יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

"גיבורים" | גלעד שגב חוזר עם מיזם חדש לזכר נרצחי ה7 באוקטובר

פרויקט ״גיבורים״ של גלעד שגב לזכר חללי מלחמת "חרבות ברזל" - ״לנצח בתוכי״ לזכרו של נטע אפשטיין עם קליפ בהשתתפותה של בת זוגתו אירן שביט שלמען הנצחתו החליטה באומץ רב לקחת חלק בצילומי הוידאו קליפ בביתם, כשהיא לובשת את שמלת הכלה שחיכתה ליום חתונתם.

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

02/04/24

״לנצח בתוכי״, הוא השיר השלישי שיוצא לאור מתוך פרויקט "גיבורים" של הזמר והיוצר גלעד שגב, ונכתב לזכרו נטע אפשטיין. ב7 לאוקטובר נטע ובת זוגו אירן שביט שהו במרחב המוגן בביתם בכפר עזה, כשהמחבלים תקפו את המקום. ברגע מסוים, נזרק רימון אליהם, ונטע קפץ ונשכב עליו והקריב את חייו כדי להציל את אהובתו. מאוחר יותר חיילים חילצו את אירן מן התופת.

בשיחות וראיונות לאחר האירוע, סיפרה אירן על האירוע ועל נטע, ועל סמך מילותיה נכתב השיר "לנצח בתוכי". למען ההנצחה, אירן החליטה באומץ רב לקחת חלק בצילומי הוידאו קליפ בביתם, כשהיא לובשת את שמלת הכלה שחיכתה ליום חתונתם.

הטקסט על נטע היה הראשון שנכתב במסגרת פרויקט גיבורים שהחל עם פרוץ המלחמה כשגלעד שגב כתב והעלה טקסטים ספונטניים המוקדשים לגיבורי האירועים ולסיפוריהם ההירואיים. הטקסטים התפרסמו ברשתות, כמעט מדי יום הוקדשו המילים לגיבור אחר, כשהפוסטים זוכים לעשרות אלפי שיתופים בארץ ובעולם. בעקבות זאת ולאור תחושתו, תגובות ובקשות, החליט גלעד להלחין ולהקליט את הטקסטים, מה שהוביל לאלבום מוזיקלי, יצירה משותפת יחד עם המפיק גלעד שמואלי.

השיר הראשון "זו שנשארה", שיצא הוקדש לזכרה של לירון ברדה, השיר השני "בידיים חשופות" לזכרו של יונתן אלעזרי יצא אחריו.

גלעד שגב שהתפרסם לראשונה עם ״עכשיו טוב״ שכתב לזכר אחיו, סרן שרון שגב.

שגב: "שירי אהבה רבים נכתבו בתולדות המוסיקה, אבל מעטים מהם מספרים על סיפור כל כך רומנטי ומרגש כמו שזכינו לספר פה, שמבוסס על מילותיה המרגשות כל כך של אירן. הסיפור של נטע ואירן הוא לא פחות מאגדי, קיוויתי שעל ידי סיפורו בשיר וקליפ נוכל לתת משהו למשפחה ולאירן שחוו את הנורא מכל, ומה שקרה שאחרי המפגש עם אירן בצילומים יצא שדווקא הצוות ואני יצאנו מחוזקים בזכותה. אני לא יכול לחשוב על משהו מרגש יותר מגבורתו של נטע, שקפץ להציל את אהובתו, ובכך בעיניי, הציל את האהבה עצמה".

פרויקט גיבורים יושק באלבום של שירים וקליפים להורדה על גבי ספר לקראת יום הזיכרון. כל הכנסות ההפצה של שיר זה, וכלל שירי הפרויקט העתידיים, יהוו תרומה לתושבי העוטף ונפגעי הקרבות.

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

יכול לעניין אותך גם

צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי נפרד מחדשות 13 אחרי 22 שנה בכעס: "הייתי לבד"

יחזקאלי טוען: "זו סביבה שנהייתה פחות נוחה עם השנים, בטח במלחמה. הייתי רוצה להיות במקום שיותר מחזק את החיילים. הגעתי למצב שאני כבר לא מאיר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24

"בין הים לנהר"- המחווה של יוני בלוך לסמל אמיר לביא ז"ל

ברק פלדמן, יוצר השיר "בין הים לנהר" מספר על הכתיבה של השיר

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24

משפצים את השכונה ומרפאים את הטראומה

עמותת "חוסן קהילתי אופקים" ו"התנועה למאבק באנטישמיות" בפרויקט שיקום שכונת מישור הגפן באופקים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24
מאיה בצלאל וקותי

מכה ל-91FM: שני השדרים המובילים עוברים לתחנה מתחרה

מאיה בצלאל עסיס וקותי סבג עוברים לכאן גימל ויגישו תוכנית בוקר חדשה, תודה לכל המאזינים והצופים שמלווים אותנו, מאיה וקותי - התחלנו"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

ישראל תכריע את האירוויזיון? זו ההחלטה המפתיעה בכאן 11

מאיה אלקולומברה, המשדרת בכאן גימל ובכאן 88 מאז הקמת התאגיד, תגיש את הנקודות מטעם ישראל בתחרות בה עדן גולן תנסה לעשות סנסציה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים מוינו היום במרכז לשיקום תעסוקתי "מפרשים" של האגודה לבריאות הציבור באשדוד ויימסרו למפונים

בשיתוף פעולה בין עמותת ׳שינוע חברתי׳ ו׳האגודה לבריאות הציבור׳ התקיים היום (ג׳, 06.02) במרכז לשיקום תעסוקתי ”מפרשים" באשדוד, יום מיונים מיוחד לעשרות אלפי פריטי ביגוד חדשים שנתרמו בתקופה האחרונה ע״י חברות טקסטיל ונאספו מכל רחבי הארץ. תכלית המיונים - העברתם בצורה מסודרת לטובת מפונים מהדרום והעוטף, שפנו לסיוע דרך מספר מוקדי חלוקה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,06/02/24

מרכז חדש הוקם לטיפול ביוצאי כוחות הביטחון עם פוסט טראומה בהרצוג

צעד חשוב בתחום השיקום ליוצאי כוחות הביטחון. נפתח מרכז חדש, ראשון במרחב ירושלים, לטיפול בפוסט טראומה ובבריאות הנפש במרכז הרפואי הרצוג. הפעילות במרכז החדש מנוהלת ע"י אגף הפסיכיאטריה בהרצוג, ומתבססת על הניסיון של מטי"ב (המרכז הישראלי הותיק לפסיכו-טראומה), שנחשב למוביל בתחום בכל העולם, וממוקם בתוך קומפלקס הרצוג.ד"ר קובי חביב, מנהל הרצוג: "הקמנו מרכז חדש ופורץ דרך מבחינת הגישה הטיפולית בנפש והראייה המערכתית והאינטגרטיבית. המרפאה ממוקמת בבניין המרפאות החדש אצלנו, שבנייתו הושלמה אשתקד, ויש בו תנאים מצוינים".

מערכת ג׳ננה
יום שני,05/02/24

הדרכים להתמודדות עם אכילה רגשית בעת משבר

אכילה רגשית היא שימוש באכילה כווסת למצבים רגשיים, מצבים בהם האכילה לא קשורה לרעב פיזי, אלא לרעב ולצורך רגשי. אוכל יכול להוות נחמה, לאפשר ניתוק מרגשות קשים כמו ריקנות ולהקל על המצב במשך פרק זמן מסוים. אולם השימוש באוכל כווסת רגשי עלול לפגוע בטווח הרחוק ולכן חשוב לזהות אותו ולאחר מכן להחליט האם הוא מועיל או לא ולהכיר דרכי התמודדות נוספות. לקראת ההרצאה ב25.2 הדיאטנית הקלינית עדי יערן מסבירה על התופעה

עדי יערן
יום שני,12/02/24

מקדמים חדשנות כחול-לבן בשוק הפסולת- משרד האנרגיה והתשתיות והמשרד להגנת הסביבה יעניקו זו השנה השנייה ברציפות תמיכה בסך של כ-15 מיליון שקל להקמת מתקני חלוץ לטיפול בפסולת והשבת אנרגיה

תמיכות אלה הן בהתאם לאסטרטגיה הממשלתית לטיפול בפסולת, לקידום אנרגיות מתחדשות ולצמצום פליטות שאותן מקדמים המשרד להגנת הסביבה ומשרד האנרגיה והתשתיות השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "המשרד להגנת הסביבה משקיע משאבים משמעותיים בקידום של פתרונות קצה לטיפול בפסולת. המתקנים שהוקמו ואשר מוקמים בימים אלו ברחבי הארץ בתמיכת המשרד, מתבססים על טכנולוגיות מוכחות ומוכרות מהעולם. החדשנות הישראלית יודעת לייצר הזדמנויות מצוינות בכל תחומי החיים, והמשרד להגנת הסביבה רואה ערך רב בתמיכה בטכנולוגיות וביוזמות מקומיות אשר נועדו לבחון בארץ טכנולוגיות ומיזמי חדשנות כחול לבן. המיזמים שיזכו בתמיכה המשותפת עם משרד האנרגיה והתשתיות יצטרכו להוכיח היתכנות טכנית וכלכלית, באופן אשר יקדם את משק הפסולת הישראלי".

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

מה הביא את אברי גלעד להיות איש תקשורת מהטובים שישנם?

צביה פרומקין בראשי מנתחת לפי הנומרולוגיה את האיש שמחזיק שנים רבות לצד תוכניות מגוונות, שעשועונים, וכמובן התוכנית המצוינת "העולם הערב" עם ארז טל לצד פעולותיו להרחבת הרישיונות לקנביס רפואי ובמקביל ייצר את הסרט "גראס באישור הרופא" ואת הסדרה "שאיפות גדולות".

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,14/01/24

"בואו לאכול איתי"- חוזרת לשבוע ספיישל חג פסח

תוכנית הקאלט של כאן 11, זוכת פרסי האקדמיה, תארח בפסח 5 בשלנים מוכרים, אך לא בהכרח מכירים, לחמש ארוחות חג כשרות ופרועות במיוחד שבוע ספיישל פסח ישודר החל מ- 21 באפריל, מידי ערב, אחריי החדשות ב-כאן 11

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,11/04/24
אייל גולן, אינסטגרם

אייל גולן נפרד בכאב: "בוקר קשה מנשוא, הלב מרוסק"

לאחר היוודע מותם של 5 חיילים כתב הזמר בעצב: "עוד משפחות שמצטרפות למשפחות השכול. הלב פשוט מרוסק, יהי זכרם ברוך"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24

רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית לחמים, עוגיות ועוגות חדשה לעונת החורף 2024

הם מתוקים, מנחמים, מלאי ניחוחות משכרים והם בהחלט יחממו לכם את עונת החורף. רשת ״מאפה נאמן״, המובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, מוציאה מהתנור קולקציה בעלת מרקמים עשירים, טעימים ומנחמים במיוחד, כזו שהכי כיף להתכרבל איתה.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,09/01/24

בחרתם כבר מה הילדים ילבשו לחג?

אוראל בן חמו יצאה לתור אחרי הטרנדים הכי חמים לאביב הקרוב, כדי שילדיכם ירגישו חגיגיים וייהנו מהחג, שנייה לפני שהם מתלכלכים מהמצה והשוקולד.

אוראל בן חמו
יום ראשון,14/04/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר וגיא זוארץ נפרדים בכאב: "ביום אחד השמיים נופלים"

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות בר זוהר נזכרה באחיינה שנרצח במסיבת נובה: "לא יכולה לתאר את הכאב. אני אוהב אותך עילי שלי לנצח" ומה כתב בעלה?

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

קבוצת תמיכה ברוסית לנפגעי ה7 באוקטובר

עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה.

מערכת ג׳ננה
יום שני,18/03/24

המחווה של אולם האירועים "סופיה" ללוחמים וללוחמות

אולם האירועים "סופיה" בבאר שבע נרתם על מנת לספק לחיילי וחיילות גדוד תבור, המשרתים בעזה, את הריענון שהם כל כך זקוקים לו אחרי חודשי לחימה ארוכים. האירוע הינו שיתוף פעולה בין הורי הלוחמים לבין מוטי רווח, הבעלים של אולם האירועים.

מערכת ג׳ננה
יום שני,22/01/24
הוט אנרגיה

הוט נכנסת לעולם החשמל בהצעה שוברת שוק: חשמל חינם לשנה?

במסגרת השקת השירות, HOT תצא במבצע "חשמל חינם לשנה", במהלך המבצע תגריל החברה חבילת חשמל חינם לשנה בין לקוחות שירותי התקשורת והחשמל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

2 נרצחים ו-4 פצועים בפיגוע ירי סמוך לצומת ראם מסמיה

2 נרצחים ו-4 פצועים, בהם: 2 במצב קשה ו-2 במצב בינוני בפיגוע ירי סמוך לצומת ראם מסמיה * פראמדיק מד״א, ארי רוזנשטיין, שהיה עד לאירוע: "שמעתי צרורות ירי ומיד רצתי למקום. המראה היה קשה, פצועים שכבו מחוסרי הכרה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,20/02/24

The Art of Dreaming: תערוכת פופ-אפ מתנפחים חדשה

תערוכת פופ-אפ חדשה מבית היוצר של האוצרת והיזמית יערה זקס בשיתוף AIR PRODUCTION (אוצרת תערוכות הPOP-UP MUSEUM TLV וה- IMPERIAL HOTEL WONDERLAND) פתיחה לקהל הרחב: יום חמישי, 7.3.2024 עזריאלי שרונה דרך מנחם בגין 121, ת"א. הכניסה חינם

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

המדריך לבחירת תיכון

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,13/03/24

התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן חוזרת בגרסה חדשה ל- כאן 11

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,10/01/24

המרכז לשיקום תעסוקתי שנפגע ב-07.10 שב לפעילות

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24

אופירה אסייג מאחלת מוות: "בקרוב גם יבכו עלייך"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!