יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

עדן גולן כאן 11

עדן גולן היא נציגת ישראל באירוויזיון 2024

הערב זכתה עדן גולן בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" של קשת 12, והיא תייצג את ישראל בתחרות הזמר הגדולה בעולם, בתקופה המורכבת בה נתונה מדינת ישראל. עדן גולן, בת 20, מתל אביב, תשתתף בחצי הגמר השני, שישודר בכאן 11 בתאריך 9 במאי 2024, ובתקווה שתעפיל לגמר (תתחילו להחזיק אצבעות מעכשיו!), תופיע בגמר הגדול, שישודר בתאריך 11 במאי. בתגובה לזכייה מסרה עדן: ״דווקא השנה יותר מתמיד אני מתרגשת לייצג את המדינה שלי באירופה. מבטיחה לעשות את המיטב ולהביא את האירוויזיון לישראל״

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

07/02/24

השיר שעימו תייצג את המדינה באירוויזיון בשבדיה, ייבחר על ידי ועדה מקצועית מטעם כאן 11 וקשת 12, והשיר המייצג ייחשף במשדר חגיגי, שישודר בכאן 11 בתחילת חודש מרץ. הודעה בנושא תפורסם בימים הקרובים.

 

ביצוע הניצחון של עדן גולן, אמש, בתכנית "גמר הכוכב הבא לאירוויזיון" (באדיבות "קשת 12"):

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

יכול לעניין אותך גם

קאבר חדש לשיר האלמותי של יהודית רביץ

חן כהן מחדש את "מישהו" של יהודית רביץ לכבוד יום האהבה, לחברי הקהילה הגאה, שגם הם, במהלך המלחמה, נלחמים, מתנדבים ותורמים, בשדה הקרב או בעורף, מחכים לאהוב או לאהובה שלהם.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24
משה כורסיה באינסטגרם

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

באינסטגרם שלו כתב כוכב הרשת: "ברוך דיין אמת. סבתא שלי נפטרה, הימים האחרונים לא היו בשבילך. לא התאימה לך המיטה הזו בסלון עם המכונת חמצן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

שלושה חוקרים ממכון ויצמן למדע נבחרו לזוכי פרסי בלווטניק למדענים צעירים לשנת 2024

הוכרזו הזוכים בפרסי בלווטניק היוקרתיים למדענים צעירים לשנת 2024 שלושה חוקרים ממכון ויצמן למדע יזכו במענק בסך 100 אלף דולר כל אחד על מחקריהם פורצי הדרך

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24

בית"ר ירושלים הפתיעה- קפטן חדרה התרגש

רגע מרגש נרשם בטדי בירושלים, במפגש אתמול בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה, כשהאוהדים הירושלמים עודדו את מנשה זלקה, שחזר ממילואים

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/04/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי יוצא לחופשה מחדשות 13: "מקום לא יפה ולא נעים"

העיתונאי נסע לאומן באוקראינה וסיפר: "לקחתי לי חופש לקראת המעבר בין הערוצים והחופשה הראשונה שאני לוקח היא לנשמה"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

"הספר שלי מיועד לכל מי שחוו משבר גדול מאוד ולא בטוחים שיצליחו להתגבר עליו"

המשוררת והאומנית הרב-תחומית רותי בראון, מוציאה, בימים אלו,  ספר שירים ראשון שנכתבו לאחר מות בעלה ואהובה דני בראון, כשחייה מתחלקים ל"לפני" ו"אחרי" והספר מסכם את התקופה המאתגרת שעברה בשבע השנים האחרונות.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל בווידוי מצמרר: "הבית לא מתפקד, אשתי על כדורים"

כוכב הריאליטי סיפר על המצב אליו נקלעה אשתו בכאב רב: “התמוטטה כבר כמה פעמים, אתה רואה את האישה שלך ככה. אתה רואה את הבת שלך"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24

השפעות המלחמה: אחד מכל 5 ישראלים מתעניין או שכבר החל בטיפול נפשי

% מהציבור הישראלי חש פגיעה נפשית כתוצאה מהמלחמה -אחד מכל 5 ישראלים מתעניין, או שכבר החל, בטיפולים נפשיים בעקבות המלחמה. ד"ר נועם רודיך, מייסדת עמותת "פעמוני רוח": "איבדנו אמון בבני אדם - בעלי החיים יכולים להפוך להיות קשר אמין וכן יותר, ובוודאי פחות מאכזב מהקשר האנושי"

מערכת ג׳ננה
יום שני,04/03/24

30 רופאים מצרפת הצטרפו ליחידה הבינלאומית של מד"א

30 רופאים מרחבי צרפת הגיעו בימים אלו לישראל כדי להשתתף בקורס של היחידה הבינלאומית של מגן דוד אדום. במסגרת הקורס עוברים הרופאים הכשרה אינטנסיבית שכוללת לימודים על פרוטוקולי העבודה במד"א, הציוד הרפואי המתקדם שקיים באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ, נהלי עבודה וכו', ובסיום ההכשרה, הופכים לרופאים מתנדבים במגן דוד אדום. בנוסף לתכנים הרפואיים, ביקרו הרופאים בדרום הארץ ושמעו מפי צוותי מד״א על פעולתם למען הצלת חיים במהלך מלחמת חרבות ברזל.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

חיסכון של מיליונים: ביום ראשון התאגיד עובר מת"א לאור יהודה

מתוך כוונה לצמצם עלויות ולהביא לחיסכון בכספי ציבור תאגיד השידור הישראלי נפרד מהסניף הוותיק בלב ת"א, ועובר למרכז שידור חדשני ב"פארק נעימי". המתחם החדש כולל אולפן חירום לעת מלחמה, אולפני טלוויזיה, רדיו ופודקאסטים מתקדמים וסטודיו חדשני לדיגיטל ופרומו. גיל עומר, יו"ר התאגיד: "כיום חשיבותו של שידור ציבורי חזק, בחירום ובשגרה, ברורה אף יותר מתמיד"; גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד: "מרכז השידורים החדש של התאגיד באזור המרכז, יקפיץ את כאן לעידן טכנולוגי ושידורי חדש"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,03/04/24
אור צלקובניק, צילום עדי לם

דרמת ענק בחדשות 13: המנכ"ל מתפטר אחרי שנה בלבד

אור צלקובניק ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חדשות 13: "תודה לצופות ולצופי חדשות 13, על הזכות למלא את תפקידנו העיתונאי והדמוקרטי בעת ייחודית זאת"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר

אכילה רגשית היא שימוש באכילה כווסת למצבים רגשיים, מצבים בהם האכילה לא קשורה לרעב פיזי, אלא לרעב ולצורך רגשי. אוכל יכול להוות נחמה, לאפשר ניתוק מרגשות קשים כמו ריקנות ולהקל על המצב במשך פרק זמן מסוים. אולם השימוש באוכל כווסת רגשי עלול לפגוע בטווח הרחוק ולכן חשוב לזהות אותו ולאחר מכן להחליט האם הוא מועיל או לא ולהכיר דרכי התמודדות נוספות. לקראת ההרצאה ב25.2 הדיאטנית הקלינית עדי יערן מסבירה על התופעה

עדי יערן
יום שני,12/02/24

לקראת האביב: ככה נטפח את עור הפנים

ימי החורף נותרו ספורים ועונת האביב החמימה קרבה. זו מביאה עימה ימי בילוי מרובים יותר בחוץ, מפגשים עם חברים וכמובן אירועים. זהו הזמן הנכון להשיל את קהות העונה הקרה החולפת ולאמץ עור רענן וזוהר. כשם שהטבע עובר התחדשות, כך אנו יכולים להכין את העור באמצעות שגרת טיפוח מותאמת למזג האוויר, שכוללת תיקון נזקי החורף והחזרת החיוניות והזוהר. התייעצנו עם אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועי הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי וקיבלנו טיפים ורכיבים מומלצים שכדאי לאמץ לשיגרה בתקופה הקרובה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24

"נקודת מפגש" לזכר שירה בנקי חוזרת לכיכר ציון

אחת לחודש בימי חמישי בערב סביב מחצלת בכיכר יתחדש השיח על נושאים במחלוקת עם עוברי אורח ממגוון דעות, עדות, דתות, מגזרים ומגדרים, במטרה להגביר את המתינות והשיח המכבד במרחב הציבורי. מנכ"לית דרך שירה בנקי: "מאמינים שנצליח להחזיר את הימים בהם התקבצו לשיחה סביב המחצלת פעילי ימין קיצוני, לה"טבים, חרדים, ערבים, ועוד. אין ספק שיהיו למפגשים תפקיד ממתן בהורדות הלהבות בשיח ההולך ומחריף ככל שהלחימה מתארכת".

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24
עדן גולן כאן 11

ישראל סובלת מחרם ופרובוקציות באירוויזיון, עדן גולן תנקום?

לאחר שהתקבלה מאחורי הקלעים בשאגות של שמחה מצד הצוות שלה, עדן גולן אמרה: "אני מרגישה מצוין ומוכנה לערב ולחצי הגמר למחר". ומי מחה נגדה?

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24
ערד ניר צילום מסך

מגיש חדשות 12 תחת מתקפה: "התחנפנו לשונאינו מספיק"

ערד ניר שיתף וידאו של טנק צה"לי וכתב: "הנה דוגמה לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם", אלירז שדה יצא להתקפה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

נעים בעיר - עוברים לתחבורה נקייה

המשרד להגנת הסביבה הציג לנציגי ערים ורשויות מקומיות, את תוכניתו ''נעים בעיר'' לעידוד הרשויות למעבר לתחבורה נקייה ולהפחתת זיהום האוויר וגזי חממה; השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "נוביל עם הרשויות לערים נקיות ושקטות, עם פחות זיהום אוויר ורעש" במסגרת התוכנית המשרד יתמוך ברשויות עם הסכמי גג לתחבורה בסכום של עד כ-4 מיליון שקל לרשות

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר כותבת בכאב: "כמה סבל אפשר כבר להכיל"

בר זוהר שיתפה תחושות כואבות לזכר השואה וקראה להשבת החטופים: "חייבים לדאוג שהחטופים והחטופות בשבי חמאס הנאצים יחזרו"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

המחליף של צבי יחזקאלי נחשף: חדשות 13 במינוי מסקרן

כ-24 שעות לאחר הפרסום על פרידתו של יחזקאלי, מינה מנכ"ל חדשות 13, אור צלקובניק, את חזי סימנטוב כראש הדסק והפרשן החדש לענייני ערבים בערוץ

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

משרד התקשורת מפרסם את דוח פניות הציבור בתחום הטלקום לשנת 2023

בין הנתונים הבולטים: בעקבות התערבות המשרד הושבו לציבור מספקיות התקשורת מעל 800,000 ש"ח ₪, כמעט פי שניים מהשנה הקודמת; המשרד השלים את הטיפול ב-100% מהפניות שהגיעו לטיפולו בשנת 2023; זמן המענה לפניית ציבור קוצר ל-11 ימים; 53% מהפניות עסקו בשירות האינטרנט; 38% מהפניות עסקו בשירותי סלולר. בראש טבלת התלונות על בעיות בקליטה סלולארית היו ירושלים, בני ברק ומודיעין עילית;

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/04/24

8 מיליון ש״ח יועברו לחיזוק החוסן של צעירי חבל התקומה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,04/02/24

"טיפול זוגי" - הסדרה הדוקומנטרית של כאן 11 חוזרת בעונה חדשה עם מטפלת חדשה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

מרכז חדש הוקם לטיפול ביוצאי כוחות הביטחון עם פוסט טראומה בהרצוג

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24

לרגל יום הבריאות הבינלאומי | אתגר השיקום של אנשים עם מספר מוגבלויות

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!