יכול לעניין אותך גם

חדשות

קרדיט: צילום: מאיר פבלובסקי

קוראי JANANEWS בחרו: שנטל בלזברג מנכ"לית "משפחה אחת" היא הזוכה בסקר יום הנשים הבינלאומי

ה7 באוקטובר היה אחד הימים הקשים שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה, ועם זאת, אם נוכל להצביע על נקודת אור קטנה- האירוע הנושא חשף את פניה היפות של מדינת ישראל. הרבה גיבורים וגיבורות שהקריבו את נפשם למען המדינה, שנלחמים גם כעת בחזיתות השונות וחברה אזרחית שפועלת ללא לאות לסייע, להסביר, לתווך ולשתף. לרגל יום הנשים הבינלאומי העלינו לבחירתכם 10 נשים שראויות להיקרא גיבורות השנה ואתם קבעתם: שנטל בלזברג, מנכ"לית עמותת "משפחה אחת" המסייעת לנפגעי טרור, היא גיבורת השנה שלכם. יום אישה שמח

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

08/03/24

אתם בחרתם: מנכ"לית עמותת "משפחה אחת", שנטל בלזברג, שיחד עם בן זוגה, מארק בלזברג, ובתם, מיכל, הקימו בית לנפגעי טרור אזרחים וחיילים ומשפחות שכולות, בכדי שירגישו באמת "משפחה אחת". העמותה, שהוקמה ב2001, פועלת למעלה משני עשורים למען המטרה הנעלה הזו. מאז תחילת הלחימה שולשה הפעילות של העמותה, כשרכזיה ומתנדביה פוקדים יום-יום משפחות שכולות ופצועים בבתי החולים. העמותה מוציאה משלחות של הורים שכולים לריפוי ושיקום ביער הסודי בקפריסין מזה 3 חודשים, מחלקת משלוחי מנות בפורים יחד עם משטרת ישראל, ואף היום השתתפה עם המשפחות, הצוות והמתנדבים במרתון ירושלים.

שנטל בלזברג
שנטל בלזברג. צילום: מאיר פבלובסקי

 

נטלי דדון יום האישה
נטלי דדון . יחצ

במקום השני זכתה הדוגמנית ואשת העסקים, נטלי דדון, שפועלת בכל המישורים להסברה למען מדינת ישראל, גם לפני המלחמה. פעילותה תוגברה עם ה7 באוקטובר, כשסייעה לאתר נעדרים, להראות את גבורתם של לוחמינו ולוחמותינו, פעלה בגזרה הציבורית ויצאה למאבק על שמם הטוב של מדינת ישראל והעם היהודי. אהבתה למדינת ישראל ניכרת בכל חלק בעשייה הרחבה שלה למען מטרה זו.

במקום השלישי זכתה חברת הכנסת לשעבר, שירלי פינטו. כשהחלה המלחמה, היא קיבלה שלל בקשות לעזרה מאנשים עם מוגבלות. פינטו, שבשל היותה חירשת הפכה לסמל ולכתובת לפניות מצד אוכלוסיית האנשים עם המוגבלות פנתה לעמותת "שווים", שזיהו גם הם את הצרכים הרבים שצצו לאוכלוסייה הזו בשל המצב המורכב במדינה, וכך נולד החמ"ל הסגול: מיזם שנותן מענה לכל הצרכים והבעיות שיש לאנשים עם מוגבלות בעקבות הלחימה, הכולל מוקד פניות ומענים בסיוע מפעל הפיס.

תודה לכל המצביעות והמצביעים, ובנימה אישית- כוחן של נשים ניכר בכל חלק ותחום במדינתנו הקטנה, עוד מימי תקומתה. ההבדל הגדול הוא האם אנחנו נדע להוקיר ולכבד את הנשים החלוצות והחזקות הללו בעשייתן. כל אחת מהנשים שנבחרו לסקר שלנו יא הזוכה הגדולה מעצם עשייתה ופועלה למען הכלל, בין אם היא לוחמת בשטח, נואמת נאום מעורר השראה או חושפת את פצעיה בגלוי. עלינו לדעת כי בכל יום, 50.2 אחוזים מהאוכלוסייה מודרות מאזורי קבלת ההחלטות, מתוגמלות בשכר נמוך ומקבלות עדיין יחס מזלזל. ב-7 באוקטובר נשים הפכו להיות גם כלי מלחמה, כשהגיעו עדויות רבות על אונס והתעללויות מיניות בנשים רבות. עלינו להוקיע את האכזריות הזו ולזעוק "לא עוד!". עמדו לצד נשים ודעו כי אין דבר שהן לא יכולות לעשות. יום נשים שמח!

יוסף חדאד נפרד בכאב: "לא קשה לי אז למה להתחלף?"

מערכת ג׳ננה
יום שני,12/08/24

יכול לעניין אותך גם

בן אל תבורי מתוך האינסטגרם האישי

שימי תבורי באיום חריף אחרי הראיון של בן אל: "אמצא את האנס"

הזמר מבטיח: "אני מחזק את בני ונותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24
סטטיק ורונה לי אור גפן

סטטיק ורונה לי שמעון מזעזעים את התעשייה: החליטו לפרד מיידית

אחרי שניהלו בשנה האחרונה מערכת יחסים יציבה שאף כללה שיח מתוקשר על הקמת משפחה, החליטו לפצל כוחות ולהיפרד באופן מפתיע במיוחד

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

המחליף של צבי יחזקאלי נחשף: חדשות 13 במינוי מסקרן

כ-24 שעות לאחר הפרסום על פרידתו של יחזקאלי, מינה מנכ"ל חדשות 13, אור צלקובניק, את חזי סימנטוב כראש הדסק והפרשן החדש לענייני ערבים בערוץ

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24
נועה קירל ערן לוי

נועה קירל עצבנית: "מבאס אותי ברמות"

הכוכבת בביקורת על קולגות מחו"ל: "החבר'ה החמודים מהאירוויזיון, שהחליטו פתאום שזה לא מגניב להצטלם עם ישראלים. בגלל זה גם הגבתי על זה"

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24
דודי בן חמו

מגיש החדשות החליט להתפטר: זו הסיבה להודעה המפתיעה

דודי בן חמו פורש מכיכר השבת, לראשי המערכת, זאת בשל החלטתו המרגשת להתגייס לצה״ל ולבצע שירות סדיר ומשמעותי, על רקע מלחמת חרבות ברזל

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24
קשת 12 צילום מסך

מגישת חדשות 12 חושפת: "השכר שלי? חברת החדשות תפשוט רגל"

דפנה ליאל נשאלה: "איך אתם משתכרים בתקשורת? זה לפי שעות או משכורת גלובלית?", על כך השיב ליאל באופן מצחיק למדי: "באופן כללי גלובלי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/07/24

in your face

אתל סררו היא לא עוד מאפרת. בעולם שבו המונח "ביוטי" הפך להיות נחלת הכלל ברשתות החברתיות, היא עוסקת בטיפוח ממקום של בטחון והעצמה. "אני לא קוראת לעצמי מאפרת או קוסמטיקאית. אני 'מעצבת פָּנִים'. למרות שאני מבינה שזה עידן של רשתות חברתיות והבלטת חיי הזוהר של מה שאת עושה, אותי פחות מעניין שהעבודה שלי תבלוט. חשוב לי שהלקוחה תצא יפה ומרוצה, ובעיקר בעלת ביטחון עצמי".

מורן שמואלוף
יום חמישי,02/05/24
מקודם
פרטנר

פרטנר שוברת את השוק: תיקון שבר מסך לסמארטפון בחינם

פרטנר משיקה את Private Care – שירות תיקונים חדש, הכולל לראשונה בשוק, מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/07/24

חצי נחמה

סולן להקת "אתניקס", זאב נחמה, חובר ל"צד גימל" - פרויקט חדש ומסקרן שיראה אור בקרוב. סינגל הבכורה "רות עבור" כבר באוויר

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן מזועזעת: "איכס, איזה עצבים"

דניאל גרינברג כתבה: “אין ביטחון במדינת ישראל! פשוט אין. אין על מי לסמוך. איכס, איזה עצבים! לפחות ליד גני ילדים שיהיה פיקוח, אין מפקח. הבנו"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24
יעל צין מתוך קשת 12

מגישת הטלוויזיה בווידוי כואב: "עברתי הפלה, ממש בתחילת ההיריון"

יעל צין סיפרה בראיון מטלטל כי בזמן שדיווחה מהשטח, הייתה בתחילתו של היריון - שלא החזיק נוכח המראות והזעזוע שחוותה: "המזרונים היו ספוגים דם"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,03/05/24
רוקדים עם כוכבים

רוקדים עם כוכבים חוזרת למסך: זה התאריך שנבחר לפרק הפתיחה

"רוקדים עם כוכבים", חוזר עם 21 כוכבים שינסו לזכות בתואר, ב-29.5 ולא ב-2 ביוני כפי שתוכנן בתחילה. ומי הכוכבים שישתתפו העונה?

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן משתולל בהופעה: בקבוק מים נזרק לבמה וגרם לבלגן

הזמר שאיים על אותו זורק "בוא למאחורי הקלעים, קוקסינל", הוא זה שחטף את הביקורת הקשה ולכן התנצל: "התופעה הזאת חייבת להיפסק מיד"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,18/07/24
אברי גלעד

אברי גלעד מתוסכל: "החלטה שערורייתית שתתפוצץ לכולנו בפנים"

המגיש תוקף את החלטת בית המשפט: "מי שערק מצבא אריתריאה, זכאי למעמד פליט בישראל, כי הוא נרדף פוליטית. מעניין את סבתא שלי פנינה ז"ל מה לי ולהם?"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,20/06/24
ביטוח לאומי

ביטוח לאומי חושף: אלו ההטבות שמגיעות לכם ולא ידעתם

בביטוח לאומי מבהירים על רקע המשך המלחמה, כי גם נפגע פעולות איבה עשוי להיות זכאי לשיקום מקצועי מהביטוח הלאומי. כל הפרטים בפנים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24
האח הגדול

האח הגדול בהחלטה דרמטית: זה מה שיחויבו לעשות הדיירים בפרק הפתיחה

באירוע הכניסה החגיגי לבית האח יענדו כל דיירי הבית הנכנסים על בגדיהם את סיכות החטופים באופן אחיד, זאת אם לא צפויה הפתעה לא נעימה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
טלוויזיה PIXBAY

דרמה בחדשות 12: בקבוק תבערה הושלך לביתו של בעלי הערוץ

במהלך שעות הלילה, בקבוק תבערה נזרק אל עבר ביתו של דוד ורטהיים. בדירקטוריון מגיבים בחומרה להתפתחויות וגם עיתונאים של הערוץ יצאו נגד התופעה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/07/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את רביב דרוקר: "מבין איך היו קאפואים"

מגיש ערוץ 14 תקף: "ב2015 כשהצעתי להטיל עוצר על שכונות במזרח ירושלים שמהן יצאו מחבלים שדקרו יהודים במערב העיר, הוא אמר שזה "רעיון נאצי"(!)"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
פאולה רוזנברג

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

טילטיל, שבנו התגייס לצה”ל רק לפני מספר חודשים וכבר נמצא בתוך רפיח, עונה למגישה: “גבירתי הנכבדה והמלומדת.. אני מודה ומתוודה, אני לא אדם ערכי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן מספרת בכאב: "אני אכלתי את הכוויות האלה"

בסדרת "סטוריז" ארוכה, דניאל גרינברג חשפה כי גם היא עצמה נפגעה בעבר ממוצר שפרסמה - חטפה לא פחות משלוש כוויות חמורות באזור הפנים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

זאב רווח סובל ממצב רפואי קשה: "לא יוכל להשתתף באירוע"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

דרמה בחדשות 12: בקבוק תבערה הושלך לביתו של בעלי הערוץ

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/07/24

ערוץ i24NEWS חושף נתוני צפייה ראשוניים לשידור הבכורה: כמה צפו?

מערכת ג׳ננה
יום שני,01/07/24

אחרי הסיבוך הרפואי הקשה: נטע ברזני קוטפת קמפיין יוקרתי

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/08/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!