יכול לעניין אותך גם

לייף סטייל ותרבות

קרדיט: מתוך האינסטגרם

"כשהפסקתי להרגיש לא ראיתי מה אני מפסידה"| סיפורה של סנדי פאר

בבוקר שיגרתי אחד סנדי פאר קמה כהרגלה ושלחה את ילדיה למסגרות בבתי הספר והגנים. היא נכנסה למטבח, הכינה את ארוחת הצהריים, ערכה את השולחן בדמעות כי הפעם ידעה שהיא לא חוזרת. היא החליטה להתאבד.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

11/03/24

החיוך הכובש שלה יכל בקלות לספר סיפור אחר לגמרי, שרק היא יכלה לספר. הילדה שהגיעה מבת ים למקום חדש בגיל שלוש עשרה. שפגשה והתחתנה עם אהוב נעוריה. האישה, שכנגד כל הסיכויים ילדה ארבעה ילדים, שבנתה יחד עם בעלה עסקים, שטסה בכל העולם, שהייתה רק צריכה לחיות את החלום .
עבור סנדי פאר החיים זימנו סיפור אחר לגמרי.

בבוקר שיגרתי אחד היא קמה כהרגלה ושלחה את ילדיה למסגרות בבתי הספר והגנים. ניכנסה למטבח, הכינה את ארוחת הצהריים, ערכה את השולחן בדמעות כי הפעם ידעה שהיא לא חוזרת. היא החליטה להתאבד. בהרצאות שלה היא מגוללת את סיפור חייה המטלטל והשינוי שהעבירה את עצמה ממקום של קורבנות, של תוהו ובוהו לבחירה בחיים.

סנדירלה. צילום: תומר ל Q Elite Beauty

"אדם הוא מהות של סיפור וככל שאנחנו מבררים אותו מאד קשה לנו לשנות אותו", היא משתפת, "כל הסיפור הוא ההבנה שאפשר לשנות את הסיפור".
"בגיל חמש שמעתי את אבא שלי אומר עלי 'כשהיא נולדה רציתי לקפוץ מהחלון'. אני קרויה על שם אח של אבי שנהרג במלחמת ששת הימים. אבי, שהיה קשור אליו, רצה בן לקרוא לו על שמו. נולדתי  עם זיכרון שהייתי צריכה לשאת על גבי הקטן וזה כאב של אובדן שאין ביכולתו של אדם לשאת. היום אני מבינה את הכאב של אבי, ואין לי ספק באהבתו המיוחדת אלי, אבל בימים ההם, בהבנה של ילדה בת חמש, הייתי הילדה הלא אהובה, הלא רצויה וזה ליווה אותי במסע של חיי הבוגרים מתוך התת מודע שלי בלי שאני מבינה מהו הצורך שיראו אותי ויאהבו."

הלידות של סנדי היו מלווות בדיכאון אחרי לידה עד אובדנות. "אני שומרת לעצמי את הכאב. לא מספרת לאף אחד על תחושת הריקנות ,ועל הכר הרטוב מדמעות כל לילה. תיפקדתי בכל מאת האחוזים שלי ,שיתפתי ולא ביקשתי עזרה מאף אחד. הראיתי כלפי חוץ שאני אישה מושלמת, אמא למופת כשבפנים מתתי לאיטי. כשהפסקתי להרגיש לא ראיתי מה אני מפסידה או עוזבת פה. רציתי רק לא להיות ,שהכאב הזה יעבור.

150 מטרים מהים היה מחסום משטרתי. הייתי האוטו החמישי. וחיכיתי לסיים את חיי. השוטר שעמד שם ניגש אליי, דפק על החלון ואמר 'גברת, סעי הביתה'. הוא ראה את האיפור שנמרח מהבכי ואמר 'הכל יעבור אני יודע. סעי הביתה'.
אני לא יודעת מה היה במילותיו, אבל הרגשתי כמו מכת חשמל בגוף .ואני מוצאת את עצמי נוסעת הביתה כשאני מבטיחה לעצמי שאני לומדת להוריד את כל התחפושות ששמתי על עצמי כל החיים ובאה 'במערומי' לחיים חזרה.

כשנכנסתי הביתה הבן הקטן שלי אז בן שנתיים וחצי בערך שיחק בסלון ואני שואלת אותו 'למה אתה לא ישן?'
הוא סיפר לי שהכין לי ציור ושכח במגירה בגן ולא רצה לישון לפני שהוא אומר לי. בפעם הראשונה נתתי לעצמי להרגיש שמישהו זקוק לי וזה העיר אותי שוב לחיים".

סנדי החליטה ללמוד, בין היתר, תטא היליננג, רייקי, קבלה, אימון ילדים וקואצ'ינג. "לא היה קורס שלא השתתפתי מnlp ועד cbt. הרגשתי ששום דבר לא באמת ממלא אותי. עד שהכרתי את התניא ששינה לי את כל תפיסות העולם שהיו לי, על עצמי, על העולם ועל הנפש. שילמתי מחירים כבדים בחיי עד שלמדתי לרפא את עצמי. הפכתי מאמנת ומרצה לשינוי הסיפור שאנחנו מספרים לעצמינו. כשאני רואה נשים שמגיעות אלי ודרך מסע מקבלות כלים משנות את חייהן אין מאושרת ממני.
נשבעתי שאת הכאב שלי אני הופכת לשליחות", היא מספרת.

סנדי מקימה מרחב התבוננות שבו עוברות עשרות נשים סדנאות של התפתחות ומעבר מקיום לחיות. "ממקום של 'אני חייב- עושה לקיומי- למקום של חיות – ההתבוננות, התשוקה והרצון לחיים חדשים'", היא מסבירה. "בסדנאות אני עוזרת למשתתפות לקלף קליפות ששמו על נפשם במשך החיים בעזרת מדיטציות, ריפוי בעזרת הפרשנות שלי לספר התניא, והחיבור שלהן למקומות הגבוהים שלהן. אני לא יודעת להגיד בעוד חמש שנים איפה אהיה אני רק יודעת שאין סיכוי שאני אחזור לכיתה א' שוב. אני כן יודעת להגיד בביטחון ואמונה שכשלומדים לשנות את המחשבות הרגש משתנה וכתוצאה מזה הפעולות שלנו משתנות. וזה ייקח אותנו בוודאות למקום טוב יותר."

היא קוראת להרצאה שלה "הרצגה": "בהרצאות שלי הנשים עוברות ריפוי, תוך כדי ההרצגה  אני שמה עלי תחפושת, ויחד עם המוסיקה סוחפת את הקהל למצוא חלקים מחייו בתוך הסיפור שלי".

ה"הרצגה" הבאה של סנדי פאר תתקיים בתיאטרון "דופן" בפתח תקוה בב-18/03/2024.

רעידת אדמה בחדשות 13: זה הבכיר שעוזב למתחרים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24

יכול לעניין אותך גם

דני קושמרו

דני קושמרו נגד האמן האגדי: "יש דמעות בגן העדן לילדי הטבח גם?"

המגיש נגד אריק קלפטון: "כתבת את 'דמעות בגן עדן' אחרי שהבן הקטן שלך בן 4 נהרג. יש לך דמעות לעומר הקטן בן השנתיים שנרצח במיטה בניר עוז?"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן נפרד בכאב: "משתתף בצערכם, התבשרו בבשורות קשות"

הזמר נכח בלוויה של החייל המנוח ומסר: "משפחת יבלונקה יקרה לליבי, חברות של שנים וגם את חנן זכיתי להכיר. משתתף בצערכם ובצער כל המשפחות"

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24
האח הגדול

כוכב האח הגדול עבר ניתוח: "חייב להציל את הבריאות שלי"

​דודו כהן סיפר מה גרם לו להכנס לחדר הניתוח: "הרגשתי שאני חייב להציל כבר את הבריאות הנפש והנשמה שלי ועשיתי את זה בגדול"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג שומרת על שתיקה: "פתאום היא בדממה? לא מסתדר לי"

כוכבת הרשת חן עשור נגד המגישה: "מבחינתי זה סופר חמור גבר שמרים יד על אישה, ופתאום אופירה בדממה. את מאמינה להן לא? מה קרה שזה קשור לחבר שלך?"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,06/06/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל בווידוי כואב: "צריך לעבור ניתוח בביצים"

המגיש סיפר: "ארבעה חודשים אני מרים חיילים על הכתפיים ועושה להם שמח. לא מגיע לי? אני צריך לעבור ניתוח בביצים, הנה, אני אומר את זה בשידור"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24
נועה קירל ערן לוי

נועה קירל מקבלת הצעה מרגשת: למי בחרה לומר 'כן'?

yes ונועה קירל ממשיכים לשנה נוספת, סמנכ"ל השיווק של yes: "ככוכבת המובילה והבולטת בישראל, נועה מתכתבת עם ערכי המותג שלנו"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

קוראי JANANEWS בחרו: שנטל בלזברג מנכ"לית "משפחה אחת" היא הזוכה בסקר יום הנשים הבינלאומי

ה7 באוקטובר היה אחד הימים הקשים שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה, ועם זאת, אם נוכל להצביע על נקודת אור קטנה- האירוע הנושא חשף את פניה היפות של מדינת ישראל. הרבה גיבורים וגיבורות שהקריבו את נפשם למען המדינה, שנלחמים גם כעת בחזיתות השונות וחברה אזרחית שפועלת ללא לאות לסייע, להסביר, לתווך ולשתף. לרגל יום הנשים הבינלאומי העלינו לבחירתכם 10 נשים שראויות להיקרא גיבורות השנה ואתם קבעתם: שנטל בלזברג, מנכ"לית עמותת "משפחה אחת" המסייעת לנפגעי טרור, היא גיבורת השנה שלכם. יום אישה שמח

מערכת ג׳ננה
יום שישי,08/03/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג במתקפה חריפה: "הפה שלך יום אחד ידפוק אותך"

המגישה טענה בטור דעה נגד השרה אורית סטרוק: "איך את מעיזה להגיד שחייהם של 33 חטופים לא מעניינים אותך? ממה את עשויה?"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24
ערד ניר צילום מסך

מגיש חדשות 12 תחת מתקפה: "התחנפנו לשונאינו מספיק"

ערד ניר שיתף וידאו של טנק צה"לי וכתב: "הנה דוגמה לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם", אלירז שדה יצא להתקפה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
הפטריוטים, צילום מסך

ינון מגל נחשף לראשונה: כוכב 'הפטריוטים' מספר הכל

יותם זמרי מספר: "ינון אחלה גבר. עושה המון מעשים טובים ונותן בסתר. יכול לעלות בשנייה מ 0 ל 200. רואה את האור האדום מעל המצלמות, נדלק לו המגל"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24

"כשהפסקתי להרגיש לא ראיתי מה אני מפסידה"| סיפורה של סנדי פאר

בבוקר שיגרתי אחד סנדי פאר קמה כהרגלה ושלחה את ילדיה למסגרות בבתי הספר והגנים. היא נכנסה למטבח, הכינה את ארוחת הצהריים, ערכה את השולחן בדמעות כי הפעם ידעה שהיא לא חוזרת. היא החליטה להתאבד.

מערכת ג׳ננה
יום שני,11/03/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל חושף לראשונה: כך כמעט עקצו ממני 250,000 שקל

כוכב הריאליטי חשף לראשונה: "נכנסתי ללחץ והם רוצים בתמורה לקלטת 250 או 300 אלף שקל שלא לפרסם את זה, כי אם לא, אז הם מפרסמים את זה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

וואטסאפ עושה מהפכה באפליקציה: זה השינוי החדש שייכנס

האפליקציות החדשות ל-Windows ו-Mac מציעות ביצועים משופרים, מהימנות גבוהה יותר ופונקציות שיתופיות שמשדרגות את הפרודוקטיביות

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24
מאיר אוליאל

"שום שואה לא תחליף את יום השואה הנאצי" | טור דעה

העיתונאי מאיר אוליאל בטור מיוחד ליום השואה: החינוך החרדי כשל בלימוד יום השואה והמסר החשוב משורד השואה לטבח ה- 7 לאוקטובר

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24
סופרמרקט

מכה ללקוחות בסופרמרקט: בכמה יתייקרו מוצרי שטראוס ומחלבות גד?

מוצרי מחלבות שטראוס יתייקרו ב-1.6%. עדכון המחירים יכנס לתוקף החל מ 19.5. במקביל, מחלבות גד גם מעלים את המחירים בעוד שבועיים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
טלוויזיה PIXBAY

הערוץ הזה מפסיק לשדר בישראל: במי לא תוכלו לצפות יותר?

משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראל, בנוסף הופסקו שידורי הרשת בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24
עדן גולן באירוויזיון

אירוויזיון 2024 בדרמת ענק: זה המקום אליו הגיעה ישראל

עדן גולן רשמה הישג נאה במשדר הגמר של אירוויזיון 2024 כשהגיעה למקום החמישי המכובד, הרבה בזכות הקהל בבית שנתן לה 323 נקודות

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,12/05/24
אילה חסון, צילום מסך

איילה חסון עצבנית: "משקשק בלילה מפחד"

חסון טענה: "אני כועסת על אמריקה בצורה קשה מאוד. זה הסיפור המרכזי, הממשל האמריקאי פשוט הפקיר במשך שבועות יהודים טובים שומרי חוק באוניברסיטאות"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
לוסי איוב יחצ

לוסי איוב נשברת בדמעות: "לא הכל בסדר, לא רק אני חטפתי"

מגישת כאן 11 נזכרת במתקפה עליה: "היה עלי עליהום באינסטגרם וגיליתי את זה באיחור של יממה כי כל כך לא הייתי שם"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
פאולה רוזנברג

פאולה רוזנברג חוטפת השפלה: "אתם בכלל לא גרים בארץ"

לאחר שחיזקה את בית המשפט על ביטול פטור הגיוס לחרדים, קותי סבג יצא נגדה: "יש נדל"ן בקפריסין", ואיך הגיבה לו על כך?

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,25/06/24

חדשות 13 סופגת עזיבה נוספת: מי בחרה בישראל היום?

מערכת ג׳ננה
יום שני,03/06/24

רני רהב סוגר חשבון: "כל עוד אתה לא מוותר, שתוק"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,16/06/24

יובל המבולבל מטיל פצצה: "לא אופיע יותר בשבת"

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

ינון מגל משפיל את רביב דרוקר: "מבין איך היו קאפואים"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!