יכול לעניין אותך גם

חדשות

רשת 13, צילום פרטי

קרדיט: רשת 13, צילום פרטי

חדשות 13 בבלגן מטורף: המנכ"לית נגד העיתונאים, חרם הוכרז נגדה

ועד עובדי חדשות 13 איים: ״היום מבשיל סכסוך העבודה שעליו הכרזנו לפני שבועיים - כל האמצעים על השולחן", שמאלוב ברקוביץ' עקצה: "אמירות כזב"

מערכת ג׳ננה

מערכת ג׳ננה

01/07/24

אין כל ספק שהמינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית החדשה של חדשות 13, גרמה ללא מעט בלגן, למחאה גדולה נגדה, ביקורות ארסיות ועוד. היום היא הסירה את הכפפות במכתב לכלל העובדים, אבל נענתה בחרם שהכריזו העובדים.

יש לציין שעל פי פרסום של רן בוקר, תחילה ועד עובדי חדשות 13 איים: ״היום מבשיל סכסוך העבודה שעליו הכרזנו לפני שבועיים – כל האמצעים על השולחן". בהמשך, ועד העובדים של חדשות 13 הצהיר: ״העובדים השכירים בחדשות 13 מונחים שלא ליזום / להגיב לשום פניה מצד יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ ללא הגבלת זמן. הנחיה זו תחול על אינטרקאציות אישיות והן על השתתפות בדיונים בהשתתפותה״

כאמור, רק בבוקר שמאלוב ברקוביץ׳ כתבה במכתב לעובדים: "עובדות ועובדי חדשות 13 היקרים, נכנסתי לתפקיד ביראת כבוד ובאמונה שלמה שביחד איתכם נעשה ונצליח לפעול לקידום חברת החדשות להיות בית טוב ואיכותי תוך העלאת שיעורי הצפייה, שמירה על חופש הביטוי ופלורליזם תקשורתי הנותן במה לחברה הישראלית על כלל גווניה. עם כניסתי לתפקיד נפגשתי עם חלקכם ואמשיך להיפגש עם כלל עובדי חברת החדשות".

 

המנכ"לית גם אמרה: "שמחתי לפגוש אנשים מקצוענים ומסורים לעבודתם. אתם הנכס הכי חשוב של חברת החדשות, ואני אדאג לייצר עבורכם מקום עבודה יציב, כי רווחתכם חשובה לי. התמיכה והגיבוי להם אני זוכה בשיחותינו מרגשים אותי ונותנים לי את הכוח להמשיך לדבוק במטרה ולסנן את רעשי הרקע הפוגעים בערוץ ובעובדי חברת החדשות. צר לי על התבטאויות כוזבות וטענות שהוצאו מהקשרם שיצרו מצג שווא כלפי. כאלה שאומרים שהם מכירים אותי "היטב" שוחחו איתי 10 דקות, כאלו שמתארים אותי לא פגשו אותי מעולם ולא מכירים אותי כלל".

 

כמו כן כתבה: "לכם אני אומרת, מדובר ברעש תקשורתי ולא בשום דבר אמיתי, ואין זה המקום לנהלם, לא מעל גבי העיתון או המסך ולא בחילופי מכתבים אלא בשיח מקצועי וכנה מתוך ראיה משותפת שהאינטרס היחידי שלנו הוא הצלחת חברת החדשות. אני גאה להיות האישה הראשונה שמכהנת בתפקיד ורואה בכך שליחות אמיתית לקידום מעמד האישה. בכל שנותיי לאורך כל הקריירה דאגתי להעצים נשים ולמנות נשים בתפקידי מפתח וכל מה שנאמר לגביי בעניין הזה יצא מהקשרו ללא כל הצדקה. בכל תפקידי לאורך השנים החל כמנכ"לית העיתון "וסטי", שהפך בתקופתי לעיתון המוביל בישראל לציבור דוברי הרוסית, כמנכ"לית ועורכת ראשית בערוץ ישראל פלוס שזכה לרייטינג גבוה וכיו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו תמיד פעלתי מתוך רגישות ומקצועיות".

 

שמאלוב ברקוביץ' גם סיפרה: "תמיד הקפדתי שהתקשורת תהיה שומרת הסף של הדמוקרטיה ללא משוא פנים ותמיד באופן מאוזן ומיטבי שמשקף את כלל גווני האוכלוסייה. האתיקה העיתונאית, חופש הביטוי היו נר לרגלי כך פעלתי וכך אמשיך לפעול. לצד הידע בניהול ועריכה אני מביאה עימי ניסיון בהבנה עמוקה של כלל התהליכים והאתגרים בחברת החדשות, החל ממדידת רייטינג, העדפת צופים וכלה בהיבטי רגולציה שהפכו באחרונה משמעותיים נוכח המציאות התחרותית של ענף החדשות בארץ. באתי לתרום מניסיוני על מנת להצעיד את חברת החדשות לקדמת התקשורת הישראלית, יחד איתכם נקדם מהדורת חדשות מקצועית ומובילה בישראל נטולת אג'נדות ופוליטיקה".

 

לסיום רשמה: "אני מאמינה בעיתונות חופשית, חוקרת ונושכת. על מנת להגביר את אמון הציבור בתקשורת נהיה חברת חדשות אובייקטיבית שמייצגת את כל הקולות בעם. חברת החדשות עומדת בפני תקופה מאתגרת ועבודה רבה לפנינו. חשוב שכולנו נהיה מאוחדים ביחד. חשוב לי שתדעו שדלתי וליבי פתוחים תמיד בפני כל עובדת ועובד, לכל שאלה ולכל מה צריך".

רעידת אדמה בחדשות 13: זה הבכיר שעוזב למתחרים

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,04/07/24

יכול לעניין אותך גם

עדי הימלבלוי ובעלה

עדי הימלבלוי מוכרת את הבית: זה הסכום המטורף שהיא דורשת

לאחר שהשחקנית הודיעה על גירושיה מבעלה בתום 10 שנות נישואין, ביתם בהרצליה פיתוח עומד על הפרק. כמה תצטרכו לשלם? 14,300,000 מיליון שקל בלבד

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24
חדשות 13 צילום מסך

סערת ענק בחדשות 13: המגיש הבכיר עולה להתקפה

סערת מינוי המנכ"לית בחדשות 13 נמשכת:  מתן חודורוב נכנס בערוץ ובדוברת החדשה במילים קשות, וחטף בחזרה ביקורת מאשת המקצוע החדשה

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24
אילה חסון, צילום מסך

איילה חסון עצבנית: "משקשק בלילה מפחד"

חסון טענה: "אני כועסת על אמריקה בצורה קשה מאוד. זה הסיפור המרכזי, הממשל האמריקאי פשוט הפקיר במשך שבועות יהודים טובים שומרי חוק באוניברסיטאות"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24
מאיה בצלאל וקותי

מכה ל-91FM: שני השדרים המובילים עוברים לתחנה מתחרה

מאיה בצלאל עסיס וקותי סבג עוברים לכאן גימל ויגישו תוכנית בוקר חדשה, תודה לכל המאזינים והצופים שמלווים אותנו, מאיה וקותי - התחלנו"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24
אברי גלעד

אברי גלעד נפרד מקשת 12: מדוע יירד מהמסך?

גלעד כתב: "אל תעלוזנה בנות פלישתים, התכנית של שרקי ושלי לא נעלמה, רק יצאה לשבוע התארגנות מחדש. חוזרים במוצ"ש"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
חדשות 13 צילום מסך

הפתעה ברשת 13: זה השינוי שמגיע לעונה החדשה של הישרדות

בשבוע שעבר הסתיימו צילומי התוכנית ולראשונה בתוכנית מתמודדים זוגות עם קרבה משפחתית בדרגה ראשונה, די בדומה לאח הגדול

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,04/06/24
לזכר נצר שמחי יוטיוב

״בשבילך״: השיר מעורר ההשראה שנכתב לזכר נצר שמחי

הזמר דייויד כרמל השיק שיר לזכרו של רס״ן נצר שמחי בדיוק ביום הולדתו של נצר ז״ל לבקשת המשפחה אמור היה לחגוג 31: "עלינו לזכור אותם"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,07/05/24
ינון מגל, צילום מסך

ינון מגל משפיל את הקולגות: "כל שנה, אותה תעמולה ואותו פייק"

המגיש שיתף ציוץ של עיתונאי הארץ, מיכאל האוזר טוב, שציין כי המשפחות השכולות נטשו את טקס יום הזיכרון בעת נאומו של ראש הממשלה והכניס עקיצה

מערכת ג׳ננה
יום שני,13/05/24
טילטיל ובנו יוסי

טילטיל בווידוי כואב: "צריך לעבור ניתוח בביצים"

המגיש סיפר: "ארבעה חודשים אני מרים חיילים על הכתפיים ועושה להם שמח. לא מגיע לי? אני צריך לעבור ניתוח בביצים, הנה, אני אומר את זה בשידור"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24
אודיה ושרק

אודיה בטענות נגד הראפר: "אתם אשם בעיקרון"

שרק האשים את אודיה בגרימת שבירת פסלון שקיבלו, בעוד אודיה טענה כי שרק אחראי לתקרית לאחר שגרם לה למעוד ולגרום לנפילת הפרס אל המדרגות

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24
ינון מגל

ינון מגל מדליק את חדשות 12: "הוא אויב? הוא תרעלה?"

מגל חטף קשות מגיא סודרי שכתב: "תגיד ינון, אני חייב להבין, תסביר לי שנייה מה הבעיה בלהראות שיש עוד טקס של משפחות של נרצחים?"

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,14/05/24

זה זכות לתת שירות - קמפיין הבחירות בעת מלחמה

טור על הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כחודש מאת העורכת הראשית של אתר ג'ננה ניוז

מורן שמואלוף
שבת,20/01/24
ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 מסתבך בענק: "אמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים"

לובי המיליון יוצא נגד האמירות הפוגעניות בערוץ 14 כלפי עולים מאוקראינה: "אין מקום לאמירות פוגעניות שהופנו כלפי מאות אלפים מאזרחי ישראל"

מערכת ג׳ננה
יום שני,20/05/24
עומר ירדני וקורל

מגיש רשת 13 בבשורה מרגשת: יהפוך לראשונה לאבא בגיל 33

עומר ירדני כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו: "מחכים לך" כשהוא ואשתו קורל הודיעו שהם מצפים לילד ראשון. החברים בערוץ מיהרו לברך

מערכת ג׳ננה
שבת,27/04/24
אולפני i24NEWS יורי סקוירסקי

ערוץ החדשות החדש בישראל עולה לאוויר: באיזו תחנה בשלט תמצאו אותו?

i24news השקיע סכומים משמעותיים ברכישת מספרי אפיקים אטרקטיביים הערוץ שילם מיליוני שקלים לחברות הטלוויזיה הרב-ערוציות באינטרנט. הרשימה בפנים

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,26/06/24
רביב דרוקר צילום מסך

רביב דרוקר מובך על ידי עמית סגל: "להשתדל עוד קצת יותר להיות הגון"

עמית סגל טוען: "לרביב דרוקר היה סיפור גדול על מירי רגב, חבל שכמו שקורה לו לעיתים הוא לא התאפק והגזים קצת בניסיונו לסגור איתי חשבון ישן"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,26/05/24
נועה קירל ערן לוי

נועה קירל עצבנית: "מבאס אותי ברמות"

הכוכבת בביקורת על קולגות מחו"ל: "החבר'ה החמודים מהאירוויזיון, שהחליטו פתאום שזה לא מגניב להצטלם עם ישראלים. בגלל זה גם הגבתי על זה"

מערכת ג׳ננה
שבת,01/06/24

שטר של דולר ששווה 6,000 דולר? בדקו אצלכם בארנק

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,28/04/24
עינב בובליל צילום מסך

עינב בובליל חושפת בכאב את מצבה הרפואי: "כאבי תופת, קשה לי"

כוכבת הרשת חשפה: "כשאחזור מחו"ל, אלך לכירופרקט. מקווה שזה יעזור לי, והשם יעזור. קשה לי מאוד מאוד שכואב לי משהו. זה מוריד לי את האנרגיות"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,19/05/24
אולפני i24NEWS יורי סקוירסקי

ערוץ החדשות החדש בישראל יוצא לדרך: תאריך ההשקה נחשף

חברת i24NEWS תשיק את ערוץ החדשות החדש שלה בשפה העברית ב-30 ביוני, כאשר היא מכוונת בטווח הרחוק לאיים על רשת 13 וקשת 12 כערוץ הבכיר

מערכת ג׳ננה
יום רביעי,05/06/24

שמן זית מזויף נמכר בישראל: זה המותג שיורד מהמדפים מידית

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,09/05/24

דני קושמרו נחשף: "חזרנו מפורקים, מותשים פיזית ונפשית"

מערכת ג׳ננה
יום חמישי,02/05/24

עדי הימלבלוי מוכרת את הבית: זה הסכום המטורף שהיא דורשת

מערכת ג׳ננה
יום שלישי,21/05/24

כוכב האח הגדול עבר ניתוח: "חייב להציל את הבריאות שלי"

מערכת ג׳ננה
יום ראשון,09/06/24

קבוצת הטלגם החדשה של ג׳ננה NEWS

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ג׳ננה

וקבלו את כל העדכונים, החדשות והידיעות הכי חמות לפי כולם יישר לנייד שלכם!