יכול לעניין אותך גם

חדשות הבידור

יעל בר זוהר וגיא זוארץ

קרדיט: יעל בר זוהר וגיא זוארץ

גיא זוארץ נפרד מאחד האנשים האהובים בחייו: "כמה היית מאושר"

זוארץ כתב בסטורי הראשון מבין שמונה מילות פרידה מחמו שהלך לעולמו: "קשה להיפרד, נחליט לא להיפרד ושתמשיך לחיות בלב שלנו ותמיד תשאר חלק מהמשפחה"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

01/06/24

לאחר שביום שלישי האחרון, המגישה האהובה של קשת 12, יעל בר זוהר בר שיתפה בסטורי עצוב בחשבון האינסטגרם שלה שאביה נפטר, כעת הגיע תורו של בעלה, גיא זוארץ להפרד מחמו, לאחר שחזר ארצה מצילומי הישרדות של רשת 13.

זוארץ כתב בסטורי הראשון מבין שמונה מילות פרידה מחמו שהלך לעולמו: "מני יקר. אני זוכר את הפגישה הראשונה שלנו בבית שלך ברמת אביב הייתי קצת בלחץ בכל זאת פעם ראשונה לפגוש את האבא של החברה החדשה שלי אבל מהר מאוד הבנתי עם מי אני מתעסק. נכנסנו אליך ואתה הופעת כמו שאתה רק יודע, חתיך שזוף מתולתל סחבק עם ניצוץ שובבי בעיינים ועם סאבטקס של "אני מפקיד אצלך את היקר לי מכל אז דירבאלאק"

הוא כתב בהמשך: "מנחם מהרגע הראשון התאהבנו אחד בשני בצחוקים בשטויות בשמחת החיים שלך נכנסת חלק גם ללב של כל הזוארצים אהבת אותם והם אהבו אותך היית בן בית ממש חלק מהמשפחה .ימי שישי אצל זיגי ושרי הפכו למפגש קבוע חגים שמחות ואתה פרחת שם היית מאושר בחום המשפחתי שעטף אותך. מנחם אתה תותח, תמיד אמרתי לך, איש חכם חד חרוץ עם כוח רצון בלתי רגיל. כשרצית משהו אף אדם לא עמד בדרכך הלכת בלי בושה לא הכרת את המונח "לא נעים".

זוארץ המשיך: "השתמשת בכל מה שיש לך כדי לפרנס – אם זה מורה להתעמלות, מציל בבריכה, פעילויות ימי הולדת לילדים מה שהפך אותך גם לקוסם ואפילו קייטנות עשית כשהמפורסמת מכולן היא קיטנת הסוסים המיתולוגית .בפועל לא היו סוסים. היה סוס אחד, פוני קטן שכל ילד ישב עליו פעם. רק עם השנים ספרת לי על הילדות שלך ילד דור שני לניצולי שואה הורים דוברי פולנית ויידיש עם מעט מאוד עברית עם אבא שאיבד את אשתו וילדיו במחנות והתחיל מחדש עם אמא שלך רחל שכל כך אהבת. ספרת על אביך על הקושי שהיה לך בקשר איתו – איש עבודה קשה יום שלא הצליח להעניק לך את והחיבוק האבאי שהיית זקוק לו".

זוארץ המשיך: "היית ילד דרום תל אביבי צבר ישראלי אוהד הפועל חתול רחוב מחוספס חכם קומבינטור על לימדת את עצמך להסתדר לבד להשיג להעיז. רצית ללמוד חינוך גופני בווינגייט ועשית את זה למרות שאביך רצה שתמשיך לעבוד בחנות הקטנה רצית לשנות את שם המשפחה הפולני והגלותי שלך למרות שההורים לא היו בעד אבל אתה רצית ללכת קדימה להרגיש חדש, ישראלי רצית למקסם את הפוטנציאל כאן ואיזה מזל שעשית את זה מנחם, כי מי יודע מה היה קורה אם שמה של כוכבת רמת אביב ג בת .15 היה יעל זיידה".

המגיש של רשת 13 הוסיף: "וכמה היית מאושר כשהפכת לסבא אני נזכר בך מחזיק בידך את יהלי כשרק נולד ואתה לא מפסיק לבכות מהתרגשות ממש רחפת באוויר ויהלי כמעט עף איתך. מנחם רק כשראיתי אותך מתפקד כסבא יכולתי להבין איזה אבא היית למיכלי ויעלי. פעם בשבוע לא יעזור בית דין היית נוסע ברכב שלך כמעט שעה מרמת אביב לעמק חפר כדי להיות עם הנכדים שלך (בפועל זה לוקח חצי שעה אבל בטכניקת הנהיגה הייחודית שפיתחת "גז ברקס גז ברקס" הנסיעה הפכה לשעה. איזה סבא מופלא מהאגדות – מהרגע שנכנסת אלינו רק הנכדים עייננו אותך, תמיד מביא מתנות איזה אוטו על שלט, איזה כדורסל מפלסטיק וכמובן לא נשכח לעולם את הצעצוע תוכי שקנית שעל כל רעש קטן היה שורק שעות. באמצע אותו הלילה כשהתוכי בבקשה אל תדאג בקשר לזה זרקתי אותו לפח כשהוא המשיך לשרוק בפח, פרקתי אותו לחלקים קטנים קטנים וחזרתי לישון".

עוד סיפר: "היית סבא על מלא מקסים חם משקיען מלמד מצחיק. שיחקת מלא כדורסל עם יהלי ואורי חיובים, 135, אם הם לא למדו מאיתנו מספיק תחרותיות אז הם קיבלו גם כיתת אמן ממך עד שלעיתים לא הייתה לי ברירה הייתי מתקרב אליך ולוחש לך באוזן:" מנחם תוותר". היית עוטף את יהלי ואורי בזרועותיך ומקריא להם אין ספור ספרים בסבלנות בכשרון היית מאושר באמת, נותן להם אולי את מה שלך היה חסר. מנחם כוח החיים שלך הוא השראה גם בשנים האחרונות שהיו קשות יותר לא וויתרת המשכת להילחם לחיות נהנת ממה שיש גם מרגע של משחק כדורגל בטלוויזיה או כמה פרוסות של עוגת גבינה שיעלי הייתה שולחת לך. גם ברגעים פחות טובים שלך כשהייתי שואל אותך מה שלומך ? הייתי תמיד עונה "בסדר" כמו השלמה וקבלה של מצבך ומסר של זה מה שיש ועם זה ננצח".

לסיום כתב: "זכית מנחם ביעלי שלך שכל כך אהבת ועשיתם יחד דרך מופלאה של הצלחות אדירות זכיתם שעשיתם את המסע הזה יחד והיא זכתה שהאיש הכי נאמן הכי טוטאלי הכי אוהב היה אבא שלה ועם כל הטירוף שהיה איתה מנחם יקר, הצלחת לשמור עליה. גם באותו הלילה כשב 3 לפנות בוקר קבוצת נערים צפצפו לכם באינטרקטום והעירו את כל הבית צורחים "איפה יעל בר זוהר איפה" ? לא עברה דקה וירדת למטה בפיגמה מחזיק נבוט ביד והצחלת לרודף אחריהם…והשאר היסטוריה. לא צלצלו יותר באנטרקום הצלחת מנחם…כשאני רואה איך יעלי טיפלה בך עטפה אותך דאגה לך והכל במסירות נפש טוטאלית לא רואה בעיניים מלבד להיות שם עבורך לעזור לך להמשיך לחיות . וידעת להוקיר תודה וידעת גם לנזוף כשהרגשת לבד. מנחם נשמה, קשה להיפרד אז בוא נחליט לא להיפרד נחליט שתמשיך לחיות בלב שלנו ותמיד תשאר חלק מהמשפחה. אני אוהב אותך מני דה מן!".

רעידת אדמה בחדשות 13: זה הבכיר שעוזב למתחרים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24

יכול לעניין אותך גם

כאן 11 אירוויזיון

מכה לישראל באירוויזיון 2025? מדינה מוסלמית ראשונה בדרך

קוסובו שואפת להשתתף באירוויזיון 2025 למרות האתגרים

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24

זה זכות לתת שירות - קמפיין הבחירות בעת מלחמה

טור על הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כחודש מאת העורכת הראשית של אתר ג'ננה ניוז

מורן שמואלוף
שבת,20/01/24
איש עסקים אילוסטרציה

הלם בעולם העסקים: בעלי חברת הענק נפטר בגיל 83

רגע אחרי שרכש את השליטה בחברה משותפו אחרי 54 שנה יחד בחברת 'אמנת', אברהם אסף הלך לעולמו באופן פתאומי כשהוא בן 83 בלבד

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
דנה אינטרנשיונל, אינסטגרם

דנה אינטרנשיונל בבקשה נרגשת: "'הומולה' משלנו. חזון אחרית הימים"

הזמרת קוראת לעברי לידר: "אל תרים את המשואה שעידן עמדי השאיר בענווה ובחוכמה בצד כשהציעו לו, למי שהיה שם עם הלוחמים"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,08/05/24

למען שורדי הנובה: אומני ישראל יתאחדו על במה אחת

מיטב אומני ישראל יתאחדו על במה אחת, בתאריך 27.6, במפגן מוזיקלי, שמטרתו קריאה להשבת החטופים, הנצחת הנרצחים בנובה, וגיוס כספים למטרות שיקום שורדי הפסטיבל ומשפחות הנרצחים.

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

טירוף באירוויזיון: המועמדת לזכייה עפה מהתחרות רגע לפני הגמר

דרמה באירוויזיון: הולנד הודחה מהתחרות והשידור ההולנדי תוקף את רשות השידור האירופית והודיע כי הוא לא יחלק נקודות במסגרת התחרות עקב ההדחה

מערכת ג׳ננה
שבת,11/05/24
סתיו קצין

סתיו קצין מושפלת ברשת: "להוריד את הכיפה מראשו של בנה"

אחד העוקבים של כוכבת האח הגדול קרא לה: "להוריד את הכיפה מראשו של בנה", על כך ענתה בכעס גדול: "די עם השיפוטיות!"

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,01/05/24
יערה זרד

מגישת ערוץ 14 חושפת בכאב: "אשפוז לא קצר בבית חולים"

יערה זרד שיתפה את העוקבים שלה בטוויטר שלה וצירפה גם תמונה שלה בכסא גלגלים מתוך בית החולים: "תאונה קטנה ביום העצמאות הובילה לכוויה דרגה 2"

מערכת ג׳ננה
יום שישי,17/05/24
רביב דרוקר צילום מסך

רביב דרוקר חוטף תביעה מהצל: "הבטחתי שתשלמו ואכן תשלמו בריבית"

הצל הסביר באינסטגרם שלו: "כי מילה זאת מילה תביעה של רבע מיליון שקל כנגד רביב דרוקר וחדשות 13. כמו שהבטחתי"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24
עדן גולן הוריקן ביוטיוב

ישראל תכריע את האירוויזיון? זו ההחלטה המפתיעה בכאן 11

מאיה אלקולומברה, המשדרת בכאן גימל ובכאן 88 מאז הקמת התאגיד, תגיש את הנקודות מטעם ישראל בתחרות בה עדן גולן תנסה לעשות סנסציה

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24

קרן פלס בטענות חמורות: "עשו לי שימוע, זה מסוכן"

לדברי פלס, ההסכם להופעתה במוזיאון יד ושם נחתם לפני מחאת קפלן, אך מלשכת רה"מ דרשו לכאורה לטענותיה בלבד "להבטיח" שלא תהיינה "פרובוקציות" מצידה

מערכת ג׳ננה
שבת,04/05/24

בלגן בחדשות 13: זה הצעד הקשה של העובדים נגד המנכ"לית החדשה

ועד חדשות 13 וארגון העיתונאים והעיתונאיות במכתב התראה לדירקטוריון חדשות 13: דורשים לנהל הליך חדש לבחירת מנהל/ת לחברת החדשות

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,20/06/24
חדשות 13 צילום מסך

חדשות 13 תחת התקפה של המשטרה: "טענות שקריות"

בהמשך לפרסומים במהדורת החדשות, בעניינו של ראש אגף התנועה הובהר לטענת המשטרה כי מדובר לכאורה בטענות שיקריות שהועלו על-ידי הכתב אלי סניור

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,06/06/24
אוריה קשת, יורי סקוירסקי

הערוץ החדש בישראל במינוי מסקרן: זה הכתב שמצטרף

אוריה קשת מונה לכתב חיפה והצפון של i24NEWS: "זוהי זכות גדולה עבורי להביא את קולם של אנשי חיפה והצפון, במיוחד בימים קשים אלו"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
אינטרנט

האתר הנצפה והספקית החלשה ביותר: נתוני האינטרנט בישראל נחשפים

"מדד האינטרנט הישראלי": האתרים YNET, מאקו, וואלה הם המובילים בישראל, קבוצת בזק מובילה את נתח השוק של ספקיות האינטרנט עם 30%

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,16/05/24
יונית לוי צילום מסך

טלטלה בחדשות 12: זה המגיש שעוזב את תפקידו

תמיר סטיינמן נפרד מהתפקיד ברשתית החברתיות: "את הפוסט הזה אני כותב בעיניים דומעות אבל מתוך הבנה שזו ההחלטה הנכונה עבורי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,23/06/24
סטטיק ורונה לי אור גפן

סטטיק ורונה לי שמעון מזעזעים את התעשייה: החליטו לפרד מיידית

אחרי שניהלו בשנה האחרונה מערכת יחסים יציבה שאף כללה שיח מתוקשר על הקמת משפחה, החליטו לפצל כוחות ולהיפרד באופן מפתיע במיוחד

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
פאודה באדיבות YES

הלם בהפקת פאודה: אחד מכוכבי הסדרה הורשע בעבירות מין בבת 15

פרקליטות המדינה שוקלת לדרוש עונש מאסר של 18 חודשים וקנס כספי בסך 50 אלף שקלים, שיועבר כפיצוי למתלוננת נגד כאמל אל חלבי ששיחק בסדרה

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
צופית גרנט כאן 11

צופית גרנט כועסת: "מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?"

צופית גרנט: "לעזתים אין לי שום חמלה. החזקתם חטופים בדירות שלכם, הכתב של אלג'זירה בלתי מעורב? מה אכפת לי ממך ומהילדים שלך?"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,25/06/24
יעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר וגיא זוארץ נפרדים בכאב: "ביום אחד השמיים נופלים"

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות בר זוהר נזכרה באחיינה שנרצח במסיבת נובה: "לא יכולה לתאר את הכאב. אני אוהב אותך עילי שלי לנצח" ומה כתב בעלה?

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24

הלם בהפקת פאודה: אחד מכוכבי הסדרה הורשע בעבירות מין בבת 15

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24

שמן הזית הזה יורד מהמדפים בישראל: זה המותג שנמצא מזויף

מערכת ג׳ננה
יום שני,06/05/24

אחרי הגירושים: זה הצעד הבא של עדי הימלבלוי

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,28/05/24

ביזיון לעולם התקשורת: זה העיתונאי שהסתיר בביתו את נועה ארגמני

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!