יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

כוכב ערוץ14 ינון מגל העביר את לילותיו עם האישה הבאה! צילום: יח"צ\מסך רשתות חברתיות

דרמה בתעשייה: לא תאמינו עם מי העביר ינון מגל את לילותיו האחרונים

ינון מגל, לוהט! כוכב ערוץ14 סיים אמש את חופשת חג הפסח. כידוע, העיתונאי המפורסם נפש בים המלח. כעת, נודע כי את החופשה העביר עם האישה המסקרנת הבאה. הפרטים החמים נחשפים

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

30/04/24

העיתונאי המפורסם, וכוכב "ערוץ14", ינון מגל, נפש והעביר את מרבית חג הפסח במלון "רויאל" בים המלח. כאן המקום לחשוף ולספר לכם כי על פי פרסומו של הכתב יוליאן לוינסון, מאתר החדשות "אחלה ניוז", כוכב הטלוויזיה, העביר את חופשתו לצד פרודתו המיתולוגית, גיתית קסנר-מגל.

לוינסון, דיווח כי החופשה, אשר נועדה להיות משפחתית, הייתה אמורה לכלול רק את ילדיו של מגל. מקורותיו של לוינסון, חשפו לו כי העיתונאי מגל, העביר את לילות חג הפסח בחדר משותף עם קסנר. כאשר ארבעת ילדיהם, ישנו בחדר נפרד משלהם.

ינון מגל ופרודתו המיתולוגית גיתית. צילום: יח"צ\מסך רשתות חברתיות

לוינסון, אף קיים שיחה עם ינון מגל ובה השני מסר למערכת אתר "אחלה ניוז" כי "התארחנו במלון "רויאל" ומדי פעם אכלנו גם במלון הסמוך, "נבו" מרשת "ישרוטל". נהנינו מאוד, היה מקסים". לסיום, מערכת המדור מאחלת בהצלחה רבה לעיתונאי המוכשר מגל.

רני רהב נפרד בכאב: "לצערי כבר שנים הייתה חולה"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

יכול לעניין אותך גם

ההחלטה האמיצה שלקחתי יומיים לפני המלחמה

ליאת נמיר הייתה 13 שנים במשרת החלומות- מנהלת הדרכה ופרויקטים בקבוצת ZARA. ב5 באוקטובר היא קיבלה החלטה לשנות מסלול ואז פרצה המלחמה

ליאת נמיר
שבת,10/02/24

בשעה טובה: "הוריקן" לאירוויזיון כבר הספיק להסעיר את העולם

כאן, תאגיד השידור הישראלי חשף אמש את השיר " Hurricane", שאיתו תייצג עדן גולן את ישראל באירוויזיון 2024 במאלמו, שוודיה מילים: קרן פלס ואבי אוחיון / לחן: אבי אוחיון, קרן פלס וסתיו בגר / עיבוד והפקה מוסיקלית: סתיו בגר חצאי הגמר (7, 9 במאי) והגמר הגדול (שבת, 11 במאי) ישודרו בכאן 11, כאן BOX, אפליקציית כאן ובכאן 88

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24

"עדיין יש טוב כאן בעולם": שיתוף פעולה מרגש בין שיר יפרח לאריאל לזרוס

סינגל ראשון מתוך שיתוף פעולה בין הפייטנית שיר יפרח למלחין, היוצר והגיטריסט אריאל לזרוס. בחודשיים האחרונים הופיעו השניים בפני קהילות של מפוני העוטף במלונות ים המלח ותל אביב, במקלטים ואף בפסטיבל נגד אנטישמיות בגרמניה כחלק מהפעילות של תזמורת הלאדינו הישראלית, בניצוחו של לזרוס.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

״זה לא הזמן ללכת״ - משי קליינשטיין בשיר מרגש לזכרו של בן שמעוני ז"ל

משי קלינשטיין בסינגל חדש ״זה לא הזמן ללכת״ אותו כתבה מורן דוד במקור כשיר פרידה וגעגוע עבור ג׳סיקה אלטר שאיבדה את בן זוגה בן שמעוני ז״ל במסיבה בנובה. אך מהר מאוד הבינה שהשיר הזה חייב להיות גם שיר פרידה לכל מי שאיבד את אהבת חייו במלחמת ה7 באוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,14/02/24

סינגל חדש ומרגש: "שייכת לכולם" - לזכרה של מור סויד גבאי ז"ל

מור גבאי סויד ז"ל הייתה בת יחידה לאם חד הורית מלכה סוויד. היא נרצחה בדרכה לביתה מזיקים לנתיבות. "מור הייתה חברה יקרה וקרובה מהשירות הצבאי שלי, מהרגע הראשון שפגשתי אותה, התאהבתי באדם ובאנושיות שלה. מורי הייתה שייכת לכולם," סיפרה היוצרת נוה גדג'

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24

עדשה חברתית

- תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים והעושים טוב בישראל · תצא לדרך במסגרת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24
דודי בן חמו

מגיש החדשות החליט להתפטר: זו הסיבה להודעה המפתיעה

דודי בן חמו פורש מכיכר השבת, לראשי המערכת, זאת בשל החלטתו המרגשת להתגייס לצה״ל ולבצע שירות סדיר ומשמעותי, על רקע מלחמת חרבות ברזל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

מהם 50 השירים האהובים והגדולים ביותר בתולדות "אגן הים התיכון"

מצעד "אגן הים התיכון" של כאן גימל בשיתוף ynet - יוצא לדרך!

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,21/04/24

ל-65% מתושבי חיפה וקרית חיים אין ממ"דים ומיגון הולם

ניצב בדימוס עו"ד יעקב בורובסקי המתמודד לראשות העיר חיפה: "65% חסרי המיגון הם הרוב הסובל מ-20 שנות הניהול הכושל האחרונות שגרמו לחיפה יונה יהב ועינת קליש רותם. לראש עיריית חיפה אין אזעקת שווא וזהו מושג עיתונאי".

מערכת ג׳ננה
שבת,20/01/24

שבוע הנערה הישראלית: קמפיין רחב היקף בשיתוף מובילות דעת קהל

במסגרת שבוע הנערה הישראלית בהובלת עמותת 'שוות' שהתקיים השבוע, עשרות עובדות התעשייה האווירית המובילות בתחומן, משמשות זו השנה השלישית, כמנטוריות מעוררות השראה, עבור נערות ונערים ברחבי הארץ. כמו כן, שיתופי פעולה עם קים אור אזולאי והטיקטוקרית מיה דגן.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,07/03/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את הקולגות: "כל שנה, אותה תעמולה ואותו פייק"

המגיש שיתף ציוץ של עיתונאי הארץ, מיכאל האוזר טוב, שציין כי המשפחות השכולות נטשו את טקס יום הזיכרון בעת נאומו של ראש הממשלה והכניס עקיצה

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

הספר שביקש להזהיר את ישראל ממלחמה גדולה ואיחר את המועד

הסרטון הויראלי של יאיר אנסבכר ממש בתחילת המלחמה על מהלכי התקיפה של חמאס והסכנה מהצפון, זכה לצפיות רבות ולתהודה נרחבת. התגלתה בו מציאות מטרידה של כשל מתמשך ותפישת ביטחון שגוייה, שרק בעזרת גיבורים שנזעקו לעזרה הצליחו למנוע תרחיש חמור הרבה יותר.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

אירוח ביתי בירושלים בפסח

תמיד חלמתם להשתתף בסדר ציבורי בסגנון חב"ד? אולי תתרגשו לעמוד כעולי הרגל למרגלות הר הבית תוך כדי אכילת מופלטות? רוצים להגשים חלום ולרקוח חומרי ניקוי טבעיים לצחצוח הבית? ומה לגבי שינה במלון נוסטלגי ומדוגם בתוך נחלאות?

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג עוקצת את חיים לוינסון: "לא רוצה בושם ב-100 שקל"

אסייג הגיעה באיחור קל לצילומים, לוינסון העיר לה על כך בטון תקיף "גרוע מאוד, אני רוצה לצלם בנחת ובנימוס ואת מאחרת". המגישה לא נשארה חייבת

מערכת ג׳ננה
יום שישי,03/05/24

רומן אפוקליפטי חדש מתאר מציאות בה ישראל נכבשת על ידי איראן

"מרלין האדומה" הוא ספרה השני של דניאלה ג'וליה טראוב המתאר ישראל עתידית וספקולטיבית בה פורצת מלחמת העולם השלישית, והיא נכבשת כמעט לחלוטין בידי איראן. טראוב: "הספר נכתב לאחר מחקר מתמשך של משחקי הכוחות והאירועים ההיסטוריים שהתרחשו במזרח התיכון. הוא שואב השראה מסיפורי הגבורה והחורבן הישראלים והיהודיים"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,17/01/24

כרם שלום: מפגינים חוסמים את היציאות מנמל אשדוד

בתגובה לצו שטח צבאי סגור על מעבר כרם שלום, החל מיום חמישי החלו מפגינים לחסום את היציאות מנמל אשדוד. כל חסימה כללה כשלושה מפגינים, רובם קטינים, שבקשו תעודות משלוח מנהגים היוצאים מהנמל, על מנת לוודא שאף משאית אינה מיועדת להעביר סיוע לחמאס.

נעמי רחליס
יום שני,05/02/24

רגע לפני מסע ההופעות בחו"ל: שיר חדש לעדן חסון

עדן חסון, מהזמרים האהובים בישראל, שופט "הכוכב הבא לאירוויזיון" משחרר שיר חדש "צוחקת ובוכה" אותו כתב הלחין והפיק מוזיקלית סתיו בגר.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/01/24

כך תעשו את זה נכון: מדריך לגלישה בטוחה ברשת בזמן המלחמה

נצר שוחט, שירת בעבר בתפקידי הוראה טכנולוגית והיום משמש בתפקיד בכיר בחברה בין-לאומית לפיתוח מוצרי הגנת סייבר. מחבר המדריך: "דרך הדלת: כך לימדתי את ילדיי בטיחות ברשת", הוצאת קינמון הספר תורגם לאחרונה גם לאנגלית

נצר שוחט
יום שלישי,16/01/24

לקראת האביב: ככה נטפח את עור הפנים

ימי החורף נותרו ספורים ועונת האביב החמימה קרבה. זו מביאה עימה ימי בילוי מרובים יותר בחוץ, מפגשים עם חברים וכמובן אירועים. זהו הזמן הנכון להשיל את קהות העונה הקרה החולפת ולאמץ עור רענן וזוהר. כשם שהטבע עובר התחדשות, כך אנו יכולים להכין את העור באמצעות שגרת טיפוח מותאמת למזג האוויר, שכוללת תיקון נזקי החורף והחזרת החיוניות והזוהר. התייעצנו עם אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועי הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי וקיבלנו טיפים ורכיבים מומלצים שכדאי לאמץ לשיגרה בתקופה הקרובה.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24
משה כורסיה באינסטגרם

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

באינסטגרם שלו כתב כוכב הרשת: "ברוך דיין אמת. סבתא שלי נפטרה, הימים האחרונים לא היו בשבילך. לא התאימה לך המיטה הזו בסלון עם המכונת חמצן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

"גיבורים" | גלעד שגב חוזר עם מיזם חדש לזכר נרצחי ה7 באוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

שבוע הנערה הישראלית: קמפיין רחב היקף בשיתוף מובילות דעת קהל

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,07/03/24

"שום שואה לא תחליף את יום השואה הנאצי" | טור דעה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

"היו ימים שהייתי כועסת והוא היה אשכרה צוחק לי בפנים" | היום הבינלאומי לאוטיזם

שירן פרץ
יום שלישי,02/04/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!