יכול לעניין אותך גם

חדשות

יוסף חדאד באינסטגרם

יוסף חדאד זוכה לכבוד ענק: ידליק משואה ביום העצמאות

יוסף חדאד ואלה קינן נבחרו להשיא משואה משותפת כנציגי חזית ההסברה הישראלית בטקס יום העצמאות תשפ"ד. ומה כתב חדאד ברשתות החברתיות?

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

02/05/24

בצל מלחמת חרבות הברזל והמאבק ההסברתי העולמי על דימוי ישראל, בחרה השרה מירי רגב, כשרה הממונה על טקס המשואות, ביוסף חדאד ואלה קינן להשיא משואה משותפת כנציגי חזית ההסברה הישראלית בטקס יום העצמאות תשפ"ד.

יוסף חדאד, ערבי נוצרי ממשפחה מחיפה ולוחם צה"לי נפגע קשה, הקדיש את חייו למען ההסברה הישראלית תוך הדגשת השותפות בין יהודים לערבים. בעמותה שהקים "ביחד-ערבים זה לזה" הוא מקדם את שילובם של הערבים בישראל. עם פרוץ המלחמה יצא למסע הסברה נרחב ברשתות להשמעת קולם של ערביי ישראל התומכים בשלום ושותפות.

אלה קינן, בלוגרית וקצינה במילואים, הפנתה את כל פעילותה ברשת לטובת המאבק ההסברתי. היא יזמה את ההאשטג הוויראלי #hamasisisis וניהלה רשת עולמית של מתנדבים שהגיבו במהירות לאירועים עם תכנים ישראליים.

השניים נבחרו להוות סמל לחיילים האלמונים שנלחמים בחזית החדשה – מערכת ההסברה המקוונת. מול המידע המוטה והשקרי שהופץ בעת המלחמה, התייצבו אזרחים ישראלים מכל הגוונים שבחרו לספר את הסיפור האמיתי של ישראל לעולם, תוך חשיפה לאיומים והטרדות.

"יוסף ואלה ראויים להשיא את אחת ממשואות הגבורה השנה", אמרה רגב בהסבר לבחירה בשניים להשיא את המשואה. "הם מייצגים בגבורה ובהתמסרות את פנים נוספות של הגבורה הישראלית במאבק על דימויה של המדינה".

חדאד כתב באינסטגרם שלו: "נבחרתי להשיא השנה את משואת ההסברה. זה כבוד גדול ואחד מהרגעים הכי מרגשים בחיים שלי, להשיא משואה כאזרח ערבי ישראלי גאה, כגולנצ'יק ונכה צה"ל, כפעיל חברתי והסברה. זו תהיה זכות להשיא את משואת ההסברה יחד עם אלה קינן שעושה עבודה הסברתית מדהימה ובשם כל מאות האלפים בעם שנרתמו להסברה בזמן המלחמה".

עוד כתב: "אני כבר שנים חי את ההסברה הישראלית והעובדה שהיום כולם מבינים את החשיבות שלה זה הדבר החשוב ביותר! כבוד גם להיות אחד מתוך מהמשיאים השנה שכולם אנשים מדהימים וראויים, גיבורים ענקיים.יום העצמאות השנה מרגש ומורכב במיוחד, אנחנו בעיצומה של מלחמה כשאנחנו שבעה חודשים מהטבח והאסון הכי גדול בתולדות ישראל וכשהאויבים שלנו ניסו ומנסים להשמיד אותנו… יש משמעות ענקית לעצם העובדה שאנחנו כאן נציין את העצמאות של המדינה שלנו ונעביר מסר ברור שאנחנו לא הולכים לשום מקום אחר לעולם. ויחד עם הכל, זה לא יכול להיות באמת יום של שמחה ואושר כש-133 אחים ואחיות שלנו עדיין בשבי חמאס, ולא נפסיק להילחם ולהתפלל לשובם. תודה מכל הלב לכל המברכים. עם ישראל חי, يحيا شعب إسرائيل".

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

אילה חסון, צילום מסך

איילה חסון עצבנית: "משקשק בלילה מפחד"

חסון טענה: "אני כועסת על אמריקה בצורה קשה מאוד. זה הסיפור המרכזי, הממשל האמריקאי פשוט הפקיר במשך שבועות יהודים טובים שומרי חוק באוניברסיטאות"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
שמן זית מזויף

שמן הזית המזויף יורד מהמדפים בישראל: זה המותג שנאסר לשימוש

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכת המוצר המזויף "שמן זית - שמן איכותי", מכלל תאריכי התפוגה, שעל גבי אריזתו לא מצוין שם היצרן כלל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24
אוריה קשת, יורי סקוירסקי

הערוץ החדש בישראל במינוי מסקרן: זה הכתב שמצטרף

אוריה קשת מונה לכתב חיפה והצפון של i24NEWS: "זוהי זכות גדולה עבורי להביא את קולם של אנשי חיפה והצפון, במיוחד בימים קשים אלו"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

"נדרשנו לנקות עם מגבים ומטאטאים את בית החולים נאצר במשך שעה וחצי כשכל הזמן הזה צופים בנו מהצד בלעג אנשי אונר"א"

לוחמים מחטיבת הקומנדו הוסטו ממשימת התקפה לטובת ניקוי שטח בית החולים נאצר בחאן יונס, ונדרשו תוך סיכון הכוחות לפנות בידיהם לכלוך רב שהותירו העזתים העקורים ששהו במקום. במקרה אחר נדרשו הלוחמים לפרוק משאית סיוע שהכניס צה"ל לעזה לאחר שהמשאיות האחרות נחסמו בכרם שלום על ידי מפגינים. ארגון 'צעדת האימהות': "הלוחמים חשים השפלה וכעס, עובדי אונר"א הביטו בחיוך מהצד"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,03/03/24

מיצג הזיכרון וההנצחה של קהילת הנובה הגיע היום לניו יורק

למיצג הנובה 06:29 בארה"ב הביאו יוצרי המיצג חומרים שלא הוצגו בישראל. המיצג בנוי באופן סיפורי שמציג את סיפורה של קהילת הנובה לפני הטבח. הריקודים, המוסיקה והערכים. חדר אחד מראה את המעבר ואת הרגע שבו המוסיקה נקטעת על ידי הירי. אחד החדרים מדמה מיגונית, חדר אחר מציג את מתקפת המחבלים: ההיערכות ואז את הירי של המחבלים. חדר אחד הוקדש לתיאור האלימות המינית.

מערכת ג׳ננה
יום שישי,19/04/24
יגאל לנקרי

טרגדיה: כוכב האח הגדול נפטר בגיל 63 מדום לב

יגאל אלנקרי, אחד מכוכבי העונה השלישית של "האח הגדול", נפטר, חבריו לעונה ספדו: "מקווה שהיו לו חיים טובים עד הסוף, עצוב ממש״

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
מעיין אדם

מעיין אדם מנסה לחגוג יום מאושר: "שיפסק הכאב שלנו"

המגישה חוגגת יום הולדת: "ביקשתי שמפל תהיה תמיד גאה בי כמו בתמונה האחרונה מיום ההולדת הקודם, ושאהיה ראויה לה, ושיהיה לה טוב איפה שהיא נמצאת"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

המרכז לשיקום תעסוקתי שנפגע ב-07.10 שב לפעילות

כ-80 מתמודדי נפש שבו לעבודתם ב״מרכז שיקום תעסוקתי ״מפרשים״, שהושבת בשל פגיעת רקטה ב-07.10. צחי אבו, בעלי קבוצת אבו יחיאל תרם קומה שלמה למענם השבתם לפעילות ובטקס שנערך הבוקר, זכה לתעודת הוקרה מהעמותה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24

חזית הטכנולוגיה שתוכל לסייע לצה"ל ביום שאחרי המלחמה

בהאקתון מיוחד שנערך בקריית החינוך בן גוריון שבנס ציונה, הציגו התלמידים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לסוגיות 'היום שאחרי המלחמה' * מערכת חיפוש וזיהוי חטופים במנהרות, צמיד בטיחות ואמצעי לחימה המנטרל טכנולוגיות עוינות, הן רק חלק מההמצאות הטכנולוגיות שהציגו התלמידים בהאקתון

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

מקדמים חדשנות כחול-לבן בשוק הפסולת- משרד האנרגיה והתשתיות והמשרד להגנת הסביבה יעניקו זו השנה השנייה ברציפות תמיכה בסך של כ-15 מיליון שקל להקמת מתקני חלוץ לטיפול בפסולת והשבת אנרגיה

תמיכות אלה הן בהתאם לאסטרטגיה הממשלתית לטיפול בפסולת, לקידום אנרגיות מתחדשות ולצמצום פליטות שאותן מקדמים המשרד להגנת הסביבה ומשרד האנרגיה והתשתיות השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "המשרד להגנת הסביבה משקיע משאבים משמעותיים בקידום של פתרונות קצה לטיפול בפסולת. המתקנים שהוקמו ואשר מוקמים בימים אלו ברחבי הארץ בתמיכת המשרד, מתבססים על טכנולוגיות מוכחות ומוכרות מהעולם. החדשנות הישראלית יודעת לייצר הזדמנויות מצוינות בכל תחומי החיים, והמשרד להגנת הסביבה רואה ערך רב בתמיכה בטכנולוגיות וביוזמות מקומיות אשר נועדו לבחון בארץ טכנולוגיות ומיזמי חדשנות כחול לבן. המיזמים שיזכו בתמיכה המשותפת עם משרד האנרגיה והתשתיות יצטרכו להוכיח היתכנות טכנית וכלכלית, באופן אשר יקדם את משק הפסולת הישראלי".

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24
לוסי איוב יחצ

לוסי איוב נשברת בדמעות: "לא הכל בסדר, לא רק אני חטפתי"

מגישת כאן 11 נזכרת במתקפה עליה: "היה עלי עליהום באינסטגרם וגיליתי את זה באיחור של יממה כי כל כך לא הייתי שם"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

טאבו עם חנוך דאום חוזרת לעונה שנייה

עונה חדשה לתוכנית שפורצת את כל גבולות הפוליטקלי קורקט. הסדרה צולמה לפני ה7 באוקטובר ולכן לא תיגע בנושא. היא תשודר החל מה- 04 במרץ, בימי שני, בשעה 21:30 בכאן 11

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

לקראת פורים: מהנדסי ומהנדסות אפל יצרו תחפושות ייעודיות לילדים עם צרכים מיוחדים

למעלה מ-200 מהנדסות ומהנדסי אפל שיתפו פעולה עם עמותת חל"ק ליצירת "תחפושות מתגלגלות" מותאמות לילדים בכיסאות גלגלים, בשני אירועים שהתקיימו בחיפה ובהרצליה.

מערכת ג׳ננה
יום שני,25/03/24
אות הוקרה מיוחד לקולנוען יאיר קדר, יוצר מיזם ״העברים״

אות הוקרה מיוחד יוענק לקולנוען יאיר קדר

אגודת הסופרים והסופרות העבריים תעניק אות הוקרה מיוחד יוענק לקולנוען יאיר קדר. האירוע יתקיים ב18 באפריל יוענק בבית הסופר בתל אביב אות ההוקרה המיוחד מוענק לקדר על מיזם ״העברים״ ששודר בכאן 11, ועל תרומתו לספרות העברית.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/04/24

"וואלה עג'בני ג'מאלק" | 'לה פלפולה' משיקים אלבום חדש

להקת 'לה פלפולה' - להקת גרוב עיראקי - משיקה אלבום חדש במופע חגיגי שיועלה בבית הקונפדרציה בירושלים בניהולו של אפי בניה ב 11.4.24.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

השרה להגנת הסביבה עונה לשר האוצר: "מי שייפגע מכל הקיצוצים הם משקי הבית והסביבה, בעיקר אלה שידם אינה משגת"

הבוקר (ד') הופצה על ידי משרד האוצר למשרדי הממשלה חוברת הצעות מחליטים נלוות לתקציב 2024 תחת הכותרת "תוכנית מאזנת", לקראת הצבעה מחר (ה') בממשלה. לוחות זמנים תקדימיים אלה בלתי הגיוניים לעבודה ממשלתית סדורה, גם בעת מלחמה, במיוחד בסעיפים שמשפיעים באופן ישיר על הציבור וקיצוצים משמעותיים שלא תואמו עם המשרד להגנת הסביבה. לטענת השרה עידית סילמן, והמשרד שבראשותה, ההצעה הנוכחית מייצרת עיוותים חמורים אשר יפגעו כלכלית בעסקים ובאוכלוסיות מוחלשות, וזאת בניגוד לנעשה בשאר מדינות ה-OECD.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

בעקבות דו"ח על אלימות מבוססת מגדר בישראל: ארגוני הנשים בקריאה לממשלה לאסוף ולפלח נתונים על מקרי אלימות מגדרית בישראל

ההערכה כיום בעולם היא שאחת מכל שלוש נשים ונערות ברחבי העולם תחווה אלימות פיזית או מינית במהלך חייה. אלה אלון, מנכ"לית "איתך-מעכי – משפטניות למען צדק חברתי": "איסוף והקמת מאגר נתונים יוביל את ישראל לקבוע מדיניות חד משמעית ולא מתפשרת בנושא הטיפול באלימות מגדרית".

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,17/03/24

הספר שביקש להזהיר את ישראל ממלחמה גדולה ואיחר את המועד

הסרטון הויראלי של יאיר אנסבכר ממש בתחילת המלחמה על מהלכי התקיפה של חמאס והסכנה מהצפון, זכה לצפיות רבות ולתהודה נרחבת. התגלתה בו מציאות מטרידה של כשל מתמשך ותפישת ביטחון שגוייה, שרק בעזרת גיבורים שנזעקו לעזרה הצליחו למנוע תרחיש חמור הרבה יותר.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

תערוכה חדשה: בית חכם בגוף טיפש

התערוכה "בית חכם בגוף טיפש" נהגתה ונבנתה בשנה האחרונה, במהלך הרוחות שעברו על הארץ והביאו עימן תחושה של אסון מתקרב. היא הוקמה ונפתחה לקהל באוקטובר 2023, וכמו כל דבר, נצבעה גם היא בצבעי התקופה האחרונה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל בחרדה: "אני מרוסק מפחדים, אל תשפטו"

טילטיל הצטרף לחששות ההורים שבניהם עתיד להכנס לעזה וכתב: "מה שהמשפחה שלי ועשרות אלפי משפחות בישראל עוברות בימים אלה זה מטורף"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

מגיש ערוץ 14 כועס: "נמאס לי, שיזיז את התחת"

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

קבוצת תמיכה ברוסית לנפגעי ה7 באוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום שני,18/03/24

"יאללה, בית"ר" | גיא עמיר וחנן סביון כבשו את נטפליקס

מורן שמואלוף
יום שלישי,23/04/24

איך מתמודדים עם פוסט טראומה?

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/02/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!