יכול לעניין אותך גם

חדשות

קרדיט:

מגיש ערוץ 14 נפל קורבן לעוקץ: "היזהרו מהאיש הזה"

שי גולדן חשף בתכניתו: "הציג את עצמו כטכנאי מזגנים, לא אמר את שמו האמיתי, הגיע אליי לא ביצע שום פעולה ואז פשוט ברח עם הכסף"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

23/06/24

מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14, 'ישראל הבוקר', שי גולדן, חשף לאחרונה כי הוא נפל לעוקץ של טכנאי מזגנים לכאורה, הוא פרסם את פרטיו של הטכנאי והזהיר מפניו. הבוקר (ראשון)בתכניתו הוא המשיך לספר על המקרה.

 

גולדן סיפר בין היתר: "כמה מהאנשים באמת יושבים בכלא ומשלמים מחיר על המעשים וגם למען ייראו ויראו נוכלים אחרים, שעושים את זה, גונבים ומסיימים עם עבודות שירות וחוזרים לסורם. אני אגב אספר בקצרה שנוכל שנחשף לפני כמה שנים ביצאת צדיק, בדה שם, הציג את עצמו כטכנאי מזגנים, לא אמר את שמו האמיתי".

.

גולדן עוד המשיך: "הגיע אליי לא ביצע שום פעולה ואז פשוט ברח עם הכסף. מה הסבירות שאדם כזה באמת כדי להרחיק אותו מאנשים נוספים יישב בכלא תקופה ארוכה וגם כדי להרתיע נוכלים ונוכלות אחרים? אני הגשתי תלונה במשטרה"

 

רק בסוף השבוע חשף: "שמעו סיפור: אתמול אני מצלצל לאיזה ברנש שמצאתי בגוגל, כדי שיבוא לתקן לי את המזגן. מזגן ישן, מסוג ״תדיראן מנהטן״. מה אני מבין במזגנים? הזמנתי טכנאי. מגיע הברנש. נראה חביב. שמו מיכאל. מסתכל בקופסה ואומר: ״שמע, זה מזגן ישן. החלפת גז פה זה עניין יקר. יעלה לך 1200 שקל. ועוד 350 שקל״ (לא הזכיר את המילה מע״מ). אמרתי ״נשמע לי יקר, אבל תהיה בריא. רק תתקן את המזגן״. ואז הייתי צריך לצאת מהבית ואחי נשאר עם האיש".

 

עוד טען: "מגיעה חשבונית על סך 2400 ש״ח. ״איך 2400 ש״ח? הרי 1200 ועוד 350 זה 1550״. ״אה״, הוא אומר, ״קיבלתי דו״ח חנייה. אחיך אמר לי שאפשר לחנות כאן למטה, אז חניתי וקיבלתי דו״ח. אז הוספתי למחיר״. בלעתי את גוש החרא הזה בגרון (אני יודע שאני אדם נחמד מדי, וכנראה גם קצת פרייאר, אבל אני לא אוהב לריב עם אנשים על הפרנסה שלהם) ואמרתי לעצמי ״נו, לפחות המזגן יעבוד״. ״תפעיל אותו מחר. מחר הוא יעבוד״, הוא הבטיח".

 

גולדן כתב: "מגיע מחר. כלומר היום. המזגן לא עובד. מצלצל. אומר לו, ״שמע, המזגן לא עובד. אתה מוכן לבוא ולתקן?״ אומר לי: ״צריך להחליף מדחס. ראיתי אתמול שהמדחס לא טוב, ושצריך להחליף, אבל זה 5000 שקל. לא שווה לך להחליף. חבל לך על הכסף. אין טעם לבוא״. אמרתי, ״רגע, לא הבנתי. יצאת אתמול מהדירה כשידעת שהמזגן לא עובד וגבית ממני 2400 שקל, ועכשיו אתה אומר לי שלא שווה לתקן את המזגן? אז למה שילמתי לך כסף?״ אמר לי, בלי למצמץ: ״אני באתי להחליף גז, לא לתקן את המזגן״. נשבע לכם, זה מה אמר. אמרתי, ״טוב, תבוא לתקן עכשיו״. אמר: ״לא, אין טעם״. אמרתי: ״אז תחזיר לי את הכסף״. צחק לי בפרצוף".

עוד רשם: "אז בלית ברירה, אני נאלץ לעשות דבר שמעולם לא עשיתי ולהזהיר אותכם מפני אדם בשם (אשר בגוגל קופץ בתוצאה הראשונה כשמקישים ״טכנאי מזגנים ברמת-גן״), אשר הסתבר שהוא בכלל לא טכנאי מזגנים כי אם חשמלאי. אז אני מצרף כאן את פרטיו, ואת תמונתו, למען תדעו ותיזהרו מהאיש הזה. וגם שתשתפו ככל האפשר את הפוסט הזה, בכדי שאיש לא ייפול בפח שלו. מיותר לציין שכאשר ביקשתי את פרטיו המלאים, הוא חסם את הטלפון שלו. קלאסי, לא?".

 

לסיום הדגיש: "אז היזהרו, היזהרו מהאיש, שסירב לומר לי מה שם משפחתו – עם מספר הטלפון שמופיע כאן. הוא לא טכנאי מזגנים, כי אם חשמלאי ומתקן דודים בכלל. והוא יקח את הכסף שלכם ואז ייעלם, גם אם הבעיה לא נפתרה. ואם יש כאן עו״ד שמתמחה בענייני צרכנות, אשמח לעצה כיצד להתמודד עם מעשה הנבלה הזה. יש מצב שהייתי מטומטם ולא זהיר. אבל אין שאלה בכלל שפגשתי אדם, איך נאמר זאת?, בין שקרן לנוכל. אולי שניהם, בעצם",.

רעידת אדמה בחדשות 13: זה הבכיר שעוזב למתחרים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24

יכול לעניין אותך גם

ערוץ 14

מגישת ערוץ 14 מסיימת פרק בקריירה: "בנסיבות המורכבות - קשה לסכם"

מגי טביבי כתבה באינסטגרם שלה: "בנסיבות המורכבות - קשה לסכם. רק רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על הזכות ולכם על הפרגון שמילא השבוע את הלב"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
אופירה אסייג

השותף של אופירה אסייג הגזים? התבדח על נועה ארגמני וחטף אש

חיים לוינסון מ"הארץ" שמגיש תוכנית בקשת 12, כתב ציוץ פוגעני על תמונה של ארגמני עם אביה לאחר השחרור: "מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24
רשת 13, צילום פרטי

חדשות 13 בבלגן מטורף: המנכ"לית נגד העיתונאים, חרם הוכרז נגדה

ועד עובדי חדשות 13 איים: ״היום מבשיל סכסוך העבודה שעליו הכרזנו לפני שבועיים - כל האמצעים על השולחן", שמאלוב ברקוביץ' עקצה: "אמירות כזב"

מערכת ג׳ננה
יום שני,01/07/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג מאחלת מוות: "בקרוב גם יבכו עלייך"

אסייג כתבה: "וזה סופו של כל רשע, ראיסי נשרף כליל היישר לגיהנום, איברהים ראיסי ביי". וגם לנסראללה שלחה "איחולים" חמים

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן נשבר: "איני רוצה שמשפחות נוספות יחוו שבר כזה"

גולן החל את המופע בהתייחסות לידיעות הקשות על נפילתם של הלוחמים, שרכבם המשוריין עלה על מטען חבלה בסמוך למחנה הפליטים תל א-סולטאן שברצועה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,16/06/24

שטר של דולר ששווה 6,000 דולר? בדקו אצלכם בארנק

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
דני קושמרו

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

"זו הייתה חוויה מסעירה, מתישה ומרטיטה - ללכת הכי רחוק שאפשר", סיפר קושמרו בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה על סרטו החדש

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
חדשות 13 צילום מסך

אחרי 22 שנה: עזיבה כואבת בחדשות 13

אמנון ברקאי, סמנכ"ל ההפקה בחדשות 13 מצטרף ל-i24NEWS, לקראת השקת הערוץ בעברית, ויעמוד בראש מערך ההפקה של ארבעת ערוצי הרשת

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,02/06/24
שנטל בלזברג

עמותת "משפחה אחת" במחווה מרגשת לקציני צה"ל

עמותת "משפחה אחת", שמאז המלחמה שילשה את פעילותה, אירחה יום ריטריט ייחודי ל-25 מהקצינים הבכירים ביותר של "מרכז נפגעי צה"ל" שאמונים על הבשורות הקשות למשפחות נפגעי צה"ל והחללים. האירוע היווה הפוגה קצרה ותמיכה לבעלי התפקידים הקשים ביותר בצבא ההגנה לישראל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24
האח הגדול

כוכב האח הגדול עבר ניתוח: "חייב להציל את הבריאות שלי"

​דודו כהן סיפר מה גרם לו להכנס לחדר הניתוח: "הרגשתי שאני חייב להציל כבר את הבריאות הנפש והנשמה שלי ועשיתי את זה בגדול"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24
ינון מגל

נתניהו מבריז לערוץ 14: ינון מגל והפטריוטים מובכים

נתניהו אמור היה להגיע לראיון ראשון בתקשורת הישראלית בתכנית 'הפטריוטים' של ערוץ 14, אך שעה קלה לפני תחילת התכנית, יצאה מלשכתו הודעת ביטול

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,20/06/24
צופית גרנט כאן 11

צופית גרנט כועסת: "מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?"

צופית גרנט: "לעזתים אין לי שום חמלה. החזקתם חטופים בדירות שלכם, הכתב של אלג'זירה בלתי מעורב? מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,25/06/24
הדס שטייף המתחזים

הלם בתקשורת הישראלית: העיתונאית האהובה נפרדת אחרי 35 שנה

הדס שטייף מסיימת את דרכה בגל"צ: "אני באותו טלפון. אבל בשדות מרעה של סוסים דוהרים. אני ממשיכה לעבוד על שולחן העבודה שלי, יש לא מעט התחייבויות"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,31/05/24

התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן חוזרת בגרסה חדשה ל- כאן 11

השף חיים כהן יארח בכל תוכנית דמויות בולטות בחברה, בתקשורת ובתרבות הישראלית, בהם – ששון גבאי, שי אביבי, רותי ברודו, ליאור אשכנזי, יניב ביטון, נועה קולר, גידי גוב, ירדן ג'רבי, חיים ילין, קרן אגם ורבים נוספים. 

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24
טלוויזיה PIXBAY

האח הגדול תחת מתקפה של משפחות החטופים: "למי זה הגיוני?"

רומי אלבג, אחותה של התצפיתנית החטופה לירי, הביעה זעזוע ברשתות החברתיות: "אחותי יושבת כמעט 8 חודשים במנהרות, וב'אח הגדול' יריבו על סיגריות"

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24
יגאל לנקרי

טרגדיה: כוכב האח הגדול נפטר בגיל 63 מדום לב

יגאל אלנקרי, אחד מכוכבי העונה השלישית של "האח הגדול", נפטר, חבריו לעונה ספדו: "מקווה שהיו לו חיים טובים עד הסוף, עצוב ממש״

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

פאולה רוזנברג עוקצת בצורה כואבת: "אם כבר אז כבר"

רוזנברג טענה: "כשהתגייסתי לא שאלו אותי אם אני מעדיפה להעניק בהתנדבות 4 חודשי קורס קדם צבאי ואח"כ לשרת שלוש שנים. זה היה ברור שאין זכות בחירה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
i24 יורי סקוירסקי

רשת 13 בפרידה נוספת: מי העדיפה לעזוב לערוץ החדש שקם בישראל?

מעין וילצ'יק-שגב מצטרפת לנבחרת החדשות של i24NEWS בעברית, הערוץ הרביעי של רשת ערוצי החדשות הבינלאומיים המשדרים מישראל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר מתרגשת: "שאלוהים ישמור לנו עלייך"

בר זוהר כתבה לביתם הקטנה לכבוד יום ההולדת: "חלום שהתגשם שלי. כל יום אוהבת אותך יותר, מעריצה אותך", ומה כתב האבא המאושר?

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24

אזהרה חמורה למשתמשי וואטסאפ בישראל: ההודעה הזו מסכנת אתכם

באזהרה בעברית וברוסית לאזרחי ישראל תחת המסר "לעולם אל תעבירו את הקוד בן 6 הספרות שאתם מקבלים בהודעה SMS", מערך הסייבר יצא בהסבר חריג

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24

למען שורדי הנובה: אומני ישראל יתאחדו על במה אחת

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

השותף של אופירה אסייג הגזים? התבדח על נועה ארגמני וחטף אש

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24

אופירה אסייג עוקצת את חיים לוינסון: "לא רוצה בושם ב-100 שקל"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,03/05/24

ינון מגל משפיל את הקולגות: "כל שנה, אותה תעמולה ואותו פייק"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!