יכול לעניין אותך גם

חרבות ברזל

״זה לא הזמן ללכת״ - משי קליינשטיין בשיר מרגש לזכרו של בן שמעוני ז"ל

משי קלינשטיין בסינגל חדש ״זה לא הזמן ללכת״ אותו כתבה מורן דוד במקור כשיר פרידה וגעגוע עבור ג׳סיקה אלטר שאיבדה את בן זוגה בן שמעוני ז״ל במסיבה בנובה. אך מהר מאוד הבינה שהשיר הזה חייב להיות גם שיר פרידה לכל מי שאיבד את אהבת חייו במלחמת ה7 באוקטובר

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

14/02/24

את השיר ״זה לא הזמן ללכת״ כתבה מורן דוד כשיר פרידה וגעגוע עבור גסיקה אלטר שאיבדה את בן זוגה בן שמעוני ז"ל במסיבה בנובה. מורן דוד: ״את ג'סיקה הכרתי עוד ממזמן, וברגע שראיתי את כמות הכאב שיש לבחורה הזו בלב לא יכולתי שלא להשאיר לה מתנת פרידה ממני. מהר מאוד אחריי ששלחתי לה את השיר הבנתי שזה חייב להיות שיר פרידה וגעגועים עבור כל הנשים שאיבדו את אהבתן היחידה במלחמה".

מורן דוד. קרדיט: אינסטגרם

״'זה לא הזמן ללכת'- הוא שיר אהבה עצוב, על לב שבור, על געגוע בלתי פוסק, על אהבה תמימה שנלקחה מבעוד מועד, לכל כך הרבה נשים, לזכר אהובן שלנצח יישאר חי," משתפת מורן.

את השיר מבצעת משי קליינשטיין:  "מאז השבת השחורה הלב שלנו לא מפסיק לדמם. בתקופה הקשה הזאת הדבר היחיד שנתן לי איזושהי נחמה זה כששרתי בבסיסים, במלונות למפונים, ללוחמים ולמשפחות החטופים. השירה ביחד איתם נתנה לי דרך להוציא את הכאב החוצה ולחבק את הגיבורות והגיבורים האלו, שהקריבו ועדיין מקריבים כל כך הרבה למען המדינה האהובה שלנו".

 

על הקשר בין השתיים הן מספרות: "את מורן דוד המדהימה אני מכירה כבר תקופה אבל עוד לא יצא לנו לעבוד ביחד. לפני חודש היא שלחה לי את השיר הזה שהתחבר לי בדיוק לתקופה המורכבת והקשה הזו. כולנו חווינו אובדן, ייאוש, שברון לב, וכמיהה לחזרה של האהובים שלנו. הלוואי ונצליח לשמור על מה שיש. הלוואי וכולם יחזרו הביתה בריאים ושלמים. הלוואי," מייחלת משי. "עם משי היה לי קשר מפוספס,"משתפת מורן, "יצא לי לשמוע אותה בכמה הזדמנויות בחיי ונעתקה נשמתי כל פעם מחדש מהקול החד פעמי שלה, ופה הבנתי שזו ההזדמנות שלנו לאחד כוחות ולהביא את השיר הזה למקום הכי מדויק לו ברגש. בשנייה שמשי שרה את השיר כבר ידעתי שזה קורה- דרך אגב הטייק שירה של השיר זה הטייק הראשון של משי החיבור הרגשי והקולי שלה הסתנכרן באופן מדויק וכל כך נוגע שלא היה יותר מידי מה לגעת״.

מכה לישראל באירוויזיון 2025? מדינה מוסלמית ראשונה בדרך

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

RE:WORK מניעים את המשק הישראלי בתחומי העבודה והלמידה בתקופת משבר

קהילת Anashim.IL מודיעה על האקתון חשיפה למיזמים לפיתוח ההון האנושי ולצמצום פערים בשוק הלימודים והעבודה המתהווים בחברה הישראלית בעקבות המלחמה‏

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

רגע לפני מסע ההופעות בחו"ל: שיר חדש לעדן חסון

עדן חסון, מהזמרים האהובים בישראל, שופט "הכוכב הבא לאירוויזיון" משחרר שיר חדש "צוחקת ובוכה" אותו כתב הלחין והפיק מוזיקלית סתיו בגר.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/01/24

לקראת החג: חמישה טיפים שישדרגו לכם את שולחן הפסח

ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על מאכלים מסורתיים טעימים, אלא גם להפתיע את האורחים ומכרים אהובים אותם בחרנו להזמין להתארח עם עיצוב שולחן מקורי, ייחודי ומרשים. לכן, מעבר לניקיון יסודי של הבית, הבישולים וקניית מתנות, כדאי להשקיע גם אקסטרה מחשבה בעיצוב השולחן.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24
מעיין אדם

מעיין אדם מנסה לחגוג יום מאושר: "שיפסק הכאב שלנו"

המגישה חוגגת יום הולדת: "ביקשתי שמפל תהיה תמיד גאה בי כמו בתמונה האחרונה מיום ההולדת הקודם, ושאהיה ראויה לה, ושיהיה לה טוב איפה שהיא נמצאת"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24

21 לוחמים נפלו אמש ברצועת עזה בקרב הקשה מאז תחילת הלחימה

דיווח קצת אחר על פעולת התמרון קרקעית של צה"ל ברצועת עזה, שהסתיימה באסון הכבד אמש בו נפלו 21 גיבורים.

מורן שמואלוף
יום שלישי,23/01/24

חניכי 'עלי שיח' נספו בשריפה בפסגת זאב

דוברות מד"א דיווחה אתמול בבוקר על שריפה בבית בפסגת זאב בירושלים. הדירה שייכת לעמותת "עלי שיח" המטפלת באנשים עם מוגבלות. הבוקר פורסם כי שניים מהחניכים, דוד רבינוביץ' ז"ל(בן 19) מביתר עילית ודניאל הררי ז"ל (בן 20) מירושלים, נספו בשריפה.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/04/24
עדן גולן כאן 11

עדן גולן היא נציגת ישראל באירוויזיון 2024

הערב זכתה עדן גולן בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" של קשת 12, והיא תייצג את ישראל בתחרות הזמר הגדולה בעולם, בתקופה המורכבת בה נתונה מדינת ישראל. עדן גולן, בת 20, מתל אביב, תשתתף בחצי הגמר השני, שישודר בכאן 11 בתאריך 9 במאי 2024, ובתקווה שתעפיל לגמר (תתחילו להחזיק אצבעות מעכשיו!), תופיע בגמר הגדול, שישודר בתאריך 11 במאי. בתגובה לזכייה מסרה עדן: ״דווקא השנה יותר מתמיד אני מתרגשת לייצג את המדינה שלי באירופה. מבטיחה לעשות את המיטב ולהביא את האירוויזיון לישראל״

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,07/02/24

חוזרת עם "תשובה" | הזמרת נרקיס משיקה אלבום חדש

הזמרת נרקיס חוזרת עם אלבום חדש בשם ״תשובה?״, בו היא מכניסה אותנו עמוק לעולם הפנימי שלה מלא הקונפליקטים בין חומר לרוח, בין כמיהה לשלווה ובין שבירת מוסכמות לדרך המצופה מאישה דתיה. נרקיס היא בדיוק המקום החדש המשלב את כל העולמות.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג עוקצת את חיים לוינסון: "לא רוצה בושם ב-100 שקל"

אסייג הגיעה באיחור קל לצילומים, לוינסון העיר לה על כך בטון תקיף "גרוע מאוד, אני רוצה לצלם בנחת ובנימוס ואת מאחרת". המגישה לא נשארה חייבת

מערכת ג׳ננה
יום שישי,03/05/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

עדן גולן תזכה באירוויזיון? עלתה לגמר ומזנקת בטבלאות ההימורים

טבלאות ההימורים הולכות עם עדן גולן חזק ובמהלך הערב זינקה בלא פחות מ-6 מקומות אל המקום השני בטבלאות ההימורים בדרך למקום השני אחרי קרואטיה

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

לראשונה בישראל - בדיקת דם פשוטה לאבחון מוקדם של אלצהיימר

הבדיקה כבר זמינה בישראל - נכללת ברוב ביטוחי הבריאות הפרטיים - גם הביטוחים המשלימים של קופות החולים, צפויים להצטרף בקרוב. "אבחון מבוסס סמנים ביולוגים של מחלת האלצהיימר בשלב מוקדם מהווה תחילתה של מהפכה בתחום", מסביר פרופ' טנה מומחה לנוירולוגיה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

פיגוע ירי בבקעת הירדן | 3 נפצעו

שעה 07:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על ירי לעבר 2 כלי רכב בכביש 90 סמוך לעוג'ה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים 3, פצועים בהם: גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם פצעי ירי בגפיים, גבר בן 21 במצב קל עם פצע ירי בגפיים ונער כבן 13 במצב קל עם פציעות מרסיסי זכוכית בפנים.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,28/03/24

הלילה המפחיד של חייו: שגיב יחזקאל נחת בישראל

חרי שנעצר בטורקיה בעקבות ההזדהות שהביע עם החטופים בעזה, שחקן הכדורגל הישראלי נחת בארץ

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

בנימין בן ה-14 הובא למנוחות

חברים ובני משפחה ליוו למנוחות את בנימין אחימאיר ז"ל בן ה-14, שנרצח בפיגוע בבנימין ביום שישי. אחיו ואימו ספדו לו: "תמיד חשבת על אחרים, איחדת את כולם"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/04/24

"עורף סגול": התכנית של חכ"ל שירלי פינטו לאנשים עם מוגבלות

לאחר קיצוץ של 100 מיליון ש״ח ממשרד הרווחה, אנשים עם מוגבלויות שוב מופקרים ונשארים מאחור בזמן הכי קריטי - בזמן חירום! ח״כ לשעבר שירלי פינטו יוצאת בתוכנית ״עורף סגול״ להבראת אנשים עם מוגבלות שנפגעו ממלחמת ״חרבות ברזל״ ולחיזוק האוכלוסייה בזמן חירום. את התוכנית תגיש לשר הרווחה ותדרוש לכנס וועדה דחופה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24

אירוח ביתי בירושלים בפסח

תמיד חלמתם להשתתף בסדר ציבורי בסגנון חב"ד? אולי תתרגשו לעמוד כעולי הרגל למרגלות הר הבית תוך כדי אכילת מופלטות? רוצים להגשים חלום ולרקוח חומרי ניקוי טבעיים לצחצוח הבית? ומה לגבי שינה במלון נוסטלגי ומדוגם בתוך נחלאות?

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/04/24

בדרכו יאיר לנו | זוכרים את רס״ן במיל׳ יאיר כהן ז״ל

"יאירי שלי היה גיבור. יחיד לדור. הוא היה אהוב על ידי כל מי שפגש אותו אפילו לדקה. הטוב לב שהוא הפיץ מהדהד כבר שנים", מעיין ימיני, אשתו של יאיר ז"ל, הקימה עמוד לזכרו שבו חברים ובני משפחה סופדים לאיש היקר והגיבור שנפל במלחמה בחודש שעבר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,31/03/24

אפריל 2024 במוסיקה הישראלית

השירים שילוו אותנו באביב הקרוב

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,02/04/24

שלושה חוקרים ממכון ויצמן למדע נבחרו לזוכי פרסי בלווטניק למדענים צעירים לשנת 2024

הוכרזו הזוכים בפרסי בלווטניק היוקרתיים למדענים צעירים לשנת 2024 שלושה חוקרים ממכון ויצמן למדע יזכו במענק בסך 100 אלף דולר כל אחד על מחקריהם פורצי הדרך

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24

מרכז חדש הוקם לטיפול ביוצאי כוחות הביטחון עם פוסט טראומה בהרצוג

צעד חשוב בתחום השיקום ליוצאי כוחות הביטחון. נפתח מרכז חדש, ראשון במרחב ירושלים, לטיפול בפוסט טראומה ובבריאות הנפש במרכז הרפואי הרצוג. הפעילות במרכז החדש מנוהלת ע"י אגף הפסיכיאטריה בהרצוג, ומתבססת על הניסיון של מטי"ב (המרכז הישראלי הותיק לפסיכו-טראומה), שנחשב למוביל בתחום בכל העולם, וממוקם בתוך קומפלקס הרצוג.ד"ר קובי חביב, מנהל הרצוג: "הקמנו מרכז חדש ופורץ דרך מבחינת הגישה הטיפולית בנפש והראייה המערכתית והאינטגרטיבית. המרפאה ממוקמת בבניין המרפאות החדש אצלנו, שבנייתו הושלמה אשתקד, ויש בו תנאים מצוינים".

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24

ישראל סובלת מחרם ופרובוקציות באירוויזיון, עדן גולן תנקום?

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

דנה אינטרנשיונל בבקשה נרגשת: "'הומולה' משלנו. חזון אחרית הימים"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

"גיל, גול והתות": ספר הילדים המקדם את התפתחותו החושית והמוטורית של ילדיכם

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

סערת הפגיעות במלונות המפונים: "המציאות הביאה למפונים את הסכנה לתוך הבית. מדינת ישראל חייבת לקחת אחריות"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!