יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

אליקו כהן בדרך אל הג'וב הנחשק הבא. צילום: אור גפן

נחשף: אליקו כהן בדרך אל ג'וב החלומות ויגיש פודקאסט חדש ב"ישראל היום"

השדרן המפורסם אליקו כהן, צפוי להנחות פודקאסט אקטואלי בכלי התקשורת "ישראל היום". מסתבר, כי לשדרן ישנם תוכניות עבודה אחרות לעסוק בהן מלבד הסכסוך המשפחתי. כל הפרטים

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

28/04/24

איש הרדיו המפורסם, אליקו כהן בדרך לג'וב חדש ומסקרן במיוחד. על פי פרסומו של הכתב יוליאן לוינסון מאתר החדשות "אחלה ניוז" שדרן הרדיו של לב המדינה אישר כי הוא בדרך להגיש פודקאסט חדש עבור ישראל היום וכבר ערך פגישה ראשונה עם אנשי הצוות שילוו אותו במהלך.

אליקו כהן ועורך הדין רון לוינטל. צילום: מערכת "אחלה ניוז"

כאן המקום להזכיר לכם כי כהן, תועד לפני כיומיים בפגישה מסקרנת עם עורך הדין המוכר, רון לוינטל, כאשר דווח ע"י לוינסון, באתר "אחלה ניוז" כי ייתכן כי הדבר קשור לסוגיית הסכסוך עם זוגתו ויותר נכון אמה, מתברר כי לשדרן יש בכלל תוכניות אחרות לעסוק בהן.

מה אתם מתכננים שם? אליקו כהן ורון לוינטל. צילום: מערכת "אחלה ניוז"

כהן הסביר כי לקח חלק ב"מפגש חברי לקראת סדרת פודקאסט חדשה שלי בשיתוף "ישראל היום" רון הוא איש רדיו מהעבר המשותף". אגב, עו"ד לוינטל טען כי ישנו סיכוי כי הוא ינחה את הפודקאסט לצדו של אליקו. לסיום, מערכת "ג'ננה ניוז" מאחלת בהצלחה רבה לאליקו האהוב.

ינון מגל מדליק את חדשות 12: "הוא אויב? הוא תרעלה?"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

יכול לעניין אותך גם

"שגרת חירום": תכנית חדשה בגלי צה"ל, שתלווה את ציבור משרתי המילואים

"שגרת חירום", רצועת השעה 11:00 החדשה של גלי צה"ל, תלווה את המשרתים והמשרתות במילואים, ועם חזרתם לשגרה. את התכנית יגיש עומר ירדני, שחוזר לבית של החיילים אחרי למעלה מעשור, כשלצידו מגישים אורחים, בהם מילואימניקים שגויסו במלחמה.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,28/03/24
רוקדים עם כוכבים

שופטת חדשה ברוקדים עם כוכבים: זו המחליפה של רונה לי

לאה ינאי שזכתה בעבר בתחרות "מוזה" ולימדה ריקוד במיטב להקות המחול בישראל, תצטרף לשולחן השופטים הנוכחי שמורכב מאנה ארונוב, דוד דביר ואלי מזרחי

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

תערוכה חדשה: בית חכם בגוף טיפש

התערוכה "בית חכם בגוף טיפש" נהגתה ונבנתה בשנה האחרונה, במהלך הרוחות שעברו על הארץ והביאו עימן תחושה של אסון מתקרב. היא הוקמה ונפתחה לקהל באוקטובר 2023, וכמו כל דבר, נצבעה גם היא בצבעי התקופה האחרונה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

המתווכת

נטע עדני היא אישה של חיבורים. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא אהבה אנשים והבינה כמה כוח יש לשיתופי פעולה ולעבודה משותפת. נטע חובשת לראשה מספר כובעים, שכביכול נראה שאין קשר ביניהם: היא גם אשת נדל"ן, גם מתעסקת בפיתוח עסקי, גם אקטיביסטית בעיר תל אביב (ובכלל) וגם מוציאה טיולי בוטיק להודו. אז מה בכל זאת הקשר ביניהם?

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24
מקודם

מעל שני מיליון ישראלים לקחו חלק ביום המעשים הטובים‏

במסגרת הפעילויות השונות, יצאו למעלה משני מיליון ישראלים וישראליות לעשות טוב במהלך השבוע, ביניהם כחצי מיליון משתתפים מהדרום, ועוד כ-680 אלף משתתפים מהחברה הערבית. עשיית הטוב התקיימה בקבוצות, כיחידים, במסגרת העבודה, בבתי הספר ובגנים. כ-95% מהרשויות המקומיות השתתפו ביום הייחודי הזה. למעלה מ-300 עמותות, תנועות נוער ומאות חברות לקחו חלק ביום זה שהפך לגלובלי ומצוין ב-115 מדינות, בהשתתפות מיליוני בני אדם.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

"ברברה קפה" משוק מחנה יהודה תתרום מהכנסותיה לעסק מהעוטף

עם השקת התפריט החדש, בבית הקפה הוחלט לתרום 5% מההכנסות לעסק בעוטף במטרה לסייע לו לחזור ולעמוד על הרגליים. טרם החליטו בקפה למי לתרום

מערכת ג׳ננה
שבת,27/01/24

הלוחמות בעורף: ארגון 'רק לתת' מוקיר טובה לנשות הלוחמים

במלונית בית מתן מלכה לחיילים בודדים בירושלים מזמינים את נשות הלוחמים לאגור כוחות, לנקות את הראש לרגע מהלחצים והדאגות שבשגרה, לנפוש באווירה ירושלמית ובעיקר לצאת מחוזקות.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/02/24

מילואימניקים, איך תשקמו את העסק שלכם במישור דיגיטלי?

מומחי חברת MOXIE מעניקים טיפים לבעלי עסקים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24

המדריך השלם לבטיחות בניקיונות לפסח

כמדי שנה, מטפלים החובשים והפרמדיקים של מגן דוד אדום בפציעות המתרחשות במהלך הניקיונות הקפדניים וההכנות לקראת חג הפסח. על מנת לשמור על בריאות האזרחים ולהימנע מסכנות נפוצות הבאנו לכם את המלצות מד"א לניקיון פסח בטוח וזהיר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,07/04/24

פיגוע ירי בבקעת הירדן | 3 נפצעו

שעה 07:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על ירי לעבר 2 כלי רכב בכביש 90 סמוך לעוג'ה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים 3, פצועים בהם: גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם פצעי ירי בגפיים, גבר בן 21 במצב קל עם פצע ירי בגפיים ונער כבן 13 במצב קל עם פציעות מרסיסי זכוכית בפנים.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,28/03/24

״קיבלתי התקף חרדה, עזרי לי״

נעמי רחליס מסבירה מדוע הנפצים צריכים לצאת לנו מהחיים | טור דעה

נעמי רחליס
יום ראשון,10/03/24

שחר חסון ו"האחוזון העליון" – חוזרים!

כאן 11 עם עונה חדשה למשחק הטלוויזיה ופרסים של עד 100 אלף ש"ח התוכנית תשודר החל מה-25 בפברואר, בימי ראשון, בשעה 21:30 בכאן 11

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים מוינו היום במרכז לשיקום תעסוקתי "מפרשים" של האגודה לבריאות הציבור באשדוד ויימסרו למפונים

בשיתוף פעולה בין עמותת ׳שינוע חברתי׳ ו׳האגודה לבריאות הציבור׳ התקיים היום (ג׳, 06.02) במרכז לשיקום תעסוקתי ”מפרשים" באשדוד, יום מיונים מיוחד לעשרות אלפי פריטי ביגוד חדשים שנתרמו בתקופה האחרונה ע״י חברות טקסטיל ונאספו מכל רחבי הארץ. תכלית המיונים - העברתם בצורה מסודרת לטובת מפונים מהדרום והעוטף, שפנו לסיוע דרך מספר מוקדי חלוקה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

"דוד ודדי" | דוד חיים בסדרה חדשה

כוכב הילדים, דוד חיים, החל אמש את צילומי סדרת הדגל של עולם הילדים, "דוד ודדי", אותה יצר וכתב בשנה האחרונה. במקביל הוא נמצא בהכנות לקראת סיבוב הופעות ענק בארה"ב ולפני 6 מופעי פורים | קבלו הצצה ראשונה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,20/03/24

ביקור בית: סדרת סיורים חורפית בירושלים

בירושלים קיימים בתים רבים שבהם התגוררו דמויות ואישים שתרמו תרומה גדולה לעיר. מגדל דוד מוזיאון ירושלים יקיים סדרת סיורים ומפגשים בהם המשתתפים יתחקו אחר הדמויות ופועלם, תוך הכרות עם ביתם ועם הנעשה בו ובסביבתו היום. בין מגוון הסיורים ניתן למצוא ביקור בית: אצל קונרד שיק, ביקור בבית הקונסול פין, ביקור בביתו של בוריס שץ, סיור בבית משפחת ג'יניאו בשכונת נחלת שבעה.

מערכת ג׳ננה
שבת,03/02/24

"כמה שווה יהודי מת?": מגישת החדשות בערוץ 14 בספר חדש

בספר שנקרא בנשימה עצורה חושפת העיתונאית ליטל שמש את מנגנון ההסתה, התמריצים והסבסוד של הרשות הפלסטינית לרצח היהודים. באוגוסט האחרון הצטרפה שמש למשפחת השכול המורחבת. בספר היא כותבת על הרגעים הדרמטיים בהם תפקידה הוביל לחשיפה שטלטלה את חייה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

תכנית חדשה תכשיר 5000 ישראלים לעבוד בענף הבניה

מיזם חדש: 5000 ישראלים יוכשרו כפועלי בניין דרך בניית בתי ספר ומקומות הכשרה. הפיילוט של משרד הכלכלה יחד עם מועצת גוש עציון ומרכז הבנייה הישראלי. ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "נפחית את התלות בפועלי בניין פלסטינים" 

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,18/02/24

חורף וחרבות ברזל: סדרת סרטוני הדרכה חדשים לאוכלוסייה המבוגרת

מאז 7 באוקטובר כולנו חווים מתח וחרדה שמשפיעים באופן ישיר על ההרגלים שלנו ותדירות היציאות שלנו לפעילות מחוץ לבית. הדבר בא לידי ביטוי באופן מועצם יותר בקרב האוכלוסייה המבוגרת אשר נמצאת שעות רבות יותר בבית בימי שיגרה- ובימי המלחמה אף יותר מכך. זאת, כשאנו בעיצומם של ימי החורף הארוכים והגשומים שאינם מאפשרים לאוכלוסייה המבוגרת להתנייד באופן בטוח מחוץ לבית.

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24

יום השואה 2024 | "לך תזכור"

"לך תזכור", מבית כאן הסכתים, 3 פרקים החל מ-2.5.24 באתר כאן ובכל יישומוני ההסכתים, עורך ומגיש: עקיבא נוביק, עורך ההסכת: ניר גורלי ("שיר אחד")

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

לקראת יום השואה הבינלאומי: "התופרות מאושוויץ"

התופרות מאושוויץ הוא סיפור מדהים של סטודיו לאופנת עילית בלב מחנה ההשמדה. 25 אסירות צעירות, רובן נשים ונערות יהודיות, נושלו מכל מה שאפיין אותן כבני אדם ונאלצו לתפור בגדי פאר מהרכוש שנבזז.

מערכת ג׳ננה
יום שישי,26/01/24

השפעות המלחמה: אחד מכל 5 ישראלים מתעניין או שכבר החל בטיפול נפשי

מערכת ג׳ננה
יום שני,04/03/24

כאן 11 בהודעה משמחת: שידורי יורו 2024 - בחינם

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

לכבוד 100 ימים לאולימפיאדה, האחים וורנר מציעה הצצה ראשונה לתהליך ההפקה של אולימפיאדת פריז

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

האם ישראל לא תשתתף באירוויזיון 2024?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!