לצד הופעותיה בקשת 12, הרקדנית סנה סוקול, שבלטה עוד בתוכניות הראשונות של 'רוקדים עם כוכבים' בעונה הנוכחית, קוטפת קמפיין אופנה ראשון ונחשק, כאשר היא תשמש כפרזנטורית לרשת ההנעלה סקופ לעונת סתיו-חורף 2024/5. סוקול תשלשל לכיסה 150 אלף שקל, עבור הקמפיין החדש.
סוקול, שנכנסה לרוקדים עוד בשנת 2022 וסומנה כהצלחה מסחררת והיורשת הלא רשמית של אנה אהרונוב. העונה עשתה פתיחה מרשימה כאשר רקדה את הסשן הראשון בפרק הבכורה לצידו של טל מורד, כשהשניים מהר מאוד דורגו בראש הטבלה והבטיחו לעצמם את התואר 'המבטיחים של העונה'. זאת ועוד שהפכו השניים (סוקול ומורד) לחביבי הקהל, כשהעסיקו את הצופים במערכת היחסים בניהם ובשאלה הכי נשאלת- האם נרקם שם קשר זוגי, רומנט
סוקול בת ה-25 שהגיעה מריקודים סלונים, דוגמנית, הידועה גם ככוכבת רשת – קוטפת את קמפיין האופנה הראשון שבכיכובה, שתמורתו תשלשל לכיסה כ-150אלף שקל בסך הכל, לצילומי סתיו חורף 2024-5. הקמפיין בכיכובה צפוי לעלות לקראת ספטמבר 2024, לרגל השקת הקולקצייה החדשה, בתקציב הנאמד בכ – 1.5 מיליון שקל, ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 12, ערוץ 13, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, קמפיין דיגיטלי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "ההחלטה לקחת פרזנטורית מעולם הריקוד נובעת מ – 2 סיבות עיקריות, התוכנית רוקדים עם כוכבים שהפכה ללהיט בקרב הצופים בישראל, והסיבה השנייה היא חיפשנו כוכבת שיודעת לעשות שימוש נכון בעקבים, מרגישה איתם בנוח ובאופן טבעי. סוקול בעלת כישרון יוצא דופן לריקוד, והיא מצויידת במכלול הערכים של SCOOP : הצלחה, נשיות, אלגנטיות ואופנה".
סנה סוקול על הבחירה בה כפרזנטורית: "מחמיא לי מאוד שרשת נעלי SCOOP בחרו בי כפרזנטורית לעונה הקרובה, זוהי טבילת האש ראשונה שלי כשגרירה ואני רואה בזה זכות גדולה. אני חובבת נעלים ידועה ו אני חושבת שארגיש לגמרי בנוח על המסלול החדש…..".