יכול לעניין אותך גם

לייף סטייל ותרבות

חוגגים את ליל סדר בחיק הטבע

לינה בטבע זו הדרך להתנתק, להתאוורר ולקחת נשימה. כשהשמש שוקעת, הקסם מתחיל! בואו לגלות את הקסם באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים בחג ראשון (ליל הסדר) ובחג השני מצפון ועד דרום, ולחוות לינה מושלמת תחת שמים זרועי כוכבים במזג אוויר אביבי מושלם

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

07/04/24

רשות הטבע והגנים מזמינה גם השנה את הציבור הישראלי להתאוורר ולקחת נשימה באחד מחניוני הלילה הפזורים ברחבי הארץ, המציעים לינה וחוויה מיוחדת לכל המשפחה בתקופה הכי יפה של השנה, תקופת האביב, בה מזג האוויר נעים ומזמין והכל בחוץ פורח וחי.

למרות מצב הרוח הלאומי, ניתן לראות כי ישראלים רבים כבר החלו לצאת לטבע, לטייל וגם לעשות קמפינגים ברחבי הארץ. חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים, הפתוחים בתיאום וסנכרון מול הנחיות פיקוד העורף הם הזדמנות מצוינת לחוות את הטבע מקרוב בחג ראשון או שני, שהתגעגע אלינו כמו שאנחנו התגעגענו אליו, ולתכנן חופשה משפחתית במחירים נוחים ומאפשרים יותר.

חניוני הלילה הפתוחים, בהם ניתן להזמין מקום –

בצפון: מעין חרוד, חוות משמר הכרמל, נחל עמוד וכוכב הירדן.

במרכז: תל אשקלון, קסטל, מקורות הירקון.

ובדרום: ממשית, חי בר יטבתה, בארות, מצדה ותל ערד.

 

לאלו מכם שיבחרו ללון באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים מחכה חוויית לינה ב'מלון מיליון כוכבים'. בכל אחד מאתרי הקמפינג הפתוחים והמאובזרים תוכלו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת: קומזיץ סביב המדורה ונגינת הגיטרה, הכנת אוכל ביחד, זמן איכות עם הילדים, החברים או בן\בת זוג, צפייה בכוכבים במקום המסכים וכמובן חיבור לטבע. אז למה אתם מחכים? תבחרו אחד מחניוני הלילה, הזמינו מקום ותיהנו.

לאור מספר המטיילים הרב באתרים בימי החג וחול המועד, רשות הטבע והגנים ממליצה לציבור המטיילים להירשם מראש כבר עתה לביקור באתרים במועד הרלוונטי על מנת להבטיח מקום לינה. את הרישום ניתן לבצע באמצעות מערכת תיאום הביקור באתר רשות הטבע והגנים. נרשמים מראש יוכלו לקבל הודעות ועדכונים חשובים סביב פעילות האתר אליו נרשמו.


חניון לילה מצדה – דניאלה תורגמן רשות הטבע והגנים

לימור קטן-פרידמן, מנהלת תחום חניוני הלילה ברשות הטבע והגנים: "פסח והאביב מתקרבים ואנו מזמינים את הציבור לקחת פסק זמן קצר, לנשום טבע, נוף, מורשת. לשמוע את השקט ולהנות מהקרובים אלינו, ליד המדורה או בצפייה בכוכבים. לאפשר לעצמנו חוויה אותנטית מלאה בחיק הטבע, לינה בשילוב טיול, או רק מנוחה בחניון".

 

אברי גלעד עושה זאת לראשונה: "עוד לא מאוחר"

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

יכול לעניין אותך גם

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה | טור דעה

אוראל בן חמו משתפת אותנו בהפרעה שאובחנה אצלה, ואיך זה לא מונע ממנה להגשים את החלום הכי גדול שלה

אוראל בן חמו
יום ראשון,31/03/24
דניאל גרינברג באינסטגרם

גרושתו של אייל גולן מספרת בכאב: "אני אכלתי את הכוויות האלה"

בסדרת "סטוריז" ארוכה, דניאל גרינברג חשפה כי גם היא עצמה נפגעה בעבר ממוצר שפרסמה - חטפה לא פחות משלוש כוויות חמורות באזור הפנים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
שמן זית

שמן זית מזויף נמכר בישראל: זה המותג שיורד מהמדפים מידית

היבואן "טעמן שיווק מזון בע"מ" קורא להחזרת מוצר – "שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה", המוצר אינו עונה על הגדרת שמן זית"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
עדן גולן כאן 11

ישראל סובלת מחרם ופרובוקציות באירוויזיון, עדן גולן תנקום?

לאחר שהתקבלה מאחורי הקלעים בשאגות של שמחה מצד הצוות שלה, עדן גולן אמרה: "אני מרגישה מצוין ומוכנה לערב ולחצי הגמר למחר". ומי מחה נגדה?

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע במסגרת הסדר טיעון את חברת קצא"א

בעקבות החקירה הפלילית שניהלה המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה והגשת כתב האישום על ידי פרקליטות המדינה ובליווי המשרד, בעניין דליפת הנפט בשמורת עברונה: בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע במסגרת הסדר טיעון את חברת קצא"א (קו צינור אילת-אשקלון בע"מ) בגין אחריותה לאירוע דליפת הנפט בשמורת עברונה, שהתרחש בדצמבר 2014, וכן באחריות לזיהום שנגרם כתוצאה מכך

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,08/02/24

מה הייעוד של לינור אברג'יל?

הנומרולוגית והמאמנת צביה פרומקין- בראשי מנתחת אושיות בשיטת הנומרולוגיה

צביה פרומקין-בראשי
יום חמישי,11/01/24

מחלקת שיקום חדשה נפתחה בפוריה

לאור המחסור במחלקות שיקום בעקבות המלחמה, פתחו במרכז רפואי צפון מחלקת שיקום יום חדשה. זהו חלק ממהלך להקדמת פתיחת מרכז שיקום הלמסלי שצפויה להתרחש במהלך שנת 2024

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

בשם ההסברה: נטלי דדון בשמלה מעוררת מחלוקת

"יש לי חור בנשמה בצורה שלך" - המסבירה הלאומית נטלי דדון מציגה שמלה בקוד לבוש לבן שעוצבה ע״י סתיו ג׳אן בקונספט ציונות ואהבת המדינה. את השמלה עיצבה מעצבת האופנה הישראלית סתיו ג'אן, המתמחה בעיצוב שמלות כלה. דדון כתבה ליד אלבום התמונות של השמלה שהעלתה לאינסטגרם שלה: "יש לי חור בנשמה בצורה שלך". את אצבעה עיטרה טבעת זהב ענקית בצורת מגן דוד.

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,26/03/24

ביקור בית: סדרת סיורים חורפית בירושלים

בירושלים קיימים בתים רבים שבהם התגוררו דמויות ואישים שתרמו תרומה גדולה לעיר. מגדל דוד מוזיאון ירושלים יקיים סדרת סיורים ומפגשים בהם המשתתפים יתחקו אחר הדמויות ופועלם, תוך הכרות עם ביתם ועם הנעשה בו ובסביבתו היום. בין מגוון הסיורים ניתן למצוא ביקור בית: אצל קונרד שיק, ביקור בבית הקונסול פין, ביקור בביתו של בוריס שץ, סיור בבית משפחת ג'יניאו בשכונת נחלת שבעה.

מערכת ג׳ננה
שבת,03/02/24

כשיעל צין והזמר מתיסיהו נפגשו בעוטף עזה

זמר הרגאיי והמוזיקאי מתיסיהו נחת בישראל להופעה אחת שתתקיים ב-17 בינואר, במועדון רדינג 3 בתל אביב. את הבוקר הוא בפתח בסיור בעוטף עזה עם צוות ההפקה , אשתו ובנו במשלחת מחו״ל.

מערכת ג׳ננה
יום שני,15/01/24
שמן זית מזויף

שמן הזית המזויף יורד מהמדפים בישראל: זה המותג שנאסר לשימוש

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכת המוצר המזויף "שמן זית - שמן איכותי", מכלל תאריכי התפוגה, שעל גבי אריזתו לא מצוין שם היצרן כלל

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

קצת אהבה לא תזיק: טורניר הידידות מגיע לירושלים

טורניר הכדורגל המסורתי של "החלוץ - חינוך דרך ספורט" יגיע בשבוע הקרוב לבתי הספר של"ב ואריאל בירושלים. רכזת החלוץ בעיר, חרות ברין: "גם הילדים יבינו - ההגינות יותר חשובה מהניצחון"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,22/02/24

מחוז ירושלים במשטרה החל לאחרונה בפעילות מוגברת לאכיפת עבירות סחר, שימוש והחזקת "צעצועים מסוכנים"

בפעילות שוטרי מחוז ירושלים לאיתור וסיכול "צעצועים מסוכנים" לקראת פורים, אותר מחסן בו איתרו הבלשים אקדח שהוחזק שלא כחוק, אלפי פריטים מסוכנים, חומר החשוד כסם וממצאים נוספים המעידים על עבירות סחר.

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,10/03/24

תערוכה חדשה: בית חכם בגוף טיפש

התערוכה "בית חכם בגוף טיפש" נהגתה ונבנתה בשנה האחרונה, במהלך הרוחות שעברו על הארץ והביאו עימן תחושה של אסון מתקרב. היא הוקמה ונפתחה לקהל באוקטובר 2023, וכמו כל דבר, נצבעה גם היא בצבעי התקופה האחרונה.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,24/01/24

סינגל חדש ומרגש: "שייכת לכולם" - לזכרה של מור סויד גבאי ז"ל

מור גבאי סויד ז"ל הייתה בת יחידה לאם חד הורית מלכה סוויד. היא נרצחה בדרכה לביתה מזיקים לנתיבות. "מור הייתה חברה יקרה וקרובה מהשירות הצבאי שלי, מהרגע הראשון שפגשתי אותה, התאהבתי באדם ובאנושיות שלה. מורי הייתה שייכת לכולם," סיפרה היוצרת נוה גדג'

מערכת ג׳ננה
שבת,17/02/24

"הצבי" כובשת| 2 מיליון צפיות לדרמה הסוחפת

סדרת הדרמה התקופתית "הצבי" (6 פרקים) הגיעה אתמול לסיום העונה הראשונה בכאן 11 והצליחה להחזיר מיליוני צופים לירושלים של 1885

מערכת ג׳ננה
שבת,13/04/24
אביב גפן ושרון קאופמן, צילום דרור סיתהכל

אביב גפן ואשתו לעתיד בחשיפה מרגשת: זה האירוע שחגגו

הזמר וארוסתו שרון קאופמן הגיעו צמודים זה לזו והאירוסין הפכו לרשמיים בנוכחות חבריהם הקרובים מעולם הבידור באירוע המימונה הנוצץ

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24

למען שורדי הנובה: אומני ישראל יתאחדו על במה אחת

מיטב אומני ישראל יתאחדו על במה אחת, בתאריך 27.6, במפגן מוזיקלי, שמטרתו קריאה להשבת החטופים, הנצחת הנרצחים בנובה, וגיוס כספים למטרות שיקום שורדי הפסטיבל ומשפחות הנרצחים.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

מחירי הדירות בישראל עלו ב-2023 ב-10.2%: העלייה הגבוהה ביותר מאז 1975

המלחמה עם חמאס בעזה וחיזבאללה ובצפון, השפיעה ותשפיע גם על שוק הנדל"ן בישראל.מומחים מעריכים כי עליות המחירים צפויות להימשך גם ב-2024, אך בקצב מתון יותר.

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,31/01/24

תזכורת: להנות מהדרך | טור דעה

אוראל בן חמו ממשיכה לשתף אותנו במסע אל ההצלחה

אוראל בן חמו
יום רביעי,01/05/24

סתיו קצין מושפלת ברשת: "להוריד את הכיפה מראשו של בנה"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24

"עורף סגול": התכנית של חכ"ל שירלי פינטו לאנשים עם מוגבלות

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,16/01/24

ניקיון בטאצ' אחד

מורן שמואלוף
יום ראשון,07/04/24
מקודם

The Art of Dreaming: תערוכת פופ-אפ מתנפחים חדשה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,28/02/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!