יכול לעניין אותך גם

חדשות

קרדיט: נטע עדני. קרדיט צילום: ענת לוי

המתווכת

נטע עדני היא אישה של חיבורים. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא אהבה אנשים והבינה כמה כוח יש לשיתופי פעולה ולעבודה משותפת. נטע חובשת לראשה מספר כובעים, שכביכול נראה שאין קשר ביניהם: היא גם אשת נדל"ן, גם מתעסקת בפיתוח עסקי, גם אקטיביסטית בעיר תל אביב (ובכלל) וגם מוציאה טיולי בוטיק להודו. אז מה בכל זאת הקשר ביניהם?

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

10/03/24

מקודם
נטע עדני. קרדיט צילום: נדיה פונכץ

"אני יזמת רב תחומית," מגדירה את עצמה נטע עדני בתחילת השיחה, "אני אוהבת להיות גם וגם וגם. משעמם להיות משהו אחד. אבל, בסוף, הכל מתחבר לאנשים. אפילו ב'בר קיימא' המוטו שלנו 'אנחנו עובדים עם אנשים והם בכל מקום".

נטע נולדה וגדלה ברמת גן וכיום מתגוררת בצפון הישן של תל אביב. היא הבעלים של "בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה", שהקימה לפני כעשור. היא למדה תעשיה וניהול, אבל התחילה את דרכה דווקא בעולם התיירות. לפני שני עשורים בביקור בהודו הרחוקה, נוצר אצלה החיבור העמוק והתודעתי למקום.
"נטע זה מנהיגה בהינדית- LEADER. ברגע שלמדתי את זה, הבנתי שלשם אני הולכת- למקום של להנהיג, להוביל, לנהל. אבל הדרך שלי היא ייחודית והיא מגיעה מהקרקע, מהחיבור לאנשים. ביליתי כשנה בהודו, חקרתי, למדתי והבנתי, שבעסקים אני צריכה לראות את האדם שמולי ולא את המספר. שנינו יכולים להרוויח אחד מהשנייה.
אני בוחרת את סביבת העבודה שלי ואת האנשים שאני עובדת מולם. הם צריכים להיות אנשים חיוביים, ערכיים. כאלה שמשאירים אחריהם משהו. העסק שלי מתבסס מאוד על אמון ואמינות. מאז ומתמיד היו לי אינטואיציות גבוהות לקריאת אנשים. יש אנשים שלא מתמזגים יחד ואני יודעת היום לסנן את הלקוחות שלי", היא מספרת.

״בר קיימא – נכסים.אנשים.סביבה, עובדת במודל ייחודי לבניית מותגי נדל"ן מנצחים. המטרה היא לייחד ולבדל את הפרויקט ולמקסם את התשואה ליזם ולדיירים. הכל מתחיל בפיתוח החזון הנדל"ני לפרויקט, שמתחיל כבר עם איתור הקרקע וממשיך עם בניית אסטרטגיית תמחור אופטימלית ליזם. בשלב הבא אני בונה את הזהות המותגית, בניית האסטרטגיה השיווקית ובניית אסטרטגיית תמחור לצרכן. רק אז עוברים לבניית אסטרטגיית המכירה. כל זאת, על מנת ליצור חווית מכירה/קניה ייחודית. החברה עסקה בתחילה עם לקוחות פרטיים בקניה ומכירה של נכסים בלבד, אך ברבות השנים הרחיבה לתחום שיווק ויזמות", מסבירה נטע.
החברה שהקימה מתמקדת בשיווק פרויקטים של קבלנים ועד לליווי דיירים להליך של תמ"א 38/2: "אני מתעקשת על הסעיף הזה, שמשמעו הריסה ובנייה מחדש, כי אני לא מקבלת את התמ"אות, שעוסקות רק בשיפוץ החזות של הבניין או הבית. בעיניי זה מסוכן. אם רוצים לשפר ולשדרג, זה צריך להיות מהיסודות. בתכנון צריך להתחשב ברצון האנשים ואמונתם, תוך התייחסות לא רק למגוריהם, אלא גם לצורכי עבודתם ושאר המשאלות שלהם לשיפור תנאי חייהם", היא מסבירה.

 

הודו הוא חיבור לאנשים. קרדיט צילום: ליאת ולנשטיין

בימים אלו, החברה עוסקת בשלבי יזום מתקדמים בפרויקט התחדשות בגבעתיים, ראש העין ותל אביב במקביל.
כאמור, נטע היא יזמת רב-תחומית ועוסקת במספר תחומים במקביל. אחד מהם הוא טיולי החוויה להודו, שהיא מלווה "עבדתי כסוכנת נסיעות במשך תקופה. בגיל 30, החלטתי לעזוב הכל ולנסוע לכמעט שנה להודו, נפאל ועוד אזורים במזרח. מה שאנשים עושים אחרי צבא, אני עשיתי כבר בגיל בוגר יותר, אחרי הלימודים. הודו הוא חיבור לאנשים. זה גם המקום, שמחבר את כל הדברים שאני עושה כיום מבחינה עסקית ורוחנית. כשאני מוציאה טיולים אני מוכרת חוויה, לא רק את הידע, שצברתי ורכשתי שם.

גם לטיולים האלה, כמו ביתר עסקיי, אני בוררת עם מי לנסוע. הייתה לי לקוחה שביקשה להצטרף לטיול וכבר על השנייה הראשונה ידעתי שהיא ואני זה התנגחות. היא ממש הפצירה בי שאסע איתה, ואני צדקתי- כל הטיול לא הסתדרנו. מאז אני לא חוזרת על הטעות הזו. בעיניי, כל אדם חייב להעניק ערך. להשאיר משהו איתו, ידע, יצירתיות, ייחודיות. אם אני לא מזהה את זה באנשים שנוסעים איתי- אני כנראה אבחר לא להוציא אותם לטיול איתי".

הודו פיתחה אצל נטע עוד תחום והוא הפיתוח העסקי. היא מזהה את החיבור הייחודי בין ישראל להודו ומבינה את הצרכים של עסקים בישראל להתחבר לשירותים שחברות הודיות מציעות: "השוק בהודו רוצה להיכנס לשוק הישראלי בכל הנושא של תמיכה טכנית, אבטחת מידע, שירות לקוחות ועוד. המחסור בעובדים התגבר עם הלחימה שהחלה ב 8 באוקטובר, בעיקר בתחומי הבנייה והסיעוד. התפקיד שלי זה לתווך גם בין החברות הללו והצלחתי להגיע להישגים טובים עבור הלקוחות שלי," היא משתפת.

מתוקף העשייה המרובה שלה, צמחה גם ההיכרות עם הקהילות סביבה. "כשפונים אליי לעזרה אני תמיד אמצא דרך לסייע ולחבר אותו עם האדם המתאים לסייע לו. אני אוהבת ליצור את החיבורים בין האנשים בדרך לייצר משהו. זה מרגש אותי שהצלחתי לעזור ככה ולגעת באנשים. גם הטיולים וגם הנדל"ן יצרו לי מעגלי קשרים וקהילות עצומות בעיר שלי וברחבי הארץ ואני גם יודעת לייצר לעצמי הזדמנויות חדשות", מספרת נטע.

בקרוב היא מסיימת תואר, הפעם במדעי הרוח בהתמחות בשלטון המקומי. קצת לפני הבחירות המקומיות שאלתי אותה למה היא לא רצה בעצמה למועצת העיר "הרגשתי שזה עוד לא הזמן שלי. אני מקבלת הצעות כל יום לרוץ, וכנראה שזה יבשיל לשם יום אחד, אבל בינתיים אני עושה את כל זה כאדם עצמאי ונהנית", היא עונה בחיוך.
כאמור, נטע היא גם פעילה חברתית. מזה שנים היא מתנדבת ב"צהלה- למען הנוער בישראל" מבית ארגון "אלומה". על הפרויקט הזה, נטע וחבריה זכו באות הנשיא למתנדב בשנת 2020, "התנדבות עם בני הנוער זה אומר להוביל אותם להיות משמעותיים עבור עצמם ועבור החברה שבה הם גרים", היא אומרת.

 

ואם זה לא מספיק, אז נטע היא גם חלק מארגון LADIES CIRCLE – "מעגל נשים" – ארגון בינלאומי שקיים ב35 מדינות. בארגון מתנדבות נשים מגילאי 18-45 שמקיימות מפגשים אחת לחודש, בהם הן בוחרות איפה להתנדב במטרה להחזיר לקהילה. TANGENT CLUB הוא המועדון לבנות 45 ומעלה  של LADIES CIRCLE . "במפגש האחרון פגשנו את ליבת מלכה, שאיבדה את בנה, מתן ז"ל, בלחימה בעזה. היא ממעגל נשים נהריה והיא העבירה הרצאה לנשים שמחלימות מסרטן. היה מפגש מרגש כל כך".

למרות הישגיה הרבים בעסקים ובעולם החברתי, נטע לא מפסיקה לחלום, והמוח שלה רץ קדימה למחשבות "החלום שלי להגיע לכדי ביצוע של רעיונאית- לתת רעיונות לפיתוח וצמיחה ושמישהו אחר יבצע. אני מרגישה שיש לי עוד כל כך הרבה לתת ואני בטוחה שרק התחלתי".

יוסף חדאד נפרד בכאב: "לא קשה לי אז למה להתחלף?"

מערכת ג׳ננה
יום שני,12/08/24

יכול לעניין אותך גם

כאן 11 אירוויזיון

בלגן באירוויזיון: מגיש כאן 11 חוטף ביקורת חריפה מאחת המתמודדות

האמנית שמייצגת את אירלנד בתחרות, שכבר זכורות לה אמירות נגד ישראל, היא טענה כי ליברמן: ״הפר את כללי התחרות״

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24

פאולה רוזנברג עוקצת בצורה כואבת: "אם כבר אז כבר"

רוזנברג טענה: "כשהתגייסתי לא שאלו אותי אם אני מעדיפה להעניק בהתנדבות 4 חודשי קורס קדם צבאי ואח"כ לשרת שלוש שנים. זה היה ברור שאין זכות בחירה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
אולפני i24NEWS יורי סקוירסקי

ערוץ החדשות החדש בישראל עולה לאוויר: באיזו תחנה בשלט תמצאו אותו?

i24news השקיע סכומים משמעותיים ברכישת מספרי אפיקים אטרקטיביים הערוץ שילם מיליוני שקלים לחברות הטלוויזיה הרב-ערוציות באינטרנט. הרשימה בפנים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24
כאן 11

כאן 11 בבשורת ענק: אלו השדרוגים שנכנסים לערוץ

הסרט "אני רואה אותך" ישודר בכאן 11 ביום חמישי הקרוב 6.6.24 ויונגש לעיוורים וכבדי ראייה בכאן דיגיטל באתר ובאפליקציה, וגם: הנוסטלגיה הספורטיבית

מערכת ג׳ננה
יום שני,03/06/24
חן זנדר, חדשות 13

כתבת חדשות 13 נשברת: "אחד הימים שהכי חששתי שיגיע"

חן זנדר חוגגת מימונה בצל רצח אחותה: "לא נארח חברים ובני משפחה, לא נכין מופלטות ולא נודה על הזכות לחגוג יחד. קשה לדמיין את החגיגה בלי נועה"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן מספרת בכאב: "אני אכלתי את הכוויות האלה"

בסדרת "סטוריז" ארוכה, דניאל גרינברג חשפה כי גם היא עצמה נפגעה בעבר ממוצר שפרסמה - חטפה לא פחות משלוש כוויות חמורות באזור הפנים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
אופירה אסייג

אופירה אסייג מסתלבטת על החברה הקרובה: "ואת יודעת לנהוג?"

אופירה אסייג ופולה בליק מצחיקות ברשת עם סטוריז קורעי מצחוק על נהיגה: "אני נהגת ואוו. סורלה במקום הראשון, לאה (שנירר) במקום השני, ואת שלישי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
חדשות 13 צילום מסך

בלגן ברשת 13: הבכיר הגיע מידיעות אחרונות, בחדשות 13 מתנגדים

ניר כהן (שוקו) מצטרף לחדשות 13 בתפקיד סמנכ"ל תוכן ודיגיטל, אלא שמתן חודורוב כותב כיו"ר ועד העובדים: "לא נשתף פעולה"

מערכת ג׳ננה
יום שני,29/07/24
אולפני i24NEWS יורי סקוירסקי

מחדשות 12 לערוץ החדש בישראל: זו התכנית שתגיש

דניאל רוט אבנרי עוזבת את עמדתה כפרשנית בחדשות 12 לטובת ג'וב חדש ונוצץ בערוץ החדש i24 news שיעלה בקרוב לאוויר בעברית

מערכת ג׳ננה
שבת,15/06/24

יוקר מחייה בלי מחשבה

אוראל בן חמו ואחותה התווכחו אם עליית מחירי הסיגריות היא מתוך דאגה לבריאות שלנו או לא. אוראל מוכיחה שהמדינה לא באמת משקיעה מחשבה "ירוקה" בבריאות שלנו

אוראל בן חמו
יום רביעי,07/02/24
עדן גולן באירוויזיון

האסון שנמנע באירוויזיון נחשף לראשונה: זה מה שקרה 25 דקות לפני הגמר

6 מדינות - נורווגיה, יוון, פורטוגל, אירלנד, בריטניה והזוכה שוויץ - כמעט פרשו מגמר אירוויזיון 2024 ברגע האחרון, 25 דקות בלבד לפני הגמר הגדול

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
רביב דרוקר צילום מסך

רביב דרוקר נפרד מהמסך: רשת 13 בהודעה דרמטית ומטלטלת

רשת 13 תעלה בשבועות הקרובים רצועת שידור חדשה בשעה שבע, במקום התכנית ״אזור מלחמה״ בהגשתו של רביב דרוקר. ארגון העיתונאים יוצא למלחמה

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,11/07/24
איל ברקוביץ', רשת 13

אייל ברקוביץ' מתפוצץ בשידור: "מה זה הדבר הזה? זה פלילי"

המגיש התפוצץ על התחקיר נגד מירי רגב: "מי אמר משפחת פשע? מי אמר עבריינים? התחקיר הזה לא הזכיר לך קצת משפחת פשע?"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
אשלי וקסמן בקשי

אשלי וקסמן בקשי תוקפת: "הכי קל להאשים יהודים"

בעקבות ההפגנות נחוץ לנאום נתניהו, הסבירה: "עם תמונות כאלו לא נצטרך להסביר את עצמינו עוד הרבה כי הם לשמחתי עושים את העבודה עבורינו"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,25/07/24
טלוויזיה PIXBAY

האח הגדול ורוקדים עם כוכבים פותחות עונה במקביל: זה התאריך שנבחר

העונה החדשה של שתי תוכניות הריאליטי תושק ב-2.6, בעוד קצת יותר משבועיים והקרב על הצופים בפריים-טיים יהיה חם במיוחד,

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר נפרדת בדמעות: "לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה"

המגישה סיפרה כי אביה מנחם נפטר: "אבא שלי. הגיבור. כבר לא פה. אני עוד לא מוצאת את המילים וכבר מתגעגעת אליך נורא. אבא שלי המתוק"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24
רביב דרוקר צילום מסך

רביב דרוקר מובך על ידי עמית סגל: "להשתדל עוד קצת יותר להיות הגון"

עמית סגל טוען: "לרביב דרוקר היה סיפור גדול על מירי רגב, חבל שכמו שקורה לו לעיתים הוא לא התאפק והגזים קצת בניסיונו לסגור איתי חשבון ישן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
מאסטר שף רונן אקרמן

מאסטר שף בהפתעת ענק: מיכל אנסקי חוזרת למסך

אנסקי תצטרף בעיצומה של העונה ה-11 כדי להגיש משימה ייחודית משלה, במטרה לבחון את היכולות של המתמודדים שהגיעו עד הלום

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,15/05/24

בלעדי לג'ננה ניוז: שניר בורגיל חוגג מסיבת רווקים עם חברים | סיקור ממקור ראשון

אור דהן שלנו יצא לחגוג ליוצא האח הגדול, שניר בורגיל, מסיבת רווקים, רגע לפני שהוא שובר את הכוס, ומצא את עצמו במשחק כדורגל של האלופה החיפאית. סיקור בירוק - לבן.

אור דהן
שבת,16/03/24
חדשות 13 צילום מסך

חדשות 13 מחפשת מנכ"ל: זה מה שדורשים הכתבים ממי שייבחר

הכתבים מציינים כי רישיון הערוץ קובע שמנכ"ל חברת החדשות חייב לשמש במקביל גם כעורך ראשי, בשל הצורך לקבל החלטות מקצועיות משמעותיות

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24

יונית לוי נגד ערוץ 14: כך עקצה בשידור חי

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24

אופירה אסייג מסתלבטת על החברה הקרובה: "ואת יודעת לנהוג?"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24

שטר של דולר ששווה 6,000 דולר? בדקו אצלכם בארנק

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24

אייל גולן מקלל צופה בהופעה שלו: "ילדה עם קוקיות, קוקסינל"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/07/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!