי דובר הצוות, מאור בן הרוש, הפריטים היקרים נגנבו על ידי אדם לא מזוהה לאחר ההופעה הראשונה ביום חמישי. שווי הפריטים הגנובים אלפי שקלים

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,02/06/24

חצי נחמה

סולן להקת "אתניקס", זאב נחמה, חובר ל"צד גימל" - פרויקט חדש ומסקרן שיראה אור בקרוב. סינגל הבכורה "רות עבור" כבר באוויר

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
כאן 11

כאן 11 בבשורת ענק: אלו השדרוגים שנכנסים לערוץ

הסרט "אני רואה אותך" ישודר בכאן 11 ביום חמישי הקרוב 6.6.24 ויונגש לעיוורים וכבדי ראייה בכאן דיגיטל באתר ובאפליקציה, וגם: הנוסטלגיה הספורטיבית

מערכת ג׳ננה
יום שני,03/06/24
צופית גרנט כאן 11

צופית גרנט עוברת ניתוח חירום בהול: המגישה עוברת דרמה רפואית

צופית גרנט חוזרת לשטח המלחמה באוקראינה לאחר אתגרים רפואיים קשים, כאשר עברה צנתור בעקבות בדיקת CT שגילתה חסימות ברגלה

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24

גרושתו של אייל גולן משתפת בכאב: "המון טירוף ולחץ"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24

אחרי 30 שנה: אחד הערוצים האהובים בישראל יורד מהמסך

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24

עדי הימלבלוי מוכרת את הבית: זה הסכום המטורף שהיא דורשת

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24

בן אל תבורי חוטף הערות משפילות: זה מה שכתבו נגד הבן שלו

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!