יכול לעניין אותך גם

חדשות

פאולה רוזנברג

קרדיט: פאולה רוזנברג

פאולה וליאון רוזנברג נעלמו מקשת וירדו מישראל: "הבית הזמני שלנו"

המגיש חשף: "בין אם הם מחפשים בית נופש, בית לרילוקיישן או נכס להשקעה שיניב תשואה גבוהה. אני מבטיח לשתף אתכם כאן איך שנראים החיים החדשים שלי"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

06/06/24

פאולה וליאון רוזנברג נעלמו כלא היו מרצועת הבוקר של קשת 12, כאשר התוכנית שלהם לא שבה למסך מאז ה-7.10 כשפרצה המלחמה והשניים נעלמו לגמרי. בינתיים ליאון רוזנברג הסביר בפוסט אמש (רביעי) בפייסבוק שלו, לאן בדיוק נעלמו ואיך נראים החיים החדשים שלו שעוסקים יותר בענף הנדל"ן.

תחילה, רוזנברג כתב בפוסט, לצד תמונה משפחתית עם פאולה והבנות. "החיים נתנו לי כאפה מצלצלת וחזקה. אני כמובן לא היחיד, החיים של כולנו מטולטלים בעוצמה מאז 7 באוקטובר, ויש כאלה שהחיים שלהם רוסקו לרסיסים. אנחנו איבדנו חבר טוב, דור חנן שפיר ז"ל, העורך של הפודקאסט שלנו 'יחסינו לאן', שנרצח יחד עם ארוסתו המהממת סביון קיפר ז"ל. דור היה נשמה טהורה, חבר נפש, אח קטן ומוכשר שפגשתי באמצע החיים, ואין יום שעובר מאז מבלי שאני חושב עליו ודומע".

הוא המשיך: "הבנות שלנו, שניסינו בכל כוחנו לשמור בבועה במשך שנים, הכירו  דרך 'הנוער העובד' חבר'ה בני גילן מבארי ומכפר עזה, ובשבת השחורה קיבלו עדכונים בזמן אמת בוואטסאפ על הזוועות שחוו החברים שלהן", כתב, והוסיף להתוודות: "גם מטה לחמי נשבר – התוכנית האהובה שלנו ('פאולה וליאון') יצאה לפגרה עד להודעה חדשה (ההודעה החדשה עדיין לא הגיעה), כל ההרצאות, ההופעות, הכנסים שהייתי אמור להנחות, הכל בוטל בבת אחת. בבום שהשאיר אותי חסר נשימה ומודאג".

ליאון טען גם: "אני לא כותב את הפוסט הזה כדי להתבכיין. אני דווקא רוצה להעביר מסר חשוב: שכל כאפה מצלצלת היא גם הזדמנות, וכן, אני מודע לזה שכרגע שחררתי את הקלישאה הכי מרגיזה בעולם בערך. אז הקטע הוא שקודם לכן קנינו דירה להשקעה בלרנקה שבקפריסין, בעזרת קצת חסכונות שהצלחנו לצבור (והיו מספיקים בקושי למקדמה עבור דירה בישראל). דירה חדשה ושווה, שבתזמון קוסמי באותה שבת שחורה עמדה מרוהטת קומפלט ומוכנה להשכרה. והיא הפכה להיות הבית הזמני שלנו, מקום שבו נוכל לעכל את האובדן ולהתאושש מהמכה שנפלה עלינו, עד שהכל יירגע".

עוד הסביר: "בערך שבועיים אחר כך, כשהצלחנו לייצב שגרה מסוימת, תוך כדי שאנחנו מחוברים לחדשות ולכל הדיווחים על הזוועות והמלחמה שפרצה בעקבותיהן, כשהלחי והצוואר עוד כואבים מעוצמת הכאפה, פקחתי עיניים וראיתי שהכאפה הזו בעצם גם סובבה לי את המבט למקום חדש. התחלתי להתבונן מסביבי, ראיתי את הקסם שיש בקפריסין, והבנתי שיש לי הזדמנות להתחבר לתשוקה שמלווה אותי שנים ושעד אותו יום עסקתי בה רק למטרות אישיות: השקעות נדל"ן".

רוזנברג המשיך: "היתה לי היכרות מוקדמת טובה עם שוק הנדל"ן הקפריסאי בעקבות החקירה שהובילה לרכישת הדירה, אך ברגע שהייתי פיזית במקום – ראיתי פתאום איך הדברים עובדים באמת: הכרתי אישית כמה מהשחקנים המרכזיים בענף באי, נאלצתי ללמוד לעומק את הביורוקרטיה המקומית, בדרך פגשתי אנשי מקצוע מקסימים לצד כמה שניסו לעשות עליי סיבוב (ועם חלקם נפלתי). למדתי הרבה מאוד על ההזדמנויות שיש בנדל"ן בקפריסין, וגם ראיתי היטב את המוקשים שטמונים עבור המשקיעים הזרים".

לסיום כתב: "היו כמה חברים ומכרים ששמעו על המהלך שלנו וביקשו שאסייע להם לקנות נכס לעצמם, בזכות הידע והניסיון שצברתי חסכתי להם הרבה זמן וכסף. ותוך כדי התהליך, הבנתי שמה שעשיתי עבורם הוא שירות שלא קיים כאן והוא בעל ערך רב. החלטתי להפוך את זה לעסק: ללוות באופן אישי ישראלים שרוצים להשקיע בקפריסין, לסייע להם למקסם את ההשקעה, ולחסוך להם כאבי ראש והוצאת כספים מיותרת. היום אני נמצא חלק גדול מהזמן בקפריסין, מנהל את ההשקעות הקיימות ומלווה אחרים שרוצים להשקיע בנכסים. בין אם הם מחפשים בית נופש, בית לרילוקיישן או נכס להשקעה שיניב להם תשואה גבוהה. אני מבטיח לשתף אתכם כאן איך שנראים החיים החדשים שלי, וגם איך אני עוזר לאחרים להפוך את הכאפה להזדמנות. בינתיים, תאחלו לי בהצלחה".

רעידת אדמה בחדשות 13: זה הבכיר שעוזב למתחרים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24

יכול לעניין אותך גם

עדן גולן הוריקן ביוטיוב

ישראל תכריע את האירוויזיון? זו ההחלטה המפתיעה בכאן 11

מאיה אלקולומברה, המשדרת בכאן גימל ובכאן 88 מאז הקמת התאגיד, תגיש את הנקודות מטעם ישראל בתחרות בה עדן גולן תנסה לעשות סנסציה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

תעודות הזהות בישראל עוברות מהפכה: מה תוכלו לעשות מהיום?

בגירים מגיל 18 ומעלה שיש ברשותם תיעוד ביומטרי ושטביעות האצבע שלהם נשמרות במאגר הביומטרי, יוכלו להגיש בקשה לדרכון או תעודת זהות באופן מקוון

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24
ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 סוגר חשבון עם רשת 13 בה עבד: "אי אפשר להתעלם"

דני רופ טוען שההצטרפות שלו לערוץ 14 לא אומרת שהוא: "חושב שהשמאל הוא "זבל" והחרדים הם ככה וככה. אני מנסה להסביר שזו לא הדרך"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
עדן חסון צילום טל עבודי

עדן חסון מתלונן במשטרה: "צור קשר ונסגור את הנושא ביננו"

רכבו של הכוכב נפרץ באזור יפו וממנו נגנבו לו חפצים אישיים, הוא פנה למשטרה כדי להגיש תלונה כאשר זמן קצר קודם לכן עוד פנה לעזרת הציבור

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,05/06/24
משה כורסיה באינסטגרם

כוכב הרשת האהוב נפרד בכאב: "כותב ובוכה בדרך ללוויה"

באינסטגרם שלו כתב כוכב הרשת: "ברוך דיין אמת. סבתא שלי נפטרה, הימים האחרונים לא היו בשבילך. לא התאימה לך המיטה הזו בסלון עם המכונת חמצן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,05/05/24
עדי הימלבלוי ובעלה

עדי הימלבלוי מתגרשת אחרי 10 שנים: "החלטנו להפרד"

בהודעה שחשפה הימלבלוי בחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה: "קשה כבר לשמור בבטן, מרגישה שהגיע הזמן לשתף.. נדב ואני החלטנו להיפרד"

מערכת ג׳ננה
שבת,18/05/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

חוזה החלומות של צבי יחזקאלי נחשף: כמה ירוויח ב-i24News?

יחזקאלי יקבל שכר חודשי נאה של 120 אלף שקלים - עלייה משמעותית של עשרות אלפי שקלים לעומת משכורתו הנוכחית בחדשות 13

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24
שטרות

רשות המסים בבשורה משמחת: למי יחולקו 17 מיליון שקל?

רשות המסים הודיעה כי מעל 17 מיליון שקל הושבו במסגרת מהלך למימוש זכויות מס של ניצולי שואה, בשנה החולפת הושבו כ-5 מיליון שקלים לכ-350 ניצולים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי יוצא לחופשה מחדשות 13: "מקום לא יפה ולא נעים"

העיתונאי נסע לאומן באוקראינה וסיפר: "לקחתי לי חופש לקראת המעבר בין הערוצים והחופשה הראשונה שאני לוקח היא לנשמה"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24
שמן זית

משרד הבריאות באזהרה חמורה: מותג שמן הזית נמצא כמזויף

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכת המוצר המזויף "שמן זית גלבוע – הראשון במסיק, כתית מעולה בכבישה קרה", 500 מ"ל, קוד יצרן 75131

מערכת ג׳ננה
יום שני,27/05/24
מקדונלדס

כתבת חדשות 12 מקבלת פיצוי ממקדונלדס: כמה תשלם הרשת?

בית המשפט הכריע כי על מקדונלד'ס לפצות את העיתונאית בסכום של 40,000 שקלים, בשל "שימוש מתחכם" לקמפיין פרסומי לגלידת "פארטי"

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24
צבי יחזקאלי, מתוך חדשות 13

צבי יחזקאלי נפרד מחדשות 13 אחרי 22 שנה בכעס: "הייתי לבד"

יחזקאלי טוען: "זו סביבה שנהייתה פחות נוחה עם השנים, בטח במלחמה. הייתי רוצה להיות במקום שיותר מחזק את החיילים. הגעתי למצב שאני כבר לא מאיר"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24
תחנת דלק פז, שי בירן

מכה לנהגים בישראל: מחיר הדלק בישראל מזנק הלילה

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.90 שקל לליטר, עליה של 18 אג' מעדכון קודם

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,30/04/24
יונית לוי צילום מסך

יונית לוי נגד ערוץ 14: כך עקצה בשידור חי

לאחר הסערה הגדולה שפרצה עקב פרסום השקף לסקר שהוצג בתוכנית של שמעון ריקלין ואראל סג'ל, מגישת חדשות 12 עקצה: "ביחד ננצח"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,29/05/24
דני קושמרו

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

"זו הייתה חוויה מסעירה, מתישה ומרטיטה - ללכת הכי רחוק שאפשר", סיפר קושמרו בראיון לתכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה על סרטו החדש

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
אולפני i24NEWS יורי סקוירסקי

ערוץ החדשות החדש בישראל עולה לאוויר: באיזו תחנה בשלט תמצאו אותו?

i24news השקיע סכומים משמעותיים ברכישת מספרי אפיקים אטרקטיביים הערוץ שילם מיליוני שקלים לחברות הטלוויזיה הרב-ערוציות באינטרנט. הרשימה בפנים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24

רוסלנה רודינה חושפת הכל: "אני אוליגרכית"

האקסית של אייל גולן סיפרה לעוקבות באינסטגרם האם הייתה מוכנה לוותר על הדוגמנות תמורת גב כלכלי חזק: "תמיד קראו לי פראירית"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
יערה זרד

מגישת ערוץ 14 חושפת בכאב: "אשפוז לא קצר בבית חולים"

יערה זרד שיתפה את העוקבים שלה בטוויטר שלה וצירפה גם תמונה שלה בכסא גלגלים מתוך בית החולים: "תאונה קטנה ביום העצמאות הובילה לכוויה דרגה 2"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,17/05/24
חדשות 13 צילום מסך

חדשות 13 סופגת עזיבה נוספת: מי בחרה בישראל היום?

כתבת חדשה למוספי סופ"ש של ישראל היום - העיתונאית הבכירה נעם ברקן מצטרפת, בשנה האחרונה ברקן הייתה כתבת חיפה וצפון של חדשות 13 עד לימים האחרונים

מערכת ג׳ננה
יום שני,03/06/24
אוריה קשת, יורי סקוירסקי

הערוץ החדש בישראל במינוי מסקרן: זה הכתב שמצטרף

אוריה קשת מונה לכתב חיפה והצפון של i24NEWS: "זוהי זכות גדולה עבורי להביא את קולם של אנשי חיפה והצפון, במיוחד בימים קשים אלו"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24

עדן גולן תזכה באירוויזיון? עלתה לגמר ומזנקת בטבלאות ההימורים

מערכת ג׳ננה
יום שישי,10/05/24

דרמת ענק ברוקדים עם כוכבים: זה הכוכב שייעדר בגלל קורונה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,18/06/24

גיא לרר חושף: "עוד מחדל ענק, אף אחד לא יבדוק"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,17/05/24

אייל ברקוביץ' מתפוצץ בשידור: "מה זה הדבר הזה? זה פלילי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!